回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
投票標題: 不喜勿入!!忍無可忍!!關於jxxxxxfreedom!!  (單選) [參與投票的會員]
唔知佢係邊個
對佢平時既言論反感
覺得佢冇乜野
對不起,您無權投票。


標題: 不喜勿入!!忍無可忍!!關於jxxxxxfreedom!!
  本主題由 KC 於 2009-4-18 11:49 PM 關閉 
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2009-4-18 03:49 PM  資料  短消息  加為好友 
不喜勿入!!忍無可忍!!關於jxxxxxfreedom!!

我想問下有幾多人不滿某君(jxxxxxfreedom)
發起lead個投票,並唔係話針對,亦唔係想引起罵戰
目的只係想佢認清自己平時係lead度既行為

QUOTE:
原帖由 迪=] 於 2009-4-18 04:49 PM 發表
其實我覺得...唔係話可唔可以彈人既問題..
係佢自己個人本身..對模型既認知仲係好低..
我都係係hkml學野..學到而加呢個成果..
我都潛左水成年.
慢慢吸收咁多位師兄既分享.
自己作出嘗試.終於在模型方面開始做得有起色.
當然.每一個人都有自己可以改進既地方.
唔係話你做得差就唔可以評人地..但..
我認為一個..對模型機本認知都唔係好識既人..
係冇資格去用..太串既語氣去評人地
不如..努力學習師兄們既作品吧.

[ 本帖最後由 crazy125 於 2009-4-18 05:00 PM 編輯 ]

頂部
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2009-4-18 03:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ONEAL 於 2009-4-18 04:22 PM 發表
佢係咩區先

成品區

QUOTE:
原帖由 迪=] 於 2009-4-18 04:22 PM 發表
-_-''..你真係開嫁...

講得出做得到

頂部
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2009-4-18 03:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 athrunmoon 於 2009-4-18 04:26 PM 發表
樓主我知你講緊邊個,我見過你對佢的回文。我睇得出你係對佢有好大的反應。
我同你一樣,都有留意到佢的行為。

初頭我都冇為意有個咁既人,但係最近唔知點解去親d post都見到lead個人咁解
佢d行為太注目啦 想唔留意佢都唔得啦

頂部
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2009-4-18 04:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ↖↙mark↘↗ 於 2009-4-18 04:28 PM 發表
雖然我有睇過佢d回文
係少少反感既=  ="
不過只要佢作出改善就可以啦掛

你講佢,佢就打一大段野反駁你,唔覺得自己有咩問

QUOTE:
原帖由 athrunmoon 於 2009-4-18 04:28 PM 發表
你唔需要特登打個名出黎,都應該有人知你講緊咩。如果唔知的話,可能佢地冇留意。

咁又係,哈哈

QUOTE:
原帖由 迪=] 於 2009-4-18 04:28 PM 發表
!!!最新消息.
某自由君..自己加入左投票!!

我就係想睇下佢會唔會入泥

頂部
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2009-4-18 04:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ONEAL 於 2009-4-18 04:30 PM 發表
係唔係一個草地台用十幾廿萬次個個,
頭像係人妖個個

冇錯就係佢
佢果個草地台真係睇到爛
出咩成品都用佢

QUOTE:
原帖由 athrunmoon 於 2009-4-18 04:31 PM 發表
我覺得佢個人回貼太積極。日日都見有佢的回貼,仲要係咩貼都回。佢咩模型都識。

講得岩,仲要係要連自己都做唔到既野都可以講

頂部
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2009-4-18 04:09 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 cokp 於 2009-4-18 04:36 PM 發表
中途介入~
冒味問句.可唔可以舉一d實際例子.因為我唔肯定係唔係我腦入面諗緊果個

http://www.hkml.net/Discuz/viewthread.php?tid=103369&extra=&page=1

頂部
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2009-4-18 04:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 athrunmoon 於 2009-4-18 04:36 PM 發表
有時我都想回應佢所彈人的行為,不過被佢彈過的樓主們好似都冇咩反應咁,所以廢事回文。
ps: 可能係其他樓主無視佢的回覆。

比我係開post果個都廢事re佢啦
佢自己都做唔到,我做咩要聽佢九up

頂部
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2009-4-18 04:13 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ↖↙mark↘↗ 於 2009-4-18 04:40 PM 發表
其實我都係呢=  =
我睇書知到知識
但實際就未做過
不過就唔敢回post講=  =

但係佢就係果 D連實際都未做過,就下彈人

頂部
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2009-4-18 04:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ONEAL 於 2009-4-18 04:42 PM 發表
我都係,
自己做得到先好話人地,
如果可以既話就應該係指導下人地應該點做先會做得好

冇錯呀,可惜佢並唔係咁既人

頂部
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2009-4-18 04:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 athrunmoon 於 2009-4-18 04:43 PM 發表

其實樓主你唔應該引人家的link,咁樣會俾人話我針對,應該等其他網友搵下。

咁又係既

頂部
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2009-4-18 04:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2009-4-18 04:43 PM 發表
一般啦...但係唔知點解個個post都有佢份

仲要係絕大部分post都係批評同彈人

頂部
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2009-4-18 04:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 t1001 於 2009-4-18 04:46 PM 發表
係唔係講緊早洩自由?

你估下

頂部
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2009-4-18 04:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 athrunmoon 於 2009-4-18 04:47 PM 發表
佢話過只會手油,不噴油。不過如果唔學噴,淨手油就話,點會進步。
手油好細地方我就得,廣域的話我用噴筆好過。我唔係神級手油人仕,做唔到全手油。

其實我覺得佢份人有好多籍口....比意見佢,佢唔聽,諗第樣野反駁你

頂部
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2009-4-18 04:20 PM  資料  短消息  加為好友 
我好想知龍千影投左咩

頂部
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2009-4-18 04:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 t1001 於 2009-4-18 04:51 PM 發表

希望佢睇完之後可以作出反省啦....

真係得個望字
分分鐘佢一間打一大段籍口出泥

頂部
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2009-4-18 04:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 迪=] 於 2009-4-18 04:49 PM 發表
其實我覺得...唔係話可唔可以彈人既問題..
係佢自己個人本身..對模型既認知仲係好低..
我都係係hkml學野..學到而加呢個成果..
我都潛左水成年.
慢慢吸收咁多位師兄既分享.
自己作出嘗試.終於在模型方面開始 ...

你完全講中哂佢令人反感既原因

頂部
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2009-4-18 04:27 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 athrunmoon 於 2009-4-18 04:54 PM 發表
可能係有人自己陶醉緊自己的模型能力,所以別人(比佢勁的人)的成品就算係我地眼中係幾好幾好,
但係佢的眼中都只不過係普通野,所以叫人地要繼續努力。

最雖要努力果個其實就係佢自己
成日比籍口自己...過多既籍口反而變左做自己既絆腳石

頂部
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2009-4-18 04:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 siuterry 於 2009-4-18 04:57 PM 發表
講真丫, 如果你覺得佢係有咩唔好,
咁我又覺得你而家做緊GE野都差不多,
你開個投票, 咪又係想人入黎一齊串佢,
你仲要開埋名, 個名你X左都知係邊個LA,

我出得lead一個post就遇左有人會咁講架啦
如果唔拎出泥講既話,你覺得某人會知道自己既行為麻?

頂部
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2009-4-18 04:34 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 siuterry 於 2009-4-18 05:01 PM 發表

咁而家開呢個TOPIC有咩用先-.-?
如果佢比左D你地不滿GE留言OR 批評,
當時就反駁LA, 好過而家個個走入黎串佢...
有咩意思?!!!

開lead個post就係想比佢認識自己一下
如果我講得唔岩既話,佢做咩唔入泥講野,我一開個post,佢第一時間走左入泥投左票啦

頂部
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2009-4-18 04:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 zuck96677903 於 2009-4-18 04:58 PM 發表
早X夫自由...
吾好講D成品,佢D相睇我

PS:樓主隻LEGEND點AR?有D想睇隻成品~

等多兩三年或者會有機會睇到既
依家同d高達分隔兩年...

[ 本帖最後由 crazy125 於 2009-4-18 05:10 PM 編輯 ]

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 08:49 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver