回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [AFV] 亂咁0來 Sd.Kfz222
pbaa
上校
Rank: 4


齊齊砌搞手章  
UID 25458
精華 1
積分 10
帖子 5342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-24
來自 19xx年
狀態 離線
發表於 2011-3-14 10:21 PM  資料  短消息  加為好友 
亂咁0來 Sd.Kfz222

先多謝密斯兄割愛...再予祝AFV齊齊砌成功



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
本帖最近評分記錄
Kklau4578   2015-2-15 12:08 AM  讚好  +1   佳作
雲谷   2011-3-15 11:07 PM  讚好  +1   上色一流!
cko   2011-3-15 09:39 PM  讚好  +1   唔聲唔聲, 嚇人一驚, 掂~~ =D
kaer600   2011-3-15 05:07 PM  讚好  +1   佳作!
Ribena   2011-3-15 01:54 AM  讚好  +1   佳作!
Kwai_kwai   2011-3-15 12:45 AM  讚好  +1   佳作!
杜蕾恩   2011-3-14 11:07 PM  讚好  +1   nicely built !!
ckpoon6026   2011-3-14 10:42 PM  讚好  +1   正正!
密斯威爾   2011-3-14 10:35 PM  讚好  +1   靚作!甩青自然!
b8808800   2011-3-14 10:29 PM  讚好  +1   甩青好掂~~ !
有heart人   2011-3-14 10:26 PM  讚好  +1   好作品!




冇得砌模型啦...最後倒數了...
頂部
pbaa
上校
Rank: 4


齊齊砌搞手章  
UID 25458
精華 1
積分 10
帖子 5342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-24
來自 19xx年
狀態 離線
發表於 2011-3-14 11:08 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 戰斧 於 2011-3-14 22:11 發表
大有進步! ... ... ...

多謝戰斧兄

QUOTE:
原帖由 davewong007 於 2011-3-14 22:14 發表


掂....

多謝007兄

QUOTE:
原帖由 ice 於 2011-3-14 22:14 發表
真係有料到

預祝齊齊砌成功呀ice兄

QUOTE:
原帖由 fks 於 2011-3-14 22:15 發表

多謝fks兄

QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2011-3-14 22:17 發表
亂來都咁靚~~

我下次認真的先松兄

QUOTE:
原帖由 hellosdu 於 2011-3-14 22:33 發表
唔錯wor


多謝hellosdu兄

QUOTE:
原帖由 密斯威爾 於 2011-3-14 22:22 發表
唔聲唔聲嚇我地一驚~~pbaa兄好掂喎~~
近排都唔見你update砌船post原來走左去砌車
今次D甩青好自然呀! 讚

哎呀, 比你知道左tim...

QUOTE:
原帖由 simmonelai 於 2011-3-14 22:36 發表
少少意見,甩青位做得好好, 但好多陰影,滲線和舊化好伈未做喎.

知道 下次做番...

QUOTE:
原帖由 patmb 於 2011-3-14 22:40 發表
掂過碌蔗!  

希望再好的啦, 多謝支持patmb兄



多謝咁多位大佬呀

杜蕾恩           2011-3-14 22:55          讚好          +1           nicely built !!
ckpoon6026           2011-3-14 22:30          讚好          +1           正正!
密斯威爾           2011-3-14 22:23          讚好          +1           靚作!甩青自然!
b8808800           2011-3-14 22:17          讚好          +1           甩青好掂~~ !
有heart人           2011-3-14 22:14          讚好          +1           好作品!

[ 本帖最後由 pbaa 於 2011-3-14 10:58 PM 編輯 ]





冇得砌模型啦...最後倒數了...
頂部
pbaa
上校
Rank: 4


齊齊砌搞手章  
UID 25458
精華 1
積分 10
帖子 5342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-24
來自 19xx年
狀態 離線
發表於 2011-3-14 11:21 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MUJIADAM 於 2011-3-14 23:07 發表
其實我一直想知...車頭果一排係咩黎...

其實我都想知





冇得砌模型啦...最後倒數了...
頂部
pbaa
上校
Rank: 4


齊齊砌搞手章  
UID 25458
精華 1
積分 10
帖子 5342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-24
來自 19xx年
狀態 離線
發表於 2011-3-14 11:34 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 KY 於 2011-3-14 23:20 發表
Nice Work
繼續努力.
少少意見.
車身的顏色變化可再做多些,如淺黃,白,啡色等等.
你似乎冇做pin wash  所以立體感不夠.

收到KY兄





冇得砌模型啦...最後倒數了...
頂部
pbaa
上校
Rank: 4


齊齊砌搞手章  
UID 25458
精華 1
積分 10
帖子 5342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-24
來自 19xx年
狀態 離線
發表於 2011-3-15 07:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 patmb 於 2011-3-15 01:19 發表
車頭果一排六個圓罐,係「煙霧罐」 (smoke canister) ......

3q3q...

QUOTE:
原帖由 Ribena 於 2011-3-15 01:42 發表
望落隻單調咗啲,試吓 CM 大法啦

其實做左架啦, 不過功力唔夠...

QUOTE:
原帖由 毛毛68 於 2011-3-15 02:03 發表
砌多D

跟你地學多0的先啦

QUOTE:
原帖由 笨小豬 於 2011-3-15 02:28 發表
十分好~
又有得"抄"考~嘿嘿~

"抄"第二個好0的咯

QUOTE:
原帖由 sinhow 於 2011-3-15 08:28 發表
不錯,掉漆很棒。
可試試加些塵土在車身,增加顏色變化與立體感。

收到...

QUOTE:
原帖由 louisuni 於 2011-3-15 12:43 發表
  不錯啊, 掉漆是用海綿做的 ?

係呀隊長, 多謝鼓勵





冇得砌模型啦...最後倒數了...
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 04:55 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver