回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] [齊齊砌] HGUC JESTA
~LAZY~
中校
Rank: 4


UID 4412
精華 1
積分 43
帖子 3260
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-8
狀態 離線
發表於 2012-2-14 12:21 AM  資料  短消息  加為好友 
[齊齊砌] HGUC JESTA

呢隻係尋日帶左去笑笑團GM小隊的JESTA, 亦同樣係報名玩齊齊砌的
只係少少改造同改色, 加左少少武器, 簡簡單單又一隻
講真呢隻JESTA真係唔錯...就算好似小弟咁OOB望落都ok
特點係...有角








本帖最近評分記錄
sm_bear   2012-12-20 11:08 PM  讚好  +1   用色或改做具風格
xdwoodyxd   2012-2-21 08:48 PM  讚好  +1   一流作品
YU_1107   2012-2-21 07:48 PM  讚好  +1   一流作品
白果先生   2012-2-18 02:16 AM  讚好  +1   用色或改做具風格
土炮   2012-2-15 10:58 AM  讚好  +1   上色一流
正樹   2012-2-14 10:43 PM  讚好  +1   創作意念一絕
williamgundam   2012-2-14 04:15 PM  讚好  +1   用色或改做具風格
毒姐萌宅   2012-2-14 10:57 AM  讚好  +1   不俗之作
hong100   2012-2-14 10:46 AM  讚好  +1   用色或改做具風格
Chris311   2012-2-14 10:07 AM  讚好  +1   佳作
simmonelai   2012-2-14 09:29 AM  讚好  +1   用色或改做具風格
kitkit...   2012-2-14 07:24 AM  讚好  +1   佳作
unclewing   2012-2-14 04:11 AM  讚好  +1   一流作品
XM-XX   2012-2-14 01:22 AM  讚好  +1   用色或改做具風格
龍千影   2012-2-14 01:01 AM  讚好  +1   佳作
Hawkivate   2012-2-14 12:26 AM  讚好  +1   用色或改做具風格




模型之火全滅...
頂部
~LAZY~
中校
Rank: 4


UID 4412
精華 1
積分 43
帖子 3260
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-8
狀態 離線
發表於 2012-2-15 10:07 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 爛掃把火鳥 於 2012-2-14 08:36 PM 發表
請問能否多上些圖片
我想看背砲是怎麼展開的

不能展開因為用aa膠痴死了
其實只是freedom的腰炮





模型之火全滅...
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 08:56 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver