回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 囡囡齊齊砌3--塵骸魔京 イグニス
叉明
二等兵
Rank: 1



UID 17930
精華 0
積分 1
帖子 95
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-27
狀態 離線
發表於 2008-11-1 01:18 PM  資料  短消息  加為好友 
呢条女算5算系代表作啦?~~C兄又进步了~~

頂部
kog (^^;)
少校
Rank: 3Rank: 3
玲明美


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 582
精華 15
積分 96
帖子 2951
成品數目 96 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-11
來自 GAForum
狀態 離線
發表於 2008-11-2 05:48 PM  資料  短消息  加為好友 
看來你很喜歡 Cerberus Project ,砌了幾隻都是佢d作品...
不過佢d可脫式設計又真是唔錯...





頂部
叉明
二等兵
Rank: 1



UID 17930
精華 0
積分 1
帖子 95
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-27
狀態 離線
發表於 2008-11-3 01:50 PM  資料  短消息  加為好友 
呢次对眼珠真系靓,有冇上色过程呢?

頂部
chencrh
軍曹
Rank: 2


UID 12185
精華 6
積分 23
帖子 339
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-8
來自 SZ
狀態 離線
發表於 2008-11-3 02:23 PM  資料  短消息  加為好友  添加 chencrh 為MSN好友 通過MSN和 chencrh 交談


QUOTE:
原帖由 tictac0518 於 2008-11-1 09:04 AM 發表



佢咁索, 中槍都抵啦~   

係我就唔會了 我仲要砌囡

QUOTE:
原帖由 叉明 於 2008-11-1 01:18 PM 發表
呢条女算5算系代表作啦?~~C兄又进步了~~

對小弟嚟講自已最滿意lo...

QUOTE:
原帖由 叉明 於 2008-11-3 01:50 PM 發表
呢次对眼珠真系靓,有冇上色过程呢?

多謝啦,係影相先靚姐,冇影畫眼過程,我砌嘢時候唔慣停下來影相 .

QUOTE:
原帖由 kog 於 2008-11-2 05:48 PM 發表
看來你很喜歡 Cerberus Project ,砌了幾隻都是佢d作品...
不過佢d可脫式設計又真是唔錯...

直頭中曬佢d毒喇 ,可脫式我至愛

頂部
小P
壹等兵
Rank: 1


UID 6217
精華 0
積分 5
帖子 181
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-8
狀態 離線
發表於 2008-11-3 11:13 PM  資料  短消息  加為好友 
我失声了。。。。


只眼好劲抽。。。
然后。。

全部都好劲抽。。。
总之就劲抽`

仲要有速度~~
顶。。

頂部
wongfung
上等兵
Rank: 2


UID 5613
精華 0
積分 0
帖子 290
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-20
狀態 離線
發表於 2008-11-3 11:34 PM  資料  短消息  加為好友 
lz喺噴隻觸手時肯定幻想緊喺自己隻手嚟

頂部
abook
平民
Rank: 1



UID 33125
精華 0
積分 0
帖子 15
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-18
狀態 離線
發表於 2008-11-4 01:35 PM  資料  短消息  加為好友 
女的很正,不过那个舌头的位置有点让人有点那个的想法!

頂部
szewingyin
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16496
精華 0
積分 17
帖子 1153
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-3
狀態 離線
發表於 2008-11-4 01:40 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 szewingyin 為MSN好友 通過MSN和 szewingyin 交談
噴得好靚女!!  
其實做觸手都唔錯

頂部
chencrh
軍曹
Rank: 2


UID 12185
精華 6
積分 23
帖子 339
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-8
來自 SZ
狀態 離線
發表於 2008-11-4 03:15 PM  資料  短消息  加為好友  添加 chencrh 為MSN好友 通過MSN和 chencrh 交談


QUOTE:
原帖由 小P 於 2008-11-3 11:13 PM 發表
我失声了。。。。


只眼好劲抽。。。
然后。。

全部都好劲抽。。。
总之就劲抽`

仲要有速度~~
顶。。

邊有咁夸張,係你形容的太勁抽

QUOTE:
原帖由 wongfung 於 2008-11-3 11:34 PM 發表
lz喺噴隻觸手時肯定幻想緊喺自己隻手嚟

冇d咁嘅事

QUOTE:
原帖由 abook 於 2008-11-4 01:35 PM 發表
女的很正,不过那个舌头的位置有点让人有点那个的想法!

謝謝,你的想法我也明白的

QUOTE:
原帖由 szewingyin 於 2008-11-4 01:40 PM 發表
噴得好靚女!!  
其實做觸手都唔錯

多謝,不過我覺得d觸手好肉酸...

頂部
暗花王子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15281
精華 1
積分 5
帖子 1667
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-3
狀態 離線
發表於 2008-11-4 04:19 PM  資料  短消息  加為好友 
好靚呀~
搞到我想即出兩件 1/6 x-band女白件玩tim

[ 本帖最後由 暗花王子 於 2008-11-4 04:21 PM 編輯 ]





頂部
kog (^^;)
少校
Rank: 3Rank: 3
玲明美


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 582
精華 15
積分 96
帖子 2951
成品數目 96 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-11
來自 GAForum
狀態 離線
發表於 2008-11-4 05:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chencrh 於 2008-11-4 03:15 PM 發表
多謝,不過我覺得d觸手好肉酸...

我都覺用觸手作地台不太適合,如用石頭,路面爆開就比較好,
觸手總是應該配合返18禁或爛晒衫褲既造型先好...





頂部
簡..
壹等兵
Rank: 1


UID 32379
精華 0
積分 1
帖子 181
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-4
狀態 離線
發表於 2008-11-4 05:57 PM  資料  短消息  加為好友 
從中間幾張相可以看出樓主攝影技術一定很高超 (差點露點的相)
看出這隻有點和原設定有分別, 但我相信那是樓主的style吧! 上色很好的說
原作是有觸手的嗎? 還是樓主自行加上??

塵骸魔京...
這個角色一直也挺喜歡的說, 但遊戲一樣沒跑過 = =;;

----題外話----

樓主有聽過塵骸魔京op嗎? 很有中國拉丁風的說

[ 本帖最後由 簡.. 於 2008-11-4 05:59 PM 編輯 ]

頂部
mark2
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 10369
精華 0
積分 3
帖子 2700
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-30
來自 將軍澳
狀態 離線
發表於 2008-11-4 06:07 PM  資料  短消息  加為好友 
very professional

can I ask,
is it game ? or comics ?

頂部
千月
上等兵
Rank: 2


UID 2053
精華 0
積分 10
帖子 277
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-17
狀態 離線
發表於 2008-11-4 07:02 PM  資料  短消息  加為好友  QQ
好正
触手感觉好真。。
对眼好靓。
D衫噶紫色都好令

頂部
chencrh
軍曹
Rank: 2


UID 12185
精華 6
積分 23
帖子 339
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-8
來自 SZ
狀態 離線
發表於 2008-11-4 08:16 PM  資料  短消息  加為好友  添加 chencrh 為MSN好友 通過MSN和 chencrh 交談


QUOTE:
原帖由 暗花王子 於 2008-11-4 04:19 PM 發表
好靚呀~
搞到我想即出兩件 1/6 x-band女白件玩tim

咁要快手d啦,我都好期待你出果批囡

QUOTE:
原帖由 kog 於 2008-11-4 05:17 PM 發表

我都覺用觸手作地台不太適合,如用石頭,路面爆開就比較好,
觸手總是應該配合返18禁或爛晒衫褲既造型先好...

同感 KOG兄對呢樣野果然好有研究

QUOTE:
原帖由 簡.. 於 2008-11-4 05:57 PM 發表
從中間幾張相可以看出樓主攝影技術一定很高超 (差點露點的相)
看出這隻有點和原設定有分別, 但我相信那是樓主的style吧! 上色很好的說
原作是有觸手的嗎? 還是樓主自行加上??

塵骸魔京...
...

謝謝啦,其實我攝影不在行,新手一名哦
這個遊戲我也沒有玩過,設定方面不太清楚,只是看了一下CG圖,發現衣服也不一樣,所以只好參考原型的配色.而有些顏色跟原型卻有些出入,可以說自己的style吧! (其實是調不出來啦
觸手原作已有,小弟還沒這個能力自行加上
聽你這么說,真的要聽聽。

QUOTE:
原帖由 mark2 於 2008-11-4 06:07 PM 發表
very professional

can I ask,
is it game ? or comics ?

過獎啦,同專業還差好遠...
係game嚟..

QUOTE:
原帖由 千月 於 2008-11-4 07:02 PM 發表
好正
触手感觉好真。。
对眼好靓。
D衫噶紫色都好令

多謝贊賞

頂部
簡..
壹等兵
Rank: 1


UID 32379
精華 0
積分 1
帖子 181
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-4
狀態 離線
發表於 2008-11-4 08:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
謝謝啦,其實我攝影不在行,新手一名哦
這個遊戲我也沒有玩過,設定方面不太清楚,只是看了一下CG圖,發現衣服也不一樣,所以只好參考原型的配色.而有些顏色跟原型卻有些出入,可以說自己的style吧! (其實是調不出來啦 )
觸手原作已有,小弟還沒這個能力自行加上
聽你這么說,真的要聽聽。

不用在意呢, 現在已經滿不錯的了.
唔好話調唔出喇, 叫我調, 我相信一定調唔到你那樣呢. 很好的了!!
見到觸手地台, 其實我會打左折扣. 不過做型還幾好的說.

op方面, 第一次聽感覺會怪怪的. 我第一次聽到的時候, 已經覺得歌中有中文 (n+社的一些作品經常會加入中國風)
上網查了一查, 其實歌的前段是國語(上海風?), 中段後段則是日語, 後段插入了兩句拉丁語  
聽起來很奇怪吧
感覺其實很特別, 可以一試. 推薦看著歌詞聽. 喜不喜歡就見人見志了

*官網有short.ver下載

頂部
suntung
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 12325
精華 0
積分 5
帖子 1528
成品數目 5 件
閱讀權限 0
註冊 2006-7-14
來自 hk漫油者
狀態 離線
發表於 2008-11-7 01:06 AM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
chencrh
軍曹
Rank: 2


UID 12185
精華 6
積分 23
帖子 339
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-8
來自 SZ
狀態 離線
發表於 2008-11-7 09:27 AM  資料  短消息  加為好友  添加 chencrh 為MSN好友 通過MSN和 chencrh 交談


QUOTE:
原帖由 簡.. 於 2008-11-4 08:49 PM 發表


不用在意呢, 現在已經滿不錯的了.
唔好話調唔出喇, 叫我調, 我相信一定調唔到你那樣呢. 很好的了!!
見到觸手地台, 其實我會打左折扣. 不過做型還幾好的說.

op方面, 第一次聽感覺會怪怪的. 我第 ...

我聽咗有幾個版本 都係日文版好d,雖然聽唔明

QUOTE:
原帖由 suntung 於 2008-11-7 01:06 AM 發表
好靚,真係噴得越來越正、層次越來越高呢

過獎過獎..光影幻像嚟啫

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 10:49 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver