回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [戰機] [ F-14齊齊砌 II ] VF-2 BOUNTY HUNTER [錯誤修正篇]
timling
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11999
精華 0
積分 14
帖子 2215
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
狀態 離線
發表於 2008-7-27 09:59 PM  資料  短消息  加為好友  添加 timling 為MSN好友 通過MSN和 timling 交談 ICQ 狀態
[ F-14齊齊砌 II ] VF-2 BOUNTY HUNTER [錯誤修正篇]

F14齊齊砌II   交貨
岩岩係大陸番黎  前幾日hkml死佐
宜家post番先 

經各位前輩指導  發現nozzle原來用錯了
修正前 :











修正後:






[ 本帖最後由 timling 於 2008-7-28 10:19 PM 編輯 ]

頂部
kenick
少尉
Rank: 3Rank: 3
《菊水特攻》


UID 30850
精華 0
積分 17
帖子 603
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-16
來自 《大日本帝國海軍》
狀態 離線
發表於 2008-7-27 10:04 PM  資料  短消息  加為好友 
兩邊個after burner唔同,咁特別~~~~~

頂部
ckpoon6026
少校
Rank: 3Rank: 3



熱誠勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 17385
精華 12
積分 169
帖子 2466
成品數目 169 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-18
來自 不正常模友研究院
狀態 離線
發表於 2008-7-27 10:05 PM  資料  短消息  加為好友 
好正喎 ,Good





在 FACEBOOK 的專頁,請觀看
http://www.facebook.com/#!/pages/JC-Modeling-Workshop/207241012754845
頂部
ykk
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 23732
精華 4
積分 29
帖子 2126
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-28
來自 SDF-1
狀態 離線
發表於 2008-7-27 10:08 PM  資料  短消息  加為好友 
不錯 不錯

頂部
SOZAI (蘇仔)
上校
Rank: 4
砌模型係用口唔係用手!!


UID 11993
精華 0
積分 10
帖子 4246
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
來自 零米鎮
狀態 離線
發表於 2008-7-27 10:18 PM  資料  短消息  加為好友 
我都整左隻1/144 f18啊
大細噴射調轉左啊..

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-7-27 10:26 PM  資料  短消息  加為好友 
哇....1/144
GOOD

頂部
timling
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11999
精華 0
積分 14
帖子 2215
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
狀態 離線
發表於 2008-7-27 10:27 PM  資料  短消息  加為好友  添加 timling 為MSN好友 通過MSN和 timling 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 kenick 於 2008-7-27 10:04 PM 發表
兩邊個after burner唔同,咁特別~~~~~

f14d 停機果陣好似係咁架 !? 
我都唔係好清楚 要問d前輩先知..

QUOTE:
原帖由 ckpoon6026 於 2008-7-27 10:05 PM 發表
好正喎 ,Good

多謝

QUOTE:
原帖由 ykk 於 2008-7-27 10:08 PM 發表
不錯 不錯

你果部正好多 ∼

QUOTE:
原帖由 SOZAI 於 2008-7-27 10:18 PM 發表
我都整左隻1/144 f18啊
大細噴射調轉左啊..

整好了 !?!? 我要睇 ∼

左右調轉了 ?

頂部
角木肇
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1971
精華 3
積分 106
帖子 1318
成品數目 106 件
閱讀權限 10
註冊 2004-2-21
狀態 離線
發表於 2008-7-27 10:27 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態 Yahoo!
可見是有下心機去製作.但仍有可留意/改進的地方.
1.尾噴部份閣下用了一邊A型.一邊是D型的零件.
2.機頭興機身的接合位可以再修飾一下.現在夾口太現了(需然夾口位本身就是蒙皮線)
3.洗塗之後.機身與機翼顏色不栛調.
小弟多言.希望大大多多包涵.





工作進度極慢...時間太少...要砌ge野太多...
頂部
b8808800
中校
Rank: 4


熱誠勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 9874
精華 8
積分 87
帖子 3492
成品數目 87 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-10
來自 e 道
狀態 離線
發表於 2008-7-27 10:30 PM  資料  短消息  加為好友  添加 b8808800 為MSN好友 通過MSN和 b8808800 交談
做得雖好, 可惜有野錯~~~
F-14D 既 nozzle 係唔會一個開一個收的~~





叫我亞正得勒, 我老豆唔識應你~~
頂部
timling
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11999
精華 0
積分 14
帖子 2215
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
狀態 離線
發表於 2008-7-27 10:37 PM  資料  短消息  加為好友  添加 timling 為MSN好友 通過MSN和 timling 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 角木肇 於 2008-7-27 10:27 PM 發表
可見是有下心機去製作.但仍有可留意/改進的地方.
1.尾噴部份閣下用了一邊A型.一邊是D型的零件.
2.機頭興機身的接合位可以再修飾一下.現在夾口太現了(需然夾口位本身就是蒙皮線)
3.洗塗之後.機身與機翼顏色不 ...

小弟應該多謝角木肇兄賜教就真 我知道角木肇兄係砌飛機老手
又小弟係只係新手  好需要咁多位前輩指點

好啦 其實我呢部係REVELL 1/144 BLACK TOMCAT件黎
原本係部F14A   但係BOUNTY HUNTER係F14D  所以我nozzle既一邊就用佐D型的零件
水貼係原自DRAGON 1/144 2合一 的F14D的   D型的零件都係來自果度 ^^
其實小弟想問下A型同D型係各方面有什麼分別? 小弟不太認識戰機  所以真是不太清楚...

小弟日後會改善問題 
再次多謝角木肇兄賜教

頂部
timling
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11999
精華 0
積分 14
帖子 2215
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
狀態 離線
發表於 2008-7-27 10:41 PM  資料  短消息  加為好友  添加 timling 為MSN好友 通過MSN和 timling 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 b8808800 於 2008-7-27 10:30 PM 發表
做得雖好, 可惜有野錯~~~
F-14D 既 nozzle 係唔會一個開一個收的~~

=口=”” 咁大獲.. 
下次要做d資料搜集先得 ..

頂部
b8808800
中校
Rank: 4


熱誠勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 9874
精華 8
積分 87
帖子 3492
成品數目 87 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-10
來自 e 道
狀態 離線
發表於 2008-7-27 10:43 PM  資料  短消息  加為好友  添加 b8808800 為MSN好友 通過MSN和 b8808800 交談


QUOTE:
原帖由 timling 於 2008-7-27 10:41 PM 發表


=口=”” 咁大獲.. 
下次要做d資料搜集先得 ..

check this:
http://www.primeportal.net/hangar/f-14_home.htm





叫我亞正得勒, 我老豆唔識應你~~
頂部
timling
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11999
精華 0
積分 14
帖子 2215
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
狀態 離線
發表於 2008-7-27 10:49 PM  資料  短消息  加為好友  添加 timling 為MSN好友 通過MSN和 timling 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 b8808800 於 2008-7-27 10:43 PM 發表



check this:
http://www.primeportal.net/hangar/f-14_home.htm

係wor  
好 唔該哂b8808800兄 

頂部
kenick
少尉
Rank: 3Rank: 3
《菊水特攻》


UID 30850
精華 0
積分 17
帖子 603
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-16
來自 《大日本帝國海軍》
狀態 離線
發表於 2008-7-27 11:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
f14d 停機果陣好似係咁架 !? 
我都唔係好清楚 要問d前輩先知..

如果模仿緊個動作就有可能,afterburner放大收細果時兩邊唔係一至,有快有慢~~~~~

頂部
ykk
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 23732
精華 4
積分 29
帖子 2126
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-28
來自 SDF-1
狀態 離線
發表於 2008-7-28 01:06 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 timling 於 2008-7-27 10:27 PM 發表





你果部正好多 ∼




我果到加左D玩野相.有時間去超超

http://www.hkml.net/Discuz/viewt ... &highlight=f-14

頂部
timling
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11999
精華 0
積分 14
帖子 2215
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
狀態 離線
發表於 2008-7-28 07:49 PM  資料  短消息  加為好友  添加 timling 為MSN好友 通過MSN和 timling 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 潘安 於 2008-7-28 12:40 AM 發表
巳記錄,timling請加油,繼續努力砌多d機

多謝潘sir  我會努力的

QUOTE:
原帖由 ykk 於 2008-7-28 01:06 AM 發表


我果到加左D玩野相.有時間去超超

http://www.hkml.net/Discuz/viewt ... &highlight=f-14

睇佐  效果好正 ∼ 哈哈 
你部相機仲好勁抽∼!

頂部
timling
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11999
精華 0
積分 14
帖子 2215
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
狀態 離線
發表於 2008-7-28 07:50 PM  資料  短消息  加為好友  添加 timling 為MSN好友 通過MSN和 timling 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 b8808800 於 2008-7-27 10:43 PM 發表



check this:
http://www.primeportal.net/hangar/f-14_home.htm

唔該哂 b8808800兄 ∼

頂部
diamondbacks
軍曹
Rank: 2


熱讚榜勳章  
UID 17303
精華 4
積分 17
帖子 367
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-17
狀態 離線
發表於 2008-7-28 10:03 PM  資料  短消息  加為好友 
精緻又簡潔, 不錯

要小心呢樣嘢:

http://www.hkml.net/Discuz/viewt ... ghlight=&page=1

頂部
timling
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11999
精華 0
積分 14
帖子 2215
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
狀態 離線
發表於 2008-7-28 10:23 PM  資料  短消息  加為好友  添加 timling 為MSN好友 通過MSN和 timling 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 diamondbacks 於 2008-7-28 10:03 PM 發表
精緻又簡潔, 不錯

要小心呢樣嘢:

http://www.hkml.net/Discuz/viewt ... ghlight=&page=1

呀dee ~~!!   冇留意到tim ,,  呀.. omg !!!!!

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 11:41 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver