回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 條頓騎士(一年前的肉作,今年重髹)
Joe_Lo
上校
Rank: 4
口模一族


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 8838
精華 15
積分 49
帖子 4973
成品數目 49 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-28
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2008-6-29 12:23 AM  資料  短消息  加為好友 
市井 兄油條頓騎士   好正呀 尤其係心口個花

個人意見都係同小公主兄所提出既一樣, 毛髮唔係咁自然. 不過正如你所講, 金色毛髮真係好難油

另外請問師兄有無多d條頓騎士既資料? 我依家都油緊一隻 (見圖), 不過仲未揾到佢件衫同埋支旗既花紋



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




頂部
雲谷
上校
Rank: 4


熱誠勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 25361
精華 4
積分 61
帖子 4391
成品數目 61 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-21
來自 酒鬼之家
狀態 離線
發表於 2008-6-29 01:04 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 市井 於 2008-6-28 01:43 AM 發表


當然不及關羽呢...一來題材,二來是模型本身

引用陳生觀點:日常看店時,最常遇到的問題之一是「學玩鉛兵(或resin),入門髹甚麼人物好?」

有一個常見的謬誤是:先髹一些品質、雕刻較差的,或者用塑膠 ...

的確係有道理....
因為以初學者黎講.睇見櫥窗D完成品同包裝盒面都髹得咁有水準,可能變成有以上不致浪費咁既諗法...

頂部
市井
上等兵
Rank: 2


UID 30026
精華 3
積分 16
帖子 294
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-29
狀態 離線
發表於 2008-6-29 09:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Joe_Lo 於 2008-6-29 00:23 發表
市井 兄油條頓騎士   好正呀 尤其係心口個花

個人意見都係同小公主兄所提出既一樣, 毛髮唔係咁自然. 不過正如你所講, 金色毛髮真係好難油

另外請問師兄有無多d條頓騎士既資料 ...

我偷了鬼佬的圖來用,你看看有冇用
joe兄你都油得好正,同果本油兵書的一樣,極有名家風範!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
市井
上等兵
Rank: 2


UID 30026
精華 3
積分 16
帖子 294
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-29
狀態 離線
發表於 2008-6-29 09:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 市井 於 2008-6-29 21:02 發表


我偷了鬼佬的圖來用,你看看有冇用
joe兄你都油得好正,同果本油兵書的一樣,極有名家風範!

我貼錯,再補.....



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
市井
上等兵
Rank: 2


UID 30026
精華 3
積分 16
帖子 294
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-29
狀態 離線
發表於 2008-6-29 09:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 雲谷 於 2008-6-29 01:04 發表



的確係有道理....
因為以初學者黎講.睇見櫥窗D完成品同包裝盒面都髹得咁有水準,可能變成有以上不致浪費咁既諗法...

雲谷兄,你可以想想如果在模型比賽中,我用關二哥同我自己其他作品比...
我估計都是關二哥勝出,假使和http://www.pegasomodels.com/productdetails_en.asp?id=747這個名家油出來的十字軍比,
隨時評審都會走漏眼,俾錯分俾在下肉作...



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
Joe_Lo
上校
Rank: 4
口模一族


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 8838
精華 15
積分 49
帖子 4973
成品數目 49 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-28
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2008-6-29 11:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 市井 於 2008-6-29 09:02 PM 發表


我偷了鬼佬的圖來用,你看看有冇用
joe兄你都油得好正,同果本油兵書的一樣,極有名家風範!

唔該晒市井兄

另外想請教一下我見 pegaso 油呢隻兵件衫同埋個盾牌既圖案係鷹, 但係支旗係獅子, 咁既配搭得既咩



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




頂部
市井
上等兵
Rank: 2


UID 30026
精華 3
積分 16
帖子 294
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-29
狀態 離線
發表於 2008-6-30 12:16 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Joe_Lo 於 2008-6-29 23:20 發表

唔該晒市井兄

另外想請教一下我見 pegaso 油呢隻兵件衫同埋個盾牌既圖案係鷹, 但係支旗係獅子, 咁既配搭得既咩

應該可以的,因為在附圖a中的獅子,就是這支旗上的獅子

頂部
雲谷
上校
Rank: 4


熱誠勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 25361
精華 4
積分 61
帖子 4391
成品數目 61 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-21
來自 酒鬼之家
狀態 離線
發表於 2008-7-1 12:40 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 市井 於 2008-6-29 09:16 PM 發表


雲谷兄,你可以想想如果在模型比賽中,我用關二哥同我自己其他作品比...
我估計都是關二哥勝出,假使和http://www.pegasomodels.com/productdetails_en.asp?id=747這個名家油出來的十字軍比,
隨時評審都會走 ...

比賽我未接觸過...我覺得評分難免有主觀因素的
所以我覺得無話走漏眼評錯分既
以我門外漢就咁睇,此兵仔面相會比唔上關老二.....

[ 本帖最後由 雲谷 於 2008-7-1 12:43 AM 編輯 ]

頂部
市井
上等兵
Rank: 2


UID 30026
精華 3
積分 16
帖子 294
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-29
狀態 離線
發表於 2008-7-1 10:30 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 雲谷 於 2008-7-1 00:40 發表



比賽我未接觸過...我覺得評分難免有主觀因素的
所以我覺得無話走漏眼評錯分既
以我門外漢就咁睇,此兵仔面相會比唔上關老二.....

其實pegaso的90mm公仔個個樣都差唔多,是次個關公頭比較突別大一點,所以很多人都覺得面相好一點.....
但如果要平心而論單純地作油功比較,在下的顏色處理遠不及油這個十字軍的名家
這個羅馬佬的樣子都有點像十字軍呢



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 01:00 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver