回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] 各種嘗試盡在一機~曉!!(大鷲+不知火)
sunhikari
中尉
Rank: 3Rank: 3
模型人新手中的新手=]


UID 2121
精華 0
積分 3
帖子 810
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-20
來自 香港大埔
狀態 離線
發表於 2007-2-23 02:57 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態
各種嘗試盡在一機~曉!!(大鷲+不知火)

昨日係t記處買了新泵
唔使再用雙星的那個廢泵
開心到爆
之後見今日有空,就拿隻曉去搞搞佢
原本只係拿來噴黑色作底色
但點知噴到突然有好多idea走出來
所以.....最後決定試下咁玩法:
1:主體噴super silver,再噴透明黃+透明橙,之後噴光油再拋光(遲d用係sf副骨上)
2:非金色或金屬色的(唔包灰色),都係先噴super silver,之後再噴相關的透明色+珍珠粉(遲d用係R-1上)

好耐都無試過噴得咁開心
但代價係:
1.個泵要放約三次水先放晒d水氣(因為都由早上11:00到14:30都開着的)
2:用左50個噴油夾

看看明天夠唔夠時間噴super silver先

[ 本帖最後由 sunhikari 於 2007-2-23 03:49 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
sunhikari
中尉
Rank: 3Rank: 3
模型人新手中的新手=]


UID 2121
精華 0
積分 3
帖子 810
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-20
來自 香港大埔
狀態 離線
發表於 2007-2-23 03:07 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態
加新相
唔知大家會認得多少件零件呢

[ 本帖最後由 sunhikari 於 2007-2-23 03:08 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
royal281
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 14681
精華 0
積分 6
帖子 2471
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-4
來自 CAN
狀態 離線
發表於 2007-2-23 03:08 PM  資料  短消息  加為好友  添加 royal281 為MSN好友 通過MSN和 royal281 交談
i want to see the result when u use the 珍珠粉

頂部
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2007-2-23 03:18 PM  資料  短消息  加為好友 
the shield seems very rough

頂部
sunhikari
中尉
Rank: 3Rank: 3
模型人新手中的新手=]


UID 2121
精華 0
積分 3
帖子 810
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-20
來自 香港大埔
狀態 離線
發表於 2007-2-23 03:19 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 royal281 於 2007-2-23 03:08 PM 發表
i want to see the result when u use the 珍珠粉

遲d吧~
因為暫時得支0.2噴筆
支0.5的卻因為t記不在拿不到
唔想弄壞支0.2噴筆

QUOTE:
原帖由 Freedomlacus 於 2007-2-23 03:18 PM 發表
the shield seems very rough

的確係.....但已經係噴完又磨,磨完又噴
弄極都唔好,遲d再噴灰看看會不會好一d吧

[ 本帖最後由 sunhikari 於 2007-2-23 03:22 PM 編輯 ]

頂部
edo
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2299
精華 0
積分 2
帖子 627
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-26
狀態 離線
發表於 2007-2-23 05:35 PM  資料  短消息  加為好友 
剩係個泵係T生既,好唔好用啊,我都想買番人生第一個

頂部
sunhikari
中尉
Rank: 3Rank: 3
模型人新手中的新手=]


UID 2121
精華 0
積分 3
帖子 810
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-20
來自 香港大埔
狀態 離線
發表於 2007-2-23 06:29 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 000-3901-0 於 2007-2-23 04:10 PM 發表
個泵如何放水

部部都唔同架喎
如果你係用我同一型號,又係係t記到買的
咁好明顯你唔聽書了

QUOTE:
原帖由 edo 於 2007-2-23 05:35 PM 發表
剩係個泵係T生既,好唔好用啊,我都想買番人生第一個

連噴油夾,噴筆清洗器,噴筆都係係t生到買
個泵很好用,氣壓很夠
比想像中更好

頂部
sunhikari
中尉
Rank: 3Rank: 3
模型人新手中的新手=]


UID 2121
精華 0
積分 3
帖子 810
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-20
來自 香港大埔
狀態 離線
發表於 2007-2-23 08:56 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 000-3901-0 於 2007-2-23 07:47 PM 發表
部部都唔同架喎
如果你係用我同一型號,又係係t記到買的
咁好明顯你唔聽書了

sORRY.....唔係我take 貨ga..........係我細佬.........
我想問下kenji dh103 pro +$50果支係how to use
我又同你係同一個mode  sunhikari兄


我跟你不同,我是換了支0.5mm噴筆
其實支支噴筆用法一樣,只係唂槍方法唔同
昨日有幸遇到高手,教埋我點幫皇冠嘴谷槍
只要把嘴頭弄鬆一點
之後按下氣門,再往後一拉,就可以谷槍了

放水氣的話,你望見最低那支水隔尾部,有個活門
先比個泵儲氣,等佢cut左氣後
先捉實活門(一定要,否則後果嚴重)
之後把貼實活門的藍圓環按下
那個泵會突然會有好大聲的噴氣聲,水氣會隨之噴出
咁就可以弄走氣了~

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 11:59 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver