回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 初次整囡囡~雙飛之終焉
  本主題由 rexlee 於 2006-10-27 12:58 AM 移動 
sunhikari
中尉
Rank: 3Rank: 3
模型人新手中的新手=]


UID 2121
精華 0
積分 3
帖子 810
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-20
來自 香港大埔
狀態 離線
發表於 2006-8-14 04:02 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態
初次整囡囡~雙飛之終焉

第一次整囡囡,總要一整就整兩隻
整得唔係咁好,有d仲好肉下
希望各位狠評狠評一下

[ Last edited by sunhikari on 2006-8-14 at 04:03 PM ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
sunhikari
中尉
Rank: 3Rank: 3
模型人新手中的新手=]


UID 2121
精華 0
積分 3
帖子 810
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-20
來自 香港大埔
狀態 離線
發表於 2006-8-14 04:02 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態
還有一張



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
Laion
上校
Rank: 4
囡囡至上主義~


UID 950
精華 5
積分 73
帖子 4350
成品數目 73 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-22
狀態 離線
發表於 2006-8-14 04:04 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態
楠葉隻眼可以close up 睇下ma??





"只有經歷過痛苦先會學懂同情"
頂部
sunhikari
中尉
Rank: 3Rank: 3
模型人新手中的新手=]


UID 2121
精華 0
積分 3
帖子 810
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-20
來自 香港大埔
狀態 離線
發表於 2006-8-14 04:08 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
Originally posted by Laion at 2006-8-14 04:04 PM:
楠葉隻眼可以close up 睇下ma??

今晚吧
我要出街

頂部
proud
上尉
Rank: 3Rank: 3
ho..ho..ho.....^.^


UID 3558
精華 0
積分 0
帖子 1148
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-19
來自 HKSAR
狀態 離線
發表於 2006-8-14 04:09 PM  資料  短消息  加為好友 
唔錯呀....等你的close up...yeah!

頂部
Kazuma
曹長
Rank: 2


UID 8712
精華 0
積分 0
帖子 431
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-23
來自 藍田人 :)
狀態 離線
發表於 2006-8-14 04:51 PM  資料  短消息  加為好友 
紅髮果隻 終於有得睇

頂部
edo
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2299
精華 0
積分 2
帖子 627
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-26
狀態 離線
發表於 2006-8-14 05:32 PM  資料  短消息  加為好友 
好大對比啵........

頂部
卡伊
中尉
Rank: 3Rank: 3
龜龜 ~=3=~


UID 11569
精華 0
積分 10
帖子 813
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-9
狀態 離線
發表於 2006-8-14 09:13 PM  資料  短消息  加為好友 
第一次比我好太多啦

我手工差到唔敢貼出黎

頂部
sunhikari
中尉
Rank: 3Rank: 3
模型人新手中的新手=]


UID 2121
精華 0
積分 3
帖子 810
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-20
來自 香港大埔
狀態 離線
發表於 2006-8-14 11:29 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
Originally posted by Laion at 2006-8-14 04:04 PM:
楠葉隻眼可以close up 睇下ma??

最close都係得呢張......
我部相機屎過頭

QUOTE:
Originally posted by edo at 2006-8-14 05:32 PM:
好大對比啵........

邊種對比先??
係手工還是某d:em94:

QUOTE:
Originally posted by akai at 2006-8-14 09:13 PM:
第一次比我好太多啦

我手工差到唔敢貼出黎

我個d.......係相睇就靚:em94:
睇實物的話都好不堪
你都貼來看看吧
遲d搞過囡囡祭XD

[ Last edited by sunhikari on 2006-8-14 at 11:31 PM ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
卡伊
中尉
Rank: 3Rank: 3
龜龜 ~=3=~


UID 11569
精華 0
積分 10
帖子 813
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-9
狀態 離線
發表於 2006-8-14 11:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by sunhikari at 2006-8-14 11:29 PM:

最close都係得呢張......
我部相機屎過頭


我個d.......係相睇就靚
睇實物的話都好不堪
你都貼來看看吧
遲d搞過囡囡祭XD

你用咩型號既機?
我屋企有部sony p7機
早排影近鏡都好差
不過睇左d影相資料後都有改善

試下開微距 (花花標誌)
再保持一定距離用變焦
(自己試下放部機前木或者後d < 呢個難明 我自己叫"手動變焦")
另外打埋燈
應該會清d嫁

------------------------------------------------------------------------------------
對上果隻唔好啦
銅支set得唔好
油上得唔好
仲印晒手指模

我係製作區更新左環姐
你都去睇下啦 (賣廣告中)

頂部
sunhikari
中尉
Rank: 3Rank: 3
模型人新手中的新手=]


UID 2121
精華 0
積分 3
帖子 810
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-20
來自 香港大埔
狀態 離線
發表於 2006-8-14 11:45 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
Originally posted by akai at 2006-8-14 11:38 PM:



你用咩型號既機?
我屋企有部sony p7機
早排影近鏡都好差
不過睇左d影相資料後都有改善

試下開微距 (花花標誌)
再保持一定距離用變焦
(自己試下放部機前木或者後d < 呢個難明 我自己叫&qu ...

我個部只係fujifilm的 f410
只係一部有高像素的傻瓜機

用了你講的方法,只係好了小小
遲d考慮換相機

[ Last edited by sunhikari on 2006-8-14 at 11:49 PM ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
卡伊
中尉
Rank: 3Rank: 3
龜龜 ~=3=~


UID 11569
精華 0
積分 10
帖子 813
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-9
狀態 離線
發表於 2006-8-14 11:50 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by sunhikari at 2006-8-14 11:45 PM:

我個部只係fujifilm的 f410
只係一部有高像素的傻瓜機

應該係焦點攞唔好
試下打燈 + 自己拉近(或遠)部機



再唔得試下用手機(或webcam)+放大鏡

頂部
sunhikari
中尉
Rank: 3Rank: 3
模型人新手中的新手=]


UID 2121
精華 0
積分 3
帖子 810
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-20
來自 香港大埔
狀態 離線
發表於 2006-8-14 11:58 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
Originally posted by akai at 2006-8-14 11:50 PM:



應該係焦點攞唔好
試下打燈 + 自己拉近(或遠)部機



再唔得試下用手機(或webcam)+放大鏡

呢個更加唔好提
我部手機的鏡頭.....係手機睇ok,但係電腦睇就..........

頂部
edo
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2299
精華 0
積分 2
帖子 627
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-26
狀態 離線
發表於 2006-8-15 01:32 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by sunhikari at 2006-8-14 11:29 PM:

最close都係得呢張......
我部相機屎過頭


邊種對比先??
係手工還是某d


我個d.......係相睇就靚
睇實物的話都好不堪
你都貼來看看吧 ...

一個屬蘿莉級.....一個屬熟女級......:em94::em94::em94:

頂部
昇空
少校
Rank: 3Rank: 3
下面的是SABER公主


UID 6117
精華 0
積分 4
帖子 2641
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-5
來自 火星
狀態 離線
發表於 2006-8-15 01:37 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by edo at 2006-8-15 01:32 AM:

一個屬蘿莉級.....一個屬熟女級......

唔係  
一個屬巨乳級    一個屬平胸級





..............
頂部
minamilai (2 baby's dady)
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11171
精華 1
積分 12
帖子 2009
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2006-8-16 03:52 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 昇空 at 2006-8-15 01:37 AM:

唔係  
一個屬巨乳級    一個屬平胸級

Be careful 多投訴,多KGB
naughty , pussy , fantasy

頂部
sunhikari
中尉
Rank: 3Rank: 3
模型人新手中的新手=]


UID 2121
精華 0
積分 3
帖子 810
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-20
來自 香港大埔
狀態 離線
發表於 2006-8-17 12:32 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
Originally posted by minamilai at 2006-8-16 03:52 AM:

Be careful 多投訴,多KGB
naughty , pussy , fantasy

我d囡囡,好乖架
唔好咁多邪惡想像好d喎

頂部
minamilai (2 baby's dady)
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11171
精華 1
積分 12
帖子 2009
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2006-8-18 06:54 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by sunhikari at 2006-8-17 12:32 PM:

我d囡囡,好乖架
唔好咁多邪惡想像好d喎

我淨喺覺得naughty俏皮 , pussy 可愛, fantasy夢幻,欠邪惡想像喎?點邪惡呢

頂部
hesongshen
平民
Rank: 1



UID 13398
精華 0
積分 1
帖子 41
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-11
狀態 離線
發表於 2006-8-18 08:13 AM  資料  短消息  加為好友 
点整咖?

頂部
sunhikari
中尉
Rank: 3Rank: 3
模型人新手中的新手=]


UID 2121
精華 0
積分 3
帖子 810
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-20
來自 香港大埔
狀態 離線
發表於 2006-8-18 03:48 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
Originally posted by minamilai at 2006-8-18 06:54 AM:

我淨喺覺得naughty俏皮 , pussy 可愛, fantasy夢幻,欠邪惡想像喎?點邪惡呢

唔知係咪yahoo釋錯

pussy:
1. (兒語)小貓,貓咪[C]
2. 【口】(褪色柳等的)柔荑花序
3. 【粗】【俚】女性的陰部;女人[C]
4. 【粗】【俚】性交[U]
1. 有膿的;多膿的;像膿的

fantasy:
1. 空想;幻想;夢想
George lives in a world of fantasy.
喬治整天生活在幻想的世界中。
2. 空想的產物;幻想作品
The whole story is a fantasy.
這整個故事只是一個虛構。
3. 【音】幻想曲

如果照yahoo咁釋....咪變左

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 05:52 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver