回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] HGUC MS-06R-1A /AG 賈圖專用高機動型渣古
kyo353
中校
Rank: 4
最強的惡運


UID 4968
精華 0
積分 21
帖子 3149
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-24
來自 香港
狀態 離線
發表於 2015-5-11 07:44 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
HGUC MS-06R-1A /AG 賈圖專用高機動型渣古

大家好, 好耐冇出POST, 今次唔玩玩具, 我黎玩模型
點解無啦啦玩模型呢, 說來真係好話長
其實我以前都有玩開, 只係屋企唔方便整同冇時間先停左
PS:對上一隻作品已經係2009年既事
最近同幾個FD係工廠區租左個單位用黎砌模型, 所以先重新拎起支噴筆噴返野
所以呢隻就係我既練習作
廢話講完, 去相!!

賈圖專用渣古, 參考左MSV-R設定

由於砌爛左幾粒噴咀, 谷鬼氣換晒金屬噴咀...




火箭炮, 應該配360MM個支不過手頭上冇所以用返280MM




由於模型易甩油所以唔敢影太多...
至於點解冇斧頭? 因為未噴完...
有機會再補相
多謝各位收睇

最後送上小弟FB玩具專頁
https://www.facebook.com/albumkyo353

下次見~


本帖最近評分記錄
壞掉魔神   2015-5-21 11:49 PM  讚好  +1   佳作
macross30   2015-5-15 09:57 AM  讚好  +1   上色一流
eminem19800803   2015-5-15 02:55 AM  讚好  +1   佳作
henryay   2015-5-14 09:20 PM  讚好  +1   佳作
moci07   2015-5-13 11:49 PM  讚好  +1   佳作
Raymond_Sun   2015-5-13 10:59 PM  讚好  +1   佳作
Genes   2015-5-13 02:02 PM  讚好  +1   佳作
stuka   2015-5-13 12:52 PM  讚好  +1   上色一流
robotkel   2015-5-12 11:20 AM  讚好  +1   用色或改做具風格
JBear   2015-5-11 11:25 PM  讚好  +1   用色或改做具風格
gay11   2015-5-11 10:52 PM  讚好  +1   佳作
kamiru88   2015-5-11 10:51 PM  讚好  +1   佳作
willkwok   2015-5-11 10:34 PM  讚好  +1   佳作
njvf   2015-5-11 09:54 PM  讚好  +1   佳作
jl2000   2015-5-11 09:48 PM  讚好  +1   佳作
MAHTC   2015-5-11 09:04 PM  讚好  +1   佳作
OTTOLAM   2015-5-11 08:59 PM  讚好  +1   佳作
Fei_Fei   2015-5-11 08:52 PM  讚好  +1   佳作
aya030   2015-5-11 08:48 PM  讚好  +1   佳作
未來   2015-5-11 08:05 PM  讚好  +1   佳作




小弟既FB玩具專頁:https://www.facebook.com/albumkyo353
頂部
stuka
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 41054
精華 0
積分 11
帖子 572
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2010-6-10
狀態 離線
發表於 2015-5-13 12:58 PM  資料  短消息  加為好友 
恭喜你可以玩番模型,真係羨慕。 件成品好乾淨同靚

BTW問問,請問仲有冇多一個位可以分租噴油

頂部
kyo353
中校
Rank: 4
最強的惡運


UID 4968
精華 0
積分 21
帖子 3149
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-24
來自 香港
狀態 離線
發表於 2015-5-13 10:18 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 stuka 於 2015-5-13 12:58 PM 發表
恭喜你可以玩番模型,真係羨慕。 件成品好乾淨同靚

BTW問問,請問仲有冇多一個位可以分租噴油

多謝師兄既讚賞

我個邊都係得一個噴油位幾個FD輪流用, 所以真係幫唔到師兄你啦





小弟既FB玩具專頁:https://www.facebook.com/albumkyo353
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 02:46 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver