回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 海虎 一百萬匹
redkingshark
二等兵
Rank: 1



UID 14870
精華 0
積分 3
帖子 57
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-10
狀態 離線
發表於 2014-7-6 04:27 AM  資料  短消息  加為好友 
海虎 一百萬匹

BB出世前,暫別模型開心一擊
[attach]438392[/attach]
[attach]438393[/attach]
[attach]438394[/attach]
[attach]438395[/attach]
[attach]438396[/attach]
[attach]438397[/attach]



[ 本帖最後由 redkingshark 於 2014-7-7 12:39 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
本帖最近評分記錄
BlueJean   2015-1-13 03:34 PM  讚好  +1   一流作品
javier6689   2014-10-22 07:07 PM  讚好  +1   佳作
一條輝   2014-10-3 01:07 PM  讚好  +1   佳作
希基巴爾   2014-7-25 05:32 PM  讚好  +1   具參考價值
raylee6780   2014-7-12 02:44 PM  讚好  +1   佳作
kensir   2014-7-12 12:55 PM  讚好  +1   佳作
DF 4   2014-7-12 08:07 AM  讚好  +1   好堅!
kamiru88   2014-7-10 04:35 PM  讚好  +1   佳作
diosanta   2014-7-9 03:30 PM  讚好  +1   不俗之作
宏仔   2014-7-9 01:56 AM  讚好  +1   佳作
ae1351   2014-7-9 01:34 AM  讚好  +1   佳作
戰斧   2014-7-7 12:51 PM  讚好  +1   佳作
chriswst1012   2014-7-7 02:27 AM  讚好  +1   不俗之作
JBear   2014-7-6 10:33 PM  讚好  +1   佳作
eric59394   2014-7-6 10:03 PM  讚好  +1   佳作
Fei_Fei   2014-7-6 04:52 PM  讚好  +1   佳作
robotkel   2014-7-6 02:51 PM  讚好  +1   佳作
go-go   2014-7-6 12:27 PM  讚好  +1   佳作
tamwaichungu80   2014-7-6 11:58 AM  讚好  +1   上色一流
AndyT882002   2014-7-6 11:02 AM  讚好  +1   佳作
頂部
Hesen
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 37732
精華 0
積分 1
帖子 751
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-11
來自 大清帝國乾隆年
狀態 離線
發表於 2014-7-6 05:53 AM  資料  短消息  加為好友 
懷念!!!!!!!!





夜色月如水,嗟而困不伸。
百年原是夢,卅載枉費神。
暗室難換算,牆高不見春。
星辰環冷月,縲紲泣孤臣。
對景傷前事,懷才誤此身。
餘生料無幾,空負九重仁。
頂部
nonowks
軍曹
Rank: 2



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 14080
精華 23
積分 79
帖子 342
成品數目 79 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-14
狀態 離線
發表於 2014-7-6 08:22 AM  資料  短消息  加為好友 
呢台海虎發售時,確實令人覺得港漫手辦模型有追上日本的......
ching做得好靚,上色配合造型,有氣勢!

頂部
lucier
壹等兵
Rank: 1


UID 37431
精華 0
積分 10
帖子 135
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-7
狀態 離線
發表於 2014-7-6 09:33 AM  資料  短消息  加為好友 
便他x的戰吧

頂部
oliwa
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 19484
精華 0
積分 3
帖子 939
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-3
狀態 離線
發表於 2014-7-6 10:56 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 nonowks 於 2014-7-6 08:22 AM 發表
呢台海虎發售時,確實令人覺得港漫手辦模型有追上日本的......
ching做得好靚,上色配合造型,有氣勢!

如果你知道原件原型是點嚟,你一定唔會咁講!





天與地之靈   日與月之精   
山與河之氣   人與物之情
太極兩儀  五行相生相剋
宇宙乾坤  萬物相輔相成
高山流水  助我濟世為懷
賜我無窮力量
頂部
redkingshark
二等兵
Rank: 1



UID 14870
精華 0
積分 3
帖子 57
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-10
狀態 離線
發表於 2014-7-6 12:18 PM  資料  短消息  加為好友 
當年在動漫節見到忍不住要買當時千幾蚊都貴,(我當時未買過首辨)

[ 本帖最後由 redkingshark 於 2014-7-6 09:19 PM 編輯 ]

頂部
haba
上校
Rank: 4


UID 23791
精華 0
積分 4
帖子 4229
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-30
來自 HK
狀態 離線
發表於 2014-7-6 09:19 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
相當有盛意的本地原形師作品,我個套以經封存好了。
話說原形師會復出。





<font color="red">來看看吧!
http://www.castlemodelgk.com/
頂部
oliwa
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 19484
精華 0
積分 3
帖子 939
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-3
狀態 離線
發表於 2014-7-6 10:21 PM  資料  短消息  加為好友 
依件作品原型唔可以叫做原創,只可以叫做改造品!





天與地之靈   日與月之精   
山與河之氣   人與物之情
太極兩儀  五行相生相剋
宇宙乾坤  萬物相輔相成
高山流水  助我濟世為懷
賜我無窮力量
頂部
haba
上校
Rank: 4


UID 23791
精華 0
積分 4
帖子 4229
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-30
來自 HK
狀態 離線
發表於 2014-7-6 11:16 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 oliwa 於 2014-7-6 10:21 PM 發表
依件作品原型唔可以叫做原創,只可以叫做改造品!

你同傑仔好熟架





<font color="red">來看看吧!
http://www.castlemodelgk.com/
頂部
oliwa
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 19484
精華 0
積分 3
帖子 939
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-3
狀態 離線
發表於 2014-7-8 08:52 PM  資料  短消息  加為好友 
人就唔熟,不過要攝獵過啲鬼佬手辦人仕都知海虎個身點嚟!





天與地之靈   日與月之精   
山與河之氣   人與物之情
太極兩儀  五行相生相剋
宇宙乾坤  萬物相輔相成
高山流水  助我濟世為懷
賜我無窮力量
頂部
FOUR
壹等兵
Rank: 1



UID 16814
精華 1
積分 7
帖子 140
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-3-15
狀態 離線
發表於 2014-7-9 11:24 AM  資料  短消息  加為好友 
天下文章一大抄......甘似 LOBO ?又似 PITT


[ 本帖最後由 FOUR 於 2014-7-9 11:27 AM 編輯 ]

頂部
redkingshark
二等兵
Rank: 1



UID 14870
精華 0
積分 3
帖子 57
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-10
狀態 離線
發表於 2014-7-9 03:23 PM  資料  短消息  加為好友 
師兄講的模型也見過下,但以本地來看也改得不錯

頂部
oliwa
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 19484
精華 0
積分 3
帖子 939
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-3
狀態 離線
發表於 2014-7-9 06:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 FOUR 於 2014-7-9 11:24 AM 發表
天下文章一大抄......甘似 LOBO ?又似 PITT






天與地之靈   日與月之精   
山與河之氣   人與物之情
太極兩儀  五行相生相剋
宇宙乾坤  萬物相輔相成
高山流水  助我濟世為懷
賜我無窮力量
頂部
ni mi
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 23716
精華 2
積分 22
帖子 801
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-27
狀態 離線
發表於 2014-7-12 08:09 AM  資料  短消息  加為好友 
想問點解佢會咁嬲嘅?

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 12:05 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver