回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: Bandai SHFiguarts Ironman MK-VI 加燈
kwluk717
平民
Rank: 1


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 50962
精華 3
積分 14
帖子 35
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2012-12-6
來自 星星
狀態 離線
發表於 2014-3-12 08:39 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
Bandai SHFiguarts Ironman MK-VI 加燈

SHF 原形是極高水準之作, 所以只造了加燈, 見Arc Reactor做得幾有誠意, 因此特別花點功夫改造. 另又大想頭又貪心,
想手掌都改埋, 於是越搞越大, 幾乎不能收科....XD



Arc Reactor 的制作(1)
鋁片和膠片制成的內環及外環
用三角形鏍絲頭再打磨而成三角外環
加工制成Arc Reactor部份結構
亮燈測試
亮燈測試
Arc Reactor內部結構, 中間是LED
小形LED,大約長2mm, 用漆皮線焊接, 全身需要5顆


Arc Reactor 的制作(2)
胸部背面結構
打開上身
亮燈測試
胸部正面沒有胸甲的樣子


手部制作 (1)
簡單的結構圖
手部末端的LED, 用AA膠制成球形
手前臂的制作加了~100ohm surface mount 電阻
手臂用的電池 - 1.55V, 要兩顆才夠推LED
手前臂的結構 - 漆皮線+膠管制作
手前臂的結構


手部制作 (2)
原有手掌改成透明
手前臂的結構


手部制作 (3)
手前臂的結構, 主色金屬灰+透明紅
手部亮燈測試


上身制作
電池夾部份,用了CR1216
電池夾部份
頭部佈線 (1)
頭部佈線 (2)
亮燈測試
LED安裝


完成








Blog:
https://kwluk717.blogspot.com/

Thank you


[ 本帖最後由 kwluk717 於 2020-5-4 07:47 PM 編輯 ]


本帖最近評分記錄
rexlee   2014-4-27 11:50 PM  讚好  +1   一流作品
markkwok   2014-4-6 11:49 PM  讚好  +1   佳作
Fei_Fei   2014-4-5 11:07 PM  讚好  +1   改造恰到好處
williamgundam   2014-3-27 01:27 AM  讚好  +1   改造恰到好處
ookog   2014-3-25 01:23 PM  讚好  +1   具參考價值
chan1818   2014-3-24 11:27 AM  讚好  +1   改造恰到好處
有heart人   2014-3-24 01:05 AM  讚好  +1   細節處理顯心思
christse2   2014-3-23 02:04 PM  讚好  +1   一流作品
我傻的   2014-3-22 11:28 PM  讚好  +1   一流作品
tomcat   2014-3-22 09:14 PM  讚好  +1   一流作品
COW   2014-3-22 01:34 AM  讚好  +1   一流作品
JOEJO   2014-3-21 05:37 PM  讚好  +1   一流作品
lai_po   2014-3-20 09:16 PM  讚好  +1   佳作
ericwktam   2014-3-20 06:27 PM  讚好  +1   佳作
JACKEYFUNG   2014-3-20 05:34 PM  讚好  +1   佳作
大貓   2014-3-20 01:55 PM  讚好  +1   具參考價值
imkw   2014-3-20 09:05 AM  讚好  +1   改造恰到好處
alawson   2014-3-19 09:15 PM  讚好  +1   佳作
式刃   2014-3-19 08:56 PM  讚好  +1   佳作
billytcf   2014-3-19 06:33 PM  讚好  +1   改造恰到好處
頂部
viperloo66
上等兵
Rank: 2


UID 49448
精華 0
積分 12
帖子 246
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2012-6-20
狀態 離線
發表於 2014-3-12 08:55 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
咁细隻都可以拉燈!!真系要俾個赞你先得。

頂部
kwluk717
平民
Rank: 1


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 50962
精華 3
積分 14
帖子 35
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2012-12-6
來自 星星
狀態 離線
發表於 2014-3-13 01:27 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
改既最大原動力係冇錢買HT. 就算有, 都一定唔批

頂部
BlueJean
曹長
Rank: 2


UID 10112
精華 0
積分 7
帖子 429
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-18
來自 地球聯邦軍
狀態 離線
發表於 2014-3-15 02:20 PM  資料  短消息  加為好友 
師兄手工舉世無雙 , 我覺得難過係 RG 加燈, 佩服! 佩服!





可以Facebook add 我 "Modaler BlueJean"
頂部
kwluk717
平民
Rank: 1


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 50962
精華 3
積分 14
帖子 35
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2012-12-6
來自 星星
狀態 離線
發表於 2014-3-15 10:13 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
回復 #4 BlueJean 的帖子

師兄太言重了, 其實看不到問題是因照片的緣故隱藏了.
自從小朋友出世之後, 玩模型只能集中改造部份, 噴筆在家已近乎絕跡. 而改現成玩具就有這個好處.
模型因各部份本為散件, 裝燈主要解決走線問題大至已能成功, 加上機械人必要時有點明線亦不會太奇怪.
因此前作引線到腳至地台用USB供電亦不太複雜.
而這傢伙的確有痲煩的地方, 長氣分享吓:
1. 手臂部份不能折開, 引線到胸口不能, 空間非常有限.  如能狠心折開應會容易很多.
2. 空間小, 電源細, 要兩顆SR416SW串聯到而不短路, 其空間最好有彈性以平衡和微調. 可考慮預先固定才放進, 而換電就用磁石吸出來
3. 加燈位置同時是受力位, 要可動又要換到手掌.
4. 配色問題, 金屬灰加透明紅其實與原件仍有偏差, 只是照片的光陰隱藏了.
5. 市面上找不到夠細能安裝到手臂的開關, 最後只用金屬柱移動來通電, 這個位實在叫我苦惱了很久.
然而最大最大的痲煩, 就是面臨老花問題, 可能很快就不能再玩這個了

頂部
jimjim3x
平民
Rank: 1



UID 46434
精華 0
積分 0
帖子 21
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2011-3-23
狀態 離線
發表於 2014-3-16 12:55 PM  資料  短消息  加為好友 
ching  勁呀

頂部
jimjim3x
平民
Rank: 1



UID 46434
精華 0
積分 0
帖子 21
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2011-3-23
狀態 離線
發表於 2014-3-16 12:56 PM  資料  短消息  加為好友 
自己改做模型珍貴很多

頂部
BlueJean
曹長
Rank: 2


UID 10112
精華 0
積分 7
帖子 429
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-18
來自 地球聯邦軍
狀態 離線
發表於 2014-3-16 03:25 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #5 kwluk717 的帖子

小弟都有玩過加LED, 但買左微型LED 同漆皮線返嚟, 根本連焊接成功都無信心.  就係因為自己玩過吓加燈走線, 先能夠理解師兄功力之深厚

我今年都40, 有兩個1 同3 歲女兒, 可幸深夜仍可噴作, 當然砌模型時間相當少, 不過應該唔會放棄, 始終高達陪左我30年

師兄加油! 繼續挑戰自己!!!


本帖最近評分記錄
ZION13   2014-4-5 11:27 PM  讚好  +1   同感,我同細路年紀大過你同你果D,可 ...




可以Facebook add 我 "Modaler BlueJean"
頂部
kwluk717
平民
Rank: 1


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 50962
精華 3
積分 14
帖子 35
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2012-12-6
來自 星星
狀態 離線
發表於 2014-3-17 01:05 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 BlueJean 於 2014-3-16 03:25 PM 發表
小弟都有玩過加LED, 但買左微型LED 同漆皮線返嚟, 根本連焊接成功都無信心.  就係因為自己玩過吓加燈走線, 先能夠理解師兄功力之深厚

我今年都40, 有兩個1 同3 歲女兒, 可幸深夜仍 ...

高達都陪左我30年, 只是近年已覺有點膩, UC既設定很突破曾一度有衝動入手, 可是故事就...另睇過00卻竟然變了超時空要塞 .現已真缺少追既意欲...同近10年已很怕D有大大個背包再加幾把攞你命3000既機械設定.  雖仍然很欣賞坊間或論壇上的作品, 的確非常精美, 只是個人真有點吃不消的感覺.  我都重有兩盒MG未郁過, 希望有機會完成, 或將來叫啊仔搞掂佢啦

頂部
tony
壹等兵
Rank: 1
新手一名


UID 1600
精華 0
積分 3
帖子 151
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2003-9-16
來自 香港
狀態 離線
發表於 2014-3-19 01:50 PM  資料  短消息  加為好友 
咁細隻都加到燈,好利害,有冇玩1/9Ironman模型?

頂部
kwluk717
平民
Rank: 1


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 50962
精華 3
積分 14
帖子 35
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2012-12-6
來自 星星
狀態 離線
發表於 2014-3-19 07:56 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 tony 於 2014-3-19 01:50 PM 發表
咁細隻都加到燈,好利害,有冇玩1/9Ironman模型?

師兄過獎, ironman 玩具, 除左呀仔果D之外, 只得呢個.

頂部
tomcat
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1588
精華 4
積分 179
帖子 1722
成品數目 179 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-25
狀態 在線
發表於 2014-3-23 10:01 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kwluk717 於 2014-3-17 01:05 AM 發表



高達都陪左我30年, 只是近年已覺有點膩, UC既設定很突破曾一度有衝動入手, 可是故事就...另睇過00卻竟然變了超時空要塞 .現已真缺少追既意欲...同近10年已很怕D有大大個背包再加幾把攞你命30 ...

很有同感! 小弟自有小朋友後,也已把噴筆等工具賣掉,偶爾小改/噴罐作業成為有限時間下的樂趣...

自己覺得: seed 機設還好, 00/Age 真不感興趣...
Thunderbolt 真是攞你命3000, 無言...
Build fighter = 炒雜錦賣玩具...

純粹個人意見,也許我真的老了...





計畫太多, 時間太少...
頂部
kwluk717
平民
Rank: 1


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 50962
精華 3
積分 14
帖子 35
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2012-12-6
來自 星星
狀態 離線
發表於 2014-4-5 10:59 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 tomcat 於 2014-3-23 10:01 AM 發表


很有同感! 小弟自有小朋友後,也已把噴筆等工具賣掉,偶爾小改/噴罐作業成為有限時間下的樂趣...

自己覺得: seed 機設還好, 00/Age 真不感興趣...
Thunderbolt 真是攞你命3000, 無言...
Build  ...

同意, 想當年很容易白手畫到哂所有高達機械, 就因為以往用簡單線條已能表現特別風格, 現在我一個都做唔到, 真的老了

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 07:46 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver