回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 逐客令?值唔值得甘做?
Simpsons
平民
Rank: 1



UID 15069
精華 0
積分 0
帖子 33
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-17
狀態 離線
發表於 2014-2-16 07:13 PM  資料  短消息  加為好友 
1" 送 杯咖啡+少少餅食"做壞了個頭,佢點知你幾時送幾時計幾?
2 點解可以走咖啡數?因為佢以前送的?
食市很難叫人走,先解決1、2的問題,佢冇錢就自然少去啦。
有消費而坐得耐唯有多D係佢面前閃過,清光淨張枱令佢唔好意思啦

頂部
kl122002
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 51726
精華 0
積分 4
帖子 1074
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2013-2-1
來自 無薪奴工製作室
狀態 離線
發表於 2014-2-16 08:17 PM  資料  短消息  加為好友 
今日上去好似做....成過過程都有少少暴力
在送餅給大學生時我故意拉走了碟餅, 大學生無咩為意就向我方向伸手來. 我用另一隻手擋住, 講出左個真相.
講真,  我見你甘多次, 你以為我是朋友, 只是你未知我是老世之一, 唔該唔好擺出好吃驚的樣.

大學生可始發難, 死磨爛磨, 真是好shit, 話遲d俾遲d俾, 又話已努力找到工, 不時又轉下口.
大家問佢有無考過HKCE, DSE, 或者送份成績出來, 佢轉下轉下, 最後話無, 又咩都唔知.
佛相果位嘆氣, 我呆左,還有 一位朋友火起上來........一步步迫上去,  親自扯衫領扔佢出門口, 用粗口趕X佢
(大家嚇左一跳, 我都是第一次知咩叫"青筋"

我明日要上班, 未知freelance果位會被點樣

頂部
icemanh
壹等兵
Rank: 1



UID 44106
精華 0
積分 0
帖子 107
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-9-24
狀態 離線
發表於 2014-2-17 02:30 AM  資料  短消息  加為好友 
一點意見, 唔好俾任何客戶用月結/賒數形式結帳.
因為咁樣會減低你地的現金流, 而且增加收不到錢的風險.
有好多公司死的原因, 係死於現金流不足, 而不是生意蝕本.
若果真係怕每次零錢麻煩, 可以考慮電子貨幣, 或者儲值卡等, 盡量先錢後貨, 等你地能夠有多左現金先講.
當年八達通就係用咁的形式(每張有成50蚊底數!), 吸取左大量現金用係公司運作上.

頂部
gashapon
上尉
Rank: 3Rank: 3
吉姆量產專員


UID 559
精華 0
積分 32
帖子 1011
成品數目 32 件
閱讀權限 10
註冊 2003-11-25
狀態 離線
發表於 2014-2-17 11:46 AM  資料  短消息  加為好友 
做生意始終都要講利潤, 如果佢地唔阻其他人, 我覺得無咩所謂, 講真如果做成日生意都唔夠蝕2杯咖啡, 咁不如唔好做了....  不過如果好似師兄講成咁, 我會先禮貌地同佢地講佢地o既問題, 影響到其他客人等等. 如果仲係無改善(eg煙味), 咁就直接請佢地離開好了. 衰d講佢地都唔比錢, 少呢2個客又有咩所謂. 你話佢地一年會叫一萬幾千人黎就話忍佢姐~

打開門做生意一定有呢d問題, 我樓下剪頭髮, $50一次都有人走數(仲要係30幾歲的人) 不過老細話無所謂, 搵少$50又唔洗死, 而且$50睇清一個人的人格其實係好抵~

頂部
gashapon
上尉
Rank: 3Rank: 3
吉姆量產專員


UID 559
精華 0
積分 32
帖子 1011
成品數目 32 件
閱讀權限 10
註冊 2003-11-25
狀態 離線
發表於 2014-2-17 11:52 AM  資料  短消息  加為好友 
另外我都同意, 唔太建議下下用月結 (其實月結咪又係收錢, 又咪係要煩) . 因為咁太被動了. 如果怕煩, 可以用八達通都好方便. 一係就買coupon形式咁, 人人開張membership card, 入面有credit, 每次飲就扣一次錢/ 一個credit etc. 除非師兄只打算做熟客唔做其他客, 否則人地一走數你點去追佢?

頂部
kl122002
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 51726
精華 0
積分 4
帖子 1074
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2013-2-1
來自 無薪奴工製作室
狀態 離線
發表於 2014-2-17 01:22 PM  資料  短消息  加為好友 
似乎電子貨幣好d, 考慮緊點樣set, 收幾多information
多謝建議.

頂部
hkmlmich
平民
Rank: 1



UID 51819
精華 0
積分 0
帖子 49
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2013-2-10
狀態 離線
發表於 2014-2-17 08:09 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #26 kl122002 的帖子

睇咗以上咁多文,我覺得問題的原點沒有解決,出問題的原因是你那位所謂的佛心朋友身上,你們應該找時間約出來三口六面說清楚,第一,你們是夾錢出來做生意不是開善堂,應該停止他那些餵食比走數的行為,要做善事的叫他去天橋底派飯,不是這樣搞臭個場,第二,自己拉出來的屎要他自己處理,走數的比限期他處理,限期一到,那怕是一百幾十,都要他自己填數,這是原則問題,第三,做生意的是即買即賣即時清,你那有見其他cafe比走數的做法?其餘的問題可以在門面貼告示,e.g.場所禁煙,衣衫不整不招待等,見招拆招啦,最後要你個佛心朋友改一改睇店心態,做唔到就叫他退股,否則,今次就話走數姐,下次來個可憐虫,餵食走數不單只,仲派埋錢救濟他時你點辦?


本帖最近評分記錄
VampireA   2014-2-17 08:30 PM  讚好  +1   Well put!!
頂部
kl122002
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 51726
精華 0
積分 4
帖子 1074
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2013-2-1
來自 無薪奴工製作室
狀態 離線
發表於 2014-2-17 09:29 PM  資料  短消息  加為好友 
今次是一個好教訓, 對大家而言至少如是.
Freelance 條數還是先隨便, 可以不理. 至今爛鬼學生打走之後, 似乎多了人上門. 有人主動清帳, 又有人自動入數...
似乎惡佬的形象太鮮明了
現在又未至於拉屎怕抹屎的地步, 我地大家當初選佛心朋友看場有一定的原因. 之不過今次真是忘了守好對門.

今晚討論過了, 電子野都提過, 最後還是要用原有的方法. 或者真是要送佛心朋友去日本修行下才行.
店內賣的不只是一杯喝品, 一個場地. 仲有機器, 手工. 有人會帶豆上門公開沖, 又有人借人/機磨豆走人, 有人真是借個位要求沖杯超市野 (佢俾3倍starbuck價)之後忙自己的東西.
條數不是pacific coffee 一樣一杯一個價, 有時真係都唔知點計錢.

[ 本帖最後由 kl122002 於 2014-2-17 09:57 PM 編輯 ]

頂部
hkmlmich
平民
Rank: 1



UID 51819
精華 0
積分 0
帖子 49
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2013-2-10
狀態 離線
發表於 2014-2-17 11:07 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #28 kl122002 的帖子

睇完你篇文後,有些意見分享希望可以幫到你,
首先,電子野除了八達通即付功能之外其他野都唔好搞,換個角度看,我是客人,你唔好理我是生客定熟客,我去星記同太平記都是即買即清,他們最多都只是出埋現金卷,(你唔好忘記,人家有朵有連鎖仲是股份有限公司打底有信譽)而你們呢?是什麼新鮮蘿蔔皮呀?玩預付?我點信得過你?
第二,我不清楚是你們的生意路線還是因為個佛心朋友所致,總之你們要記著,你們是打開門做生意的,一切都要同金錢掛鉤,唔是要你們肚滿腸肥,但起碼唔好蝕,一些唔知點計的項目都要象徵式收費,起碼唔好比人覺得你們免費(好蝦),磨豆的服務同客人段克計段磅計都要做,價錢張貼在當眼地方,客人問起的,回一句老闆order的已經搞掂.
第三,你們的店應該是賣你們的產品,明確告示,禁止客人享用非本店食品及飲品沒有不妥之處,很多食市都有這樣做,
帶豆上門公開沖?家陣踢館呀?我D野唔合你心水的就咪上來.
第四,入幾部手磨豆機賣都好,放在當眼地方又可作點綴,賣埋豆都仲得.
第五,建立店的獨特風格,沖咖啡的度度都有但用傳統的燒酒精燈吸虹的就唔是度度有.
最後可以定期辦D鬥啡品啡的聚會,吸引客人之餘又可以同D客keep到關係,你們店又可間接成為聚腳點,對大家都有好處.

頂部
icemanh
壹等兵
Rank: 1



UID 44106
精華 0
積分 0
帖子 107
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-9-24
狀態 離線
發表於 2014-2-19 06:22 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hkmlmich 於 2014-2-17 11:07 PM 發表
睇完你篇文後,有些意見分享希望可以幫到你,
首先,電子野除了八達通即付功能之外其他野都唔好搞,換個角度看,我是客人,你唔好理我是生客定熟客,我去星記同太平記都是即買即清,他們最多都只是出埋現金卷,(你唔好忘 ...

1/ 熟客/常客預防有乜出奇? 散客就直接結數次次清.

2/ 睇黎師兄對siphon情有獨鍾~ 不過都有唔少人玩 espresso

頂部
icemanh
壹等兵
Rank: 1



UID 44106
精華 0
積分 0
帖子 107
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-9-24
狀態 離線
發表於 2014-2-19 06:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kl122002 於 2014-2-17 09:29 PM 發表
現在又未至於拉屎怕抹屎的地步, 我地大家當初選佛心朋友看場有一定的原因. 之不過今次真是忘了守好對門.

今晚討論過了, 電子野都提過, 最後還是要用原有的方法. 或者真是要送佛心朋友去日本修行下才行.
店內賣的不只是一杯喝品, 一個場地. 仲有機器, 手工. 有人會帶豆上門公開沖, 又有人借人/機磨豆走人, 有人真是借個位要求沖杯超市野 (佢俾3倍starbuck價)之後忙自己的東西.
條數不是pacific coffee 一樣一杯一個價, 有時真係都唔知點計錢.

其實簡單D, 可以寫清楚每樣野的價錢要求.
就好似自帶酒去食飯, 都有開瓶費咁.
另外唔知你的模式係SELL 普通友聚腳地/清磨時間地方, 定係咖啡發燒友聚會?
如果係咖啡友, 定期攪攪 gathering, 俾佢地表演下, 其他時間就唔好啦.
你諗下俾佢地用你的器材, 整壞點計? 另外佢地整親自己, 到時告你地器材有問題, 無安全保護等等都夠煩啦...

頂部
kl122002
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 51726
精華 0
積分 4
帖子 1074
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2013-2-1
來自 無薪奴工製作室
狀態 離線
發表於 2014-2-19 10:14 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #31 icemanh 的帖子

間小店真係由熟人帶熟人先上得去, 入面是發燒友. 路人白丁免問.也是聚腳地/清磨時間地方, 咖啡發燒友聚會, 甚至是私人工作間都係, 因此真是看看有什麼用途才可以開價收錢. 有朋友玩cold brew, 你叫我開佢幾多錢先得?? 一晚俾佢滴....
(事實上好怪, d客會沒約定下現身, 大家又會表演, 除非是有人在位上放了"請勿打擾"  

B被A帶過一次都唔可以隨便給B再入, 至少位佛相朋友或者同埸人都有交流下先可以自己摸上門. 所以位佛相朋友好重要. 事實上介紹位大學友的人我地都找不回原主人, 真是好莫名奇妙.
機器/用具是已大家買定了, 回本已好早回了. 的確, 你提起機械壞的問題我地都要諗諗點處理. 除左部炒豆機 好似都無野會比較易壞? 暫時都無人甘黑心會用機器整自己吧

總結少少了, 今次真是佛相朋友走漏眼, 大家的把關鬆散了. 被人入到關我地真是無辦法.

頂部
icemanh
壹等兵
Rank: 1



UID 44106
精華 0
積分 0
帖子 107
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-9-24
狀態 離線
發表於 2014-2-20 11:08 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kl122002 於 2014-2-19 10:14 PM 發表
間小店真係由熟人帶熟人先上得去, 入面是發燒友. 路人白丁免問.也是聚腳地/清磨時間地方, 咖啡發燒友聚會, 甚至是私人工作間都係, 因此真是看看有什麼用途才可以開價收錢. 有朋友玩cold brew, 你叫我開佢幾多錢 ...

乜你地又係咖啡友?我都係
不過我只飲 espresso

頂部
kl122002
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 51726
精華 0
積分 4
帖子 1074
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2013-2-1
來自 無薪奴工製作室
狀態 離線
發表於 2014-2-20 01:36 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #33 icemanh 的帖子

飲下甘樣, 唔係真的有好深入的研究
自己想要一個靜的地方做野, 又朋友話開咖啡店, 之後變變下變左今日的小店lo
我上到去都只是普通的越南滴滴下

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 02:42 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver