回復 #28 kl122002 的帖子
睇完你篇文後,有些意見分享希望可以幫到你,
首先,電子野除了八達通即付功能之外其他野都唔好搞,換個角度看,我是客人,你唔好理我是生客定熟客,我去星記同太平記都是即買即清,他們最多都只是出埋現金卷,(你唔好忘記,人家有朵有連鎖仲是股份有限公司打底有信譽)而你們呢?是什麼新鮮蘿蔔皮呀?玩預付?我點信得過你?
第二,我不清楚是你們的生意路線還是因為個佛心朋友所致,總之你們要記著,你們是打開門做生意的,一切都要同金錢掛鉤,唔是要你們肚滿腸肥,但起碼唔好蝕,一些唔知點計的項目都要象徵式收費,起碼唔好比人覺得你們免費(好蝦),磨豆的服務同客人段克計段磅計都要做,價錢張貼在當眼地方,客人問起的,回一句老闆order的已經搞掂.
第三,你們的店應該是賣你們的產品,明確告示,禁止客人享用非本店食品及飲品沒有不妥之處,很多食市都有這樣做,
帶豆上門公開沖?家陣踢館呀?我D野唔合你心水的就咪上來.
第四,入幾部手磨豆機賣都好,放在當眼地方又可作點綴,賣埋豆都仲得.
第五,建立店的獨特風格,沖咖啡的度度都有但用傳統的燒酒精燈吸虹的就唔是度度有.
最後可以定期辦D鬥啡品啡的聚會,吸引客人之餘又可以同D客keep到關係,你們店又可間接成為聚腳點,對大家都有好處.
|