回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] GBWC-遲黎的不入圍作品-ZETA
beggarppk
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 46739
精華 0
積分 13
帖子 513
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2012-1-31
狀態 離線
發表於 2013-8-26 10:16 PM  資料  短消息  加為好友 
GBWC-遲黎的不入圍作品-ZETA

今年不入圍, 下年再努力~

RG Zeta





RG RX-78-2 啲分色好細緻, 但之後就比較單色了, 所以自己再做masking 分多D 色



腳板加長左少許



背包都加多一隻色





HG ZII

第一次用咁多膠板做改做.......























下年要睇下有冇時間玩...希望讀書唔好咁忙啦


本帖最近評分記錄
風中追風   2013-9-2 07:27 PM  讚好  +1   佳作
darryl999   2013-8-28 03:15 PM  讚好  +1   佳作
lai_po   2013-8-28 02:25 PM  讚好  +1   佳作
char_aznabule   2013-8-28 08:03 AM  讚好  +1   不俗之作
大怪獸   2013-8-28 01:00 AM  讚好  +1   不俗之作
hanco   2013-8-27 11:35 AM  讚好  +1   不俗之作
titans.aoz   2013-8-27 11:19 AM  讚好  +1   佳作
haba   2013-8-27 11:02 AM  讚好  +1   佳作
yiuming   2013-8-27 10:29 AM  讚好  +1   一流作品
rexlee   2013-8-27 08:25 AM  讚好  +1   佳作
tokyod   2013-8-27 08:20 AM  讚好  +1   佳作
wx2204   2013-8-27 12:24 AM  讚好  +1   不俗之作
kotokosuper   2013-8-27 12:09 AM  讚好  +1   一流作品
chiwaiwai668   2013-8-27 12:03 AM  讚好  +1   佳作
kitkit...   2013-8-26 11:45 PM  讚好  +1   佳作
MAHTC   2013-8-26 10:41 PM  讚好  +1   佳作
njvf   2013-8-26 10:36 PM  讚好  +1   一流作品
raylee6780   2013-8-26 10:27 PM  讚好  +1   不俗之作
nonowks   2013-8-26 10:19 PM  讚好  +1   佳作
頂部
中二病患者
平民
Rank: 1


UID 49385
精華 0
積分 14
帖子 48
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2012-6-11
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2013-8-27 09:49 AM  資料  短消息  加為好友  添加 中二病患者 為MSN好友 通過MSN和 中二病患者 交談
咁都入唔到圍..真係.....
加油,個人覺得好正!支持支持~~~~

頂部
beggarppk
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 46739
精華 0
積分 13
帖子 513
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2012-1-31
狀態 離線
發表於 2013-8-27 10:38 AM  資料  短消息  加為好友 
THX~
始終第一次用膠板做型, 好難做到左右對稱而大打折扣啦, 不過自己好鍾意ZII, 做到八成都已經好滿意

頂部
haba
上校
Rank: 4


UID 23791
精華 0
積分 4
帖子 4229
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-30
來自 HK
狀態 離線
發表於 2013-8-27 11:02 AM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
回復 #3 beggarppk 的帖子

隻ZII 好OK呀.靚作





<font color="red">來看看吧!
http://www.castlemodelgk.com/
頂部
williamgundam
上將
Rank: 6Rank: 6
爛尾一次便成超級債仔


榮譽勳章   熱誠勳章   美工勳章  
UID 17202
精華 2
積分 12
帖子 26310
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-31
來自 草根階層
狀態 離線
發表於 2013-8-27 12:56 PM  資料  短消息  加為好友 
今年不入圍, 下年再努力 ---> 支持下,加油 ! ~





William Blog 歡迎模友交流
http://hk.myblog.yahoo.com/williamgundam07
頂部
beggarppk
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 46739
精華 0
積分 13
帖子 513
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2012-1-31
狀態 離線
發表於 2013-8-27 01:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2013-8-27 12:56 PM 發表
今年不入圍, 下年再努力 ---> 支持下,加油 ! ~

大大話話我都由G 高達 嗰年開始年年玩 嗰陣只係識畫線的小學雞

頂部
williamgundam
上將
Rank: 6Rank: 6
爛尾一次便成超級債仔


榮譽勳章   熱誠勳章   美工勳章  
UID 17202
精華 2
積分 12
帖子 26310
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-31
來自 草根階層
狀態 離線
發表於 2013-8-27 01:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 beggarppk 於 2013-8-27 01:04 PM 發表

大大話話我都由G 高達 嗰年開始年年玩 嗰陣只係識畫線的小學雞

更上一層既感覺係咪好好呢 ~





William Blog 歡迎模友交流
http://hk.myblog.yahoo.com/williamgundam07
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 07:07 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver