回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] MG MSN-06S SINANJU OVA版新安洲~~
ALWEN99
二等兵
Rank: 1



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 5922
精華 9
積分 32
帖子 84
成品數目 32 件
閱讀權限 10
註冊 2005-11-1
狀態 離線
發表於 2013-5-17 09:16 AM  資料  短消息  加為好友 
MG MSN-06S SINANJU OVA版新安洲~~

呢次製作為早兩個月出的動畫版新安洲,同舊款的KA版相比就系多左枝以前跟小版發售過的反MS炮,另外貼紙部分亦有變化,其他就幾乎一模一樣了。製作上仍然使用個人偏愛的豔麗配色加上少許的細節追加改造,圖片較多,前面系機體篇,後面是武器篇,上圖先~~







本帖最近評分記錄
kira104   2015-3-8 02:13 AM  讚好  +1   一流作品
briansin   2013-8-10 09:04 AM  讚好  +1   一流作品
AvatarHsieh   2013-5-30 01:13 PM  讚好  +1   一流作品
keykeyword1   2013-5-29 09:42 PM  讚好  +1   一流作品
維他奶   2013-5-29 08:57 PM  讚好  +1   一流作品
新手一名   2013-5-28 06:48 AM  讚好  +1   細節處理顯心思
ygat   2013-5-27 09:34 PM  讚好  +1   佳作
Eric仔   2013-5-27 05:54 PM  讚好  +1   佳作
nampa   2013-5-27 12:47 PM  讚好  +1   佳作
jerrykei   2013-5-27 07:15 AM  讚好  +1   一流作品
驗屍官   2013-5-27 02:08 AM  讚好  +1   一流作品
BlueJean   2013-5-26 06:50 PM  讚好  +1   一流作品
大佬John   2013-5-26 05:33 PM  讚好  +1   一流作品
豬肉榮   2013-5-26 03:36 AM  讚好  +1   佳作
s8638115   2013-5-24 06:55 PM  讚好  +1   上色一流
stuka   2013-5-24 12:58 PM  讚好  +1   幾可亂真
Rpha   2013-5-24 01:58 AM  讚好  +1   上色一流
Laion   2013-5-23 11:58 PM  讚好  +1   佳作
大隻.COCO   2013-5-23 11:44 PM  讚好  +1   上色一流
rider1   2013-5-23 04:38 PM  讚好  +1   細節處理顯心思
頂部
kinng
平民
Rank: 1



UID 52944
精華 0
積分 0
帖子 9
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2013-5-5
狀態 離線
發表於 2013-5-17 10:51 AM  資料  短消息  加為好友 
我幾時先可以有咁好技術呢

頂部
Gargoyle
二等兵
Rank: 1


UID 46762
精華 0
積分 0
帖子 87
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-1-31
狀態 離線
發表於 2013-5-17 12:06 PM  資料  短消息  加為好友 
新安洲身上的紅色很漂亮很明亮,請問是如何溝出來的?

頂部
jammy_2002i
上尉
Rank: 3Rank: 3
砌得幾多得幾多!


UID 5411
精華 0
積分 5
帖子 1209
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-12
狀態 離線
發表於 2013-5-17 12:52 PM  資料  短消息  加為好友 
好喜歡這一種上色風格! 另外金色的地方轉了做銀色我覺得更為順眼!!!!!!   其他地方改做得仔細,一流!


本帖最近評分記錄
sm_bear   2013-5-17 11:19 PM  讚好  +1   改用銀色恰到好處




PLEASE VISIT MY BLOG:
http://jammy2002i.blog.fc2.com
頂部
暴走喪力娘
上等兵
Rank: 2


UID 23449
精華 0
積分 5
帖子 277
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-19
狀態 離線
發表於 2013-5-17 12:57 PM  資料  短消息  加為好友 
武器配色超精心絕美,還有噴射器非常搶眼

頂部
robotkel
上校
Rank: 4


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 38906
精華 9
積分 31
帖子 4767
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-29
狀態 離線
發表於 2013-5-17 02:27 PM  資料  短消息  加為好友 
一流攝影,一流製作,正

頂部
畢地迪
曹長
Rank: 2


UID 35310
精華 1
積分 6
帖子 401
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2010-2-24
狀態 離線
發表於 2013-5-17 09:18 PM  資料  短消息  加為好友 





主力手辨模型. 機械多.人形小小...主力手辨模型. 機械多.人形小小
頂部
ALWEN99
二等兵
Rank: 1



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 5922
精華 9
積分 32
帖子 84
成品數目 32 件
閱讀權限 10
註冊 2005-11-1
狀態 離線
發表於 2013-5-18 09:37 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #3 Gargoyle 的帖子

GSI的158法拉利紅加黃色及極少量白色及熒光紅,另外白底打底一定要噴多兩次,只有底色夠白出來的紅先會豔麗~


本帖最近評分記錄
jammy_2002i   2013-5-23 10:17 AM  讚好  +1   具參考價值
頂部
宏仔
少尉
Rank: 3Rank: 3
aka Bazooka


UID 16420
精華 0
積分 17
帖子 560
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-2
來自 月球上的人
狀態 離線
發表於 2013-5-18 11:34 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
請問白底係咪用 Mr Hobby Base White 1000?





http://bazookabarrel.blogspot.com
頂部
高立的未來世界
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 40236
精華 0
積分 9
帖子 857
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-24
狀態 離線
發表於 2013-5-18 11:49 AM  資料  短消息  加為好友 
收藏了!這就是我心目中最理想的新安洲配色!





永遠都係新手(-_-")
頂部
丁丁
壹等兵
Rank: 1


UID 47057
精華 0
積分 4
帖子 138
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-3
狀態 離線
發表於 2013-5-20 11:28 PM  資料  短消息  加為好友 
X2~~

QUOTE:
原帖由 高立的未來世界 於 2013-5-18 11:49 AM 發表
收藏了!這就是我心目中最理想的新安洲配色!


頂部
Bakayalaw
中尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 24423
精華 3
積分 31
帖子 720
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-22
狀態 離線
發表於 2013-5-21 12:18 AM  資料  短消息  加為好友 
敢問係咪香檳金來的 好自然





砌模型同做人既道理一樣 從來冇人可以一步登天
亦係需要不斷既苦練及從失敗中學習先可以成長過黎
希望各模友都可以開心砌模型 無論係新手又好 老手又好
頂部
mar101
平民
Rank: 1



UID 50523
精華 0
積分 0
帖子 3
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-11-4
狀態 離線
發表於 2013-5-21 09:11 PM  資料  短消息  加為好友 
武器整得唔錯
應該難整過本體

頂部
bigbigbig
壹等兵
Rank: 1



UID 46758
精華 0
積分 0
帖子 151
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-1-31
狀態 離線
發表於 2013-5-21 09:43 PM  資料  短消息  加為好友 
so cool !!!!!!

頂部
K.S.
平民
Rank: 1



UID 53157
精華 0
積分 0
帖子 11
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2013-5-20
狀態 離線
發表於 2013-5-22 09:22 AM  資料  短消息  加為好友 
好靚呀!由其係啲武器,好子細!

頂部
rivaltat
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17321
精華 0
積分 2
帖子 924
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-17
來自 聖域
狀態 離線
發表於 2013-5-22 01:54 PM  資料  短消息  加為好友 
靚到咁真係無野好講





男人最痛莫過於無時間砌模型!!!
頂部
忽膠完反白
平民
Rank: 1



UID 52749
精華 0
積分 0
帖子 3
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2013-4-19
狀態 離線
發表於 2013-5-23 04:53 AM  資料  短消息  加為好友 
實在係正得很 !!

[ 本帖最後由 忽膠完反白 於 2013-5-24 08:12 PM 編輯 ]

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 06:10 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver