回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 有冇人開模型舖架?
sunyata
上等兵
Rank: 2


UID 44820
精華 0
積分 22
帖子 241
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2010-12-30
狀態 離線
發表於 2012-4-20 11:17 PM  資料  短消息  加為好友 
樓上巴打真的太過分了............
人地認真問, 點解要欺負人地呢?

認真
其實大部分模型鋪對學生哥都會提供折頭的
只要埋單時出示學生證就可以了
不過六折就冇咩可能, 7折就好容易

[ 本帖最後由 sunyata 於 2012-4-20 11:19 PM 編輯 ]





最緊要快, 一定唔清水口
http://hkmodelmaker.blogspot.hk/
頂部
MAHTC
中校
Rank: 4



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 27263
精華 5
積分 56
帖子 3949
成品數目 56 件
閱讀權限 0
註冊 2008-3-18
狀態 離線
發表於 2012-4-20 11:24 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
sunyata
上等兵
Rank: 2


UID 44820
精華 0
積分 22
帖子 241
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2010-12-30
狀態 離線
發表於 2012-4-20 11:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 XM-XX 於 2012-4-20 11:24 PM 發表

咦 咁個咁垃圾既POST入面有D有用既資訊了

請大大提供一下「邊度」既「大部份」模型店有學生折扣

我仲有個大學學生證可以用一下

大學生就唔可以了.......
小學學生證就得





最緊要快, 一定唔清水口
http://hkmodelmaker.blogspot.hk/
頂部
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2012-4-20 11:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sunyata 於 2012-4-20 11:28 PM 發表


大學生就唔可以了.......
小學學生證就得

請提供資料!謝謝!

頂部
不列顛王
平民
Rank: 1



強盜勳章  
UID 48918
精華 0
積分 0
帖子 23
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-4-15
狀態 離線
發表於 2012-4-20 11:33 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
MAHTC
中校
Rank: 4



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 27263
精華 5
積分 56
帖子 3949
成品數目 56 件
閱讀權限 0
註冊 2008-3-18
狀態 離線
發表於 2012-4-20 11:34 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
某招
軍曹
Rank: 2


UID 38616
精華 0
積分 4
帖子 331
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-24
狀態 離線
發表於 2012-4-20 11:35 PM  資料  短消息  加為好友  添加 某招 為MSN好友 通過MSN和 某招 交談


QUOTE:
原帖由 不列顛王 於 2012-4-20 11:33 PM 發表
我搭MTR都有5折
模型6折都唔過份啦

我搭MTR都有5折
書簿費6折都唔過份啦

頂部
willkwok
少校
Rank: 3Rank: 3



UID 35342
精華 0
積分 31
帖子 2808
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-3
狀態 離線
發表於 2012-4-20 11:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 不列顛王 於 2012-4-20 11:33 PM 發表
我搭MTR都有5折
模型6折都唔過份啦

你賣金6折比我都唔係好過份姐

頂部
willkwok
少校
Rank: 3Rank: 3



UID 35342
精華 0
積分 31
帖子 2808
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-3
狀態 離線
發表於 2012-4-20 11:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sunyata 於 2012-4-20 11:28 PM 發表


大學生就唔可以了.......
小學學生證就得

唔係間間小學有學生證

頂部
sunyata
上等兵
Rank: 2


UID 44820
精華 0
積分 22
帖子 241
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2010-12-30
狀態 離線
發表於 2012-4-20 11:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 illuka 於 2012-4-20 11:33 PM 發表


請提供資料!謝謝!

真係比巴打你激死........





最緊要快, 一定唔清水口
http://hkmodelmaker.blogspot.hk/
頂部
onlyone_ken
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 35348
精華 2
積分 44
帖子 548
成品數目 44 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-8
狀態 離線
發表於 2012-4-21 12:38 AM  資料  短消息  加為好友  添加 onlyone_ken 為MSN好友 通過MSN和 onlyone_ken 交談


QUOTE:
原帖由 sunyata 於 2012-4-20 11:17 PM 發表
樓上巴打真的太過分了............
人地認真問, 點解要欺負人地呢?

認真
其實大部分模型鋪對學生哥都會提供折頭的
只要埋單時出示學生證就可以了
不過六折就冇咩可能, 7折就好容易

下 怎可能? 7折? 來貨價也沒這麼低!! 朋友, 你會否攪錯了?


本帖最近評分記錄
bb1915200   2012-4-21 07:05 AM  讚好  +1   認真你就輸了XD




凡事 物隨心轉, 但求問心無愧
頂部
MAHTC
中校
Rank: 4



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 27263
精華 5
積分 56
帖子 3949
成品數目 56 件
閱讀權限 0
註冊 2008-3-18
狀態 離線
發表於 2012-4-21 12:40 AM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
onlyone_ken
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 35348
精華 2
積分 44
帖子 548
成品數目 44 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-8
狀態 離線
發表於 2012-4-21 12:44 AM  資料  短消息  加為好友  添加 onlyone_ken 為MSN好友 通過MSN和 onlyone_ken 交談


QUOTE:
原帖由 XM-XX 於 2012-4-21 12:40 AM 發表

KEN SIR 別認真--;;

呢排上返多左黎, 發覺真係唔可以太認真睇某些post
(究竟最近發生咩事?)


本帖最近評分記錄
GARY...   2012-4-21 12:47 AM  讚好  +1   具參考價值




凡事 物隨心轉, 但求問心無愧
頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2012-4-21 11:31 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 onlyone_ken 於 2012-4-21 12:38 AM 發表


下 怎可能? 7折? 來貨價也沒這麼低!! 朋友, 你會否攪錯了?

好明顯sunyata師兄係玩緊野啦,師兄你無D幽默感既!?


本帖最近評分記錄
D.wong   2012-4-21 03:54 PM  讚好  +1   環球買滿1000有7折, 唔只學生, ..認真 ...
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 06:27 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver