回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [即將推出] GMG Sazabi
shamankingyo
軍曹
Rank: 2


UID 27749
精華 0
積分 1
帖子 322
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-29
狀態 離線
發表於 2012-3-13 11:21 PM  資料  短消息  加為好友 
GMG Sazabi


頂部
robotkel
上校
Rank: 4


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 38906
精華 9
積分 31
帖子 4767
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-29
狀態 離線
發表於 2012-3-13 11:39 PM  資料  短消息  加為好友 
多謝分享,都幾毒喎!

頂部
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2012-3-13 11:47 PM  資料  短消息  加為好友  QQ
個比例好差......





頂部
chau
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 288
精華 0
積分 75
帖子 515
成品數目 75 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-24
來自 鑽石山
狀態 離線
發表於 2012-3-14 12:36 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 細尖(傻小子) 於 2012-3-13 11:47 PM 發表
個比例好差......

係用MG ZAKU Ver 2.0骨....

頂部
akira
中校
Rank: 4


UID 11761
精華 3
積分 39
帖子 3506
成品數目 39 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-17
狀態 離線
發表於 2012-3-14 01:22 AM  資料  短消息  加為好友  添加 akira 為MSN好友 通過MSN和 akira 交談


QUOTE:
原帖由 細尖(傻小子) 於 2012-3-13 11:47 PM 發表
個比例好差......

+1





NG 1/72 Hyper Zeta{完成}
NG NZ-666 {製作中}
頂部
big69
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 25537
精華 0
積分 15
帖子 877
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-27
狀態 離線
發表於 2012-3-14 05:45 AM  資料  短消息  加為好友 
OK l I like wor

頂部
ryantsang84
壹等兵
Rank: 1



UID 22135
精華 0
積分 0
帖子 125
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-11
狀態 離線
發表於 2012-3-14 09:08 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 ryantsang84 為MSN好友 通過MSN和 ryantsang84 交談
要幫佢增高先得.....

頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2012-3-14 09:54 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 細尖(傻小子) 於 2012-3-13 11:47 PM 發表
個比例好差......

我覺得唔算差,反而心口DETAILS位太論盡,好似未完成咁





轉虧為"型"
頂部
JOEJOEB
軍曹
Rank: 2


UID 16468
精華 0
積分 3
帖子 326
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-2
狀態 離線
發表於 2012-3-14 06:14 PM  資料  短消息  加為好友 
除左高度之外,其它的都算ok收貨~~

頂部
alexkcl
軍曹
Rank: 2


UID 35900
精華 1
積分 52
帖子 331
成品數目 52 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-24
狀態 離線
發表於 2012-3-14 06:18 PM  資料  短消息  加為好友  添加 alexkcl 為MSN好友 通過MSN和 alexkcl 交談
GMG必入

頂部
Usopp
平民
Rank: 1



UID 1634
精華 0
積分 0
帖子 33
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-30
狀態 離線
發表於 2012-3-14 06:26 PM  資料  短消息  加為好友 
其實我想問話比例有問題又話要增高gei係唔係無禁張相睇呢?
我又覺得無問題wor
but i agree 反而心口DETAILS位太論盡,好似未完成咁



[ 本帖最後由 Usopp 於 2012-3-14 06:33 PM 編輯 ]

頂部
tonyktng
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7849
精華 0
積分 3
帖子 926
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-30
來自 hk
狀態 離線
發表於 2012-3-14 10:18 PM  資料  短消息  加為好友 
不論模型首版 點解 Sazabi 無隻靚

只有 HCM-PRO 同 hguc 個 proportion 還可以, Sazabi 真係咁難造型咩

其實整體跟大魔, 小腿甲夠大, 大肶短, 膊甲夠大已經好正, 其他'懶'精密嘅detail位就多9餘, 唉......

[ 本帖最後由 tonyktng 於 2012-3-14 10:24 PM 編輯 ]


本帖最近評分記錄
jammy_2002i   2012-3-14 10:57 PM  讚好  +1   同感!
頂部
raymondshe (新手上路)
大佐
Rank: 5Rank: 5


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1327
精華 16
積分 62
帖子 10420
成品數目 62 件
閱讀權限 10
註冊 1970-1-1
狀態 離線
發表於 2012-3-14 10:33 PM  資料  短消息  加為好友 
冇正面睇,得三七面,好易奶野

頂部
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2012-3-14 10:45 PM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 <i>raymondshe</i> 於 2012-3-14 22:33 發表 <a href="http://www.hkml.net/Discuz/redirect.php?goto=findpost&pid=1949694&ptid=143891" target="_blank"><img src="http://www.hkml.net/Discuz/images/common/back.gif" border="0" onload="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onmouseover="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.style.cursor='hand'; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onclick="if(!this.resized) {return true;} else {window.open(this.src);}" onmousewheel="return imgzoom(this);" alt="" /></a><br />
冇正面睇,得三七面,好易奶野<img src="images/smilies/set2/052.gif" smilieid="83" border="0" alt="" />

<br />
三七面最易昆人





頂部
kog (^^;)
少校
Rank: 3Rank: 3
玲明美


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 582
精華 15
積分 96
帖子 2951
成品數目 96 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-11
來自 GAForum
狀態 離線
發表於 2012-3-14 10:53 PM  資料  短消息  加為好友 
Sazabi 設定全高為25.6 m,頭頂高都 23.0 m,
Zaku II 頭頂高只有17.5 m,相差5.5m,
1/100模型即矮了5cm有多,不如說是1/130....
p.s. 點解唔用Sinanju....

名稱寫明是 FORMANIA .ver ,detail位多就預咗,
我覺得這隻與studioRECKLESS都是走大隻Feel.





頂部
seinyat
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16953
精華 0
積分 2
帖子 541
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-17
來自 马来西亚 ...
狀態 離線
發表於 2012-3-16 10:30 PM  資料  短消息  加為好友 
the upper body and lower body doesnt match that well, using studio reckless styling for lower body took away too much curve that formania has, but i like the "大隻佬" proportion, just that the scale size doesnt match the MS's design height. waiting for "local" version this one need a lot of work, cos lots of small details





WIP
GM spartan
http://www.hkml.net/Discuz/forumdisplay.php?fid=100
RX-0 Unicorn
http://www.hkml.net/Discuz/viewthread.php?tid=101760
maybe GFFMC G3...
頂部
Winson
壹等兵
Rank: 1



UID 22562
精華 0
積分 6
帖子 187
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-22
狀態 離線
發表於 2012-3-17 06:18 AM  資料  短消息  加為好友 
話毒算係毒但硬係好似爭多少
首先個胸我硬係覺得好機動警察,唔係話邊度似,係感覺似~
另外成隻野話唔大隻又唔係,但又唔夠壓場~即係點講.....呢隻係大隻仔而唔係大隻佬咁囉.
同埋部機好似好正氣咁,雖則唔係話小學雞咁敵角一定似壞人...但係無煞氣又無霸氣就唔係沙煞比囉~

但近年1/100沙煞比呢隻我叫鍾意,
呢隻我已經鍾意佢夠[圓],近年啲風格有理無理拉硬拉尖拉到起晒角就好似為之靚咁,無Q晒線條~呢隻勝在弧面夠多~
我應該都會入,最多返到黎再自改.

樓上有師兄問係咪好難做,其實我覺得係架~
1/144時有好多模型都好似好得,放大唔一定受~
咁多年無邊隻沙煞比真係人人讚
壯又畀人話肥,瘦又無左霸氣
RECKLESS都唔係個個受~佢又真係縮個肩位做新安洲版~
係B club畀人吹捧個比例好,但講真純砌唔改,以今日標準計又幾多人受得呀?但更重要係幾多人有時間心機砌得起佢


本帖最近評分記錄
seinyat   2012-3-18 01:03 AM  讚好  +1   
頂部
seinyat
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16953
精華 0
積分 2
帖子 541
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-17
來自 马来西亚 ...
狀態 離線
發表於 2012-4-4 03:02 PM  資料  短消息  加為好友 
any hkml vendor planning to have a "localized" version? please put me in your pm list





WIP
GM spartan
http://www.hkml.net/Discuz/forumdisplay.php?fid=100
RX-0 Unicorn
http://www.hkml.net/Discuz/viewthread.php?tid=101760
maybe GFFMC G3...
頂部
alexlee2
少佐
Rank: 4


UID 20670
精華 0
積分 1
帖子 7092
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-31
狀態 離線
發表於 2012-4-4 06:52 PM  資料  短消息  加為好友 
因為佢學 セイラマスオ 但又再夾硬加 details

[ 本帖最後由 alexlee2 於 2012-4-4 06:54 PM 編輯 ]



查看積分策略說明
附件
2012-4-4 06:52 PM
msn03.jpg (29.22 KB)
 




[size=5]識字 識上網 自己搵啦!
成日問[/size]
頂部
big69
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 25537
精華 0
積分 15
帖子 877
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-27
狀態 離線
發表於 2012-4-4 07:14 PM  資料  短消息  加為好友 
This one okay too worried

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 10:19 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver