回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 數百人要求日本道歉賠償
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2010-9-26 11:21 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 SD 於 2010-9-26 11:05 PM 發表



本來這世界就沒分正義邪惡之分…
你是說中國特色社會主義嗎?還是“缺乏大局觀和全局意識”小團體主義吧?
對不起我極度中國社會主義,因本來就是紙上談兵,但是沒有這個主義中國又怎麼會快速發展
香 ...

香港人眼中既"國家"??? 有冇都成問題... 香港係國際城市, 國際唔係講係世界既地位, 而係香港有唔同種族既人和諧相處, 冇單一民族主義. 香港人係看錢, 看利益的, 真係有一個"國度" 就係"錢"既國度...

要係香港人賣"國家主義/民族主義"係唔通既...中國近年既快速發展正正就係放棄社會主義開始.. 依家既國有企業都係用資本主義運作, 而唔係社會主義了... 除左讀歷史, 順便讀埋經濟啦.. 兩樣係息息相關既.

[ 本帖最後由 VampireA 於 2010-9-26 11:23 PM 編輯 ]





路過既厚多士
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2010-9-26 11:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2010-9-26 11:08 PM 發表


咁不如好似買番呢d國寶咁買番釣魚台番黎

我立場係: 釣魚台係有主權爭論既地方... 中國政府自己出手又好, 台灣政府自己出手都好. 等佢地出手好了..

記住, "歷史上",  "中華民國"政府仲係同大陸"打緊仗"架  中國係未"統一"架





路過既厚多士
頂部
ch1983ho
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30120
精華 0
積分 24
帖子 696
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-1
狀態 離線
發表於 2010-9-26 11:52 PM  資料  短消息  加為好友 
sd兄, 老老實實..要你帶住10萬現金上身
要你流浪一個月, 你揀.. 起中國定日本好d?

唔好講乜乜日本都有流氓黑社會之類... 度度都有..
你放唔放心夾住10皮起大陸流浪一個月..

我唔係想標榜日本有幾好.. 但將心比已.. 以治安來比較..
你見到日本警察安心d丫.. 定係公安安心d?

當我題外話..





頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2010-9-27 12:07 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch1983ho 於 2010-9-27 01:10 AM 發表
sd兄, 老老實實..要你帶住10萬現金上身
要你流浪一個月, 你揀.. 起中國定日本好d?

唔好講乜乜日本都有流氓黑社會之類... 度度都有..
你放唔放心夾住10皮起大陸流浪一個月..

我唔係想標榜日本有幾好.. 但 ...

再講乜野愛國 / 大中國主義... 如果聽日 "美國" 開放俾所有中國人申請綠卡移民, 條件係放棄中國人身份... 我敢講至少八 / 九成中國人都會立即仆倒去申請...





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
ch1983ho
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30120
精華 0
積分 24
帖子 696
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-1
狀態 離線
發表於 2010-9-27 12:20 AM  資料  短消息  加為好友 
作為第三者.. 我個人感覺係..
我懷疑船主被買起制做事故多過日本強行扣押..

點解? 船家捕漁以往到左咁上下水域,日方都會驅趕.. 點解今次偏偏會撞船?
以海上保安廳既船做出黎點.. 職責係負責驅逐非法入境既船隻.. 既然係負責防衛日本令海..
有必要製造被撞假象去, 而去扣押中國漁船? 扣押中國漁船勢必引起中國關注, 日方一定會想到吧?!
再者, 製造被撞假象去扣押漁船其益處是什么?

我真係諗唔到假設日方故意扣押漁船既利有多少... 可以說完全係麻煩大於利..
點解中國起事件上反應可以如此迅速? 如此快升級到外交層面? 如此快成為國際新聞?

中國何解態度如此強硬?!! 說一不二.. 如此非將軍不可之勢??
觀乎菲律賓巴士事件.. 中方反應不及釣島事件快速及高調...
事前, 事後都是特區政府表態..中國只是發表一兩次語氣溫和既聲明.
事後都不見中國有何特別要求菲方賠償等事.. 但撞船事件呢? 我幾日新聞都見到中國起日本放人後播放要求賠償道歉等等..
一副得勢不饒人之態

日方起中方咁強烈要求下仍堅持多扣押十日原因又為什么? 日本首相以一副求和姿態請求與中國領導層會面.. 可知一二..

打住咁多...

仲有.. 船主一家相信賺既錢唔多吧? 但客官有否留意, 其婆婆出殯時其車隊之盛大... 人數.. 好似加年華咁..
打鑼打鼓.. 大批傳媒報導等..

擦擦眼睛... 有時..
不是肉眼看..耳聽到.. 就係真相..

一隻杯.. 半杯水.. 道理..

到底.. 是餘下半杯, 還是仲有半杯..
呢d事..你考80分.. 或者100分都好.. 都未必學得到..





頂部
ch1983ho
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30120
精華 0
積分 24
帖子 696
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-1
狀態 離線
發表於 2010-9-27 12:26 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #24 twinsa 的帖子

有條件既中國暴發戶都走晒佬. 或送晒子女去外國讀書啦..
可以走, 我都想移民, 不過係澳洲..





頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2010-9-27 12:42 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch1983ho 於 2010-9-27 12:20 AM 發表
作為第三者.. 我個人感覺係..
我懷疑船主被買起制做事故多過日本強行扣押..

點解? 船家捕漁以往到左咁上下水域,日方都會驅趕.. 點解今次偏偏會撞船?
以海上保安廳既船做出黎點.. 職責係負責驅逐非法入境 ...

仲有東海油氣田既開發呢

仲要九月本就有九一八事變, 抗戰勝利紀念日呢d 敏感日字呢  仲有十月一又來緊, 呢d野拖得耐冇好處....

我相信個船長唔係收左錢既, 不過政府就騎虎難下, 撞正呢d日字搞單咁野.. 多得佢咁少就真...

有冇諗個點解香港有人想出船去都俾人三番四次拉返轉頭? 香港有基本法保障出入境自由, 怕事既香港政府都搞d咁野?? 當然係收到指示啦

又有冇諗過次次出船要去既都係"民主派"果邊, 未聽過係"親共派"要去???

[ 本帖最後由 VampireA 於 2010-9-27 12:58 AM 編輯 ]





路過既厚多士
頂部
edwinfan
中尉
Rank: 3Rank: 3
~絢香AYAKA~


UID 452
精華 0
積分 2
帖子 830
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-25
來自 Bay Area...CA
狀態 離線
發表於 2010-9-27 02:08 AM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 SD 於 2010-9-27 12:23 AM 發表



本來這世界就沒分正義邪惡之分…
你是說中國特色社會主義嗎?還是“缺乏大局觀和全局意識”小團體主義吧?
對不起我極度討厭中國社會主義,因本來就是紙上談兵,但是沒有這個主義中國又怎麼會快速發展 ...

中國本位主義就係
"日本人是比當今日本社會(政府)的偽做事實,所不明地迷惑(就以地圖、教科書為例)從而不明真實而盲目愛國"=錯
中國人是比當今中國社會(政府)的偽做事實,所不明地迷惑(就以地圖、教科書為例)從而不明真實而盲目愛國=沒問題
其實成件事,講歷史理據,真係沒咩意思,因為咁講就會扯埋外東北,外蒙之類既問題,所以以歷史上歸屬作為現今領土歸屬係毫無道理既
無論雙方是否偽做歷實,事實只有一個就係釣魚台係日本實際控制地區
我睇到既只係兩國政府透過"歷史"去搞政治動作從而操縱國內民意,獲取對外/對內既政治利益,呢一點我睇唔到中日有咩唔同,所以點解話日本人錯,中國人岩???
一個領土主權有冇爭議,都係d政府吹出來既,領土從來都係邊個搶到就係邊個既,之所以有爭議係因為被搶的一方唔認帳 lol 點解中國宜家夠薑同日本爭?因為中國宜家夠實力同日本爭, 咁點解中國唔同俄國佬宣布 新中國不承認舊有不平等條約 所以遠東係主權爭議地區?因為中國無實力同俄國爭!政治就係咁,係睇實力同利益,冇"道理上誰屬"既對錯。





經光影噴塗美輪美奐的 RX78
頂部
小聰聰 (さとし)
曹長
Rank: 2
東大修士2年


UID 1868
精華 1
積分 9
帖子 404
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2004-1-10
來自 東京
狀態 離線
發表於 2010-9-27 05:44 AM  資料  短消息  加為好友  添加 小聰聰 為MSN好友 通過MSN和 小聰聰 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 SD 於 2010-9-26 11:35 PM 發表


(ps:我不是來罵戰的
我明白∼“為了與自身利益有關係的一切從而喪心病狂地走向明知是錯的邪未歪路”的人在這國家…不· 在這世界里大有人才…中國也自然不用說
但是一而次,再二三地參拜又如 ...

其實...
你...
有親自拎過日本既歷史教科書上手嘛???
又知唔知...所謂問題歷史教科書係日本國內既使用率有幾多???
又有冇親自入過靖国神社, 親眼睇下遊就館入面放既係d乜東東???

中華人民共和國!?
點解中國咁多朝代既地圖唔用, 偏偏用明朝地圖!?
元朝夠大wor, 用元朝地圖咪可以話連蒙古都係中國固有領土lor!?
OKOK, 中國人唔大貪, 適可而止下話~
依!? 唔係wor... 有d唔對路wor...
依加中華人民共和國同明朝既國土比起, 都大左好多ga wor~
點啊!? 即係同明朝國土比較起, 多左出黎個d又係你中國既, 少左個d(e.g. 尖閣諸島)又係你中國既咁啊!?!?!?





Panasonic System Solutions Japan
 ☆★☆~ideas for life~☆★☆
頂部
ch1983ho
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30120
精華 0
積分 24
帖子 696
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-1
狀態 離線
發表於 2010-9-27 07:28 AM  資料  短消息  加為好友 


惡攪一下..

其實大家睇咁多gundam 既動畫應該了解到一樣野吧?
無絕對既正義同邪惡啦.. 只有自己既立場同自私..當單方面強勢, 國家之間便不平衡, 很容易訴之武力解決..

gundam uc, 0079~0093 ,seed,etc...

大家睇動畫之餘都會了解到其故事背景架啦~~
我會欣賞日本人畫動畫, 構思故事夠完整, 有深度..
好似近年好多高達動畫題材都係反戰作為大前題.

唔係好似大陸..畫d動畫都要英雄式, 借動畫去宣傳解放軍正義化...洗d大陸小朋友既腦..
邊套?? 正義雄師啊老友..

http://www.youtube.com/watch?v=2DYB-4PZnOs





頂部
savepilot
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32335
精華 1
積分 2
帖子 1069
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-4
狀態 離線
發表於 2010-9-27 10:56 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch1983ho 於 2010-9-27 08:46 AM 發表


惡攪一下..

其實大家睇咁多gundam 既動畫應該了解到一樣野吧?
無絕對既正義同邪惡啦.. 只有自己既立場同自私..當單方面強勢, 國家之間便不平衡, 很容易訴之武力解決..

gundam  ...

每次睇到哩段動畫我都會"眼濕濕",
因仲有好多人都被矇閉住.

哩段動畫就好似"鴉片"一樣地止痛,
但之前插左你好多刀係比鴉片你食同一個人.

[ 本帖最後由 savepilot 於 2010-9-27 12:21 PM 編輯 ]

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 04:42 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver