回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 正使用Google Chrome的模友?
CY.Heart
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 19061
精華 0
積分 9
帖子 2488
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
狀態 離線
發表於 2010-9-11 09:13 AM  資料  短消息  加為好友 
正使用Google Chrome的模友?

我覺得剛剛更新的Google Chrome很不方便使用

很多原有好用的功能都被無視.
而且在使用上,感覺更新版本的Bugs很多

不方便的例如, 瀏覽網頁不能在同一視窗瀏覽,必須要開啟新分頁瀏覽...etc
我覺得有bug的例如, "重新開啟最後的分頁"的功能失效...etc

師兄還有冇覺得還有什麼不方便呢?





I am going to try so hard,i die afterwards
頂部
alvinmonster
少尉
Rank: 3Rank: 3
快樂模型~


UID 22763
精華 0
積分 32
帖子 579
成品數目 32 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-31
狀態 離線
發表於 2010-9-11 09:17 AM  資料  短消息  加為好友 
瀏覽網頁不能在同一視窗瀏覽,必須要開啟新分頁瀏覽 <- 可以的.....用mouse中間個滑輪禁落條link度就得~
"重新開啟最後的分頁"的功能失效 <- 我又未試過wo.....次次都得既...
我個人其實覺得chrome真係又快又好用....因為佢無左D無謂既插件....





Blog: http://alvinmodelstudio.blogspot.hk
頂部
MSSLLS
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 28836
精華 0
積分 1
帖子 604
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-25
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2010-9-11 09:26 AM  資料  短消息  加為好友  添加 MSSLLS 為MSN好友 通過MSN和 MSSLLS 交談


QUOTE:
原帖由 alvinmonster 於 2010/9/11 09:17 AM 發表
瀏覽網頁不能在同一視窗瀏覽,必須要開啟新分頁瀏覽 <- 可以的.....用mouse中間個滑輪禁落條link度就得~
"重新開啟最後的分頁"的功能失效 <- 我又未試過wo.....次次都得既...
我個人其實覺得chrome真係又快又好用....因為佢無左D無謂既插件....
  

X2 , google chrome 又快又好用

頂部
CY.Heart
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 19061
精華 0
積分 9
帖子 2488
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
狀態 離線
發表於 2010-9-11 09:26 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alvinmonster 於 2010-9-11 09:17 AM 發表
瀏覽網頁不能在同一視窗瀏覽,必須要開啟新分頁瀏覽 <- 可以的.....用mouse中間個滑輪禁落條link度就得~
"重新開啟最後的分頁"的功能失效 <- 我又未試過wo.....次次都得既...
我個人其實覺得chrome真係又快又好用....因為佢無左D無謂既插件....

其實我都係用緊
只係想問下大家有用的模友會不會覺得有什麼不方便

現在應該大家都更新到6.0.472.55,
我既使用習慣也是用mouse中間個滑輪禁落條link黎"開新分頁"瀏覽[注意我是說"不要開新分頁",這個功能是要開新分頁的]
問題我想有些頁是想在同一視窗瀏覽的....
點用chrome,大家都咁熟啦~~

[ 本帖最後由 CY.Heart 於 2010-9-11 09:44 AM 編輯 ]





I am going to try so hard,i die afterwards
頂部
sampan
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 5728
精華 0
積分 1
帖子 803
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-23
來自 將軍澳廢人研究所
狀態 離線
發表於 2010-9-11 10:00 AM  資料  短消息  加為好友 
我用緊BETA...chrome 7.0.0503.0,
其實有D功能要係chrome個 extensions到加落去.
https://chrome.google.com/extensions?hl=zh-TW
如果C兄覺得缺乏某D功能, 可以試下搵下extensions加落去個chrome到.

PS. 如果唔計D功能要手動加外, 我覺得chrome的bugs係香港字都仲係有D睇唔到, 同少advance setting...





~~~ 只攻 與防 守, 超級無敵 大奔走, 狂射精 英隊 ~~~
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-9-11 10:03 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
我岩岩先發現佢更新左.......唔靚.......





「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
CY.Heart
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 19061
精華 0
積分 9
帖子 2488
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
狀態 離線
發表於 2010-9-11 10:10 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sampan 於 2010-9-11 10:00 AM 發表
我用緊BETA...chrome 7.0.0503.0,
其實有D功能要係chrome個 extensions到加落去.
https://chrome.google.com/extensions?hl=zh-TW
如果C兄覺得缺乏某D功能, 可以試下搵下extensions加落去個chrome到.

PS. 如果唔計D功能要手動加外, 我覺得chrome的bugs係香港字都仲係有D睇唔到, 同少advance setting...

我比較想要番上個模式既chrome基本版.(我本身唔裝extensions)
定係上個版本的原有function已經係變左做extensions?

例如我問那個分頁問題,好像沒什麼人明白





I am going to try so hard,i die afterwards
頂部
古風戰士
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 23873
精華 0
積分 8
帖子 1764
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-3
來自 中西區
狀態 離線
發表於 2010-9-11 10:16 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 CY.Heart 於 2010-9-11 11:28 AM 發表

我比較想要番上個模式既chrome基本版.(我本身唔裝extensions)
定係上個版本的原有function已經係變左做extensions?

例如我問那個分頁問題,好像沒什麼人明白

有時係咁
係果一頁禁link無反應,要開分頁再開先開到
都係覺得Firefox 好啲,而家用緊Firefox 4.0 beta 5,有好多好正o既新功能





General
Unilateral
Neuro-link
Dispersive
Autonomic
Maneuver
頂部
CY.Heart
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 19061
精華 0
積分 9
帖子 2488
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
狀態 離線
發表於 2010-9-11 10:21 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 古風戰士 於 2010-9-11 10:16 AM 發表
有時係咁
係果一頁禁link無反應,要開分頁再開先開到
都係覺得Firefox 好啲,而家用緊Firefox 4.0 beta 5,有好多好正o既新功能

其實呢
我的習慣是總有一個"固定分頁"來瀏覽不用的網頁,而其他正在等候處理的分頁就排在旁邊

我覺得不方便的地方是>>現在好像改成要開加在書籤裡的網頁就一定要開啟新分頁瀏覽





I am going to try so hard,i die afterwards
頂部
古風戰士
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 23873
精華 0
積分 8
帖子 1764
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-3
來自 中西區
狀態 離線
發表於 2010-9-11 10:32 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 CY.Heart 於 2010-9-11 11:39 AM 發表

其實呢
我的習慣是總有一個"固定分頁"來瀏覽不用的網頁,而其他正在等候處理的分頁就排在旁邊

我覺得不方便的地方是>>現在好像改成要開加在書籤裡的網頁就一定要開啟新分頁瀏覽

我個chrome 就唔係成日都出現呢個問題
但間中係咁都覺得好煩

用Firefox 啦
Firefox 4有個可以將分頁Group埋o既功能,真係好好用





General
Unilateral
Neuro-link
Dispersive
Autonomic
Maneuver
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 08:49 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver