回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 投票權之我見
savepilot
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32335
精華 1
積分 2
帖子 1069
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-4
狀態 離線
發表於 2010-5-19 10:41 PM  資料  短消息  加為好友 
投票權之我見

有人話投唔投票係個人o既選擇,
我100%同意.

但係未有完整/公平/公開o既投票基制時,
即爭取期間,
要用盡每人手上可能的一票係義務,
所以出來投票係需要/必要o既事情,
因為要當權者無話可說無計可思.

e.g.歐美等地已建立/爭取了適合佢地o既投票制度,
所以佢地有權唔表態,
當有重大議題才發揮那一直無聲的一票.
e.g.當權者要修改有利他會的選舉法,
總統終生制等,
對傳統價值觀的行為相反.

[ 本帖最後由 savepilot 於 2010-5-20 12:10 AM 編輯 ]

頂部
正樹
上校
Rank: 4
人工知能改


熱讚榜勳章  
UID 12935
精華 3
積分 67
帖子 4628
成品數目 67 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-31
狀態 離線
發表於 2010-5-19 11:01 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態
呢位兄台係模型論壇咁多政見既!?





!@#$%^&*(())_..................!@#$%^&*
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2010-5-19 11:05 PM  資料  短消息  加為好友 
要明白一樣野.... 有d 人係認為當權者係唔應該被挑戰...君臣有序

有冇留意先前有d班建制話要進動孔教, 張孔誕列為公眾假期..





路過既厚多士
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2010-5-19 11:08 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 正樹 於 2010-5-19 11:01 PM 發表
呢位兄台係模型論壇咁多政見既!?

有政見冇問題, post o岩區唔係問題.. 大家關心自己生活既社會當然係一件好事..





路過既厚多士
頂部
savepilot
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32335
精華 1
積分 2
帖子 1069
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-4
狀態 離線
發表於 2010-5-19 11:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 正樹 於 2010-5-20 12:19 AM 發表
呢位兄台係模型論壇咁多政見既!?

因今次o既補選令我有好多負面o既感觸,
我以前唔會post呢d話題.

但今次反而好想表達自己o既想法,
並想知o岩唔o岩又係咪主流o既睇法.

我唔反對人投反對或讚成,
亦無對死忠派/鐵票黨/白票/只睇個人利益o既人反感,
但最不明的是那此不投票的人.

因不認同政見而放棄共同訴求,
這行為表演了中國人骨子裡最醜陋的性格.

中國人到現在都重未明白到"權利與義務".
你要有投票權,就要有出來投票的義務,
你要自由權利,亦要有為自由而犧牲o既義務,
好公平.

[ 本帖最後由 savepilot 於 2010-5-20 12:49 AM 編輯 ]

頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2010-5-19 11:29 PM  資料  短消息  加為好友 
輸咗一杖有乜大不了, 孫中山推翻滿清政府都起義咗十次先成功... 要成為成功人仕最先要學習輸得起, 除非你係二世祖食阿公...


當年毛主席當權, 鄧小平都要忍辱負重, 直至老毛一死佢立即改革開放~

到六四事件, 江澤民由初時企係學生果邊一跳去咗支持共黨清場, 之後到佢執政中國又比之前更開放繁盛~

到胡 / 温二人站台, 中國流出既負面新聞更係不絕, 並唔係中國越黎越衰, 而係新聞越黎越開放~

而家胡 / 温可能等一個機會 (江澤民仙遊), 到時佢地就可以名正言順係上海打貪將上一代勢力瓦解, 到時就可以再加速改革開放...


有好多野係要一步步黎, 今日唔成功, 只係多數香港人民智未成熟, 但過多廿年, 班 "50 / 60 後" 走的走死的死, 到 "80 後" 杖權咪你想點玩都得 lor~





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2010-5-19 11:31 PM  資料  短消息  加為好友 
依家係議員叫餸、政府付鈔,市民覺得唔應該俾錢食呢餐而唔食倒左佢,重要個個都話自己有份付鈔先死

其實食左佢(投贊成、反對、白票)咁先唔叫做浪費

而且佢地根本無研究過,社民點先認為自己贏,就係5位得票壓倒性其他對手
今次既票數根本就支持左佢地係贏
如果你係唔鍾意呢5位人兄,咪表態投佢既對手或者白票囉,咁呢5位人兄都無奈知難而退

[ 本帖最後由 ch_lycab 於 2010-5-20 12:51 AM 編輯 ]

頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2010-5-19 11:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2010-5-20 12:49 AM 發表
依家係議員叫餸、政府付鈔,市民覺得唔應該俾錢食呢餐而唔食倒左佢,重要個個都話自己有份付鈔先死

其實食左佢(投贊成、反對、白票)咁先唔叫做浪費

而且佢地根本無研究過,社民點先認為自己贏,就係5位得票壓倒性其他對手
如果你係唔鍾意呢5位人兄,咪表態投佢既對手或者白票囉,咁呢5位人兄都無奈知難而退 ...

呢個就係最不清楚地方, 幾多 "投票率" 同幾多 "百份比" 既人投佢地, 帶住幾多票民意返入立法局先叫嬴~?

輸嬴界線不清不楚, 其實佢地五個都係諗住含混過關, 所以都唔敢開盤口...

一個冇盤口 + 冇對手既棋局 (建制派冇人参選), 咁市民又點知點表態黎 "讚成 or 反對" 呢個變相公投呢~?

[ 本帖最後由 twinsa 於 2010-5-20 01:03 AM 編輯 ]





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
aozaki
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7812
精華 4
積分 43
帖子 1503
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-28
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2010-5-20 12:12 AM  資料  短消息  加為好友  添加 aozaki 為MSN好友 通過MSN和 aozaki 交談


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2010-5-20 12:49 AM 發表
依家係議員叫餸、政府付鈔,市民覺得唔應該俾錢食呢餐而唔食倒左佢,重要個個都話自己有份付鈔先死

其實食左佢(投贊成、反對、白票)咁先唔叫做浪費

而且佢地根本無研究過,社民點先認為自己 ...

但係投白票又點. 你只係俾佢知道有幾多人唔支持佢地
但係又阻止唔到佢地當選..咁又有咩用.俾個實質d既權力黎 可以阻止佢地咁咪有人投
一個選舉..得支持 冇反對 唔投又話冇公民責任 咁你想點...點先可以將不滿表達出黎

[ 本帖最後由 aozaki 於 2010-5-20 01:35 AM 編輯 ]





唔怕做唔到 最怕諗唔到
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2010-5-20 12:40 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 aozaki 於 2010-5-20 12:12 AM 發表

但係投白票又點. 你只係俾佢知道有幾多人唔支持佢地
但係又阻止唔到佢地當選..咁又有咩用.俾個實質d既權力黎 可以阻止佢地咁咪有人投
一個選舉..得支持 冇反對 唔投又話冇公民責任 咁你想點...點先可 ...

你咪就係唔明白票既作脂用LOR>..  

某程度亦反映左香港人對選舉制度每個環節唔係咁清楚...

例如有人話今次選舉浪費公帑, 但有冇想過D銀已經用左, D選票已經印左, 票站已經租左, 員工已經請左, 咁點解唔用左佢呢... 如果白票數目多既時候, 亦會反映市民既意見... 選舉本身既作用係反映市民既意見麻...

就好似煮左飯但唔O岩口味所以就倒左D飯菜....

可以講, 香港既公民教育都係不足..





路過既厚多士
頂部
冥界之王
曹長
Rank: 2



UID 15443
精華 0
積分 0
帖子 418
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-9
狀態 離線
發表於 2010-5-20 12:46 AM  資料  短消息  加為好友 
各位樓主的見解,令小弟想起讀大學時有一科叫"CRITICAL THNKING"既其中一個EXAMPLE:如下
係法庭上,一個男人被控虐打妻子,在庭上控方律師問他有否在某月某日虐打妻子,被控很緊張的答"那天晚上沒有"

以下是根據此答法的幾個可能解讀:
1.男人根本從來沒有虐打妻子
2.男人只有那一天沒有虐打妻子
3.男人在作假証,否則他不會如此緊張

大家有否發現很像電視劇的情節呢,其實法庭上都相差不遠,但不重要,只是一個EXAMPLE

而說回重點,到底今次我地投票係決定補缺的議員,決定取消功能組別,決定落實普選/其他?
從根本而言,只是決定補缺的議員
無論結果如何,即使100%投票,不合意的人全部被OUT,根本都不會解讀成市民決定取消功能組別,爭取雙補選
其原因在於方法錯誤
其之間的關聯,留待各位自思及在此討論

又假設有一日某政府希望落實全面提供老人福利(誇張D講,醫療,住屋,生活費,善終等等...全部60歲以上長者唔駛比錢)但打工仔薪俸稅要多20倍
咁贊成,反對,白票及唔投票代表咩呢?
只講反對票的意義,市民係反對全面提供老人福利/係想全面提供老人福利,不過打工仔薪俸稅要多20倍,飯都唔駛開,反對啦
最終點票結果只係作出決定,並無任何意義

又如午餐A,B,C餐,前菜,主菜,餐湯,餐飲皆不同
最終的決定,只決定午餐
並不能導出喜惡某餐的全部/部份的重要性

係香港,選民選票只用於決定議席
有時諗,可能某政黨佔左大部份議席,咁代唔代表大部份市民鐘意某政黨呢?未必
又如某議員成功入閣,代表某地方選民認同佢?唔一定
終究,選票決定投票結果,無一定解讀意義
其之間的關聯,留待各位自思及在此討論,只留下大方向引導大家自思(理性的投票:奧巴馬當選與麻木的投票:台灣阿扁可以連任)

如果大家想通以上的問題,可能大家會想通所謂的解讀是否重要及有用
尤其是今次補選,加入的原素太多,根本會法解讀

[ 本帖最後由 冥界之王 於 2010-5-20 02:32 AM 編輯 ]

頂部
aozaki
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7812
精華 4
積分 43
帖子 1503
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-28
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2010-5-20 12:57 AM  資料  短消息  加為好友  添加 aozaki 為MSN好友 通過MSN和 aozaki 交談


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2010-5-20 01:58 AM 發表


你咪就係唔明白票既作脂用LOR>..  

某程度亦反映左香港人對選舉制度每個環節唔係咁清楚...

例如有人話今次選舉浪費公帑, 但有冇想過D銀已經用左, D選票已經印左, 票站已經租左, 員工已經請左, 咁點解 ...

都明白既..但係遠係佢舉行選舉之前 已經好多人話係浪費公帑 但係最終呢..?佢踩你都傻= =
要表態既..一早表左..係你唔理 我再投白票又點..你咪又係當個數字 講完咪冇左回事
同個啞既講野 俾你都冇癮喇

[ 本帖最後由 aozaki 於 2010-5-20 02:17 AM 編輯 ]





唔怕做唔到 最怕諗唔到
頂部
billy1976
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 27938
精華 0
積分 1
帖子 620
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-2
來自 Australia
狀態 離線
發表於 2010-5-20 08:41 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 aozaki 於 2010-5-20 02:57 AM 發表

都明白既..但係遠係佢舉行選舉之前 已經好多人話係浪費公帑 但係最終呢..?佢踩你都傻= =
要表態既..一早表左..係你唔理 我再投白票又點..你咪又係當個數字 講完咪冇左回事
同個啞既講野 俾你都冇癮喇

我也同意這個說法, 雖然 "D銀已經用左, D選票已經印左, 票站已經租左, 員工已經請左", 但是如果去投票, 是否代表了選民支持他們如果遇到類似情況, 他們也可以再辭職, 令政府要再用公帑去辦補選那樣? 不去投票的話, 是否可以表明我們不認同這 5 位議員的造法? (不支持他們的造法不等於不支持政改, 這個要先說清楚!)

如果說這 5 位議員, 認為政府不落實政改, 所以要以補選的方式去表示訴求 (因他們說沒有其他方式可以提出這個訴求), 那市民不去投票, 是否也可以是沒有其他方式可以提出不認同 這 5 位議員的造法, 所以以不投票來表態?





Welcome to my Blog

http://hk.myblog.yahoo.com/billy_yau1976
頂部
savepilot
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32335
精華 1
積分 2
帖子 1069
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-4
狀態 離線
發表於 2010-5-20 09:53 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 twinsa 於 2010-5-20 12:47 AM 發表
輸咗一杖有乜大不了, 孫中山推翻滿清政府都起義咗十次先成功... 要成為成功人仕最先要學習輸得起, 除非你係二世祖食阿公...


當年毛主席當權, 鄧小平都要忍辱負重, 直至老毛一死佢立即改革開放 ...

係!
呢個說法我都有唸過,
亦係有希望的.

但,

為何不是人民/國民當家作主,

國家不是人民的嗎?

現在又不是"帝制"吧!

為何每次都要"共識"下一代接班領導人?

人民/國民為何不能有選擇呢?

現今世界的主流見解係,

政府/政黨只是一間管理公司,

每次選舉就好像公開招標一樣,

那一個政綱夠吸引/可行性高/對居民有最大利,

自然會中標,

如果做得唔好下界無得續約,

甚至提早換承辦商,

而我們交的管理費就是現時的稅.

為何現時交管理費的人居然無say!

[ 本帖最後由 savepilot 於 2010-5-20 11:21 AM 編輯 ]

頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2010-5-20 10:52 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 savepilot 於 2010-5-20 11:11 AM 發表


係!
呢個說法我都有唸過,
亦係有希望的.

但,

為何不是人民/國民當家作主,

國家不是人民的嗎?

現在又不是"帝制"吧!

為何每次都要"共識"下一代接班領導人?

人民/國民為何不能有選擇呢?
...

呢個答案其實樓上已經答咗你, 唔出黎投票唔代表佢支持政改, 簡單d 講好多都係唔支持d 議員隨便辭職, 呢個就係好多人講唔投票都係一種表態~

另外, 都係果句, 好多野唔係非黑即白, 就好似香港 97 回歸前港英政府統治都冇香港市民認受性, 但都可以管治得社會好好~

[ 本帖最後由 twinsa 於 2010-5-20 12:45 PM 編輯 ]





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
savepilot
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32335
精華 1
積分 2
帖子 1069
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-4
狀態 離線
發表於 2010-5-20 11:59 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 twinsa 於 2010-5-20 12:10 PM 發表

呢個答案其實樓上已經答咗你, 唔出黎投票唔代表佢支持政改, 簡單d 講好多都係唔支持d 議員隨便辭職, 呢個就係好多人講唔投票都係一種表態~

另外, 都係果句, 好多野唔係非黑即白, 就好似香港 97 回歸 ...

呢個答案其實樓上已經答咗你, 唔出黎投票唔代表佢支持政改, 簡單d 講好多都係唔支持d 議員隨便辭職, 呢個就係好多人講唔投票都係一種表態~
>這樣就可以輕易放棄"共同訴求", 放棄"表態", 放棄"投票權(還沒有一人一票制度之下)"?


另外, 都係果句, 好多野唔係非黑即白, 就好似香港 97 回歸前港英政府統治都冇香港市民認受性, 但都可以管治得社會好好~
>政府做得好就不用監察? 當它出了亂子,才去反對,未免太遲, 因它已改了法例上的遊戲規則了.
e.g.與軍方聯盟了, 人民這種想法往往令一個國家政制不能向前走的主因,亦經常要流血才可改變/才把休.

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 12:59 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver