回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 有錢寧買煙 奶粉開稀餵 餓死 BB女父母認誤殺
DM
中校
Rank: 4


UID 9725
精華 8
積分 19
帖子 3258
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-5
狀態 離線
發表於 2010-5-12 11:42 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2010-5-12 12:48 PM 發表


DM兄,你識個女?

我重更加係佢小學同學,我阿媽重同佢阿媽幾熟,難為佢父母執佢手尾.....

I know the MAN (But also the woman). This is the 2nd marriage of the MAN. Including the 3 kids from the EX, 5 already (Or even more now)

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2010-5-12 11:45 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 DM 於 2010-5-12 01:00 PM 發表


I know the MAN (But also the woman). This is the 2nd marriage of the MAN. Including the 3 kids from the EX, 5 already (Or even more now)

我係個女既小學同學,佢都有4個,同前夫生2個,呢個又生2個(計埋死左果個女嬰)

最慘係個外婆外公

[ 本帖最後由 ch_lycab 於 2010-5-12 01:09 PM 編輯 ]

頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2010-5-12 11:47 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 DM 於 2010-5-12 12:22 PM 發表
其實我覺得呢兩條人渣冇錢買任何野都唔緊要, 最緊要有錢買套囉

點會有丫....買x晒煙啦....





頂部
機動老鬼
少佐
Rank: 4


UID 2020
精華 1
積分 12
帖子 6645
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-20
狀態 離線
發表於 2010-5-12 11:55 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 DM 於 2010-5-12 01:00 PM 發表


I know the MAN (But also the woman). This is the 2nd marriage of the MAN. Including the 3 kids from the EX, 5 already (Or even more now)

條仔22歲咋喎,同條女同居咗幾年,咁之前生果三件果陣,咪仲未成年

頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2010-5-12 11:56 AM  資料  短消息  加為好友 
[quote]原帖由 機動老鬼 於 2010-5-12 01:13 PM 發表

條仔22歲咋喎,同條女同居咗幾年,咁之前生果三件果陣,咪仲未成年 [/quot]
好出奇咩??





頂部
DM
中校
Rank: 4


UID 9725
精華 8
積分 19
帖子 3258
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-5
狀態 離線
發表於 2010-5-12 12:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2010-5-12 01:03 PM 發表


我係個女既小學同學,佢都有4個,同前夫生2個,呢個又生2個(計埋死左果個女嬰)

最慘係個外婆外公

Sorry. I meant I know ANOTHER SIMILAR CASE.

頂部
機動老鬼
少佐
Rank: 4


UID 2020
精華 1
積分 12
帖子 6645
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-20
狀態 離線
發表於 2010-5-12 12:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 明天 於 2010-5-12 01:14 PM 發表
[quote]原帖由 機動老鬼 於 2010-5-12 01:13 PM 發表

條仔22歲咋喎,同條女同居咗幾年,咁之前生果三件果陣,咪仲未成年 [/quot]
好出奇咩??

冇,見佢咁後生就咁努力造人,真係有d意外咁啫

頂部
savepilot
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32335
精華 1
積分 2
帖子 1069
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-4
狀態 離線
發表於 2010-5-12 12:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 twinsa 於 2010-5-12 09:48 AM 發表
兩個字形容 : 人渣 !!!

為何Ching用"人渣"來形容"它"們呢?

"人渣"還有個"人"字呵!

RIP,
希望個bb快D搵翻頭好人家,
比多d人"錫"翻夠本.

頂部
miler
曹長
Rank: 2



UID 36083
精華 0
積分 0
帖子 408
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-25
狀態 離線
發表於 2010-5-12 12:23 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
▲▲27▽▽
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 21568
精華 0
積分 5
帖子 2323
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-24
來自 僱傭軍
狀態 離線
發表於 2010-5-12 07:31 PM  資料  短消息  加為好友 
佢唔想養既可以靜  靜 咁 放bb 起公園,  樓挮,  公廁等人發現   

即使比人查到 , 最多判二夫婦收監,   個bb 拎去保良局比第二個養 唔洗餓死佢丫:

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 10:01 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver