回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 有冇師兄去過台灣高雄玩?有冇都入一入黎啦
cecil
中尉
Rank: 3Rank: 3
俺がガン ...



UID 35123
精華 0
積分 5
帖子 749
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2008-12-15
來自 Celestial Being
狀態 離線
發表於 2010-1-13 09:51 PM  資料  短消息  加為好友 
有冇師兄去過台灣高雄玩?有冇都入一入黎啦

我新年諗住去高雄玩兩,唔知大家有冇去過玩呢?可唔可以比d意見同介紹下
最好比個行程我參考下啦thz
我會住係金典酒店.....
姐係想知有冇d咩地方食野好呀shopping呀,咁囉...
冇去過都唔該幫幫手搵啦...我搵左好耐都搵唔到介紹呀...
唔該哂大家thz

頂部
松尾明
少將
Rank: 5Rank: 5
吹水老手+模型學徒


UID 18852
精華 3
積分 46
帖子 12083
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 模型烏托邦
狀態 離線
發表於 2010-1-14 08:01 AM  資料  短消息  加為好友 
高雄食野都係去夜市, 聽聞最有名的係六合同瑞豐, 我就選擇去左六合夜市, 感覺上高雄的夜市管理上比台北某些夜市(如士林夜市)好些, 比較有條理, 設置比較多的垃圾桶(唔駛四維搵)

香港人去高雄好似都係比較多偏向去墾丁(不過比較遠要坐很久的車), 而高雄市內遊玩的話, 現在高雄市有捷運就比較方便了

[ 本帖最後由 松尾明 於 2010-1-14 09:22 AM 編輯 ]





賞花歸去馬如飛
            去馬如飛酒力微
                            酒力微醒時已暮
                                        醒時已暮賞花歸
頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2010-1-14 09:34 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談
我去過墾丁玩4日, 果度風景比較多~有好多水上活動玩, 係浮潛比較貴之外其他都好平~
租架電動單車 (有車牌的話可以租車OR電單車)大約HKD$70一日(24小時計)由墾丁大街經凡船石再過風吹沙, 最南點, 日落到出火, 之後回墾丁大街食野~剛好一DAY~XDDD





頂部
松尾明
少將
Rank: 5Rank: 5
吹水老手+模型學徒


UID 18852
精華 3
積分 46
帖子 12083
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 模型烏托邦
狀態 離線
發表於 2010-1-14 10:14 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 carman 於 2010-1-14 10:46 AM 發表
我去過墾丁玩4日, 果度風景比較多~有好多水上活動玩, 係浮潛比較貴之外其他都好平~
租架電動單車 (有車牌的話可以租車OR電單車)大約HKD$70一日(24小時計)由墾丁大街經凡船石再過風吹沙, 最南點, 日落到出火, 之 ...

我當時去台灣, 行程係4日台北+1日高雄(實際用左1.5日在高雄), 由於只花一天在高雄, 所以只可非常選擇性地去高雄的景點

墾丁聽聞只係玩水上活動(唔知係唔係?) 而且聽聞來回要花4小時的車程, 所以我選擇去左6龜鄉浸溫泉, 就係09年88風災其中一個重災區(我係08年尾去的~~), 其實都係來回搭左好耐車(來回約花5小時), 回到高雄由於果晚已book左高鐵回台北, 所以我實際在高雄市只可逗留一個下午及黃昏的時間

我當時在高雄市原本想去旗津的, 不過去到西子灣就唔知應該點去, 結果就只有返去市中心去六合夜市浦浦~~ 其實上網睇過介紹高雄市景點的網頁, 我覺得有些景點可能香港都有類似的, 例如前打狗領事館, 好可能比較似美利樓, 城市光廊看照片有些似星光大道, 而糖廠又比較遠所以放棄冇去, 總之在非常有限的時間下, 我就選擇只去旗津...





賞花歸去馬如飛
            去馬如飛酒力微
                            酒力微醒時已暮
                                        醒時已暮賞花歸
頂部
cecil
中尉
Rank: 3Rank: 3
俺がガン ...



UID 35123
精華 0
積分 5
帖子 749
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2008-12-15
來自 Celestial Being
狀態 離線
發表於 2010-1-14 01:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2010-1-14 08:01 AM 發表
高雄食野都係去夜市, 聽聞最有名的係六合同瑞豐, 我就選擇去左六合夜市, 感覺上高雄的夜市管理上比台北某些夜市(如士林夜市)好些, 比較有條理, 設置比較多的垃圾桶(唔駛四維搵)

香港人去高雄好似都係比較多偏 ...

咁邊d景點你覺得值得去,因為係陪家長去xD

頂部
松尾明
少將
Rank: 5Rank: 5
吹水老手+模型學徒


UID 18852
精華 3
積分 46
帖子 12083
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 模型烏托邦
狀態 離線
發表於 2010-1-14 02:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 cecil 於 2010-1-14 02:50 PM 發表

咁邊d景點你覺得值得去,因為係陪家長去xD

其實我都只係在高雄逗留左一day冇乜體驗, 或者你試試在其他旅遊網的forum去討教一下~~ 夜市就應該要去下





賞花歸去馬如飛
            去馬如飛酒力微
                            酒力微醒時已暮
                                        醒時已暮賞花歸
頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2010-1-18 10:04 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 carman 於 2010-1-14 09:34 AM 發表
我去過墾丁玩4日, 果度風景比較多~有好多水上活動玩, 係浮潛比較貴之外其他都好平~
租架電動單車 (有車牌的話可以租車OR電單車)大約HKD$70一日(24小時計)由墾丁大街經凡船石再過風吹沙, 最南點, 日落到出火, 之 ...

咦!我都去過墾丁,不過係冬天,咩水上活動都無玩過,原來甘正?
高雄我以前去過好多次(做野),都係住金典,又係逛夜市、百貨公司、誠品書店,其他師兄講過嗮,無咩好介紹。

頂部
松尾明
少將
Rank: 5Rank: 5
吹水老手+模型學徒


UID 18852
精華 3
積分 46
帖子 12083
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 模型烏托邦
狀態 離線
發表於 2010-1-18 10:33 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 timng 於 2010-1-18 11:22 AM 發表

咦!我都去過墾丁,不過係冬天,咩水上活動都無玩過,原來甘正?
高雄我以前去過好多次(做野),都係住金典,又係逛夜市、百貨公司、誠品書店,其他師兄講過嗮,無咩好介紹。

呢間野似乎唔錯, 有冇去過的?

http://www.nmmba.gov.tw/index.aspx

其實墾丁歸屬屏東縣, 所以從高雄要搭好久的車去的





賞花歸去馬如飛
            去馬如飛酒力微
                            酒力微醒時已暮
                                        醒時已暮賞花歸
頂部
patmb
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32103
精華 0
積分 0
帖子 1766
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-30
來自 HKSAR
狀態 離線
發表於 2010-1-18 02:06 PM  資料  短消息  加為好友 
第一次去高雄,而又要去夜市的話,一定要去「六合夜市」行下.......  台灣人有所謂「南六合、北士林」的講法。

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 08:57 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver