回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 大家結婚俾左/諗住俾 幾多禮金?
ichijo
上等兵
Rank: 2


UID 15215
精華 0
積分 3
帖子 218
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-22
狀態 離線
發表於 2009-10-13 09:53 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 dajar 於 2009-10-13 12:08 AM 發表


結婚真係唔係兩個人的事, 係兩個家族的事, 非常同意

外家好就冇乜野, 如果成家都係見錢開眼就大件事,有排你頭痕

港女講野你唔好信,話層樓唔要名,咪傻啦, 過幾年咪又要你寫埋佢個名上去 ...

基本上結了婚法律上你兩個人的身家已是平分,寫唔寫佢名佢都係有份,真係唔好傻.

你日後唔出手幫外家,亦真係唔好傻,兩個人同處一室,身邊人給你的壓力係你忍受不住的.

相反佢現在唔要寫名,表明唔關佢事,你日後一個人擔仲苦.同時唔代表你唔需要支付其他家庭日常開支.你應該計計數如果你父母無你的支持是否OK,會唔會都向你施壓,先同父母說說吧,因為港女係會花掉你每分每毫在佢或外家身上,唔會理你父母死活的.

數計唔到最多唔買樓或遲些結甚至唔結.不過唔供樓你的錢就洗得仲快.

看來你朋友是個不折不扣的港女,真係要祝你好運.

[ 本帖最後由 ichijo 於 2009-10-13 10:36 AM 編輯 ]

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2009-10-13 10:11 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ichijo 於 2009-10-13 10:23 AM 發表


基本上結了婚法律上你兩個人的身家已是平分,寫唔寫佢名佢都係有份,真係唔好傻.

你日後唔出手幫外家,亦真係唔好傻,兩個人同處一室,身邊人給你的壓力係你忍受不住的.

相反佢現在唔要寫名,表明唔 ...

最抵死係我話我好多大學同學都係公一份婆一份,佢就話要養自己父母,唔可以俾一份出黎
我就回敬一句,我夠要養自己父母,靜係得你養咩,佢即刻唔出聲。
唔俾佢做野更加唔得,我份糧隨時俾佢攞晒番外家

暫時居屋是父母名,佢地都成70歲,老豆重做緊野,佢地都諗住死後當遺產留俾我地同細佬
如果我細佬唔介意再供樓,咁到佢地過身前後就打算賣番俾綠表
咁我同細佬都大約有50-60萬(扣除父母百年既費用)
如果細佬諗住自住,父母就會俾番50萬我

反觀我女友,佢老豆舊年已經退休,姐係已經係食緊穀種,女友同佢細佬好似只係俾5千家用左右,坦白講無咩剩低俾佢地,最多係一間公屋(已用十幾萬購入),但係一定無我女友份啦。

[ 本帖最後由 ch_lycab 於 2009-10-13 11:01 AM 編輯 ]

頂部
oVo
上等兵
Rank: 2



UID 25627
精華 0
積分 0
帖子 256
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-30
狀態 離線
發表於 2009-10-13 11:09 AM  資料  短消息  加為好友 
其實好難只計禮金,因為仲要計埋酒席邊個埋單,當日既人情邊個收等.

頂部
ironbluevision
上等兵
Rank: 2



UID 17068
精華 0
積分 0
帖子 239
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-5
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-10-13 02:43 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
我冇諗過俾 (唔係 HK 人), 不過女方家長比較 traditional, 所以應該走唔甩...

不過一定唔會係 HK 擺酒...會係外國搞個 small ceremony/reception (請埋女方 immediate family only).

跟住如果有機會返香港先會請我d同事/佢d親戚食餐飯...就唔會搞到去飲咁...





一意專心!
頂部
sunnycch
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 4149
精華 0
積分 3
帖子 2198
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-30
狀態 離線
發表於 2009-10-13 02:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2009-10-13 10:41 發表


最抵死係我話我好多大學同學都係公一份婆一份,佢就話要養自己父母,唔可以俾一份出黎
我就回敬一句,我夠要養自己父母,靜係得你養咩,佢即刻唔出聲。
唔俾佢做野更加唔得,我份糧隨時俾佢攞晒番外 ...

兩個人係一齊, 結婚, 組織家庭最緊要大家開心,
能愛屋及烏固然係好 (邊個唔想另一半係"李家誠""何超儀"等, 真係生活無憂)
若兩個家庭 (結婚後係三個) 都係憂柴憂米之輩, 以係"錢"呢個題目有大分歧, 正所謂貧賤夫妻百事哀...
樓主, 三思

頂部
dajar
中尉
Rank: 3Rank: 3
淨睇唔砌


UID 2386
精華 0
積分 13
帖子 992
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-30
來自 爛尾精神病研究所
狀態 離線
發表於 2009-10-13 03:47 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 ichijo 於 2009-10-13 10:23 AM 發表


基本上結了婚法律上你兩個人的身家已是平分,寫唔寫佢名佢都係有份,真係唔好傻.

你日後唔出手幫外家,亦真係唔好傻,兩個人同處一室,身邊人給你的壓力係你忍受不住的.

相反佢現在唔要寫名,表明唔 ...

香港好像仲未同美國一樣, 結了婚可以分身家喎,





近排都好得閒
頂部
ichijo
上等兵
Rank: 2


UID 15215
精華 0
積分 3
帖子 218
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-22
狀態 離線
發表於 2009-10-13 04:13 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sunnycch 於 2009-10-13 03:29 PM 發表


兩個人係一齊, 結婚, 組織家庭最緊要大家開心,
能愛屋及烏固然係好 (邊個唔想另一半係"李家誠""何超儀"等, 真係生活無憂)
若兩個家庭 (結婚後係三個) 都係憂柴憂米之輩, 以係"錢"呢個題目有大分歧, 正所謂 ...

樓主又未至係三家人都要憂柴憂米,只不過係三家人中的外家比較自我中心,日後所有資源可能被迫偏向無知足的外家.

我背景同樓主好似,所以咁多嘢講,不過好彩除老虎(港女)外其他所有人都算OK,自己父母更係默默支持.有壓力但都開心的.

[ 本帖最後由 ichijo 於 2009-10-13 04:57 PM 編輯 ]

頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2009-10-13 04:32 PM  資料  短消息  加為好友 
路過....
樓主真係不妨再諗諗......婚前協調吾到既野,婚後係吾會自動解決架...





LHPP . VCR .兔
頂部
GK奴隸
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 19891
精華 4
積分 29
帖子 1034
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-14
來自 爛件地獄
狀態 離線
發表於 2009-10-13 05:42 PM  資料  短消息  加為好友 
樓主請記住俾禮金 / 酒席 / 家用 / 供樓係完全分開,因傳統觀念男人要做哂(家務都有機會要做),如果女友很喜歡"痴住"阿媽那就更加煩,你會覺得娶咗佢阿媽多過娶咗佢個女,到時你講什麼/提議什麼都係錯,佢阿媽就什麼都對.
打大佬依個比喻好正 ,分分鐘佢用金手指無限復活

[ 本帖最後由 GK奴隸 於 2009-10-13 06:24 PM 編輯 ]





Studio Reckless奴隸
http://www5e.biglobe.ne.jp/~reckless/
頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2009-10-13 09:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ichijo 於 2009-10-13 04:43 PM 發表



樓主又未至係三家人都要憂柴憂米,只不過係三家人中的外家比較自我中心,日後所有資源可能被迫偏向無知足的外家.

我背景同樓主好似,所以咁多嘢講,不過好彩除老虎(港女)外其他所有人都算OK,自己父母 ...

你咁講唔驚佢睇到咩

QUOTE:
原帖由 matleung 於 2009-10-13 05:02 PM 發表
路過....
樓主真係不妨再諗諗......婚前協調吾到既野,婚後係吾會自動解決架...

多謝師兄關心

QUOTE:
原帖由 GK奴隸 於 2009-10-13 06:12 PM 發表
樓主請記住俾禮金 / 酒席 / 家用 / 供樓係完全分開,因傳統觀念男人要做哂(家務都有機會要做),如果女友很喜歡"痴住"阿媽那就更加煩,你會覺得娶咗佢阿媽多過娶咗佢個女,到時你講什麼/提議什麼 ...

形容得好貼切

頂部
helios1988
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17061
精華 0
積分 22
帖子 1277
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-5
狀態 離線
發表於 2009-10-14 01:33 PM  資料  短消息  加為好友  添加 helios1988 為MSN好友 通過MSN和 helios1988 交談
回復 #42 ch_lycab 的帖子

我覺得你唔好同佢結婚喇.....準備結婚都話佢做野黎預左俾自己洗或俾自己老豆,
咁ga人你都唔駛指意佢會為你付出d咩,禮金應該俾幾多都唔夠la,
你結婚等於娶佢全家,除非你銀行宜家有幾百萬....如果唔係第時你捱到肺癆都冇得睇醫生
供樓都事少,生埋個仔就大劑,就算你自己唔駛食你都要養你老婆,你個仔,你間屋,你老豆媽媽,佢老豆媽媽
佢地每個月同一時間問你拎生活費,你計下份糧點樣分法~

頂部
DAN1911
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12738
精華 1
積分 15
帖子 757
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-26
狀態 離線
發表於 2009-10-14 03:53 PM  資料  短消息  加為好友 
我準備結婚了.不過我的費用比較厲害.一共的費用接近我4年的收入.只可以話自己命苦了.

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 09:15 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver