回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 明天起小學,幼稚園,幼兒園等,停課2週
oVo
上等兵
Rank: 2



UID 25627
精華 0
積分 0
帖子 256
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-30
狀態 離線
發表於 2009-6-12 12:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 進騰光 於 2009-6-11 09:02 PM 發表

日本一個中學生搞到幾多人染病?
是日本人保護意識不足嗎?
識得保護自己唔等如一定唔會染病
停課我唔覺得係小學生咁對待

我知日本都係學校爆發,但本人早前就去過日本,但就真係唔覺佢地本土人防護意識有幾高,當然當地政府都好緊張同高調咁做野,但我竟然仲會見到日本阿叔隨地吐痰,街上係有人帶口罩,但亦唔稱得上有幾多.所以咪睇得日本真係咁高明.至於識得保護自己唔等如一定唔會染病,呢個當然係啦,何時何地可以保你一定唔會染病丫,咁係咪保唔到就一定要中學停課呢?如此推論係可以成立既話,咁有感染者既大廈係咪應該全橦封閉兩個星期呢?依家講緊係社區感染,咁該區既運作係咪應該停頓?點解又只係學生可以停課?而公司又唔駛停工呢?唔通返工就唔會感染?
其實香港到依家至爆可以話好彩,而防疫同盡量維持社會正常運作,兩者都需要同時兼顧至係既.

頂部
oVo
上等兵
Rank: 2



UID 25627
精華 0
積分 0
帖子 256
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-30
狀態 離線
發表於 2009-6-12 12:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sam1026 於 2009-6-11 09:24 PM 發表

你好似當左
"插政府唔停中學課,  只停幼稚園/小學"果班人  =  中學生 wo
事實上  好多中學生都唔想停課
但係政府呢個政策實在令人質疑

你誤會左喇,我意思係講"如果身為中學生而又想好似小學咁停課"既人o者,而政府既政策又有邊個唔比人鬧,唔比人質疑丫.只怪香港既風氣就係咁.(我都係其中一個 )

頂部
佐木一狼
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 27511
精華 0
積分 1
帖子 1574
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-23
來自 所羅門的惡夢
狀態 離線
發表於 2009-6-12 12:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 oVo 於 12/6/09 12:17 PM 發表


你誤會左喇,我意思係講"如果身為中學生而又想好似小學咁停課"既人o者,而政府既政策又有邊個唔比人鬧,唔比人質疑丫.只怪香港既風氣就係咁.(我都係其中一個 )

香港政府權威性及公信力低

而依家鬧政府既政策,唔係雞蛋裡挑骨頭,係確實有好大既問題而無考慮,照顧到





0083自護萬歲!
賈圖:地聯班白痴仔,抵我一炮打沉你咁多架艦
將考AL的朋友, 請將目標set高d, 努力d
唔上唔落, 後悔就無謂喇
好熱好潮好濕好焗
gundam都係真實系好
頂部
黑曜命
少校
Rank: 3Rank: 3
模型女孩N號-黑鴨


UID 29962
精華 0
積分 24
帖子 2841
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
來自 沒有聲音的世界
狀態 離線
發表於 2009-6-12 12:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sam1026 於 2009-6-11 09:24 PM 發表

你好似當左
"插政府唔停中學課,  只停幼稚園/小學"果班人  =  中學生 wo
事實上  好多中學生都唔想停課

但係政府呢個政策實在令人質疑

= = 我係中學生  可惜係特殊...
勁唔想停課~_~
特殊小學/中學(手腳不便)停~  唔洗停埋 特殊(失聰)中學 T︿T





長期潛水,有緣再會~
呢度同以前唔同哂,靜左咁多...
頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2009-6-12 12:58 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談
我都想停工14天
我要放假





存貨太多,時間太少...
頂部
oVo
上等兵
Rank: 2



UID 25627
精華 0
積分 0
帖子 256
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-30
狀態 離線
發表於 2009-6-12 01:06 PM  資料  短消息  加為好友 
me 2

頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2009-6-12 01:44 PM  資料  短消息  加為好友 
我 Friend 做 Miss, 佢話雖然係停課, 但如果家長照顧唔倒子女, 都可以繼續帶佢地返學, 學校老師一樣要照顧佢地至放學時間喎...





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
chrismc
軍曹
Rank: 2


UID 6375
精華 0
積分 6
帖子 369
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-13
來自 火星
狀態 離線
發表於 2009-6-12 02:31 PM  資料  短消息  加為好友 
迪士尼先叻.....呢個時候搞"鋪毛"比D小朋友...





----------年紀大----------機器壞----------
頂部
ce73stargazer
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17218
精華 0
積分 2
帖子 1146
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-12
狀態 離線
發表於 2009-6-12 03:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chrismc 於 12-6-2009 02:31 PM 發表
迪士尼先叻.....呢個時候搞"鋪毛"比D小朋友...

果 D康文處博物館都停呢樣停果樣啦, 迪士尼仲引晒d小朋友去, 真係"人窮就惡", 唔怪得之"敵視你"俾人開名插完都照俾優惠

頂部
chrismc
軍曹
Rank: 2


UID 6375
精華 0
積分 6
帖子 369
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-13
來自 火星
狀態 離線
發表於 2009-6-12 04:06 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ce73stargazer 於 2009-6-12 04:27 PM 發表

果 D康文處博物館都停呢樣停果樣啦, 迪士尼仲引晒d小朋友去, 真係"人窮就惡", 唔怪得之"敵視你"俾人開名插完都照俾優惠

成日欺騙D小朋友弱小噶身體同心靈... 真係無人性!!!!

"敵屎你"遲早變生化樂園....





----------年紀大----------機器壞----------
頂部
進騰光
曹長
Rank: 2



UID 24431
精華 0
積分 2
帖子 471
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-23
狀態 離線
發表於 2009-6-12 09:24 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 02:10 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver