回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 勞煩解答一下!有關噴罐問題!
斷線寬頻
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18378
精華 0
積分 6
帖子 567
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-6
狀態 離線
發表於 2009-5-28 12:30 AM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
勞煩解答一下!有關噴罐問題!

想問一下有冇師兄知道噴罐可唔可以放係行李寄倉?
我屋企人話驚會爆
因為我就過加拿大,所以想帶d灰去噴d扭蛋黎油
油其實就一定帶得
但係就唔知噴罐得唔得
因為過到去又唔知有冇得賣底灰,就算有都驚貴...
所以勞煩各位師兄解答一下!





http://hk.myblog.yahoo.com/wing200000hk
我個blog呀~我既成品將會係哂上面架啦!!
頂部
edwardyau
曹長
Rank: 2



UID 13272
精華 1
積分 25
帖子 442
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-5-28 12:54 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
好危險....仲要北美......

就算博........一定要寄倉

頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2009-5-28 12:58 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 斷線寬頻 於 2009-5-28 01:00 AM 發表
想問一下有冇師兄知道噴罐可唔可以放係行李寄倉?
我屋企人話驚會爆
因為我就過加拿大,所以想帶d灰去噴d扭蛋黎油
油其實就一定帶得
但係就唔知噴罐得唔得
因為過到去又唔知有冇得賣底灰,就算有都驚貴...
所 ...

易燃物品,含有壓縮氣既噴罐都吾可以帶上飛機,手提,寄艙都吾得.





LHPP . VCR .兔
頂部
chiwaiwai668
壹等兵
Rank: 1


UID 20205
精華 0
積分 2
帖子 164
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
狀態 離線
發表於 2009-5-28 01:00 AM  資料  短消息  加為好友 
噴罐係唔可以放係行李寄倉!!!!!!
俾海關知道係要即時棄置!!!!!!!
仲要俾人串!!!!
唔好試!!!!!!!(因為我試過)

頂部
斷線寬頻
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18378
精華 0
積分 6
帖子 567
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-6
狀態 離線
發表於 2009-5-28 01:13 AM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
唔該哂!!
咁一樽樽油放哂落盒就冇問題啦下嘛?
我帶個d油全部都係av油同games workshop個d 18ml一支既油~
gaia同郡氏都應該ok架?





http://hk.myblog.yahoo.com/wing200000hk
我個blog呀~我既成品將會係哂上面架啦!!
頂部
chiwaiwai668
壹等兵
Rank: 1


UID 20205
精華 0
積分 2
帖子 164
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
狀態 離線
發表於 2009-5-28 01:17 AM  資料  短消息  加為好友 
唔得,,因為易燃物品!!
如果要過加拿大,不如by post 吧

頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2009-5-28 01:39 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 斷線寬頻 於 2009-5-28 01:43 AM 發表
唔該哂!!
咁一樽樽油放哂落盒就冇問題啦下嘛?
我帶個d油全部都係av油同games workshop個d 18ml一支既油~
gaia同郡氏都應該ok架?

av油係水性,樽上亦無寫住係而燃品,寄艙最好,因為手提係有限制液體既總容量, 100ml為上限,18ml一支油,你帶吾到六支.
但gaia & 郡氏(油性 & 水性),呢 d 係易燃物品,按例係吾可以帶上飛機,連寄艙都吾可以.睇睇樽身上既說明喇.
另外,你應該上網搵左呢d資料先.
http://www.hongkongairport.com/c ... rport-security.html
http://www.cad.gov.hk/chinese/for_travellers.html#restricted
http://www.cad.gov.hk/chinese/dangerousgoods.html





LHPP . VCR .兔
頂部
斷線寬頻
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18378
精華 0
積分 6
帖子 567
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-6
狀態 離線
發表於 2009-5-28 02:38 AM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2009-5-28 02:09 AM 發表

av油係水性,樽上亦無寫住係而燃品,寄艙最好,因為手提係有限制液體既總容量, 100ml為上限,18ml一支油,你帶吾到六支.
但gaia & 郡氏(油性 & 水性),呢 d 係易燃物品,按例係吾可以帶上飛機,連寄艙都吾可以 ...

好詳細唔該哂!
咁我淨帶av油同games workshop d油算lu~~





http://hk.myblog.yahoo.com/wing200000hk
我個blog呀~我既成品將會係哂上面架啦!!
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2009-5-28 10:09 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 斷線寬頻 於 2009-5-28 03:08 AM 發表

好詳細唔該哂!
咁我淨帶av油同games workshop d油算lu~~

YES,咁樣安全得多 .





LHPP . VCR .兔
頂部
斷線寬頻
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18378
精華 0
積分 6
帖子 567
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-6
狀態 離線
發表於 2009-5-28 09:01 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2009-5-28 10:39 AM 發表

YES,咁樣安全得多 .

師兄我想問多個問題~
warhammer可以帶上機嗎?
因為有d係金屬
我驚佢話有利器唔比帶





http://hk.myblog.yahoo.com/wing200000hk
我個blog呀~我既成品將會係哂上面架啦!!
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2009-5-29 10:31 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 斷線寬頻 於 2009-5-28 09:31 PM 發表

師兄我想問多個問題~
warhammer可以帶上機嗎?
因為有d係金屬
我驚佢話有利器唔比帶

響呢種情況下,寄艙係最佳既選擇.
並吾係話手提帶上機一定有問題,但一個吾好彩真係要沒收,或者要拆盒驗就大家都吾想.
總之,利器或疑似利器既物件,一定要寄艙.
尤其係去北美,規格嚴好多,吾係響機艙必要用既野,盡量吾好手提帶上機,寄艙安全 d.





LHPP . VCR .兔
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 10:12 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver