回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 香港寛頻服務質素下降
佐木一狼
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 27511
精華 0
積分 1
帖子 1574
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-23
來自 所羅門的惡夢
狀態 離線
發表於 2009-5-12 09:25 AM  資料  短消息  加為好友 
依家想飛起和記,
PCCW唔鐘意個老闆, i-cable唔洗講
得返HKBN,聽完大家咁講,和記仲可以留低





0083自護萬歲!
賈圖:地聯班白痴仔,抵我一炮打沉你咁多架艦
將考AL的朋友, 請將目標set高d, 努力d
唔上唔落, 後悔就無謂喇
好熱好潮好濕好焗
gundam都係真實系好
頂部
cas52612
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16561
精華 0
積分 8
帖子 2095
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-12
狀態 離線
發表於 2009-5-12 10:21 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 佐木一狼 於 2009-5-12 09:25 AM 發表
依家想飛起和記,
PCCW唔鐘意個老闆, i-cable唔洗講
得返HKBN,聽完大家咁講,和記仲可以留低

我原本都係由和記轉去HKBN,
和記o既速度, Local真係比足你無投訴, 不過出海就慢得過份.
定期有時間上唔到網就係例行公事, 而且時間通常都一兩日....................
不過.....................你打電話嘈佢的話....佢會退番兩日錢比你.......

今時今日o係香港揀ISP係要用揀爛生果心態, 唔係揀個好o既, 只係揀個無咁差, 幾咁可悲......





以後唔會再有爛尾模型
頂部
ichijo
上等兵
Rank: 2


UID 15215
精華 0
積分 3
帖子 218
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-22
狀態 離線
發表於 2009-5-12 10:25 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 karajan 於 2009-5-11 05:30 PM 發表

如果我唔係BadTaste, 我轉左啦

借問聲你有無發覺BadTaste時HKBN block了很多tracker,令到BadTaste好慢,得幾MB入,尤其係海外的tracker.

我早幾個月前續約,續約後就有以上問題,未續前都好好地,HKBN好狗

不過從來都未試過長期斷線要師傅跟,阿呢陀佛

從前用開和記,開始時好好用,用了幾張約,後來常常斷線,師傅永無準時又唔理,專登放假一天坐屋企等師傅都可以唔出現,無得上網時間連續由日至兩三個星期不等,和記每次都可以打電話退錢,但我付月費係要上網,你扣返錢給我都無用 ,最長三個星期上唔到網,有好多事都做唔到,上網PPS都唔得.

相同問題在我老婆屋企發生,最後兩個地方到期都唔續約.

所以印象中徐了PCCW及HKBN算可以用舒服的速度可以上到網外,其他我都唔覺得可取.香港好似有幾間公司有選擇,但現實係其服務質數令你變得無選擇.當然係唔係月費高低導致服務質數差就要再查究.

Ichijo

[ 本帖最後由 ichijo 於 2009-5-12 10:58 AM 編輯 ]

頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2009-5-12 12:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ichijo 於 2009-5-12 10:55 AM 發表


借問聲你有無發覺BadTaste時HKBN block了很多tracker,令到BadTaste好慢,得幾MB入,尤其係海外的tracker.

我早幾個月前續約,續約後就有以上問題,未續前都好好地,HKBN好狗

不過從來都未試 ...

幾MB入都話慢??(一秒幾mb)??
人地pccw/i-cable一秒得幾k...咋





頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2009-5-12 02:50 PM  資料  短消息  加為好友 
和記冇線 所以我係用HKBN,  的確佢地係好亂
D COMPLAIN 重覆又重覆無人理 , SALE野電話又多 !
為左SALE PACKAGE 佢地可以好野到手機CALL唔倒  , 就即時打去我屋企 !

不過SO FAR上網都無問題 相對水電煤黎講月費 168算係我最大經常開支

[ 本帖最後由 frankie 於 2009-5-12 03:21 PM 編輯 ]

頂部
Cybray
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29935
精華 0
積分 13
帖子 1693
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
狀態 離線
發表於 2009-5-13 11:54 AM  資料  短消息  加為好友 
事件最新消息, 可以進一進肯定佢地各部門都無x用


話說尋日, 我女友搭lift, 見到個hkbn既師傅, 咁佢就問個師傅 - 我地哩度裝到咩? 個師傅就話 - 得! 點解唔得呀? 仲比左個電話我女友, 根住我打上去cs度瘋狂咁小, 根住今日就打比我話,如無意外今晚裝,我頂爆佢=_=,原來樓上樓下有位

唔係撞正都唔攪





我是被虐狂
頂部
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2009-5-13 12:02 PM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 Cybray 於 2009-5-13 11:54 發表
事件最新消息, 可以進一進肯定佢地各部門都無x用


話說尋日, 我女友搭lift, 見到個hkbn既師傅, 咁佢就問個師傅 - 我地哩度裝到咩? 個師傅就話 - 得! 點解唔得呀? 仲比左個電話我女友, 根住我打上去cs度瘋狂 ...

一間好好o既網絡公司就咁俾班靚仔搞到臭名遠播.





頂部
Cybray
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29935
精華 0
積分 13
帖子 1693
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
狀態 離線
發表於 2009-5-13 12:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 細尖(傻小子) 於 2009-5-13 12:32 PM 發表

一間好好o既網絡公司就咁俾班靚仔搞到臭名遠播.

我成日都download野,佢既速度都算係咁, 但係佢地有d咁既員工確實係可惜





我是被虐狂
頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2009-5-13 03:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Cybray 於 2009-5-13 12:47 PM 發表


我成日都download野,佢既速度都算係咁, 但係佢地有d咁既員工確實係可惜

同和記同様PACKAGE 佢嘅速度會快D  但佢地內部D Communication係好大問題
同一件事我要重覆CALL幾次  連個SUPERVISOR 即日CALL BACK 我 佢都要好似唔知咩事
我又由頭再講一次

頂部
cas52612
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16561
精華 0
積分 8
帖子 2095
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-12
狀態 離線
發表於 2009-5-13 03:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 frankie 於 2009-5-13 03:02 PM 發表


同和記同様PACKAGE 佢嘅速度會快D  但佢地內部D Communication係好大問題
同一件事我要重覆CALL幾次  連個SUPERVISOR 即日CALL BACK 我 佢都要好似唔知咩事
我又由頭再講一次

佢果班掛名o既客戶服務主任, 得罪講句, 無Q用, 每問一個問題佢地答案都係唔知, 叫你等等, 如是者你問十個問題佢就叫你等十次.
連自己公司有d乜野優惠做緊都係唔知....................你話死唔死丫.......................





以後唔會再有爛尾模型
頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-5-13 03:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 winstonm3bmw 於 2009-5-12 03:45 AM 發表


以前無,最近6個月就經常突然斷線

我同你一樣....
但同其他比 hkbn已經算好....

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-5-13 03:37 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 cas52612 於 2009-5-13 03:41 PM 發表


佢果班掛名o既客戶服務主任, 得罪講句, 無Q用, 每問一個問題佢地答案都係唔知, 叫你等等, 如是者你問十個問題佢就叫你等十次.
連自己公司有d乜野優惠做緊都係唔知....................你話死唔死丫....... ...

如果全部黎講
hkbn網上行 呢兩個算係唔差[唔係好] 只係無咁差...
i-cable 垃圾......慢到唔想上網...

頂部
oVo
上等兵
Rank: 2



UID 25627
精華 0
積分 0
帖子 256
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-30
狀態 離線
發表於 2009-5-14 11:48 AM  資料  短消息  加為好友 
我以前都申請過佢地,結果換黎一生慘痛既經歷,所以奉勸各位小心為上

頂部
ichijo
上等兵
Rank: 2


UID 15215
精華 0
積分 3
帖子 218
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-22
狀態 離線
發表於 2009-5-14 12:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 明天 於 2009-5-12 01:26 PM 發表


幾MB入都話慢??(一秒幾mb)??
人地pccw/i-cable一秒得幾k...咋

唔好意思,係我打錯,應該係最多兩到四個download,每個最多1K,2K咁.再多幾個download根本無嘢入.

頂部
po3117
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 20978
精華 0
積分 6
帖子 2123
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-8
狀態 離線
發表於 2009-5-14 09:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 winstonm3bmw 於 2009-5-12 03:45 AM 發表


以前無,最近6個月就經常突然斷線

x2





How hard can it be  ???

自己動手豐衣足食

慳得一蚊得一蚊.........慳得一蚊得一蚊.......慳得一蚊得一蚊........
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 10:44 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver