回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 依家香港地D人既英文真係屎得咁緊要?
nishi
上校
Rank: 4
艦魂


UID 6014
精華 0
積分 24
帖子 4265
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-2
狀態 離線
發表於 2009-4-4 09:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lamsaitat 於 2009-4-4 10:08 PM 發表

文科難在要夠牙力同創意吧

牙力就在於平時下幾多苦功了
自己吹的野, 幾有points都唔夠說服力, 點都要quote下d大家講既野先ok, 所以文科除了天材還要靠努力~





010製作小組日誌
http://blog.roodo.com/pla010

請各位多多支持~
頂部
模型怪
少佐
Rank: 4
MG決定中


UID 14823
精華 0
積分 14
帖子 6456
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
來自 模型星
狀態 離線
發表於 2009-4-4 10:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 nishi 於 2009-4-4 10:28 PM 發表


牙力就在於平時下幾多苦功了
自己吹的野, 幾有points都唔夠說服力, 點都要quote下d大家講既野先ok, 所以文科除了天材還要靠努力~

我讀文科果個年代要記既唔係學校課本, 係要睇參考書同埋平時做既test~之後盡快消化入腦~但自己可以用用日文 (跛笛) 黎形容





果頭放左模型, 而家又開始入返模型~果然係 模型怪
別人笑我砌模型一舊舊, 我笑別人看不穿
頂部
CKT
上校
Rank: 4


UID 13028
精華 0
積分 19
帖子 4711
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-2
狀態 離線
發表於 2009-4-4 10:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 模型怪 於 2009-4-4 10:44 PM 發表

我讀文科果個年代要記既唔係學校課本, 係要睇參考書同埋平時做既test~之後盡快消化入腦~但自己可以用用日文 (跛笛) 黎形容

而家要記既係天書同名師既notes, 用完即棄, 考完就唔記得哂





Project Unicorn:
MG Unicorn 0%
MG Banshee 0%
MG Sinanju 0%
PG Unicorn 0%
頂部
vr2xtd
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 21422
精華 0
積分 41
帖子 1472
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-20
來自 HONG KONG
狀態 離線
發表於 2009-4-4 11:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lamsaitat 於 2009-4-4 02:28 PM 發表

星洲仔d英文? 我feel唔到好過香港幾多
我e家學微晶片就係星洲佬教, 完全自學式教學, 佢講英文仲衰過戴左口罩, 全班70人無論咩國籍冇個聽得到佢講咩.

俾著你你情願俾香港人教定星洲人教?
香港人冇grammar ...

有accent, 講得唔好唔代表水準低, 我曾經同不同國藉既人共事, 我就唔會用呢樣野黎睇, 最緊要系佢有無料, 唔系佢講成點,  或者佢系香港人教定星洲人 講得好又有料當然 Perfect, 另一角度睇, 二者取其一, 你要有料定講得好 ?  相對我地黎講, 呢樣野外國人就比較包容!  

每個地方既人講外語都可能會有其獨特之處, 即如香港人講英文出左名懶, 你有幾何聽到香港人講 Starbucks 會讀埋個 "s", 都系 Starbuck Starbuck 咁叫





豈能盡如人意,但求無愧於心
頂部
nishi
上校
Rank: 4
艦魂


UID 6014
精華 0
積分 24
帖子 4265
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-2
狀態 離線
發表於 2009-4-5 12:47 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 vr2xtd 於 2009-4-5 12:18 AM 發表



有accent, 講得唔好唔代表水準低, 我曾經同不同國藉既人共事, 我就唔會用呢樣野黎睇, 最緊要系佢有無料, 唔系佢講成點,  或者佢系香港人教定星洲人 講得好又有料當然 Perfect, 另一角度睇, 二者取其 ...

我通常讀...STARPHUCKS, 又或中文名"星忽克"

[ 本帖最後由 nishi 於 2009-4-5 01:41 AM 編輯 ]





010製作小組日誌
http://blog.roodo.com/pla010

請各位多多支持~
頂部
szewingyin
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16496
精華 0
積分 17
帖子 1153
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-3
狀態 離線
發表於 2009-4-5 02:14 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 szewingyin 為MSN好友 通過MSN和 szewingyin 交談


QUOTE:
原帖由 lamsaitat 於 2009-4-4 02:28 PM 發表

星洲仔d英文? 我feel唔到好過香港幾多
我e家學微晶片就係星洲佬教, 完全自學式教學, 佢講英文仲衰過戴左口罩, 全班70人無論咩國籍冇個聽得到佢講咩.

俾著你你情願俾香港人教定星洲人教?
香港人冇grammar ...

haha 我呢半年都係新加坡做野, 初頭唔慣d用語 (e.g. "carrier" = plastic bag etc..) 但其實普遍上佢地英文係好過香港人好多.  口音係好重, 但呢個亦係佢地政府想保留自己風格先冇去積極推廣西方口音.  好幾年前曾經有個 "speak good english movement campaign" 但終於都冇繼續推 (個計劃仲實施緊, 但已經冇曬衝勁).  但佢地英語溝通上絕對冇問題.  香港人好多連自己想講嘅野一要用英文都表達唔倒... 對西方人o黎講, 香港口音一樣咁難頂.

[ 本帖最後由 szewingyin 於 2009-4-5 03:21 AM 編輯 ]





頂部
模型怪
少佐
Rank: 4
MG決定中


UID 14823
精華 0
積分 14
帖子 6456
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
來自 模型星
狀態 離線
發表於 2009-4-5 04:25 AM  資料  短消息  加為好友 
但佢地英語溝通上絕對冇問題.  香港人好多連自己想講嘅野一要用英文都表達唔倒... 對西方人o黎講, 香港口音一樣咁難頂.

始終香港唔同singapore佢地用多語黎混合溝通, 講真一個本地地道香港人見面對話通常都祗係用返中文單一語言溝通, 但其實上香港學校整體上或家庭教育已經有好多人混用中英或其它語言, 其實返學識同學何其重要, 唯一能接觸其它國家地方語言就好睇身邊同學及老師既功力, 不過上網普及已經好容易取得其它國家資訊,





果頭放左模型, 而家又開始入返模型~果然係 模型怪
別人笑我砌模型一舊舊, 我笑別人看不穿
頂部
lamsaitat
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13452
精華 0
積分 1
帖子 612
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
來自 SYD
狀態 離線
發表於 2009-4-5 09:32 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 vr2xtd 於 2009-4-5 12:18 AM 發表



有accent, 講得唔好唔代表水準低, 我曾經同不同國藉既人共事, 我就唔會用呢樣野黎睇, 最緊要系佢有無料, 唔系佢講成點,  或者佢系香港人教定星洲人 講得好又有料當然 Perfect, 另一角度睇, 二者取其 ...

咁我都認我係有種一竹篙打一船人嘅心理.
共事同上堂又好似係兩回事喎.
共事, 起碼你同人5050, 佢講嘅野你有knowlodge先,
教書佢up乜你要聽乜架嘛!
但係真係冇人聽得到(已經唔係聽得明)佢講咩.
每堂d人都係一批批咁離場就係證明.





香港精神, 八掛個陣!
==================
爛尾中: gallardo
熱熾期待[戰]友hi-nu齊齊砌!
頂部
lamsaitat
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13452
精華 0
積分 1
帖子 612
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
來自 SYD
狀態 離線
發表於 2009-4-5 09:33 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 nishi 於 2009-4-5 01:17 AM 發表


我通常讀...STARPHUCKS, 又或中文名"星忽克"

請支持使用 PHUCKBOOK!





香港精神, 八掛個陣!
==================
爛尾中: gallardo
熱熾期待[戰]友hi-nu齊齊砌!
頂部
lamsaitat
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13452
精華 0
積分 1
帖子 612
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
來自 SYD
狀態 離線
發表於 2009-4-5 09:35 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 szewingyin 於 2009-4-5 02:44 AM 發表


haha 我呢半年都係新加坡做野, 初頭唔慣d用語 (e.g. "carrier" = plastic bag etc..) 但其實普遍上佢地英文係好過香港人好多.  口音係好重, 但呢個亦係佢地政府想保留自己風格先冇去積極推廣西方口音.  好幾 ...

其實天下間最難頂嘅accent 就係 咖哩英語
個個都講到機關槍咁快, 又要捲晒脷!





香港精神, 八掛個陣!
==================
爛尾中: gallardo
熱熾期待[戰]友hi-nu齊齊砌!
頂部
vr2xtd
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 21422
精華 0
積分 41
帖子 1472
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-20
來自 HONG KONG
狀態 離線
發表於 2009-4-5 12:09 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lamsaitat 於 2009-4-5 10:02 AM 發表

咁我都認我係有種一竹篙打一船人嘅心理.
共事同上堂又好似係兩回事喎.
共事, 起碼你同人5050, 佢講嘅野你有knowlodge先,
教書佢up乜你要聽乜架嘛!
但係真係冇人聽得到(已經唔係聽得明)佢講咩 ...

無偏見就無"人性", 對人對事唔多唔少都會有, 問題系你點取個平衡!  共事, 好多時都唔會50/50, 除非你有20/20 vision, 否則唔系乜都會有 knowledge 先, 反而教書你會知佢教乜野, 書本亦有講, 離唔開一個範圍   可能我離開學校太耐, 感受唔到你所講既 我讀書果陣好多時上堂都系為左個 attendance rate!  不過你除左話聽唔到阿SIr講乜之外, 你都無講佢有無料, 還是阿Sir 都唔明D學生講乜

我地成日標榜香港系國際城市, 香港人系國際人, 我地既適應力理應好強至對......





豈能盡如人意,但求無愧於心
頂部
lamsaitat
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13452
精華 0
積分 1
帖子 612
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
來自 SYD
狀態 離線
發表於 2009-4-5 12:12 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 vr2xtd 於 2009-4-5 12:39 PM 發表


無偏見就無"人性", 對人對事唔多唔少都會有, 問題系你點取個平衡!  共事, 好多時都唔會50/50, 除非你有20/20 vision, 否則唔系乜都會有 knowledge 先, 反而教書你會知佢教乜野, 書本亦有講, 離唔開一 ...

跟本就唔知佢有冇料...
我唯一聽到就係"Java" 但係佢讀"yava"
之後定唔順拉隊走人

QUOTE:
我地成日標榜香港系國際城市, 香港人系國際人, 我地既適應力理應好強至對......

弊在香港人自我保護能力太強.
連用windows 都要用中文, 又冇諗過整機個陣會因為translation嘅問題而整唔到.....

[ 本帖最後由 lamsaitat 於 2009-4-5 12:45 PM 編輯 ]





香港精神, 八掛個陣!
==================
爛尾中: gallardo
熱熾期待[戰]友hi-nu齊齊砌!
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 03:42 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver