回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 支持創意工業??[轉貼]
ice
大佐
Rank: 5Rank: 5
情色菲林


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 5315
精華 4
積分 98
帖子 11804
成品數目 98 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-8
來自 巴比倫
狀態 離線
發表於 2009-2-24 11:15 PM  資料  短消息  加為好友 
支持創意工業??[轉貼]

轉貼一篇好blog,其中兩段動畫要支持一下睇睇,
同一處境放在模型界,令自己一些反省.....
砌模型是夾在藝術?玩具?或商品?之間.....

http://hk.myblog.yahoo.com/paullung05/article?mid=17404





2014 我活過
頂部
CKT
上校
Rank: 4


UID 13028
精華 0
積分 19
帖子 4711
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-2
狀態 離線
發表於 2009-2-24 11:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
日本人昨日 專誠飛來香港一天, 同有關政府部門再傾, 而且, 現在已經2月了, 而部門的高層回應說

"現在香港政府, 要主力幫忙窮人,所以是沒有餘錢搞典禮"






Project Unicorn:
MG Unicorn 0%
MG Banshee 0%
MG Sinanju 0%
PG Unicorn 0%
頂部
sealteam
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1406
精華 0
積分 4
帖子 698
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2004-10-22
狀態 離線
發表於 2009-2-25 01:46 AM  資料  短消息  加為好友 
香港政府一貫作風 : "講就天下無敵, 做就無能為力"





人生有幾個十年
頂部
SIMONLLM
上校
Rank: 4


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 28963
精華 8
積分 20
帖子 5839
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-28
狀態 離線
發表於 2009-2-25 01:50 AM  資料  短消息  加為好友 
一聽見D庸官廢話就火都嚟埋

頂部
osaka
壹等兵
Rank: 1
模型初哥


UID 16829
精華 0
積分 12
帖子 181
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-4
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2009-2-25 02:41 AM  資料  短消息  加為好友 
記得早些日子, 收聽電台節目, 主持人大致說法是: 到了外國, 很多地區的art zone都是一班人由個體開始, 慢慢積聚成一個大團體而形成的,
但香港卻是政府那些所謂局長去刻意經營. 本來這並沒不當的地方. 但其中的出發點卻是大相徑庭. 外國是自然的, 純真的去發展創意, 可憐我們香港卻為了面子, 為了怕被人取笑香港是個文化沙漠, 而去動議那些全沒內涵的所謂城市規劃. 太怪了巴~
創意本身是不斷突破的, 不著邊際的, 那容什麼規劃? 誰有資格去左右每人腦中的意念?
就連創作也要像強逼灌輸的教學嗎? 好了~當我們都不會創作, 但政府的教育制度現在又變得如何? 都是朝三暮四.
長此下去, 我們還會知道自我的能力嗎? 還有勇氣去面對失敗嗎?
什麼都不會的高官們, 你們所懼怕的人口老化問題, 世界競爭力下降的問題. 我們所面對的前途及出路修窄問題, 不就是你們種的因, 市民收的果嗎?
連這麼簡單的連鎖反應, 惡性循環也看不清, 我們除了幔罵你們外, 還可做什麼?

頂部
zero981210
二等兵
Rank: 1



UID 1788
精華 0
積分 0
帖子 68
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2003-6-19
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-2-25 03:03 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 osaka 於 2009-2-25 02:41 AM 發表
記得早些日子, 收聽電台節目, 主持人大致說法是: 到了外國, 很多地區的art zone都是一班人由個體開始, 慢慢積聚成一個大團體而形成的,
但香港卻是政府那些所謂局長去刻意經營. 本來這並沒不當的地方. 但其中的 ...

電台節目? 精美遊花園? 卓小姐?

頂部
巨熊
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34194
精華 0
積分 17
帖子 670
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-7
狀態 離線
發表於 2009-2-25 09:15 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 osaka 於 2009-2-25 02:41 AM 發表
記得早些日子, 收聽電台節目, 主持人大致說法是: 到了外國, 很多地區的art zone都是一班人由個體開始, 慢慢積聚成一個大團體而形成的,
但香港卻是政府那些所謂局長去刻意經營. 本來這並沒不當的地方. 但其中的 ...

卓小姐果日罕有既電台說話..

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2009-2-25 09:45 AM  資料  短消息  加為好友 
點解政府民意咁差, 呢d咪係原因lor. 下下唔係等死左人先做野就樣樣都事不關己咁. 根本就睇唔到係一個負責任既政府.





路過既厚多士
頂部
ice
大佐
Rank: 5Rank: 5
情色菲林


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 5315
精華 4
積分 98
帖子 11804
成品數目 98 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-8
來自 巴比倫
狀態 離線
發表於 2009-2-25 11:29 AM  資料  短消息  加為好友 
我諗反省方向,不一定是責罵政府做得多少,
而是,作為一個業餘藝術人(如果砌模型是藝術 ),
可以做d甚麼事?





2014 我活過
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2009-2-25 11:38 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ice 於 2009-2-25 11:29 AM 發表
我諗反省方向,不一定是責罵政府做得多少,
而是,作為一個業餘藝術人(如果砌模型是藝術 ),
可以做d甚麼事?

搞多d 公開活動, 推廣模型唔係"玩具"咁簡單, 係可以/須要有高質素既表達手法既.
模型人亦唔好自己睇少自己, 以為自己係次等既.





路過既厚多士
頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2009-2-25 11:46 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2009-2-25 11:38 AM 發表


搞多d 公開活動, 推廣模型唔係"玩具"咁簡單, 係可以/須要有高質素既表達手法既.
模型人亦唔好自己睇少自己, 以為自己係次等既.

"公開活動"的確好重要~!
我覺得推動藝術創意就好似搞"革命"咁, 我地自己整開模型藝術既人都唔出一份力去努力既話就冇人去支持我地~





頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2009-2-25 12:31 PM  資料  短消息  加為好友 
人地架佬話係為左鼓勵及提升亞洲年青動畫人的創作地位 而香港正苦部門的高層就視為係日本國內活動

我地正苦一向短視 , 一睇落覺得(即時)無"錢圖" , 架佬電視台係商業機構唔係蕭拜鋼琴大獎果
類型活動 香港國際地位唔會提升太多......

其實呢D文化活動你唔好理人地果面有咩得益 , 香港當係俾D市民一項活動又好 , 推動又好
當然香港亦唔可能唔使花錢 , 但錢又唔係多 , D官出少一次去外國睇屎坑嘅TRIP都返返黎啦.

其實網主亦唔好為日本人幾句說話唔HAPPY
雖然架佬話電視台已提供所有錢及支助 , 但當中都有其他商家支持(當然)
商業機構可以攪呢類活動就算無錢揾都可以多少提升自己知名度.
架佬失望而回當我地全部人係衰人 , 咪多勞蘇LOR

無可否認我地D官員始終都係唔想做咁多野  , 但呢D唔係你嘅問題

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2009-2-25 12:54 PM  資料  短消息  加為好友 
引:

現在香港政府, 要主力幫忙窮人,所以是沒有餘錢搞典禮"

高層回應卻說: "但這樣, 我們方面是沒有任何利益的"


其實應該是該部門既老闆唔肯簽approval,如果佢唔簽,咩活動都舉辦唔到,莫講話搵場地,所以我地通常都係會話場地配合唔到,好少咁講。
不過小弟亦聽聞有d部門水喉充足,狗眼看人低,真係會咁講。
政府係好怪,就算你肯出錢或者想免費租場地,好多規條,又要睇下你個活動對佢自己部門有無幫助
例如:圖書館借場地就一定要舉辦文化、閱讀活動,其他一定唔得。
運動場就一要舉辦體育活動等等.....
所以好以"八和"之類會咁嬲,就係因為自己果類文化活動所有既場地太少,但係政府又唔可以係d唔配合既場地批俾佢地搞活動
咁變左d團體又不時爭場地用。
政府唔俾場地轉讓,姐係"八和"租左個場唔想用,係唔可以讓俾其他機構,只可以同政府講放棄,等其他人再申請,咁個場就丟空左係度。

頂部
SIMONLLM
上校
Rank: 4


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 28963
精華 8
積分 20
帖子 5839
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-28
狀態 離線
發表於 2009-2-25 12:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 frankie 於 2009-2-25 12:31 PM 發表
人地架佬話係為左鼓勵及提升亞洲年青動畫人的創作地位 而香港正苦部門的高層就視為係日本國內活動

我地正苦一向短視 , 一睇落覺得(即時)無"錢圖" , 架佬電視台係商業機構唔係蕭拜鋼琴大獎果
類型活動 香港國 ...

D官出少一次去外國睇屎坑嘅TRIP都返返黎啦. x2
無可否認我地D官員始終都係唔想做咁多野 x 3

頂部
patmb
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32103
精華 0
積分 0
帖子 1766
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-30
來自 HKSAR
狀態 離線
發表於 2009-2-25 04:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 SIMONLLM 於 2009-2-25 12:56 PM 發表

D官出少一次去外國睇屎坑嘅TRIP都返返黎啦. x2
無可否認我地D官員始終都係唔想做咁多野  x 3

我係「香港正苦」入面做過合約員工,做左都有八、九年,其間轉過幾個署同部門,親身見識、領教過好多「公墓園」......

班友的工作態度,「正苦精神,夠鐘鬆人」、「多做多錯、少做少錯、唔做唔會錯」.....  呢d相信好多人都知.....

「正苦」咁大個機構,要管理香港,一定好多野做,但班「公墓園」佢地每日返工,除左諗下幾時放假、今年加幾多人工...之類之外,唔係諗下手頭d野要點做,而係諗d野點樣唔駛做....

頂部
ice
大佐
Rank: 5Rank: 5
情色菲林


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 5315
精華 4
積分 98
帖子 11804
成品數目 98 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-8
來自 巴比倫
狀態 離線
發表於 2009-2-25 10:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 patmb 於 2009-2-25 04:46 PM 發表


我係「香港正苦」入面做過合約員工,做左都有八、九年,其間轉過幾個署同部門,親身見識、領教過好多「公墓園」......

班友的工作態度,「正苦精神,夠鐘鬆人」、「多做多錯、少做少錯、唔做唔會錯」... ...

香港始終有你....





2014 我活過
頂部
sunhikari
中尉
Rank: 3Rank: 3
模型人新手中的新手=]


UID 2121
精華 0
積分 3
帖子 810
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-20
來自 香港大埔
狀態 離線
發表於 2009-2-25 11:45 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 patmb 於 2009-2-25 04:46 PM 發表


我係「香港正苦」入面做過合約員工,做左都有八、九年,其間轉過幾個署同部門,親身見識、領教過好多「公墓園」......

班友的工作態度,「正苦精神,夠鐘鬆人」、「多做多錯、少做少錯、唔做唔會錯」... ...

舉手~
我同你的情況一樣
基本上我係官立學校做
D「公墓園」真係無乜架子,可以隨時談天說地,返工時間食橙都仲得

頂部
戰斧
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 26796
精華 1
積分 10
帖子 12342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-5
狀態 離線
發表於 2009-2-25 11:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sunhikari 於 2009-2-25 11:45 PM 發表

舉手~
我同你的情況一樣
基本上我係官立學校做
D「公墓園」真係無乜架子,可以隨時談天說地,返工時間食橙都仲得

舉手x3
織泠衫都見過!

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 11:16 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver