回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 334揮手區
marco19
上等兵
Rank: 2


UID 15016
精華 0
積分 3
帖子 232
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-15
狀態 離線
發表於 2009-2-9 12:19 AM  資料  短消息  加為好友 
我聽阿sir講好多pure依家讀緊既野到時都唔洗讀,咁又係科科唔同既...
但我覺得新學制少次公開考試既經驗對d學生唔係咁好...

頂部
古風戰士
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 23873
精華 0
積分 8
帖子 1764
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-3
來自 中西區
狀態 離線
發表於 2009-2-9 08:07 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #41 marco19 的帖子

但係學生可以唔駛係兩年內考兩次大型公開試咁辛苦....
其實而家學生最重要嘅公開試都係得ce 同al,少次公開考試既經驗都無咩分別,有咩唔好?

仲想問一樣野,唔知你地學校有冇叫你去做啲咩選科測驗同聽講座呢?

頂部
新人王
曹長
Rank: 2


UID 23813
精華 0
積分 0
帖子 484
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-1
狀態 離線
發表於 2009-2-9 08:13 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 古風戰士 於 2009-2-9 08:07 PM 發表
但係學生可以唔駛係兩年內考兩次大型公開試咁辛苦....
其實而家學生最重要嘅公開試都係得ce 同al,少次公開考試既經驗都無咩分別,有咩唔好?

少左al,學生就少左個磨練意志ge機會

頂部
PoRtIoN_DeStInY
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17301
精華 0
積分 4
帖子 1760
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-17
來自 元朗鄉中
狀態 離線
發表於 2009-2-9 08:29 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #42 古風戰士 的帖子

我覺得而家一次定生死唔係太好

當然你考入大學就冇咩所謂

但如果你考唔入.咁會點?

舊學制ce f.5升f.6都踢走唔少人

但334,人人讀到f.6,中間基本冇踢人

如果你要見工

始終舊學制果班都捱過ce,打低唔少人讀上去預科

認受性都較高

但由於334係全部升f.6,一係入大學,一係讀副學士,一係做野

因為人人都讀到f.6,老闆比較難分高下

就算真係睇成績,始終認受性一定唔夠舊制高

頂部
古風戰士
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 23873
精華 0
積分 8
帖子 1764
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-3
來自 中西區
狀態 離線
發表於 2009-2-9 09:27 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #44 PoRtIoN_DeStInY 的帖子

但係我地仲有個學生學習概覽,應該可以提高認受性
334入大學唔係淨係睇公開試成績,仲會睇埋學生學習概覽同校內成績

頂部
marco19
上等兵
Rank: 2


UID 15016
精華 0
積分 3
帖子 232
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-15
狀態 離線
發表於 2009-2-10 12:08 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 古風戰士 於 2009-2-9 09:27 PM 發表
但係我地仲有個學生學習概覽,應該可以提高認受性
334入大學唔係淨係睇公開試成績,仲會睇埋學生學習概覽同校內成績

我今年中7,唔洗...
下個月就上戰場啦

頂部
i4546546 (XJ9)
中校
Rank: 4
最終兵器


UID 25896
精華 0
積分 36
帖子 3552
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-10
狀態 離線
發表於 2009-2-10 05:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 marco19 於 2009-2-10 12:08 AM 發表

我今年中7,唔洗...
下個月就上戰場啦

師兄加油 我一年後決戰ce啦  ..

頂部
marco19
上等兵
Rank: 2


UID 15016
精華 0
積分 3
帖子 232
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-15
狀態 離線
發表於 2009-2-10 08:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 i4546546 於 2009-2-10 05:03 PM 發表

師兄加油 我一年後決戰ce啦  ..

唉...上到AL又係另一個世界=___=

頂部
i4546546 (XJ9)
中校
Rank: 4
最終兵器


UID 25896
精華 0
積分 36
帖子 3552
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-10
狀態 離線
發表於 2009-2-10 08:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 marco19 於 2009-2-10 08:15 PM 發表

唉...上到AL又係另一個世界=___=

咁樣講你可能覺得我吹水得滯..但係我中三開始都keep住努力
希望可以三十分拔尖升大學....

頂部
wilsonchanky
中校
Rank: 4
SAS


UID 29401
精華 0
積分 11
帖子 3859
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
來自 觀塘區與黃大仙區交界
狀態 離線
發表於 2009-2-11 03:25 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 i4546546 於 2009-2-10 08:16 PM 發表

咁樣講你可能覺得我吹水得滯..但係我中三開始都keep住努力
希望可以三十分拔尖升大學....

你之前咪話2界學生一齊爭入大學既

其實大學會一齊開兩級....

因為我地個一界開始係讀4年...

咁樣咪冇衝突lo...

============

你之前話''但係剩低三年要識晒中四五六七既野  甚至有機會涉獵到小小大學範圍''

但係中6同中7既唔係大學預科咩?

我估呢d會係起大學year1到教...

有錯請插....

[ 本帖最後由 wilson28994 於 2009-2-11 03:29 PM 編輯 ]





長門,,,製造中...
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 06:10 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver