回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 夢幻機體~RX-78 GP-04 GERBERA!
ddt050 (韓瑞洋)
軍曹
Rank: 2



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 11410
精華 3
積分 81
帖子 306
成品數目 81 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-4
狀態 離線
發表於 2008-2-8 02:34 PM  資料  短消息  加為好友 
夢幻機體~RX-78 GP-04 GERBERA!

這次我運用了珍珠色係!來展現夢幻的GP04的機體配色!

珍珠漆和銀底漆的最大不同!在於珍珠粉會隨著光線折射而變化! 銀底漆則比較死板!























[ 本帖最後由 ddt050 於 2008-2-8 05:39 PM 編輯 ]

頂部
awlaalwa
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 22087
精華 0
積分 19
帖子 1248
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-9
狀態 離線
發表於 2008-2-8 03:21 PM  資料  短消息  加為好友 
點解咁多夢幻機體;

GP-04 係邊出;
出現過呢;

須己好靚不過;
燈光 好似係黃色;
就變得 真珠 唔多似珍珠色;
似 黃黃地多啲;

用白光源係唔係會好啲呢;

頂部
蔚藍的少年
中尉
Rank: 3Rank: 3
成日對住電腦睇動漫既傻仔


UID 24362
精華 0
積分 5
帖子 810
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-20
狀態 離線
發表於 2008-2-8 03:33 PM  資料  短消息  加為好友 
精彩絕倫

頂部
~LAZY~
中校
Rank: 4


UID 4412
精華 1
積分 43
帖子 3260
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-8
狀態 離線
發表於 2008-2-8 04:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 awlaalwa 於 2008-2-8 03:21 PM 發表
點解咁多夢幻機體;

GP-04 係邊出;
出現過呢;

須己好靚不過;
燈光 好似係黃色;
就變得 真珠 唔多似珍珠色;
似 黃黃地多𪊲;

用白光源係唔係會好𪊲呢;

GP04無正式於tv版0083出現過
呢部機被改裝成為AGX-04 Gerbera tetra
由斯瑪架駛
最後俾GP03D...篤死左





模型之火全滅...
頂部
rivaltat
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17321
精華 0
積分 2
帖子 924
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-17
來自 聖域
狀態 離線
發表於 2008-2-8 05:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ddt050 於 2008-2-8 14:34 發表
這次我運用了珍珠色係!來展現夢幻的GP04的機體配色!

珍珠漆和銀底漆的最大不同!在於珍珠粉會隨著光線折射而變化! 銀底漆則比較死板!


...

套件在那裡買?質素如何?睇落去吾錯咼

頂部
SURViVOR
上等兵
Rank: 2


UID 16850
精華 0
積分 0
帖子 290
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-6
狀態 離線
發表於 2008-2-8 05:33 PM  資料  短消息  加為好友 
nice

頂部
twkkan1029
平民
Rank: 1



UID 22207
精華 0
積分 4
帖子 40
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-13
狀態 離線
發表於 2008-2-8 09:48 PM  資料  短消息  加為好友 
請問你加落去果 D珠係邊到買架?

頂部
DSOA
上校
Rank: 4


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 23054
精華 3
積分 145
帖子 4012
成品數目 145 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-7
來自 Lonely Planet
狀態 離線
發表於 2008-2-9 03:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~LAZY~ 於 2008-2-8 04:40 PM 發表

GP04無正式於tv版0083出現過
呢部機被改裝成為AGX-04 Gerbera tetra
由斯瑪架駛
最後俾GP03D...篤死左

Gerbera tetra > GP-04
Gundam Fix 出過

頂部
gundamfever
上等兵
Rank: 2


UID 20656
精華 0
積分 2
帖子 203
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-31
狀態 離線
發表於 2008-2-9 10:19 PM  資料  短消息  加為好友 
really "dream"......

頂部
jerryxiaohu
上等兵
Rank: 2


UID 16380
精華 0
積分 16
帖子 267
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-29
來自 JAPAN
狀態 離線
發表於 2008-2-10 12:39 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 jerryxiaohu 為MSN好友 通過MSN和 jerryxiaohu 交談 QQ ICQ 狀態 Yahoo!
做工很好感覺脫離高達風格了...





CW GP04 (100%)橙
NG Evolve5 Nu(100%)
GMG 1/100 Nightingale(0%)
NG FA93-1重装 (0%)
CW CROSSBONG (50%)
頂部
雪狼
上等兵
Rank: 2


UID 2003
精華 0
積分 0
帖子 270
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-17
狀態 離線
發表於 2008-2-10 02:03 PM  資料  短消息  加為好友 
珍珠色有點看不慣, 而且沒有一張相能看到整張臉啊

頂部
無業遊民
上尉
Rank: 3Rank: 3
號---無業, 字---遊民


UID 21935
精華 0
積分 22
帖子 1150
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-5
來自 Space colony
狀態 離線
發表於 2008-2-10 10:10 PM  資料  短消息  加為好友 
果然發夢都見到佢呀,咁令!





假如有人說-愛國就是要認同當政者所做的一切。對不起!我並不認同。
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-29 02:15 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver