回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [人形] 雕哥布拉女郎,雛形原成,下一站打滑、細執及上灰(更新94樓,20.10.07)
felix
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 10979
精華 7
積分 15
帖子 1862
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-23
來自 hk
狀態 離線
發表於 2007-10-16 12:57 AM  資料  短消息  加為好友 
好正呀!!!
尤其係個肚腩仔
其待完成呀!!

[ 本帖最後由 felix 於 2007-10-16 12:58 AM 編輯 ]





你係製作模型定係謀殺模型~~~~
頂部
左泠蟬
二等兵
Rank: 1


UID 17327
精華 0
積分 1
帖子 78
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-17
來自 佛山
狀態 離線
發表於 2007-10-16 01:40 AM  資料  短消息  加為好友  添加 左泠蟬 為MSN好友 通過MSN和 左泠蟬 交談


QUOTE:
原帖由 minamilai 於 2007-10-15 01:47 AM 發表
停工幾天.......開始惰了

系男定系囡囡!如果系囡囡好似平左少少

頂部
minamilai (2 baby's dady)
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11171
精華 1
積分 12
帖子 2009
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2007-10-16 02:23 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 byg_zam 於 2007-10-16 12:52 AM 發表

係只睇唔回

你好忙咩?

QUOTE:
原帖由 felix 於 2007-10-16 12:57 AM 發表
好正呀!!!
尤其係個肚腩仔
其待完成呀!!

多謝你回應,会好好努力

QUOTE:
原帖由 左泠蟬 於 2007-10-16 01:40 AM 發表

系男定系囡囡!如果系囡囡好似平左少少

喺囡囡 ,个雞包太細呀?
好自卑添

頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-10-16 09:35 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 minamilai 於 2007-10-16 12:05 AM 發表


好難得有人回覆小弟
仲要每次更新都有,感謝你
長呀?可能是,做這动作涉及肩甲骨、斜方肌及背闊肌向前方伸展,令前肢向前伸出,視覺有偏誤 ;亦有可能我冇考慮到小孩的手 ...

好嘢當然要回 la!!
冇辦法 la,始終呢 d 唔係 heat 嘅角色,係小 d 人回 ga la......
置於隻手,老兄一定冇問題的!! TRUST YOU!!!

頂部
光子力
中尉
Rank: 3Rank: 3
繼續努力


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 16054
精華 10
積分 29
帖子 732
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-4
來自 殖民地星
狀態 離線
發表於 2007-10-16 07:31 PM  資料  短消息  加為好友 
其實雕Q版都有D難度,除了雕功外,又要加入自己的幽默感........ minamilai兄高手啊!

[ 本帖最後由 光子力 於 2007-10-17 12:08 AM 編輯 ]

頂部
大頭
少校
Rank: 3Rank: 3
醫生遠離我


UID 5129
精華 1
積分 23
帖子 2670
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-30
來自 雞籠
狀態 離線
發表於 2007-10-16 07:40 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 大頭 為MSN好友 通過MSN和 大頭 交談
好q... 仲有少少"懶"寸既 pose
kawaii~~~~ 期待成品~~~





頂部
mouse
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2905
精華 0
積分 2
帖子 804
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2007-10-17 12:01 AM  資料  短消息  加為好友 
上岸啦.仲差少少. 等哥哥带你走(小loli)

頂部
minamilai (2 baby's dady)
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11171
精華 1
積分 12
帖子 2009
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2007-10-17 01:47 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 codychan 於 2007-10-16 09:35 AM 發表

好嘢當然要回 la!!
冇辦法 la,始終呢 d 唔係 heat 嘅角色,係小 d 人回 ga la......
置於隻手,老兄一定冇問題的!! TRUST YOU!!!

收工返嚟太累,又停工
我唔介意少人覆,我最想也同样喜愛Cobra哥布拉嘅同志,藉此懷舊一番.......
我都知成三十年嘅舊嘢自己都幾冇趣,但往事像昨天.....,情意結

QUOTE:
原帖由 光子力 於 2007-10-16 07:31 PM 發表
其實雕Q版都有D難度,除了雕功外,又要加入自己的幽默感........ minamilai兄高手啊!

光子力兄,講得都幾到肉喎!你隻郭小姐還差多少?努力!

QUOTE:
原帖由 大頭 於 2007-10-16 07:40 PM 發表
好q... 仲有少少"懶"寸既 pose
kawaii~~~~ 期待成品~~~

準爸爸?...我都是
多謝大頭兄賞面,定努力完成

QUOTE:
原帖由 mouse 於 2007-10-17 12:01 AM 發表
上岸啦.仲差少少. 等哥哥带你走(小loli)

喂老鼠兄,你愛隻公仔雕成点呀?

頂部
byg_zam
中校
Rank: 4


UID 2015
精華 0
積分 1
帖子 3090
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-15
狀態 離線
發表於 2007-10-17 01:55 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 minamilai 於 2007-10-16 02:23 AM 發表

你好忙咩?




我仲有五期殺道行者未睇,你話我忙唔忙嘞





頂部
minamilai (2 baby's dady)
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11171
精華 1
積分 12
帖子 2009
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2007-10-17 02:22 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 byg_zam 於 2007-10-17 01:55 AM 發表

我仲有五期殺道行者未睇,你話我忙唔忙嘞

我夠有prisonbreak第三季四集未睇,電王睇到十ハ集咋,我都好忙,又搬家......老婆大住肚,嘜都我攪晒!

頂部
byg_zam
中校
Rank: 4


UID 2015
精華 0
積分 1
帖子 3090
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-15
狀態 離線
發表於 2007-10-17 02:29 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 minamilai 於 2007-10-17 02:22 AM 發表

我夠有prisonbreak第三季四集未睇,電王睇到十ハ集咋,我都好忙,又搬家......老婆大住肚,嘜都我攪晒!

起碼你仲有時間做人仔





頂部
minamilai (2 baby's dady)
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11171
精華 1
積分 12
帖子 2009
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2007-10-17 02:56 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 byg_zam 於 2007-10-17 02:29 AM 發表

起碼你仲有時間做人仔

時間喺你自己如何取決,你夠有時間在此回應我.......!

頂部
minamilai (2 baby's dady)
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11171
精華 1
積分 12
帖子 2009
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2007-10-20 01:55 AM  資料  短消息  加為好友 
雛形原成,下一站打滑、細執及上灰
亦是小弟唔喜愛又唔方便的工序



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
minamilai (2 baby's dady)
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11171
精華 1
積分 12
帖子 2009
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2007-10-20 01:57 AM  資料  短消息  加為好友 
雛形原成,下一站打滑、細執及上灰
亦是小弟唔喜愛又唔方便的工序

[ 本帖最後由 minamilai 於 2007-10-20 02:05 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
leeks_asd
軍曹
Rank: 2


UID 12640
精華 0
積分 3
帖子 330
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-22
狀態 離線
發表於 2007-10-20 02:50 AM  資料  短消息  加為好友 
剩是個背部已經好自然, 好手工!!
期待完成

頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-10-20 07:13 AM  資料  短消息  加為好友 
攪掂 la!! 攪掂 la!! 快 d 上色!!

頂部
minamilai (2 baby's dady)
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11171
精華 1
積分 12
帖子 2009
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2007-10-21 12:34 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 leeks_asd 於 2007-10-20 02:50 AM 發表
剩是個背部已經好自然, 好手工!!
期待完成

多謝你讚賞,定當努力 ←努力中

QUOTE:
原帖由 codychan 於 2007-10-20 07:13 AM 發表
攪掂 la!! 攪掂 la!! 快 d 上色!!

上色?走有甘快,上下灰就得
下一站打滑、細執及上灰

頂部
光子力
中尉
Rank: 3Rank: 3
繼續努力


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 16054
精華 10
積分 29
帖子 732
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-4
來自 殖民地星
狀態 離線
發表於 2007-10-21 02:21 PM  資料  短消息  加為好友 
做型好靚!minamilai努力啦!(其實打磨執滑都真係幾悶........)

[ 本帖最後由 光子力 於 2007-10-21 02:22 PM 編輯 ]

頂部
阿樂
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2148
精華 8
積分 20
帖子 1475
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
狀態 離線
發表於 2007-10-21 02:29 PM  資料  短消息  加為好友 
估唔到Q版既肌肉感都可以做得咁正,快D孰埋上色啦

頂部
minamilai (2 baby's dady)
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11171
精華 1
積分 12
帖子 2009
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2007-10-22 03:19 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 光子力 於 2007-10-21 02:21 PM 發表
做型好靚!minamilai努力啦!(其實打磨執滑都真係幾悶........)

多謝光子力兄回應小弟,
除咗悶之外,家有小朋友,乾磨對呼吸器官唔好,濕磨對双手又.......真難搞!
噴灰,個大肚婆又乍型

QUOTE:
原帖由 阿樂 於 2007-10-21 02:29 PM 發表
估唔到Q版既肌肉感都可以做得咁正,快D孰埋上色啦

多謝阿樂兄回應小弟,肌肉感做成咁,都是參照家中肥妹的身形彫

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-28 03:16 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver