回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [人形] 齊齊砌] 小龍女16/10 最後updated on page 25
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2007-10-9 12:12 PM  資料  短消息  加為好友 
哇~無得彈呀





囡囡實在好玩到停唔到手了~.~
頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-10-9 02:22 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 自來也 於 2007-10-9 09:35 AM 發表
老細你駛唔駛雕得拱靚呀

冇呀````都係睇完小聰聰 d 自護 logo 彫花 law...

QUOTE:
原帖由 dodo 於 2007-10-9 10:42 AM 發表

Thanks la!!!!

QUOTE:
原帖由 ten 於 2007-10-9 10:42 AM 發表

好難想像cody個潮 look, 可以造出這麽古雅型人物 加油

喔......十兄,我個 look 一 d 都唔潮呢......out 到不得了先真.....

QUOTE:
原帖由 louisuni 於 2007-10-9 10:48 AM 發表
太厲害了.   最大既問題, 都只係個 V 唔夠低....

喔.......想不到 louisuni 兄身為 AFV 界巨頭也這麼好色!!!
正所謂色字頭上一把刀....louisuni兄勉之!!!!

QUOTE:
原帖由 clothoest 於 2007-10-9 10:49 AM 發表
嘩,

高地大神,你個領花雕得好靚

多謝!!多謝!!

QUOTE:
原帖由 PANERAI 於 2007-10-9 10:55 AM 發表
好好好好好好好

多謝!!多謝!!

QUOTE:
原帖由 小貓咪-愛麗詩 於 2007-10-9 12:12 PM 發表
哇~無得彈呀

多謝小貓十卜!!!

頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2007-10-9 02:27 PM  資料  短消息  加為好友 
wa....失驚無神盲多左d花.....點鵰架??點解冇教學既!!





頂部
philipks
少校
Rank: 3Rank: 3
無忘64


大毒梟勳章  
UID 2837
精華 6
積分 4
帖子 2189
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-2
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2007-10-9 02:30 PM  資料  短消息  加為好友 
very nice pattern, since it is almost finish, let me say an early congratulations for completing this great work. Must feel really satisfied!

頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-10-9 05:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 明天 於 2007-10-9 02:27 PM 發表
wa....失驚無神盲多左d花.....點鵰架??點解冇教學既!!

d 花花只係用孖星混合不地做的,乾後再彫細緻 d!!

QUOTE:
原帖由 philipks 於 2007-10-9 02:30 PM 發表
very nice pattern, since it is almost finish, let me say an early congratulations for completing this great work. Must feel really satisfied!

多謝菲臘!!希望 11月攪得掂 la!!!
另外,新公司繁忙嗎???

頂部
光子力
中尉
Rank: 3Rank: 3
繼續努力


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 16054
精華 10
積分 29
帖子 732
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-4
來自 殖民地星
狀態 離線
發表於 2007-10-9 07:09 PM  資料  短消息  加為好友 
動感和速度感都正!codychan 兄雕功一向高強!繼續加油!

頂部
minamilai (2 baby's dady)
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11171
精華 1
積分 12
帖子 2009
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2007-10-9 08:32 PM  資料  短消息  加為好友 
so good , busy,  so teeming
horray

頂部
驚天地
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16235
精華 0
積分 12
帖子 1333
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-18
狀態 離線
發表於 2007-10-9 08:36 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 驚天地 為MSN好友 通過MSN和 驚天地 交談


QUOTE:
原帖由 codychan 於 2007-10-9 05:47 AM 發表

多謝支持呀!!!
改造人型,有冇作品分享呀??
曲髮的確有 d 難度!!!加油啊!!!

作品._."...我都煩緊會唔會爤尾....暫時唔見到光...再過多排,請你指教一下la~.~"

頂部
leeks_asd
軍曹
Rank: 2


UID 12640
精華 0
積分 3
帖子 330
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-22
狀態 離線
發表於 2007-10-9 11:39 PM  資料  短消息  加為好友 
好有古典美...真的好好看 , 雕花技巧一流!!!
如果您雕的是木, 是否變了木美人?!

頂部
felix
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 10979
精華 7
積分 15
帖子 1862
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-23
來自 hk
狀態 離線
發表於 2007-10-10 12:41 AM  資料  短消息  加為好友 
雕埋花
無野好講





你係製作模型定係謀殺模型~~~~
頂部
philipks
少校
Rank: 3Rank: 3
無忘64


大毒梟勳章  
UID 2837
精華 6
積分 4
帖子 2189
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-2
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2007-10-10 12:44 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 codychan 於 2007-10-9 05:40 PM 發表

d 花花只係用孖星混合不地做的,乾後再彫細緻 d!!

多謝菲臘!!希望 11月攪得掂 la!!!
另外,新公司繁忙嗎???

he he新工好得閒, 要趁機砌多D

頂部
darius666
中校
Rank: 4
有狗萬事足


UID 5313
精華 8
積分 36
帖子 3169
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2007-10-10 12:46 AM  資料  短消息  加為好友 
癲架  cody我地連你尾燈都見唔到呀

隻手嘅型態好美呀

頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-10-10 03:43 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 光子力 於 2007-10-9 07:09 PM 發表
動感和速度感都正!codychan 兄雕功一向高強!繼續加油!

光兄太過獎了.....
你又咩進度呀??

QUOTE:
原帖由 minamilai 於 2007-10-9 08:32 PM 發表
so good , busy,  so teeming
horray

喔......你 d 英文好深呀.........

QUOTE:
原帖由 驚天地 於 2007-10-9 08:36 PM 發表


作品._."...我都煩緊會唔會爤尾....暫時唔見到光...再過多排,請你指教一下la~.~"

整好記得 post 上來啊!!!

QUOTE:
原帖由 leeks_asd 於 2007-10-9 11:39 PM 發表
好有古典美...真的好好看 , 雕花技巧一流!!!
如果您雕的是木, 是否變了木美人?!



QUOTE:
原帖由 felix 於 2007-10-10 12:41 AM 發表
雕埋花
無野好講

Thank you!!!! Thank you!!!!都係多得小聰聰 law!!!!

QUOTE:
原帖由 philipks 於 2007-10-10 12:44 AM 發表


he he新工好得閒, 要趁機砌多D

恭喜!!恭喜!!
但呢個時候砌模型,唔怕影響小寶寶嗎???

QUOTE:
原帖由 darius666 於 2007-10-10 12:46 AM 發表
癲架  cody我地連你尾燈都見唔到呀

隻手嘅型態好美呀

梗係見唔到 la,因為我見住你個車尾燈係咁追 la!!!

頂部
minamilai (2 baby's dady)
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11171
精華 1
積分 12
帖子 2009
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2007-10-10 11:55 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 minamilai 於 2007-10-9 08:32 PM 發表
so good , busy,  so teeming
horray

Oh, is wrong word , hurray  =hurrah = add oil  

頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-10-10 12:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 minamilai 於 2007-10-10 11:55 AM 發表



Oh, is wrong word , hurray  =hurrah = add oil  

你都要加油啊!!!期待你的 CORBA 囡囡!!

頂部
philipks
少校
Rank: 3Rank: 3
無忘64


大毒梟勳章  
UID 2837
精華 6
積分 4
帖子 2189
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-2
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2007-10-10 12:26 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 codychan 於 2007-10-10 03:43 AM 發表

光兄太過獎了.....
你又咩進度呀??

喔......你 d 英文好深呀.........

整好記得 post 上來啊!!!



...

I actually only do sanding and paint water base color at home.  And when i use clue i trun on the air fan. All the dirty work i do in stairway out side my home.
hopefully it is safe

頂部
minamilai (2 baby's dady)
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11171
精華 1
積分 12
帖子 2009
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2007-10-10 02:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 codychan 於 2007-10-10 12:02 PM 發表

你都要加油啊!!!期待你的 CORBA 囡囡!!

ok, we also strive to make it better

頂部
ting
壹等兵
Rank: 1


UID 20999
精華 0
積分 3
帖子 142
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-9
狀態 離線
發表於 2007-10-10 06:22 PM  資料  短消息  加為好友 
codychan 兄 佢個鼻頭有少少怪∼

怕唔怕太圓∼

頂部
光子力
中尉
Rank: 3Rank: 3
繼續努力


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 16054
精華 10
積分 29
帖子 732
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-4
來自 殖民地星
狀態 離線
發表於 2007-10-10 07:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 codychan 於 2007-10-10 03:43 AM 發表

光兄太過獎了.....
你又咩進度呀??

...

隻楊過就由朋友處拿回複制件,可意上色了........隻郭襄就想近如何製作頭髮.........現在考慮製作那隻先........

[ 本帖最後由 光子力 於 2007-10-10 08:40 PM 編輯 ]

頂部
fearofdeath
上等兵
Rank: 2


UID 19172
精華 0
積分 1
帖子 252
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-28
狀態 離線
發表於 2007-10-10 07:33 PM  資料  短消息  加為好友 

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 03:50 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver