回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] [暗夜魅影]Exia Dark Matter/暗物質艾斯亞高達
xterry
壹等兵
Rank: 1



UID 34247
精華 0
積分 51
帖子 134
成品數目 51 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-8
狀態 離線
發表於 2014-5-2 03:49 PM  資料  短消息  加為好友 
[暗夜魅影]Exia Dark Matter/暗物質艾斯亞高達

[暗夜魅影]Exia Dark Matter/暗物質艾斯亞高達

































基本上完全是爆肝失神狀態下完成……嗯……………………果然可動完全滿足唔到我,睇來要等RG改了


本帖最近評分記錄
for001437   2014-5-20 11:14 PM  讚好  +1   佳作
abcd2345   2014-5-20 07:58 PM  讚好  +1   不俗之作
pluto   2014-5-9 01:27 PM  讚好  +1   佳作
hide   2014-5-6 10:28 AM  讚好  +1   佳作
imkw   2014-5-5 12:54 AM  讚好  +1   不俗之作
泉水   2014-5-4 05:11 PM  讚好  +1   不俗之作
fa26   2014-5-4 03:18 PM  讚好  +1   上色一流
lai_po   2014-5-4 12:18 AM  讚好  +1   佳作
aya030   2014-5-3 03:34 PM  讚好  +1   不俗之作
SUPER0HENRY   2014-5-2 06:51 PM  讚好  +1   不俗之作
raylee6780   2014-5-2 04:30 PM  讚好  +1   上色一流
CKT   2014-5-2 04:29 PM  讚好  +1   不俗之作
casper326   2014-5-2 04:25 PM  讚好  +1   一流作品
MAHTC   2014-5-2 04:10 PM  讚好  +1   佳作
頂部
swisssonlee
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 49206
精華 0
積分 292
帖子 1460
成品數目 292 件
閱讀權限 10
註冊 2012-5-15
狀態 離線
發表於 2014-5-3 09:57 PM  資料  短消息  加為好友 
大陸玩家都嗌捻天使~不倫不類~
雖然我都係大陸人~但自細睇TVB大~都係粵語名先正~艾斯亞~





Wechat:626123010廣州玩家,高達·動漫·日系機甲·模型愛好者,港澳文化愛好者,TVB愛好者,粵語·英語·日語愛好者,港譯愛好者,港產片愛好者
頂部
englandbear
平民
Rank: 1


UID 46596
精華 0
積分 0
帖子 35
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2011-4-2
狀態 離線
發表於 2014-5-4 10:53 AM  資料  短消息  加為好友 
无缝方面搞下会好D,尤其大髀位

頂部
xterry
壹等兵
Rank: 1



UID 34247
精華 0
積分 51
帖子 134
成品數目 51 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-8
狀態 離線
發表於 2014-5-4 10:53 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 HKGB497 於 2014-5-3 09:57 PM 發表
大陸玩家都嗌捻天使~不倫不類~
雖然我都係大陸人~但自細睇TVB大~都係粵語名先正~艾斯亞~

我都覺,叫艾斯亞,叫EXIA都無問題……唯獨撚天使就。。。。

頂部
ijeck
平民
Rank: 1


UID 56717
精華 0
積分 0
帖子 6
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2014-3-23
狀態 離線
發表於 2014-5-4 11:35 AM  資料  短消息  加為好友  添加 ijeck 為MSN好友 通過MSN和 ijeck 交談
只能說
一流攝影技術
九流制作技巧

頂部
swisssonlee
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 49206
精華 0
積分 292
帖子 1460
成品數目 292 件
閱讀權限 10
註冊 2012-5-15
狀態 離線
發表於 2014-5-4 08:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ijeck 於 2014-5-4 11:35 AM 發表
只能說
一流攝影技術
九流制作技巧

你唔使講到咁啩~俾啲鼓勵人都好啊~





Wechat:626123010廣州玩家,高達·動漫·日系機甲·模型愛好者,港澳文化愛好者,TVB愛好者,粵語·英語·日語愛好者,港譯愛好者,港產片愛好者
頂部
alantang123
二等兵
Rank: 1



UID 48338
精華 0
積分 2
帖子 87
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2012-3-18
狀態 離線
發表於 2014-5-4 11:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ijeck 於 2014-5-4 11:35 AM 發表
只能說
一流攝影技術
九流制作技巧

總好過只會批評, 不會制作

頂部
xterry
壹等兵
Rank: 1



UID 34247
精華 0
積分 51
帖子 134
成品數目 51 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-8
狀態 離線
發表於 2014-5-20 07:16 PM  資料  短消息  加為好友 
一流攝影技術就一定唔係……頂多算5,6流
但製作技巧(如果存在的話)應該是9流以下的。

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 04:03 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver