回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 2013 香港公開模型大賽
weapons168
壹等兵
Rank: 1



UID 35284
精華 0
積分 5
帖子 141
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2009-12-21
狀態 離線
發表於 2013-11-9 11:33 PM  資料  短消息  加為好友 
2013 香港公開模型大賽

2012 香港公開模型大賽的作品, 2013午今天又見到


2012的相片





相片借用"2012 香港公開模型大賽***多圖注意***(Part 2)"

http://www.hkml.net/Discuz/viewt ... &highlight=2012

頂部
weapons168
壹等兵
Rank: 1



UID 35284
精華 0
積分 5
帖子 141
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2009-12-21
狀態 離線
發表於 2013-11-9 11:40 PM  資料  短消息  加為好友 
今天拍的






頂部
vcl
二等兵
Rank: 1



UID 22915
精華 1
積分 5
帖子 89
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-4
狀態 離線
發表於 2013-11-9 11:49 PM  資料  短消息  加為好友 
舊年比賽完今年又原件再來? 搞乜?

頂部
ce_cwhaa
平民
Rank: 1



UID 22910
精華 1
積分 15
帖子 34
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-4
狀態 離線
發表於 2013-11-9 11:52 PM  資料  短消息  加為好友 
隻赤城舊年攞左兩個獎架喎, 仲要再參加攞獎品獎杯?

http://www.hkscalemodel.com/c_12.htm

頂部
ce_cwhaa
平民
Rank: 1



UID 22910
精華 1
積分 15
帖子 34
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-4
狀態 離線
發表於 2013-11-9 11:54 PM  資料  短消息  加為好友 
細心D睇, 赤城D人仔位置都一樣~~~~

頂部
weapons168
壹等兵
Rank: 1



UID 35284
精華 0
積分 5
帖子 141
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2009-12-21
狀態 離線
發表於 2013-11-9 11:57 PM  資料  短消息  加為好友 
賽例冇話唔比兩年冠 真是好船來的!

[ 本帖最後由 weapons168 於 2013-11-9 11:59 PM 編輯 ]

頂部
nthkml
二等兵
Rank: 1



UID 44315
精華 0
積分 2
帖子 88
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-12-11
狀態 離線
發表於 2013-11-10 12:04 AM  資料  短消息  加為好友 
科幻組都好似有重覆N次參加的作品。不過唔記得邊年。





新人類型
頂部
charlesck
平民
Rank: 1



UID 41192
精華 0
積分 0
帖子 10
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-6-14
狀態 離線
發表於 2013-11-10 12:18 AM  資料  短消息  加為好友 
重覆參賽姐,
各位記唔記得舊年有位怒漢,死要放個美國毛賽冠軍獎杯係參賽作品側邊個單

頂部
ce_cwhaa
平民
Rank: 1



UID 22910
精華 1
積分 15
帖子 34
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-4
狀態 離線
發表於 2013-11-10 12:23 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 charlesck 於 2013-11-10 12:18 AM 發表
重覆參賽姐,
各位記唔記得舊年有位怒漢,死要放個美國毛賽冠軍獎杯係參賽作品側邊個單

我諗情況有D唔同, 舊年個位係同一件作品參加不同比賽, 而今次呢個係同一件作品已經攞過獎再重覆參加同一個比賽.

頂部
weapons168
壹等兵
Rank: 1



UID 35284
精華 0
積分 5
帖子 141
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2009-12-21
狀態 離線
發表於 2013-11-10 12:28 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ce_cwhaa 於 2013-11-10 12:23 AM 發表


我諗情況有D唔同, 舊年個位係同一件作品參加不同比賽, 而今次呢個係同一件作品已經攞過獎再重覆參加同一個比賽.

可能為獎品

頂部
briansze
平民
Rank: 1


UID 35283
精華 0
積分 1
帖子 9
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2009-12-21
狀態 離線
發表於 2013-11-10 12:44 AM  資料  短消息  加為好友 
簡直可恥,而且對期他參賽者十分之不公平

頂部
briansze
平民
Rank: 1


UID 35283
精華 0
積分 1
帖子 9
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2009-12-21
狀態 離線
發表於 2013-11-10 12:46 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 weapons168 於 2013-11-9 23:57 發表
賽例冇話唔比兩年冠 真是好船來的!

如果是甘建議大家明年齊齊拿架今年參賽過作品再參加!!

頂部
charlesck
平民
Rank: 1



UID 41192
精華 0
積分 0
帖子 10
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-6-14
狀態 離線
發表於 2013-11-10 12:50 AM  資料  短消息  加為好友 
[ 2013-1irep?goto=findpost&pid=208190id=160076][/url]


我諗情況有D唔同, 舊年個位係同一件作品參加不同比賽, 而今次呢個係同一件作品已經攞過獎再重覆參加同一個比賽. [/quote]

情況當然係唔同,首先呢個係比賽,比賽固然有評審。
如同一作品再來參賽,經舉報屬實的話大會大可不作評分,甚至取消該作品參賽資格。
但如容許作品連同另一地方獎杯一同參賽的話,是否會影響評審工作,俾壓力評判呢?

所以,我對前者行為感到無聊,後者感到羞恥。

頂部
weapons168
壹等兵
Rank: 1



UID 35284
精華 0
積分 5
帖子 141
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2009-12-21
狀態 離線
發表於 2013-11-10 12:59 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 briansze 於 2013-11-10 12:44 AM 發表
簡直可恥,而且對期他參賽者十分之不公平

在技術上不致於不公平, 人家已是一年前已公開的,  一年後如仍末有人超越, 那當然是得勝 . 体育比赛就ok la.

[ 本帖最後由 weapons168 於 2013-11-10 01:02 AM 編輯 ]

頂部
weapons168
壹等兵
Rank: 1



UID 35284
精華 0
積分 5
帖子 141
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2009-12-21
狀態 離線
發表於 2013-11-10 01:05 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 briansze 於 2013-11-10 12:46 AM 發表

如果是甘建議大家明年齊齊拿架今年參賽過作品再參加!!

我建議过往十年來的冠軍來個最強爭奪戰有睇頭D


本帖最近評分記錄
松尾明   2013-11-10 08:35 AM  讚好  +1   What's a good idea ~~!! ;p
頂部
weapons168
壹等兵
Rank: 1



UID 35284
精華 0
積分 5
帖子 141
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2009-12-21
狀態 離線
發表於 2013-11-10 01:08 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 charlesck 於 2013-11-10 12:50 AM 發表
[ 2013-1irep?goto=findpost&pid=208190id=160076]http://www.hkml.net/Discuz/images/common/back.gif


我諗情況有D唔同, 舊年個位係同一件作品參加不同比賽, 而今次呢個係同一件作品已經攞過獎再重 ...

可能另有內情, 明天就知有冇兩年冠la

頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2013-11-10 04:34 AM  資料  短消息  加為好友 
即係上年港姐冠軍 , 今年再黎選 如果單純為獎品 , 就真係厚面皮....

係無心整隻更好 , 定係已經整唔返更好 , 但又想極少(又唔一定稱職)數人再一次認同過去 ??
正一不思進取 !





" 前人功夫好 , 後人理論高 "
頂部
肥牛 (AFV小兵)
少校
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 12821
精華 4
積分 83
帖子 2771
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-28
狀態 離線
發表於 2013-11-10 09:57 AM  資料  短消息  加為好友 
人無廉恥天下無敵

頂部
▲▲27▽▽
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 21568
精華 0
積分 5
帖子 2323
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-24
來自 僱傭軍
狀態 離線
發表於 2013-11-10 11:05 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 charlesck 於 2013-11-10 12:18 AM 發表

重覆參賽姐,
各位記唔記得舊年有位怒漢,死要放個美國毛賽冠軍獎杯係參賽作品側邊個單

記得....  重有些少火藥味....    但咁樣放個別處冠軍獎牌起參賽作品旁,  好似變相成私人展覧





ガラスの夜空 君を映すとき
叶わぬ夢数えて 眠れない夜
頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2013-11-10 11:30 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ▲▲27▽▽ 於 2013-11-10 11:05 AM 發表




記得....  重有些少火藥味....    但咁樣放個別處冠軍獎牌起參賽作品旁,  好似變相成私人展覧

有冇相睇睇 ? 火藥味..? 願聞其詳

真係要見見呢個人...





" 前人功夫好 , 後人理論高 "
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 09:19 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver