回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 幪面超人-RiderBout(用bluestacks刷招待)
kitkit...
曹長
Rank: 2



UID 38314
精華 0
積分 7
帖子 438
成品數目 7 件
閱讀權限 0
註冊 2010-4-19
來自 H.K
狀態 離線
發表於 2013-5-4 07:30 AM  資料  短消息  加為好友  添加 kitkit... 為MSN好友 通過MSN和 kitkit... 交談
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2013-5-4 08:57 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kitkit... 於 2013-5-4 07:30 AM 發表

幫到人就好了
反正今次冇追,不如益下人

呢兩日人品爆發
前日11點抽到小電王、尋晚11點抽到Accel
1點幾把心一橫用金卡抽,點知抽到隻特效SR Super1,重有腰帶升埋+

kit兄,你有無加black兄,有就幫佢,佢暫時都係lv26
我特效發動到lv50應該無咩問題

頂部
kitkit...
曹長
Rank: 2



UID 38314
精華 0
積分 7
帖子 438
成品數目 7 件
閱讀權限 0
註冊 2010-4-19
來自 H.K
狀態 離線
發表於 2013-5-4 09:25 AM  資料  短消息  加為好友  添加 kitkit... 為MSN好友 通過MSN和 kitkit... 交談
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
Black
軍曹
Rank: 2


UID 2083
精華 0
積分 4
帖子 350
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
來自 荷蘭園舊建一
狀態 離線
發表於 2013-5-6 09:51 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Black 為MSN好友 通過MSN和 Black 交談 QQ ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2013-5-4 08:57 AM 發表


呢兩日人品爆發
前日11點抽到小電王、尋晚11點抽到Accel
1點幾把心一橫用金卡抽,點知抽到隻特效SR Super1,重有腰帶升埋+

kit兄,你有無加black兄,有就幫佢,佢暫時都係lv26
我特效發動到lv50應該無 ...

謝謝呀!!!我而家打到LV43,,今日應該可以打到LV50

頂部
Black
軍曹
Rank: 2


UID 2083
精華 0
積分 4
帖子 350
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
來自 荷蘭園舊建一
狀態 離線
發表於 2013-5-6 09:54 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Black 為MSN好友 通過MSN和 Black 交談 QQ ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 kitkit... 於 2013-5-4 09:25 AM 發表

真好運....
BTW,應該有+,但忘了GAME名....

我GAME名係Blackchu,多多指教
岩岩睇過原來無加到你呢~~
毎次我唔記得大家的名時都會去去P.22睇一下,HAHA~~

[ 本帖最後由 Black 於 2013-5-6 09:58 AM 編輯 ]

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2013-5-6 12:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Black 於 2013-5-6 09:51 AM 發表

謝謝呀!!!我而家打到LV43,,今日應該可以打到LV50

嗯,恭喜
我都諗緊爆唔爆水上4000千內,依家5千幾
但係為左張UR星就要花2-300蚊,有D唔值

打咁多隻八爪魚(LV55)都無一件好野....

題外話,咁JOKER兄駛唔駛幫手?

[ 本帖最後由 ch_lycab 於 2013-5-6 12:07 PM 編輯 ]

頂部
kitkit...
曹長
Rank: 2



UID 38314
精華 0
積分 7
帖子 438
成品數目 7 件
閱讀權限 0
註冊 2010-4-19
來自 H.K
狀態 離線
發表於 2013-5-6 12:46 PM  資料  短消息  加為好友  添加 kitkit... 為MSN好友 通過MSN和 kitkit... 交談
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
Black
軍曹
Rank: 2


UID 2083
精華 0
積分 4
帖子 350
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
來自 荷蘭園舊建一
狀態 離線
發表於 2013-5-6 02:28 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Black 為MSN好友 通過MSN和 Black 交談 QQ ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2013-5-6 12:03 PM 發表


嗯,恭喜
我都諗緊爆唔爆水上4000千內,依家5千幾
但係為左張UR星就要花2-300蚊,有D唔值

打咁多隻八爪魚(LV55)都無一件好野....

題外話,咁JOKER兄駛唔駛幫手?

八爪魚打左45隻,只出過一次介指同一隻八爪魚SR+,其他都係無咩好野....
我都有2個朋友無咩打,索性昨晚開始幫我打,爆左幾隻先打到咁快,而家去到46
JOKER兄而家去到33,我達標後就會全力幫一幫!!!

QUOTE:
原帖由 kitkit... 於 2013-5-6 12:46 PM 發表

我ID係daifb,不如你ADD我呀

我一陣加你,要洗左D無咩玩的日本玩家先

[ 本帖最後由 Black 於 2013-5-6 02:29 PM 編輯 ]

頂部
kitkit...
曹長
Rank: 2



UID 38314
精華 0
積分 7
帖子 438
成品數目 7 件
閱讀權限 0
註冊 2010-4-19
來自 H.K
狀態 離線
發表於 2013-5-6 06:12 PM  資料  短消息  加為好友  添加 kitkit... 為MSN好友 通過MSN和 kitkit... 交談
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
Freedom1994
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11248
精華 0
積分 1
帖子 585
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-31
來自 香港
狀態 離線
發表於 2013-5-6 07:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Black 於 2013-5-6 02:28 PM 發表


八爪魚打左45隻,只出過一次介指同一隻八爪魚SR+,其他都係無咩好野....
我都有2個朋友無咩打,索性昨晚開始幫我打,爆左幾隻先打到咁快,而家去到46
JOKER兄而家去到33,我達標後就會全力幫一幫!!!




我 ...

多謝black兄幫手,到而家只係有十幾張R Beast,得一隻戒指

頂部
~LAZY~
中校
Rank: 4


UID 4412
精華 1
積分 43
帖子 3260
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-8
狀態 離線
發表於 2013-5-6 08:37 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2013-5-6 12:03 PM 發表


嗯,恭喜
我都諗緊爆唔爆水上4000千內,依家5千幾
但係為左張UR星就要花2-300蚊,有D唔值

打咁多隻八爪魚(LV55)都無一件好野....

題外話,咁JOKER兄駛唔駛幫手?

D人最尾一日先爆水打
排名會跌得好快
應該要爆好多水先上到4000





模型之火全滅...
頂部
Black
軍曹
Rank: 2


UID 2083
精華 0
積分 4
帖子 350
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
來自 荷蘭園舊建一
狀態 離線
發表於 2013-5-7 09:36 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Black 為MSN好友 通過MSN和 Black 交談 QQ ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 Freedom1994 於 2013-5-6 07:17 PM 發表

多謝black兄幫手,到而家只係有十幾張R Beast,得一隻戒指

客氣啦,我見到又有COST就會幫你打!!! LV39已KO!!!
我暫時有7張BEAST,3張介指,一隻UR+

頂部
Freedom1994
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11248
精華 0
積分 1
帖子 585
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-31
來自 香港
狀態 離線
發表於 2013-5-7 09:50 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Black 於 2013-5-7 09:36 AM 發表

客氣啦,我見到又有COST就會幫你打!!! LV39已KO!!!
我暫時有7張BEAST,3張介指,一隻UR+

雖然無望拎UR,不過都多謝先,香港玩家真係有品過日本玩家好多

頂部
Black
軍曹
Rank: 2


UID 2083
精華 0
積分 4
帖子 350
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
來自 荷蘭園舊建一
狀態 離線
發表於 2013-5-7 10:04 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Black 為MSN好友 通過MSN和 Black 交談 QQ ICQ 狀態
盡量啦,希望你都有機會上到50~~
我都係有2個朋友唔打今次活動,轉為幫朋友上UR,打得就打啦,過多56MIN左右就滿COST,到時再同你打

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2013-5-7 10:12 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Freedom1994 於 2013-5-7 09:50 AM 發表

雖然無望拎UR,不過都多謝先,香港玩家真係有品過日本玩家好多

我都清左一隻,唔記得係咪LV38
呢次真係蝦人打,無SUPER 1果幾晚,晚晚訓3個鐘就醒
要幫手既話你盡開,我爆水上LV80中
應該定額有5萬幾傷

[ 本帖最後由 ch_lycab 於 2013-5-7 10:13 AM 編輯 ]

頂部
Freedom1994
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11248
精華 0
積分 1
帖子 585
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-31
來自 香港
狀態 離線
發表於 2013-5-7 10:55 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2013-5-7 10:12 AM 發表


我都清左一隻,唔記得係咪LV38
呢次真係蝦人打,無SUPER 1果幾晚,晚晚訓3個鐘就醒
要幫手既話你盡開,我爆水上LV80中
應該定額有5萬幾傷

多謝,希望有機中到SR wizard(已經打完lv.40)

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2013-5-7 10:55 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Freedom1994 於 2013-5-7 09:50 AM 發表

雖然無望拎UR,不過都多謝先,香港玩家真係有品過日本玩家好多

係,剛開左隻"報酬發動",食晶都食唔切(有時LOAD要成分鐘)
唔該都無,成班人一野打鬼走左佢

頂部
Black
軍曹
Rank: 2


UID 2083
精華 0
積分 4
帖子 350
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
來自 荷蘭園舊建一
狀態 離線
發表於 2013-5-7 11:00 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Black 為MSN好友 通過MSN和 Black 交談 QQ ICQ 狀態
Freedom1994 可以而家開隻LV41,我而家滿COST可以幫你打剩9萬多左右
你輕輕打一下比我見到就得啦~~

頂部
Freedom1994
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11248
精華 0
積分 1
帖子 585
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-31
來自 香港
狀態 離線
發表於 2013-5-7 11:13 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Black 於 2013-5-7 11:00 AM 發表
Freedom1994 可以而家開隻LV41,我而家滿COST可以幫你打剩9萬多左右
你輕輕打一下比我見到就得啦~~

開咗

頂部
Black
軍曹
Rank: 2


UID 2083
精華 0
積分 4
帖子 350
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
來自 荷蘭園舊建一
狀態 離線
發表於 2013-5-7 12:14 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Black 為MSN好友 通過MSN和 Black 交談 QQ ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 Freedom1994 於 2013-5-7 11:13 AM 發表

開咗

岩岩出左去做野遲左小小^^存存COST再打!!!

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 04:52 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver