回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 幪面超人-RiderBout(用bluestacks刷招待)
Freedom1994
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11248
精華 0
積分 1
帖子 585
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-31
來自 香港
狀態 離線
發表於 2013-4-2 05:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2013-4-2 03:05 PM 發表



但係亞極陀果版行動力好似係2(第三章)

所以呢?唔係好明ching想表達d咩

頂部
Black
軍曹
Rank: 2


UID 2083
精華 0
積分 4
帖子 350
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
來自 荷蘭園舊建一
狀態 離線
發表於 2013-4-2 05:59 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Black 為MSN好友 通過MSN和 Black 交談 QQ ICQ 狀態
意思應該係打行動力多的章節出緊急機會大D,但AGITO的係2行動力咁小,應該無理由機會比打高行動力的大,有錯請指正

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2013-4-2 07:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Black 於 2013-4-2 05:59 PM 發表
意思應該係打行動力多的章節出緊急機會大D,但AGITO的係2行動力咁小,應該無理由機會比打高行動力的大,有錯請指正

就係呢個意思

頂部
Freedom1994
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11248
精華 0
積分 1
帖子 585
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-31
來自 香港
狀態 離線
發表於 2013-4-2 08:09 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2013-4-2 07:02 PM 發表


就係呢個意思

其實出指令係咪真係靠儲值?只係有個咁ge想法,想試o下其他方法,想睇o下如果各ching如果有時間可以驗證o下

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2013-4-2 09:45 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Freedom1994 於 2013-4-2 08:09 PM 發表

其實出指令係咪真係靠儲值?只係有個咁ge想法,想試o下其他方法,想睇o下如果各ching如果有時間可以驗證o下

其實算係,例如我有一次有50行動力,用左25出指令
我無打,再用剩餘既20行動打埋故事模式
到打死隻指令,我都係花多5-10行動力就出多次指令
所以個遊戲應該有紀錄低你用左幾多行動力

頂部
p_g_seed
上等兵
Rank: 2


UID 13005
精華 0
積分 19
帖子 245
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-2
來自 HONG KONG
狀態 離線
發表於 2013-4-2 10:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Freedom1994 於 2013-4-2 08:09 PM 發表

其實出指令係咪真係靠儲值?只係有個咁ge想法,想試o下其他方法,想睇o下如果各ching如果有時間可以驗證o下

我同意Freedom Ching方法,因為好早之前(打十面鬼)已經試過,感覺上係易出少少!
2行動力我都試過出到!

頂部
kitkit...
曹長
Rank: 2



UID 38314
精華 0
積分 7
帖子 438
成品數目 7 件
閱讀權限 0
註冊 2010-4-19
來自 H.K
狀態 離線
發表於 2013-4-2 11:35 PM  資料  短消息  加為好友  添加 kitkit... 為MSN好友 通過MSN和 kitkit... 交談
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2013-4-3 09:50 AM  資料  短消息  加為好友 
暫時係一張R(可進化)、一張EX

頂部
p_g_seed
上等兵
Rank: 2


UID 13005
精華 0
積分 19
帖子 245
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-2
來自 HONG KONG
狀態 離線
發表於 2013-4-3 11:37 AM  資料  短消息  加為好友 
三階段6Lv啦,今次都應該攞到UR啦卦!

頂部
musicalnote
壹等兵
Rank: 1


UID 51139
精華 0
積分 0
帖子 146
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-12-19
狀態 離線
發表於 2013-4-3 03:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 p_g_seed 於 2013-4-3 11:37 AM 發表
三階段6Lv啦,今次都應該攞到UR啦卦!

嗚...有信心打得完90隻...可惜有3天不在港...這UR沒緣了...

頂部
p_g_seed
上等兵
Rank: 2


UID 13005
精華 0
積分 19
帖子 245
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-2
來自 HONG KONG
狀態 離線
發表於 2013-4-3 07:41 PM  資料  短消息  加為好友 
三階段Lv13 出咗SR Agito , 順手合埋條腰帶!
SR Another AgitoX 2
SR 紅莱頭X 1

頂部
Black
軍曹
Rank: 2


UID 2083
精華 0
積分 4
帖子 350
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
來自 荷蘭園舊建一
狀態 離線
發表於 2013-4-3 09:25 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Black 為MSN好友 通過MSN和 Black 交談 QQ ICQ 狀態
大家都打得好快WO!!!
我打到中BOSS LV21
明天又返大陸拜山,無左一日時間,今次任睇來都係拿不到UR,期望搵到SR同埋升下LV就夠了~~

頂部
OminousD
平民
Rank: 1



UID 50515
精華 0
積分 1
帖子 34
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2012-11-4
狀態 離線
發表於 2013-4-4 01:54 AM  資料  短消息  加為好友 
中bass的1 lv咋......

頂部
musicalnote
壹等兵
Rank: 1


UID 51139
精華 0
積分 0
帖子 146
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-12-19
狀態 離線
發表於 2013-4-4 02:52 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Black 於 2013-4-3 09:25 PM 發表
大家都打得好快WO!!!
我打到中BOSS LV21
明天又返大陸拜山,無左一日時間,今次任睇來都係拿不到UR,期望搵到SR同埋升下LV就夠了~~

在打第3隻BOSS..眼看ur該沒問題該能入手的..但沒了六日一回大陸去拜山......!!!

頂部
p_g_seed
上等兵
Rank: 2


UID 13005
精華 0
積分 19
帖子 245
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-2
來自 HONG KONG
狀態 離線
發表於 2013-4-4 11:27 PM  資料  短消息  加為好友 
紅菜頭Lv26 - 528900血!

頂部
Black
軍曹
Rank: 2


UID 2083
精華 0
積分 4
帖子 350
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
來自 荷蘭園舊建一
狀態 離線
發表於 2013-4-5 10:10 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Black 為MSN好友 通過MSN和 Black 交談 QQ ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 musicalnote 於 2013-4-4 02:52 AM 發表



在打第3隻BOSS..眼看ur該沒問題該能入手的..但沒了六日一回大陸去拜山......!!!

無計啦,記念先人都好重要^^
而家打到紅菜頭LV5

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2013-4-5 11:55 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Black 於 2013-4-5 10:10 AM 發表

無計啦,記念先人都好重要^^
而家打到紅菜頭LV5

我打到lv12,除特定lv既報酬,其餘都係垃圾卡、心心同壼

頂部
musicalnote
壹等兵
Rank: 1


UID 51139
精華 0
積分 0
帖子 146
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-12-19
狀態 離線
發表於 2013-4-5 04:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Black 於 2013-4-5 10:10 AM 發表

無計啦,記念先人都好重要^^
而家打到紅菜頭LV5

爆了1支半綠水....1支藍...升了2次LV..現在菜頭35....還有5隻晚些完成收工就可安心拜山....!!!

頂部
musicalnote
壹等兵
Rank: 1


UID 51139
精華 0
積分 0
帖子 146
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-12-19
狀態 離線
發表於 2013-4-5 04:45 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2013-4-5 11:55 AM 發表


我打到lv12,除特定lv既報酬,其餘都係垃圾卡、心心同壼

Another Agit+纹章同時出..主帳2次.....小號補刀時一次...
小號還出過些單一個纹章....好幾支Another Agit.....有+的菜頭...!!!
補刀拿了不少東西呦!!

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2013-4-5 04:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 musicalnote 於 2013-4-5 04:45 PM 發表



Another Agit+纹章同時出..主帳2次.....小號補刀時一次...
小號還出過些單一個纹章....好幾支Another Agit.....有+的菜頭...!!!
補刀拿了不少東西呦!!

剛打到LV14
R同翼(笑),剛好都有2張
SR 菜頭一張

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 12:17 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver