回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 新手對夾口問題
KaiHo
平民
Rank: 1



UID 52089
精華 0
積分 0
帖子 6
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2013-3-1
狀態 離線
發表於 2013-3-23 09:46 PM  資料  短消息  加為好友 
新手對夾口問題

如果要整夾口無繨.....
白蓋膠水接合------>等佢乾------>砂紙磨走多餘膠水 ?
但係整夾口無繨既結果就得從生上過色黎遮左磨痕 ?
如果唔想再上色可以點做 ?
唔該幫幫手解答我既問題 , 唔該 ~~

頂部
haba
上校
Rank: 4


UID 23791
精華 0
積分 4
帖子 4229
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-30
來自 HK
狀態 離線
發表於 2013-3-23 10:00 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
那便怎麼都不用做,直砌素組便可。





<font color="red">來看看吧!
http://www.castlemodelgk.com/
頂部
KaiHo
平民
Rank: 1



UID 52089
精華 0
積分 0
帖子 6
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2013-3-1
狀態 離線
發表於 2013-3-23 10:02 PM  資料  短消息  加為好友 
真係無其他辦法

頂部
guko_1214
二等兵
Rank: 1



UID 46894
精華 0
積分 0
帖子 53
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-1
狀態 離線
發表於 2013-3-23 10:02 PM  資料  短消息  加為好友 
首先上色係遮唔到磨痕

想整走磨痕
1) 用更高號數砂紙 磨 eg. 400> 800>1000  想更好 可以 1200>1500, etc   

2)通常上色 會上灰黎補表面D痕 eg. 500 水補土 > 1000 水補土

頂部
KaiHo
平民
Rank: 1



UID 52089
精華 0
積分 0
帖子 6
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2013-3-1
狀態 離線
發表於 2013-3-23 10:09 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #4 guko_1214 的帖子

1)姐係用由細度數既砂只到大度數就可以磨平同整走磨痕  水口位一樣

[ 本帖最後由 KaiHo 於 2013-3-23 10:24 PM 編輯 ]

頂部
kck22
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 50344
精華 0
積分 2
帖子 1129
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2012-10-15
狀態 離線
發表於 2013-3-23 10:39 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 KaiHo 於 2013-3-23 09:46 PM 發表
如果要整夾口無繨.....
白蓋膠水接合------>等佢乾------>砂紙磨走多餘膠水 ?
但係整夾口無繨既結果就得從生上過色黎遮左磨痕 ?
如果唔想再上色可以點做 ?
唔該幫幫手解答我既問題 , 唔該 ~~

1)白蓋膠水接合------>等佢乾 <<< ( How Long ?) 1day more ?!
2)砂紙磨走多餘膠水<<<   ? 號數砂紙  (400= fast, 1200=slow)
3) 上/噴光油


頂部
KaiHo
平民
Rank: 1



UID 52089
精華 0
積分 0
帖子 6
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2013-3-1
狀態 離線
發表於 2013-3-23 11:11 PM  資料  短消息  加為好友 
如果膠水乾左之後,先用筆刀刮走再用砂紙磨
應該對舊件無咁傷

頂部
vincinpo
二等兵
Rank: 1


UID 46127
精華 0
積分 3
帖子 83
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2011-3-7
狀態 離線
發表於 2013-3-23 11:51 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 KaiHo 於 2013-3-23 11:11 PM 發表
如果膠水乾左之後,先用筆刀刮走再用砂紙磨
應該對舊件無咁傷

你自已唔刮下?你試完歡迎你話俾我地知。

[ 本帖最後由 vincinpo 於 2013-3-23 11:54 PM 編輯 ]

頂部
亮記
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 26456
精華 1
積分 16
帖子 946
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-27
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2013-3-24 12:02 AM  資料  短消息  加為好友 
為避免上色直接只砌MG系模型(夾口已經收埋哂)同唔組裝武器就可以.

但又唔想玩MG又唔想上色,曾經有人用模型框架(每套模型都會有),削成一喲幼條填入夾口度,
之前會整闊小小條夾口(當年喲夾口勁闊所以好多時可以跳過呢個step), 填膠條時用多一喲膠水
固定佢, 乾咗後再用cutter大概削平個表面再打磨, 當然係要全隻模型要做而唔係只做夾口位
置啦, 同埋有一點係當年嘅模型detial位比依家小好多處理上相對較易,最後就上透明漆統一光澤
.

當你睇完第二個方法而又明白時(其實好無謂), 我諗你不如學下上色, 預期俾錢買盒模型返唻
做組裝員工, 學多樣嘢(色彩同光暗嘅運用同表達)有何妨呢.


本帖最近評分記錄
PaTricK_CF   2013-3-24 03:30 PM  讚好  +1   細節處理顯心思
MAHTC   2013-3-24 06:44 AM  讚好  +1   具參考價值




1/100 VF-1A 進度80% ,雪風 - 1/100 FRX00 進度90%
Cute 版 VF-1J/A 待上色 ,1/48 RX-78 2號機 進度 80%
1/144 阿斯曼 進度 40%,
頂部
西文
上等兵
Rank: 2


UID 1948
精華 1
積分 13
帖子 214
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-13
狀態 離線
發表於 2013-3-24 02:44 AM  資料  短消息  加為好友 


本帖最近評分記錄
MAHTC   2013-3-24 06:44 AM  讚好  +1   又見面了,西文兄




我的YOUTUBE 專頁小朋友齊齊砌模型 歡迎訂閱
http://www.youtube.com/channel/UCb6RQLL2qfX8ptZJQqYhjqw?feature=mhee
頂部
西文
上等兵
Rank: 2


UID 1948
精華 1
積分 13
帖子 214
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-13
狀態 離線
發表於 2013-3-24 02:45 AM  資料  短消息  加為好友 
[quote]原帖由 kck22 於 2013-3-23 10:39 PM 發表



https://www.youtube.com/watch?v=M_yG0SV0lhM





我的YOUTUBE 專頁小朋友齊齊砌模型 歡迎訂閱
http://www.youtube.com/channel/UCb6RQLL2qfX8ptZJQqYhjqw?feature=mhee
頂部
willkwok
少校
Rank: 3Rank: 3



UID 35342
精華 0
積分 31
帖子 2808
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-3
狀態 離線
發表於 2013-3-24 05:44 AM  資料  短消息  加為好友 
磨痕?

拋光咪無磨痕

但係仲煩過上色

頂部
KaiHo
平民
Rank: 1



UID 52089
精華 0
積分 0
帖子 6
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2013-3-1
狀態 離線
發表於 2013-3-24 07:44 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #9 亮記 的帖子

聽人地講上色.....
愈睇愈麻煩.....又要買好多野咁(屋企都無咩位擺)
A牌子B牌子C牌子,水性油性,又咩法郎油等等.....
我有d想試下上色,但又吾知要用多幾多錢
同埋我份人好怕麻煩

頂部
willkwok
少校
Rank: 3Rank: 3



UID 35342
精華 0
積分 31
帖子 2808
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-3
狀態 離線
發表於 2013-3-24 07:57 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 KaiHo 於 2013-3-24 07:44 AM 發表
聽人地講上色.....
愈睇愈麻煩.....又要買好多野咁(屋企都無咩位擺)
A牌子B牌子C牌子,水性油性,又咩法郎油等等.....
我有d想試下上色,但又吾知要用多幾多錢
同埋我份人好怕麻煩

怕煩咪買robo魂

頂部
宏仔
少尉
Rank: 3Rank: 3
aka Bazooka


UID 16420
精華 0
積分 17
帖子 560
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-2
來自 月球上的人
狀態 離線
發表於 2013-3-24 08:15 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
要正經砌模型, 黐,補,磨,上色,少不免架啦
怕麻煩不如物都唔做,直砌素組啦
可必自找煩惱





http://bazookabarrel.blogspot.com
頂部
ketamine
上校
Rank: 4
心淡, 離場中....


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 23730
精華 1
積分 82
帖子 4081
成品數目 82 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-28
來自 MADNESS STUDIO
狀態 離線
發表於 2013-3-24 09:49 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
怕麻煩咪自己素組完之後俾錢人代工上色,自己又有得砌又唔麻煩





Alvin : Ketamine Hydrochloride :
http://www.facebook.com/madnesstudio
頂部
MAHTC
中校
Rank: 4



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 27263
精華 5
積分 56
帖子 3949
成品數目 56 件
閱讀權限 0
註冊 2008-3-18
狀態 離線
發表於 2013-3-24 09:57 AM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
haba
上校
Rank: 4


UID 23791
精華 0
積分 4
帖子 4229
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-30
來自 HK
狀態 離線
發表於 2013-3-24 10:15 AM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
忘記左推介B記的RG系列(無夾口)


本帖最近評分記錄
MAHTC   2013-3-24 10:19 AM  讚好  +1   細節處理顯心思




<font color="red">來看看吧!
http://www.castlemodelgk.com/
頂部
YAMYAMLAU
平民
Rank: 1



UID 51922
精華 0
積分 4
帖子 41
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2013-2-18
狀態 離線
發表於 2013-3-24 12:22 PM  資料  短消息  加為好友 
最簡單既方法應該係素組之後噴消光  可以幫到你

頂部
KaiHo
平民
Rank: 1



UID 52089
精華 0
積分 0
帖子 6
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2013-3-1
狀態 離線
發表於 2013-3-24 02:40 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #19 YAMYAMLAU 的帖子

可唔可以講講消光既用途  Thx

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 11:30 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver