回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 幪面超人-RiderBout(用bluestacks刷招待)
kitkit...
曹長
Rank: 2



UID 38314
精華 0
積分 7
帖子 438
成品數目 7 件
閱讀權限 0
註冊 2010-4-19
來自 H.K
狀態 離線
發表於 2013-3-6 08:28 AM  資料  短消息  加為好友  添加 kitkit... 為MSN好友 通過MSN和 kitkit... 交談
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2013-3-6 09:22 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 musicalnote 於 2013-3-6 04:40 AM 發表
國內的人玩真恐怖...見他們貼的圖以170体擊破達成....

其實國內、台灣的人玩這類手機、網遊都很瘋狂
有位網遊的台灣朋友花了一百萬新台幣(二十多萬港元)來玩

頂部
kitkit...
曹長
Rank: 2



UID 38314
精華 0
積分 7
帖子 438
成品數目 7 件
閱讀權限 0
註冊 2010-4-19
來自 H.K
狀態 離線
發表於 2013-3-6 09:26 AM  資料  短消息  加為好友  添加 kitkit... 為MSN好友 通過MSN和 kitkit... 交談
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2013-3-6 10:16 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kitkit... 於 2013-3-6 09:26 AM 發表

......................有必要嘛?20萬可以做好多野...好變態

其實不只,他在"百萬人的三國志"好像是頭幾名,這個又不知花多少錢

頂部
Black
軍曹
Rank: 2


UID 2083
精華 0
積分 4
帖子 350
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
來自 荷蘭園舊建一
狀態 離線
發表於 2013-3-6 12:13 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Black 為MSN好友 通過MSN和 Black 交談 QQ ICQ 狀態
而家情況係有行動力,COST回得唔夠快,打到LV68
有2隻SR FOURZA
一隻特效流星
黑幕只出到LV3
今次一支水都未用過,今次易打過之前的

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2013-3-6 03:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Black 於 2013-3-6 12:13 PM 發表
而家情況係有行動力,COST回得唔夠快,打到LV68
有2隻SR FOURZA
一隻特效流星
黑幕只出到LV3
今次一支水都未用過,今次易打過之前的

尋晚半夜醒左打兩隻,
打第二隻,濛查查明明重有成一半COST,等一陣就可以打
點知掀左用MAX藍水回,浪費左一支
依家79,睇個勢,夜晚唔駛打都過到90隻
訓個好覺

頂部
kitkit...
曹長
Rank: 2



UID 38314
精華 0
積分 7
帖子 438
成品數目 7 件
閱讀權限 0
註冊 2010-4-19
來自 H.K
狀態 離線
發表於 2013-3-6 04:24 PM  資料  短消息  加為好友  添加 kitkit... 為MSN好友 通過MSN和 kitkit... 交談
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
musicalnote
壹等兵
Rank: 1


UID 51139
精華 0
積分 0
帖子 146
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-12-19
狀態 離線
發表於 2013-3-6 05:06 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Black 於 2013-3-6 12:13 PM 發表
而家情況係有行動力,COST回得唔夠快,打到LV68
有2隻SR FOURZA
一隻特效流星
黑幕只出到LV3
今次一支水都未用過,今次易打過之前的

D人打機像賭身家....最後得到些什麼...GAME也有完結一天....!!

COST真的開始回得不夠快....是怪太硬了....第7支恐龍要用全力呢....
送的金咭我都抽了2支特效流星...黑幕平均10等出一隻....
有之前的UR宇宙火箭..今次的SR 電力火箭作用不大....目標是SR 撫子組技能...
這個月玩的人真幸福....又多綠咭金咭...活動又好打....很快一隊SR...
不過活動掉那2件加EXP同感謝很垃圾...錢少..EXP更少.....
呼...現在78隻...上90該很安全了...

頂部
Freedom1994
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11248
精華 0
積分 1
帖子 585
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-31
來自 香港
狀態 離線
發表於 2013-3-6 05:22 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Black 於 2013-3-6 12:13 PM 發表
而家情況係有行動力,COST回得唔夠快,打到LV68
有2隻SR FOURZA
一隻特效流星
黑幕只出到LV3
今次一支水都未用過,今次易打過之前的

因為今次只係要打9隻卒仔,之前要打十幾隻卒先出boss d中,細boss又唔太勁,係黑幕厚少少血

頂部
Black
軍曹
Rank: 2


UID 2083
精華 0
積分 4
帖子 350
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
來自 荷蘭園舊建一
狀態 離線
發表於 2013-3-6 05:55 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Black 為MSN好友 通過MSN和 Black 交談 QQ ICQ 狀態
我反而狂出細BOSS,足足打左51隻有多,黑幕打到LV4,打完掉左隻SR恐龍同進化的FOURZA,而家已經係3星級SR FOURZA

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2013-3-6 08:42 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 musicalnote 於 2013-3-6 05:06 PM 發表


D人打機像賭身家....最後得到些什麼...GAME也有完結一天....!!

COST真的開始回得不夠快....是怪太硬了....第7支恐龍要用全力呢....
送的金咭我都抽了2支特效流星...黑幕平均10等出一隻....
有之前的UR ...

所以我會話,如果有愛既,花點錢不是問題
正如佢出UR Black同RX,我會花點錢,例如十支藍水

頂部
Freedom1994
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11248
精華 0
積分 1
帖子 585
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-31
來自 香港
狀態 離線
發表於 2013-3-6 09:24 PM  資料  短消息  加為好友 
80隻lu,lv.8出SR恐龍greeed,之後80隻報酬出撫子,等上90隻合第2隻UR又有2隻SR Fourze,今次真係大豐收

[ 本帖最後由 Freedom1994 於 2013-3-6 09:27 PM 編輯 ]

頂部
bbpoon130
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 14829
精華 0
積分 5
帖子 1104
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
狀態 離線
發表於 2013-3-7 01:00 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kitkit... 於 2013-3-6 16:24 發表

晒左野WOW CHING
BTW,仲有6日.....15隻點都得掛,即使5COST一隻....


$$$$$,打機姐...洗5洗咁晒$

去到90都仲係4行動力

頂部
bbpoon130
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 14829
精華 0
積分 5
帖子 1104
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
狀態 離線
發表於 2013-3-7 01:02 AM  資料  短消息  加為好友 
而家打到88隻,聽朝起身就可以90隻lu

頂部
musicalnote
壹等兵
Rank: 1


UID 51139
精華 0
積分 0
帖子 146
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-12-19
狀態 離線
發表於 2013-3-7 09:14 AM  資料  短消息  加為好友 
ur撫子到手....
LV90時.....FEVER TIME出真木博士...都是掉..跳跳..超水...糖....很可惡...!!!
LV8 真木博士很硬...破6萬攻打也很勉強....

頂部
Black
軍曹
Rank: 2


UID 2083
精華 0
積分 4
帖子 350
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
來自 荷蘭園舊建一
狀態 離線
發表於 2013-3-7 09:34 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Black 為MSN好友 通過MSN和 Black 交談 QQ ICQ 狀態
我今朝都打左LV80,SR撫子到手

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2013-3-7 10:20 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 bbpoon130 於 2013-3-7 01:00 AM 發表

去到90都仲係4行動力

有D FORUM話100隻打後就係行動力5
未有證實

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2013-3-7 10:24 AM  資料  短消息  加為好友 
暫時LV 85 HEA打中
2張SR 撫子、3個轉SR EX、3張R FOURZA (可進化)

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2013-3-7 10:34 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 musicalnote 於 2013-3-7 09:14 AM 發表
ur撫子到手....
LV90時.....FEVER TIME出真木博士...都是掉..跳跳..超水...糖....很可惡...!!!
LV8 真木博士很硬...破6萬攻打也很勉強....

其實無所謂,佢又唔計時,儲夠2次full team都得

頂部
kitkit...
曹長
Rank: 2



UID 38314
精華 0
積分 7
帖子 438
成品數目 7 件
閱讀權限 0
註冊 2010-4-19
來自 H.K
狀態 離線
發表於 2013-3-7 10:39 AM  資料  短消息  加為好友  添加 kitkit... 為MSN好友 通過MSN和 kitkit... 交談
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 04:57 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver