回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [齊齊砌]松本零士的機械世界
  本主題由 raymondshe 於 2015-6-7 11:43 PM 關閉 
Arudo.C (Arudo.C)
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32435
精華 3
積分 30
帖子 1542
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-5
來自 無所事事共和國
狀態 離線
發表於 2013-2-17 09:06 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Arudo.C 為MSN好友 通過MSN和 Arudo.C 交談 QQ
尋日同兄弟們拜過年後,同亮記行模型店入左一盒艦仔同一盒飛機仔,
見大家咁熱鬧,雖然一直都無乜玩過同研究過呢個類型既模型,吾知自己搞吾搞得掂,但都膽粗粗報個名先~
一齊玩系過引D既~~
有勞斧兄落個簿先~
1.大和號抈巡洋艦
2.同小弟吾識既飛機仔一隻

頂部
戰斧
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 26796
精華 1
積分 10
帖子 12342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-5
狀態 離線
發表於 2013-2-17 10:07 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Arudo.C 於 2013-2-17 09:06 AM 發表
尋日同兄弟們拜過年後,同亮記行模型店入左一盒艦仔同一盒飛機仔,
見大家咁熱鬧,雖然一直都無乜玩過同研究過呢個類型既模型,吾知自己搞吾搞得掂,但都膽粗粗報個名先~
一齊玩系過引D既~~
有勞斧 ...

歡迎大哥嘅加入!歡迎! ...

係咪下面新出呢盒呀 ... ...
.

[ 本帖最後由 戰斧 於 2013-2-17 10:22 AM 編輯 ]





「戰斧」一種係超時空要塞片內的人型兵器.
「戰斧」一盒自已少有地會完成的模型.
「戰斧」一個當年朋友給自己的花名.
「戰斧」一些過去的回憶.
頂部
戰斧
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 26796
精華 1
積分 10
帖子 12342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-5
狀態 離線
發表於 2013-2-17 10:26 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 illuka 於 2013-2-17 02:16 AM 發表


價錢、質素如何?

要查吓! ...


本帖最近評分記錄
illuka   2013-2-17 10:30 AM  讚好  +1   




「戰斧」一種係超時空要塞片內的人型兵器.
「戰斧」一盒自已少有地會完成的模型.
「戰斧」一個當年朋友給自己的花名.
「戰斧」一些過去的回憶.
頂部
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2013-2-17 10:30 AM  資料  短消息  加為好友 
宇宙戦艦ヤマト 外国版
http://www.youtube.com/watch?v=4jJxIABtpro



Captain Harlock movie with Theme of Pirates of the Caribbean
http://www.youtube.com/watch?v=iIXa8OO3kog

頂部
Arudo.C (Arudo.C)
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32435
精華 3
積分 30
帖子 1542
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-5
來自 無所事事共和國
狀態 離線
發表於 2013-2-17 12:00 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Arudo.C 為MSN好友 通過MSN和 Arudo.C 交談 QQ


QUOTE:
原帖由 戰斧 於 2013-2-17 10:07 AM 發表

歡迎大哥加入!歡迎! ...

係咪下面新出呢盒呀 ... ...
http://blog.yimg.com/3/KU30HdR7s ... -/92/l/GKJR4QhsHerF ...

我只系細細路黎.............. 吾好叫我大哥先得架......
我無乜信心砌咁大隻艦呀~~.......................怕浪費左盒好野
所以只系買左D幾條野"細盒仔"黎參與下....


本帖最近評分記錄
戰斧   2013-2-17 08:29 PM  讚好  +1   記得要加料呀!XD
頂部
杜蕾恩
中尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 29259
精華 3
積分 27
帖子 734
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-6
狀態 離線
發表於 2013-2-17 04:01 PM  資料  短消息  加為好友 
呢隻大和號其實入手左一排,本來想砌盒仔,以為可以快手D,不過真係好要多功夫執正。

既然時間多左, 就砌呢隻大和號啦



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
本帖最近評分記錄
戰斧   2013-2-17 08:27 PM  讚好  +1   努力!^^
頂部
亮記
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 26456
精華 1
積分 16
帖子 946
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-27
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2013-2-17 06:25 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 戰斧 於 2013-2-17 10:26 AM 發表

要查吓! ...

係呢兩款細盒老模(無比例),好似係各$40,質數要自行提升






1/100 VF-1A 進度80% ,雪風 - 1/100 FRX00 進度90%
Cute 版 VF-1J/A 待上色 ,1/48 RX-78 2號機 進度 80%
1/144 阿斯曼 進度 40%,
頂部
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2013-2-17 07:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 亮記 於 2013-2-17 06:25 PM 發表



係呢兩款細盒老模(無比例),好似係各$40,質數要自行提升


69模型
大盒巡洋艦¥50!你係咪買貴咗?

頂部
亮記
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 26456
精華 1
積分 16
帖子 946
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-27
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2013-2-17 07:21 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 illuka 於 2013-2-17 07:05 PM 發表


69模型
大盒巡洋艦¥50!你係咪買貴咗?

唔係我,係Arudo.C
噚日成班模友團拜喺旺角飲中午茶(包括斧兄,不過早走),之後去咗附近嘅[宏記)睇嘢或入貨,
團拜期間傾起呢個齊齊砌, Arudo.C想玩埋一份所以入咗呢兩款今日報名,只不過佢有喲唔清
楚無俾啱資料先幫佢攪攪啫


本帖最近評分記錄
戰斧   2013-2-17 08:52 PM  讚好  +1   ^^




1/100 VF-1A 進度80% ,雪風 - 1/100 FRX00 進度90%
Cute 版 VF-1J/A 待上色 ,1/48 RX-78 2號機 進度 80%
1/144 阿斯曼 進度 40%,
頂部
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2013-2-17 07:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 亮記 於 2013-2-17 07:21 PM 發表


唔係我,係Arudo.C
噚日成班模友團拜喺旺角飲中午茶(包括斧兄,不過早走),之後去咗附近嘅[宏記)睇嘢或入貨,
團拜期間傾起呢個齊齊砌, Arudo.C想玩埋一份所以入咗呢兩 ...


頂部
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2013-2-17 10:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 戰斧 於 2013-2-16 01:45 AM 發表
"愛美拉達斯皇后號"全彈發射!!! ...

http://www.1999.co.jp/10077935


クイーンエメラルダス 松本圭未 Full

http://www.youtube.com/watch?v=geETsBfaNMY

頂部
戰斧
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 26796
精華 1
積分 10
帖子 12342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-5
狀態 離線
發表於 2013-2-17 11:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 illuka 於 2013-2-17 10:54 PM 發表


クイーンエメラルダス 松本圭未 Full

http://www.youtube.com/watch?v=geETsBfaNMY

...





「戰斧」一種係超時空要塞片內的人型兵器.
「戰斧」一盒自已少有地會完成的模型.
「戰斧」一個當年朋友給自己的花名.
「戰斧」一些過去的回憶.
頂部
Arudo.C (Arudo.C)
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32435
精華 3
積分 30
帖子 1542
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-5
來自 無所事事共和國
狀態 離線
發表於 2013-2-17 11:32 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Arudo.C 為MSN好友 通過MSN和 Arudo.C 交談 QQ
正確系隻艦42個大洋~
飛機仔28個大洋先真~~
我都大概諗好點改,......仲要系大改果隻,有D擔擔地.........

頂部
戰斧
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 26796
精華 1
積分 10
帖子 12342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-5
狀態 離線
發表於 2013-2-17 11:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Arudo.C 於 2013-2-17 11:32 PM 發表
正確系隻艦42個大洋~
飛機仔28個大洋先真~~
我都大概諗好點改,......仲要系大改果隻,有D擔擔地.........

大哥,你得嘅! ...





「戰斧」一種係超時空要塞片內的人型兵器.
「戰斧」一盒自已少有地會完成的模型.
「戰斧」一個當年朋友給自己的花名.
「戰斧」一些過去的回憶.
頂部
Arudo.C (Arudo.C)
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32435
精華 3
積分 30
帖子 1542
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-5
來自 無所事事共和國
狀態 離線
發表於 2013-2-17 11:53 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Arudo.C 為MSN好友 通過MSN和 Arudo.C 交談 QQ
盡力而為啦~~斧兄~
希望吾好撻Q,順利系deadline前起貨就好happy啦~

頂部
戰斧
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 26796
精華 1
積分 10
帖子 12342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-5
狀態 離線
發表於 2013-2-17 11:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Arudo.C 於 2013-2-17 11:53 PM 發表
盡力而為啦~~斧兄~
希望吾好撻Q,順利系deadline前起貨就好happy啦~

就咁話!  ...





「戰斧」一種係超時空要塞片內的人型兵器.
「戰斧」一盒自已少有地會完成的模型.
「戰斧」一個當年朋友給自己的花名.
「戰斧」一些過去的回憶.
頂部
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2013-2-18 12:00 AM  資料  短消息  加為好友 
Uchuu Senkan Yamato Ending - Scarlet Scarf Isao Sasaki - Galaxy Express 999 ED (The Blue Earth)
http://www.youtube.com/watch?v=ahGtNKvNJsY
銀河鉄道999 OP オープニング
http://www.youtube.com/watch?v=BR-XOtEHNM4
ゴダイゴ 「銀河鉄道999」超絶頂期バージョン Stereo
http://www.youtube.com/watch?v=U3a10x1EPA4
Isao Sasaki - Captain Harlock op(english)
http://www.youtube.com/watch?v=ZfR1cjCPc8Y
Uchuu Senkan Yamato Ending - Scarlet Scarf
http://www.youtube.com/watch?v=F2HnJbNKvnE
Wakusei Robo Danguard Ace: "Suki Da Danguard Ace"
http://www.youtube.com/watch?v=lcu6JfRJsT8
Galaxy Express 999 (Isao Sasaki) - Luka Megurine
http://www.youtube.com/watch?v=L_Ydmsgb1B4
Galaxy Express 999 銀河鉄道999 / isao sasaki ささきいさお
http://www.youtube.com/watch?v=Bot9lsuIbfM

頂部
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2013-2-18 08:53 PM  資料  短消息  加為好友 
多謝斧兄!
Space Battleship Yamato / Cutey Yuki
http://www.youtube.com/watch?v=sefTWBwTahw
真赤なスカーフ ∼宇宙戦艦ヤマト∼Space Battleship Yamato
http://www.youtube.com/watch?v=5fFnaSU2G7w      
SketchUp + SimFonIA ( Walking )
http://www.youtube.com/watch?v=BOom3UkeKY0
Sketchup+SimFonIA TEST・・・YUKI MORI
http://www.youtube.com/watch?v=ANQMI_mBCco

頂部
戰斧
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 26796
精華 1
積分 10
帖子 12342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-5
狀態 離線
發表於 2013-2-18 09:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 illuka 於 2013-2-18 08:53 PM 發表
多謝斧兄!
Space Battleship Yamato / Cutey Yuki
http://www.youtube.com/watch?v=sefTWBwTahw
真赤なスカーフ ∼宇宙戦艦ヤマト∼Space Battles ...

第二段片個森雪...! ...





「戰斧」一種係超時空要塞片內的人型兵器.
「戰斧」一盒自已少有地會完成的模型.
「戰斧」一個當年朋友給自己的花名.
「戰斧」一些過去的回憶.
頂部
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2013-2-18 09:29 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 戰斧 於 2013-2-18 09:11 PM 發表

第二段片個森雪...! ...


頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-28 03:55 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver