回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 幪面超人-RiderBout(用bluestacks刷招待)
Freedom1994
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11248
精華 0
積分 1
帖子 585
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-31
來自 香港
狀態 離線
發表於 2013-2-7 09:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 bbpoon130 於 2013-2-7 06:56 PM 發表

而家只係打左張sr響鬼紅,汁左張sr十面鬼,

我就之前打牛鬼出o左SR響鬼紅(唔知係咪有bug),而家就有大量R牛鬼同桃太,就算冇SR/UR電王,今次都算叫豐收

頂部
Freedom1994
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11248
精華 0
積分 1
帖子 585
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-31
來自 香港
狀態 離線
發表於 2013-2-7 11:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 p_g_seed 於 2013-2-7 04:10 PM 發表


好, 盡幫, 見到Decade就係我

雖然咁講有d唔禮貌,但係可唔可以留返俾我自己尾刀(如果係唔覺意的話我就o係度講聲sorry),thx

[ 本帖最後由 Freedom1994 於 2013-2-8 12:00 AM 編輯 ]

頂部
musicalnote
壹等兵
Rank: 1


UID 51139
精華 0
積分 0
帖子 146
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-12-19
狀態 離線
發表於 2013-2-8 02:45 AM  資料  短消息  加為好友 
呼呼....這2天像樣了...終於不停出緊急指令..(是改易出了嗎?)...!!!
一下只由牛鬼打到十面鬼LV7.....
還想今次活動會落空得R+咭....
剛剛一次出了..SR響鬼紅...顏岩...希望今次還會有UR啦....

頂部
Black
軍曹
Rank: 2


UID 2083
精華 0
積分 4
帖子 350
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
來自 荷蘭園舊建一
狀態 離線
發表於 2013-2-8 09:56 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Black 為MSN好友 通過MSN和 Black 交談 QQ ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 p_g_seed 於 2013-2-7 08:52 PM 發表


盡量, 盡量 , 我cost都有限

岩岩先煩緊要還人情,又無COST打自己隻牛鬼,謝謝你打走隻牛鬼!!

頂部
p_g_seed
上等兵
Rank: 2


UID 13005
精華 0
積分 19
帖子 245
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-2
來自 HONG KONG
狀態 離線
發表於 2013-2-8 11:22 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Freedom1994 於 2013-2-7 11:19 PM 發表

雖然咁講有d唔禮貌,但係可唔可以留返俾我自己尾刀(如果係唔覺意的話我就o係度講聲sorry),thx

真係Sorry  , 一時間唔記得咗留意呢樣, 一心幫你衝關 ..... BTW下次我會就住打!

頂部
ballchanvx010
平民
Rank: 1



UID 39740
精華 0
積分 0
帖子 25
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-14
狀態 離線
發表於 2013-2-8 12:21 PM  資料  短消息  加為好友 
我都希望有人可以幫打十面鬼, 名是ball, thx.

頂部
Freedom1994
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11248
精華 0
積分 1
帖子 585
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-31
來自 香港
狀態 離線
發表於 2013-2-8 01:04 PM  資料  短消息  加為好友 
不如我地自組一個黑名單,將經常/故意執雞/假協力ge日本玩家列出o來,等大家唔好俾人偷辛苦打返o來ge成果

頂部
p_g_seed
上等兵
Rank: 2


UID 13005
精華 0
積分 19
帖子 245
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-2
來自 HONG KONG
狀態 離線
發表於 2013-2-8 01:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 p_g_seed 於 2013-2-8 11:22 AM 發表


真係Sorry  , 一時間唔記得咗留意呢樣, 一心幫你衝關 ..... BTW下次我會就住打!

剛剛那隻不是我尾刀的, 我打第二架

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2013-2-8 01:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ballchanvx010 於 2013-2-8 12:21 PM 發表
我都希望有人可以幫打十面鬼, 名是ball, thx.

你好友滿,加不到

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2013-2-8 01:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Freedom1994 於 2013-2-7 11:19 PM 發表

雖然咁講有d唔禮貌,但係可唔可以留返俾我自己尾刀(如果係唔覺意的話我就o係度講聲sorry),thx

其實點講,我都fd list有一個係尾刀,所以基本上2個半鐘打一隻
但係正因為佢咁,依家我先可以打到v22,而且佢真係用過力(cost),佢攞到EX、SR都係抵佢
我又無咩所謂,人地尾刀,到我過到lv30,咪又可以尾刀人地

反而我唔鍾意D打幾百,完全搞亂人地

[ 本帖最後由 ch_lycab 於 2013-2-8 01:45 PM 編輯 ]

頂部
Freedom1994
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11248
精華 0
積分 1
帖子 585
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-31
來自 香港
狀態 離線
發表於 2013-2-8 02:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 p_g_seed 於 2013-2-8 01:11 PM 發表



剛剛那隻不是我尾刀的, 我打第二架

我知,尾刀o個個係成日執我雞ge日本玩家,我忍o左佢好耐,終於忍唔住del佢,另外想問del fd會唔會扣返加fd個陣加o左ge cost上限

頂部
Freedom1994
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11248
精華 0
積分 1
帖子 585
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-31
來自 香港
狀態 離線
發表於 2013-2-8 02:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2013-2-8 01:43 PM 發表


其實點講,我都fd list有一個係尾刀,所以基本上2個半鐘打一隻
但係正因為佢咁,依家我先可以打到v22,而且佢真係用過力(cost),佢攞到EX、SR都係抵佢
我又無咩所謂,人地尾刀,到我過到lv30,咪又 ...

但係擊破+最高傷害始終多d機會拎到SR真協力ge拎到SR/EX我絕對心服口服,況且可以幫人打ge都係上o左岸ge ching,就算只係得n卡都唔會太介意,但係如果只係搵隻shocker戰鬥員扣幾百,就算報酬係張n卡條氣都唔順

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2013-2-8 02:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Freedom1994 於 2013-2-8 02:20 PM 發表

我知,尾刀o個個係成日執我雞ge日本玩家,我忍o左佢好耐,終於忍唔住del佢,另外想問del fd會唔會扣返加fd個陣加o左ge cost上限

唔會,因為我都del過4-5個
有因為太耐無上黎,有扣幾百就算既

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2013-2-8 02:39 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Freedom1994 於 2013-2-8 02:31 PM 發表

但係擊破+最高傷害始終多d機會拎到SR真協力ge拎到SR/EX我絕對心服口服,況且可以幫人打ge都係上o左岸ge ching,就算只係得n卡都唔會太介意,但係如果只係搵隻shocker戰鬥員扣幾百,就算報酬係張n卡條氣都唔順


有一些lv低,佢真係full team都係打到十幾廿萬都無所謂,因為佢地全力幫手
但係有果頭用n+打幾百,轉個頭佢自己果隻就UR/SR,我係一定唔會幫佢

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2013-2-8 07:42 PM  資料  短消息  加為好友 
打到LV25 無幫手完全唔掂

頂部
~LAZY~
中校
Rank: 4


UID 4412
精華 1
積分 43
帖子 3260
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-8
狀態 離線
發表於 2013-2-8 08:55 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2013-2-8 07:42 PM 發表
打到LV25 無幫手完全唔掂

有cost的話見你一獲打你一獲大大力
RICKLEE, right?





模型之火全滅...
頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2013-2-8 09:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~LAZY~ 於 2013-2-8 08:55 PM 發表

有cost的話見你一獲打你一獲大大力
RICKLEE, right?


full team勉強打過半
但係第二野唔可以full team 出得8張


兄弟過左關?

我都想盡快幫人
我見呢度好多都危危地

[ 本帖最後由 ch_lycab 於 2013-2-8 09:12 PM 編輯 ]

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2013-2-8 09:29 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~LAZY~ 於 2013-2-8 08:55 PM 發表

有cost的話見你一獲打你一獲大大力
RICKLEE, right?

兄弟都好大力下喎
有無執到寶?

因為我見幫我打開果個人今日都無打到
可能執到好野就收手

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2013-2-8 10:37 PM  資料  短消息  加為好友 
KITSON兄
我還ok,你先打到lv10-15
希望聽日可以幫你打

頂部
Freedom1994
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11248
精華 0
積分 1
帖子 585
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-31
來自 香港
狀態 離線
發表於 2013-2-8 10:51 PM  資料  短消息  加為好友 
日本玩家真係好冇品lor,自己打唔掂就執人雞,del完一個另一個又o來,今日已經del o左3個日本玩家

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 12:54 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver