回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 請問台北買模型平唔平?
CACA1984
上等兵
Rank: 2



UID 32456
精華 0
積分 19
帖子 288
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-6
狀態 離線
發表於 2012-8-6 06:01 PM  資料  短消息  加為好友 
請問台北買模型平唔平?

小弟就快去台北旅行..唔知果邊有無類似皆旺信和等等 既模型玩具集中地 可以去朝聖下呢? 台灣買模型又會唔會比香港便宜呢? 謝謝...

頂部
sb
二等兵
Rank: 1



UID 15265
精華 0
積分 8
帖子 67
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
來自 Here
狀態 離線
發表於 2012-8-6 06:33 PM  資料  短消息  加為好友 
Macross vf25 旺角$6xx,西門町約$9xx.

[ 本帖最後由 sb 於 2012-8-6 06:34 PM 編輯 ]

頂部
Hesen
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 37732
精華 0
積分 1
帖子 751
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-11
來自 大清帝國乾隆年
狀態 離線
發表於 2012-8-6 06:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 CACA1984 於 2012-8-6 06:01 PM 發表
小弟就快去台北旅行..唔知果邊有無類似皆旺信和等等 既模型玩具集中地 可以去朝聖下呢? 台灣買模型又會唔會比香港便宜呢? 謝謝...

七一時公司出錢全公司去台中旅行,哥道D價平香港一D!!!!





夜色月如水,嗟而困不伸。
百年原是夢,卅載枉費神。
暗室難換算,牆高不見春。
星辰環冷月,縲紲泣孤臣。
對景傷前事,懷才誤此身。
餘生料無幾,空負九重仁。
頂部
白粉仔
上尉
Rank: 3Rank: 3
情迷米格機 愛上德國坦


UID 16789
精華 0
積分 23
帖子 1432
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-24
狀態 離線
發表於 2012-8-6 09:46 PM  資料  短消息  加為好友 
小弟舊年暑假去過台北叫做尋過吓寶。去過弘燁,佢最底買嘅係工具用品。又去過網站“車魔聚”常常講果間地下室,真係好鬼難揾!但承蒙太太關愛得嘗所願能一倒秘室風貌!其實我覺得去台北買巾就真係吾平得幾多,盞拎。反而軍模改套、工具用品同車模書籍就某啲會平過香港。

[ 本帖最後由 白粉仔 於 2012-8-7 05:23 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
本帖最近評分記錄
CACA1984   2012-8-8 01:45 PM  讚好  +1   具參考價值




隨人作計終後人,自成一家始逼真
頂部
siusiuhong
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34291
精華 0
積分 11
帖子 810
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-9
狀態 離線
發表於 2012-8-7 01:15 AM  資料  短消息  加為好友 
都是貨,能平得到那裡,即使給你一個八五折是否真的會買?看一下工具更好





大家無地方噴油可以搵我傾傾
        終於有自己的噴油工作室啦∼∼∼

www.facebook.com/modelworkshop
頂部
CACA1984
上等兵
Rank: 2



UID 32456
精華 0
積分 19
帖子 288
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-6
狀態 離線
發表於 2012-8-7 01:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 siusiuhong 於 2012-8-7 01:15 AM 發表
都是貨,能平得到那裡,即使給你一個八五折是否真的會買?看一下工具更好

那買工具又有咩地方好介紹呢? THANKS~~

頂部
CACA1984
上等兵
Rank: 2



UID 32456
精華 0
積分 19
帖子 288
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-6
狀態 離線
發表於 2012-8-7 01:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 白粉仔 於 2012-8-6 09:46 PM 發表
小弟舊年暑假去過台北叫做尋過吓寶。去過弘燁,佢最底買嘅係工具用品。又去過網站“車魔聚”常常講果間地下室,真係好鬼難揾!但承蒙太太關愛得嘗所願能一倒秘室風貌!其實我覺得去台北買巾就 ...

謝資訊~~唔知你講既弘燁近唔近鐵路站呢?

頂部
白粉仔
上尉
Rank: 3Rank: 3
情迷米格機 愛上德國坦


UID 16789
精華 0
積分 23
帖子 1432
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-24
狀態 離線
發表於 2012-8-7 02:12 PM  資料  短消息  加為好友 
你上佢個網睇吓啦[url]www.afv.com.tw[/url]

[ 本帖最後由 白粉仔 於 2012-8-7 02:18 PM 編輯 ]


本帖最近評分記錄
CACA1984   2012-8-8 01:45 PM  讚好  +1   具參考價值
siusiuhong   2012-8-7 04:31 PM  讚好  +1   具參考價值




隨人作計終後人,自成一家始逼真
頂部
fockelo
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 18720
精華 0
積分 23
帖子 755
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-17
狀態 離線
發表於 2012-8-10 08:15 PM  資料  短消息  加為好友 
今年四月去過, 有類似信和的地方, 但主打都係高達, 價錢和香港差不多, 但果邊無乜炒價, 比香港好. 軍事就要去其他地方搵.

睇下呢個幫唔幫到你.
[urlhttp://jenku.myweb.hinet.net/01infor.files/modeladd/modeladd.htm][/url]

頂部
24billy
壹等兵
Rank: 1



UID 35088
精華 0
積分 1
帖子 114
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-25
狀態 離線
發表於 2012-8-11 12:40 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #4 白粉仔 的帖子

Ching,
請問有無呢間地下室嘅地址?  唔該

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 07:59 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver