回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: AFV選修科-自走炮齊齊砌
  本主題由 ArLip 於 2012-3-1 12:57 PM 設置高亮 
ckpoon6026
少校
Rank: 3Rank: 3



熱誠勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 17385
精華 12
積分 169
帖子 2466
成品數目 169 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-18
來自 不正常模友研究院
狀態 離線
發表於 2012-6-25 01:37 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ice 於 2012-6-25 00:34 發表
1. ice
2. ckpoon6026  -  Steyr Waffentrager
3. 戰斧  -   Marder III H(Tristar)
4. fks
5. 白粉仔
6. Kwai Kwai  -  Wespe
7. 毛毛   -   Sd.Kfz.164 Nashorn
8. louisuni  -  SIG33 PzIII
9. 榮少
10. Ribena
11. 密斯威 ...

2. ckpoon6026  -  Steyr Waffentrager
Update番,我砌呢架𠺢





在 FACEBOOK 的專頁,請觀看
http://www.facebook.com/#!/pages/JC-Modeling-Workshop/207241012754845
頂部
wingzz
上尉
Rank: 3Rank: 3
曼斯坦 . 馮


UID 16046
精華 3
積分 12
帖子 1924
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-4
狀態 離線
發表於 2012-6-25 11:58 AM  資料  短消息  加為好友  添加 wingzz 為MSN好友 通過MSN和 wingzz 交談
首先,各位唔好誤會,我唔係想做雪迷!越戰車係唔會有雪迷o既!
我前幾日上完水貼,昨日用噴罐噴消光,之後就搞成咁!
出世至今都未見過咁恐怖既"白化"!我好想打電話比防止自殺會呀!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




頂部
louisuni
大佐
Rank: 5Rank: 5


大毒梟勳章  
UID 11196
精華 8
積分 24
帖子 11997
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2012-6-25 12:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 wingzz 於 2012-6-25 11:58 AM 發表
首先,各位唔好誤會,我唔係想做雪迷!越戰車係唔會有雪迷o既!
我前幾日上完水貼,昨日用噴罐噴消光,之後就搞成咁!
出世至今都未見過咁恐怖既"白化"!我好想打電話比防止自殺會呀!

玩 HIGH D, 整個黑白相效果的情境.  而家效果一流 !





頂部
wingsiu
中校
Rank: 4


熱讚榜勳章  
UID 19938
精華 11
積分 63
帖子 3432
成品數目 63 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-15
狀態 離線
發表於 2012-6-25 12:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 wingzz 於 2012-6-25 11:58 AM 發表
首先,各位唔好誤會,我唔係想做雪迷!越戰車係唔會有雪迷o既!
我前幾日上完水貼,昨日用噴罐噴消光,之後就搞成咁!
出世至今都未見過咁恐怖既"白化"!我好想打電話比防止自殺會呀!

人生不如事,這是其一





油公仔唔係一百個人油同一種風格, 油公仔係一百個人油一百種唔同既風格, 而互相尊重!!
頂部
b8808800
中校
Rank: 4


熱誠勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 9874
精華 8
積分 87
帖子 3492
成品數目 87 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-10
來自 e 道
狀態 離線
發表於 2012-6-25 02:21 PM  資料  短消息  加為好友  添加 b8808800 為MSN好友 通過MSN和 b8808800 交談


QUOTE:
原帖由 wingzz 於 2012-6-25 11:58 AM 發表
首先,各位唔好誤會,我唔係想做雪迷!越戰車係唔會有雪迷o既!
我前幾日上完水貼,昨日用噴罐噴消光,之後就搞成咁!
出世至今都未見過咁恐怖既"白化"!我好想打電話比防止自殺會呀!

聞者心酸囉∼∼∼∼節哀





叫我亞正得勒, 我老豆唔識應你~~
頂部
ice
大佐
Rank: 5Rank: 5
情色菲林


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 5315
精華 4
積分 98
帖子 11804
成品數目 98 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-8
來自 巴比倫
狀態 離線
發表於 2012-6-25 02:27 PM  資料  短消息  加為好友 
大師都撻Q....





2014 我活過
頂部
D.wong
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 35237
精華 0
積分 2
帖子 820
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2009-8-30
狀態 離線
發表於 2012-6-25 09:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 wingzz 於 2012-6-25 11:58 AM 發表
首先,各位唔好誤會,我唔係想做雪迷!越戰車係唔會有雪迷o既!
我前幾日上完水貼,昨日用噴罐噴消光,之後就搞成咁!
出世至今都未見過咁恐怖既"白化"!我好想打電話比防止自殺會呀!

呀!  我好彩D, 最近都有類似經歷.
但只是局部, 而且仲反而有點 highlight 效果....

頂部
PANERAI
中校
Rank: 4
錫哂老婆同囡囡 ~


UID 9603
精華 0
積分 38
帖子 3414
成品數目 38 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-1
來自 紅磡 / 沙灘傍邊 ~
狀態 離線
發表於 2012-6-25 10:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 wingzz 於 2012-6-25 11:58 AM 發表
首先,各位唔好誤會,我唔係想做雪迷!越戰車係唔會有雪迷o既!
我前幾日上完水貼,昨日用噴罐噴消光,之後就搞成咁!
出世至今都未見過咁恐怖既"白化"!我好想打電話比防止自殺會呀!

用星星水性開油水抹得返,不過要好有心機!





SAM ~
EMMAN ~
卓穎 ~
卓妍 ~
頂部
松尾明
少將
Rank: 5Rank: 5
吹水老手+模型學徒


UID 18852
精華 3
積分 46
帖子 12083
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 模型烏托邦
狀態 離線
發表於 2012-6-25 11:16 PM  資料  短消息  加為好友 
我用gunze噴罐噴啞光劑, 次次都有白霧喎, 所以我放棄左唔用


本帖最近評分記錄
Ribena   2012-6-25 11:21 PM  讚好  +1   我很贊同




賞花歸去馬如飛
            去馬如飛酒力微
                            酒力微醒時已暮
                                        醒時已暮賞花歸
頂部
戰斧
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 26796
精華 1
積分 10
帖子 12342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-5
狀態 離線
發表於 2012-6-25 11:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2012-6-25 11:16 PM 發表
我用gunze噴罐噴啞光劑, 次次都有白霧喎, 所以我放棄左唔用

咁用乜至啱!?^^"





「戰斧」一種係超時空要塞片內的人型兵器.
「戰斧」一盒自已少有地會完成的模型.
「戰斧」一個當年朋友給自己的花名.
「戰斧」一些過去的回憶.
頂部
mysteltainn
軍曹
Rank: 2


UID 10451
精華 2
積分 28
帖子 339
成品數目 28 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-3
狀態 離線
發表於 2012-6-26 12:48 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 戰斧 於 2012-6-25 11:24 PM 發表

咁用乜至啱!?^^"

加化白水落水消光油度噴


本帖最近評分記錄
戰斧   2012-6-26 06:58 AM  讚好  +1   具參考價值




雜物房~~~~~~~~
http://cid-b6368a08608aac88.spaces.live.com/default.aspx
頂部
松尾明
少將
Rank: 5Rank: 5
吹水老手+模型學徒


UID 18852
精華 3
積分 46
帖子 12083
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 模型烏托邦
狀態 離線
發表於 2012-6-26 09:08 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 戰斧 於 2012-6-25 11:24 PM 發表

咁用乜至啱!?^^"

用photoshop執執照片反光的地方





賞花歸去馬如飛
            去馬如飛酒力微
                            酒力微醒時已暮
                                        醒時已暮賞花歸
頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2012-6-26 09:45 AM  資料  短消息  加為好友 
我D噴罐丟埋一邊,已經幾年無用了,因爲有過類似的慘痛經驗。

用郡記182 ,好容易控制,好快就又啞又唔發白。
或者 Gaia 消光又得,不過微粒更細,所以初初噴以爲係半光澤,噴多好幾沈至有啞色效果。

頂部
wingzz
上尉
Rank: 3Rank: 3
曼斯坦 . 馮


UID 16046
精華 3
積分 12
帖子 1924
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-4
狀態 離線
發表於 2012-6-26 11:08 AM  資料  短消息  加為好友  添加 wingzz 為MSN好友 通過MSN和 wingzz 交談
用郡是開油水洗,都算好彩洗左六七成,其他就要慢慢補番色喇。
我之前都係用噴罐消光,可能都在冬天乾燥時噴,未試過出事,點知今次....
由於環境所限,小弟只可以用噴罐或筆塗,所以無得選擇。



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
本帖最近評分記錄
b8808800   2012-7-8 09:10 PM  讚好  +1   洗完一見達達漬, 好似仲好睇左 bor~~~
ice   2012-6-28 05:22 PM  讚好  +1   
戰斧   2012-6-26 11:21 PM  讚好  +1   加油!^^
松尾明   2012-6-26 11:38 AM  讚好  +1   執完都唔錯喎, 期望最終完成, 唔好放棄~~!




頂部
KY
中校
Rank: 4


UID 18516
精華 8
積分 26
帖子 3022
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-10
來自 HK
狀態 離線
發表於 2012-7-12 03:40 AM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
90% 完成, 尚欠工具細件

[ 本帖最後由 KY 於 2012-7-12 04:27 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
本帖最近評分記錄
victorcw   2012-7-12 11:03 PM  讚好  +1   上色一流
ice   2012-7-12 12:57 PM  讚好  +1   佳作
Kwai_kwai   2012-7-12 10:20 AM  讚好  +1   上色一流
松尾明   2012-7-12 08:54 AM  讚好  +1   上色一流




http://hk.myblog.yahoo.com/kyam601
頂部
毛毛68
中佐
Rank: 4
新手A


熱誠勳章  
UID 20865
精華 5
積分 31
帖子 8631
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-4
來自 香港,大陸兩邊走
狀態 離線
發表於 2012-7-12 09:12 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 KY 於 2012-7-12 03:40 AM 發表
90% 完成, 尚欠工具細件

KY兄砌122 ,

可惜星星呢架122冇樣啱,要大改.

早知道你砌呢架,就俾套你玩玩.



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
本帖最近評分記錄
KY   2012-7-12 01:52 PM  讚好  +1   多謝毛兄, 下次認真砌一架




女人的衣櫃永遠少一件衣服!!!
我們的貨架永遠少一盒模型!!!
頂部
Kwai_kwai
上校
Rank: 4


UID 16345
精華 5
積分 51
帖子 5324
成品數目 51 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2012-7-12 10:22 AM  資料  短消息  加為好友  添加 Kwai_kwai 為MSN好友 通過MSN和 Kwai_kwai 交談
( KY兄砌122 ,

可惜星星呢架122冇樣啱,要大改.

早知道你砌呢架,就俾套你玩玩. [/quote] )



我又要一套,得唔得? 得就去買車。

[ 本帖最後由 Kwai_kwai 於 2012-7-12 10:27 AM 編輯 ]


本帖最近評分記錄
D.wong   2012-7-12 12:40 PM  讚好  +1   仲有其他問題噃...




榕樹頭講故佬ㄧ名
頂部
毛毛68
中佐
Rank: 4
新手A


熱誠勳章  
UID 20865
精華 5
積分 31
帖子 8631
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-4
來自 香港,大陸兩邊走
狀態 離線
發表於 2012-7-12 11:44 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Kwai_kwai 於 2012-7-12 10:22 AM 發表
( KY兄砌122 ,

可惜星星呢架122冇樣啱,要大改.

早知道你砌呢架,就俾套你玩玩.

 )



快買.





女人的衣櫃永遠少一件衣服!!!
我們的貨架永遠少一盒模型!!!
頂部
hyun
壹等兵
Rank: 1


熱讚榜勳章  
UID 32616
精華 4
積分 66
帖子 188
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-8
狀態 離線
發表於 2012-7-12 12:05 PM  資料  短消息  加為好友 
无过程可以参加吗?

如果可以.  

报名 Sd.Kfz.164 Nashorn





博客: http://blog.sina.com.cn/hyunms
頂部
ice
大佐
Rank: 5Rank: 5
情色菲林


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 5315
精華 4
積分 98
帖子 11804
成品數目 98 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-8
來自 巴比倫
狀態 離線
發表於 2012-7-12 12:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hyun 於 2012-7-12 12:05 PM 發表
无过程可以参加吗?

如果可以.  

报名 Sd.Kfz.164 Nashorn

可以





2014 我活過
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 09:09 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver