回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 噴筆出氣唔出油 (已加相)
chickenbread
軍曹
Rank: 2


UID 41321
精華 0
積分 5
帖子 383
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-7-29
來自 22世紀
狀態 離線
發表於 2011-2-11 10:04 AM  資料  短消息  加為好友  添加 chickenbread 為MSN好友 通過MSN和 chickenbread 交談
噴筆出氣唔出油 (已加相)

其實呢個問題在12月已經發生
情況係, 每日第一次噴時, 按頭幾廿次都唔出油
之後就慢慢出番油, 因為按一輪就會出油, 所以冇理

到左今日, 我再噴, 今次按極都唔出, 唔知點算

我每次噴完油之後就用一般既天拿水去洗筆
JA係會首先倒左剩餘的油, 再倒D天拿水去個杯度, 噴走左最後既油出黎
再按住個頭(噴咀), 見到個杯有D油倒流/氣泡出現
不停重複直至見唔到有顏料出黎, 只得天拿水
唔知今樣做夠唔夠??

我上網查有關呢個問題
D人話要用TOOL CLEAR 去浸個筆頭, 我想問下TOOL CLEAR 係一樣特別既清潔劑? 定係普通既天拿水/洗潔精之類??
我唔識得拆支筆出黎洗, 拆到個中間果 D針位就出唔到黎

我用果支筆既型號已經唔太記得
筆身亦冇個名, 我記得好似係大6既下杯式筆, 大概$150-200

希望各位CHING救救命, 岩岩做準備左去噴MG EXIA 架



[ 本帖最後由 chickenbread 於 2011-2-11 11:34 PM 編輯 ]





更多有關自己作品的相.
http://www.facebook.com/album.php?aid=241708&id=683365349&l=fae3b1ccc1
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150495017955350.429087.683365349&type=3&l=cff8624b13

頂部
raymondshe (新手上路)
大佐
Rank: 5Rank: 5


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1327
精華 16
積分 62
帖子 10420
成品數目 62 件
閱讀權限 10
註冊 1970-1-1
狀態 在線
發表於 2011-2-11 10:11 AM  資料  短消息  加為好友 
下杯式筆?
即係個杯係下低吸油上去?
通常吸唔到油可能係果part接口漏氣,就好似用穿左ge飲管飲野咁,索野都索唔起

頂部
chickenbread
軍曹
Rank: 2


UID 41321
精華 0
積分 5
帖子 383
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-7-29
來自 22世紀
狀態 離線
發表於 2011-2-11 10:25 AM  資料  短消息  加為好友  添加 chickenbread 為MSN好友 通過MSN和 chickenbread 交談
咁點算呀-__-???
有冇得救





更多有關自己作品的相.
http://www.facebook.com/album.php?aid=241708&id=683365349&l=fae3b1ccc1
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150495017955350.429087.683365349&type=3&l=cff8624b13

頂部
manho020
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 27014
精華 0
積分 8
帖子 1143
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-12
來自 新自護
狀態 離線
發表於 2011-2-11 10:28 AM  資料  短消息  加為好友 
會唔會系個噴頭擰得太實??太實都會噴唔出油架!

頂部
chickenbread
軍曹
Rank: 2


UID 41321
精華 0
積分 5
帖子 383
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-7-29
來自 22世紀
狀態 離線
發表於 2011-2-11 10:33 AM  資料  短消息  加為好友  添加 chickenbread 為MSN好友 通過MSN和 chickenbread 交談
果個我有扭過, 但都冇咩反應
岩岩試過用天拿水浸個頭
好似通左D
但按實個出油時, 佢唔係好順, KICK住KICK住
明明按實左, 但就好似人地一下一下咁按既情況 (希望明白我UP乜)





更多有關自己作品的相.
http://www.facebook.com/album.php?aid=241708&id=683365349&l=fae3b1ccc1
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150495017955350.429087.683365349&type=3&l=cff8624b13

頂部
傾先生
壹等兵
Rank: 1


UID 35421
精華 0
積分 4
帖子 142
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-18
狀態 離線
發表於 2011-2-11 11:06 AM  資料  短消息  加為好友 
拉佢個時緊唔緊先





頂部
yan519
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 33883
精華 0
積分 19
帖子 1071
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-2
狀態 離線
發表於 2011-2-11 12:04 PM  資料  短消息  加為好友 
師兄個隻係咪成舊膠個隻...!?

個筆頭如果拆到出黎...試下清洗下...應該有d油積著...~

頂部
JIATU02
軍曹
Rank: 2


UID 27094
精華 0
積分 0
帖子 371
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-14
狀態 離線
發表於 2011-2-11 12:10 PM  資料  短消息  加為好友 
我都间中出现甘现象,但未清晰系咩原因。用天那水通下谷枪或者稀释一下油漆就解决到问题。仲有就系拆顶针清理堵塞既可能。

頂部
raymondtang
壹等兵
Rank: 1


UID 41085
精華 0
積分 3
帖子 191
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2010-6-11
狀態 離線
發表於 2011-2-11 02:29 PM  資料  短消息  加為好友 
下杯谷槍?
有冇相?

頂部
verywai
壹等兵
Rank: 1


UID 29593
精華 0
積分 22
帖子 104
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-17
狀態 離線
發表於 2011-2-11 03:14 PM  資料  短消息  加為好友 
可能支針唔乾淨,要拆出來抹下..
點都要試一次拆槍,慢慢拆,記住拆既次序,然後將d件洗一次

頂部
夏智
軍曹
Rank: 2



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 35268
精華 3
積分 48
帖子 310
成品數目 48 件
閱讀權限 10
註冊 2009-12-2
狀態 離線
發表於 2011-2-11 06:00 PM  資料  短消息  加為好友 





渣古!渣古!沙古!
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2011-2-11 06:03 PM  資料  短消息  加為好友 
影張相出o黎睇下先啦.





路過既厚多士
頂部
U'FO
二等兵
Rank: 1



UID 43534
精華 0
積分 0
帖子 93
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-9-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2011-2-11 09:01 PM  資料  短消息  加為好友 
我前排都有咁既問題, 我同你既共通點係,
用天拿水洗筆, 你仲要講到洗得咁''乾淨''
要有心理準備支筆既o ring可能已經爆左, 所以噴唔到油...

當然都有可能係塞槍,, 最好check下,

我依家換過支了...

頂部
shengxin2751
平民
Rank: 1



UID 43533
精華 0
積分 0
帖子 5
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-9-8
狀態 離線
發表於 2011-2-11 09:14 PM  資料  短消息  加為好友 
呢个问题我经常。。 有3种可能,1.之前喷完无拉只喷针出黎擦,有油漆积聚,干左,所以油漆出得唔顺 ,解决办法是拉喷针出黎擦    2.喷口有油漆积聚,阻碍油喷出。解决办法:拆喷口清洁 3.油漆稀释未好或者太浓,你可以先倒稀释液再倒油漆, 或者用空瓶先调好再倒入笔杯。   基本就系呢3种可能,喷得出气,唔出漆,就肯定系通道有问题。。油漆分子比空气分子大,就出现出气唔出油漆噶现象了,如果你喷时,无塞住喷口,油漆会有气泡倒流,证明整个通道完全被堵塞,连空气都出唔到去。。就要大洗了。


本帖最近評分記錄
timng   2011-2-11 10:09 PM  讚好  +1   完全同意!答嗮我想講果 D,仲講 ...
頂部
rgbcat
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21144
精華 1
積分 18
帖子 617
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-12
狀態 離線
發表於 2011-2-11 11:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chickenbread 於 2011-2-11 10:21 AM 發表
果個我有扭過, 但都冇咩反應
岩岩試過用天拿水浸個頭
好似通左D
但按實個出油時, 佢唔係好順, KICK住KICK住
明明按實左, 但就好似人地一下一下咁按既情況 (希望明白我UP乜)

明明按實左, 但就好似人地一下一下咁按既情況
聽落...會唔會係按下的彈弓組活塞problem

頂部
chickenbread
軍曹
Rank: 2


UID 41321
精華 0
積分 5
帖子 383
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-7-29
來自 22世紀
狀態 離線
發表於 2011-2-11 11:44 PM  資料  短消息  加為好友  添加 chickenbread 為MSN好友 通過MSN和 chickenbread 交談
多謝各位CHING的資料提供
因為今日下晝出左街, 而家先貼番張相


我今朝有再試過拆開黎睇
但去到針就拆唔到, JA係圖中"1,2,3"我都拆了
但係支針唔知應該點先整到出黎, 我驚太大力又會整爛
當我拆左"1"同個咀果度後見到支針有D油漬, 於是就抹乾淨左
再試噴, OK了, 但感覺上出油好似細左
新買果陣係噴得大範圍D, 而家就細左, 集中左咁囉

我有多一個問題
我想知調出油多少, 係扭"2" 定係"3"
我有試過扭"2" 但好似冇反應





更多有關自己作品的相.
http://www.facebook.com/album.php?aid=241708&id=683365349&l=fae3b1ccc1
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150495017955350.429087.683365349&type=3&l=cff8624b13

頂部
raymondtang
壹等兵
Rank: 1


UID 41085
精華 0
積分 3
帖子 191
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2010-6-11
狀態 離線
發表於 2011-2-12 12:09 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chickenbread 於 2011-2-11 11:32 PM 發表
多謝各位CHING的資料提供
因為今日下晝出左街, 而家先貼番張相


我今朝有再試過拆開黎睇
但去到針就拆唔到, JA係圖中"1,2, ...

扭 3 -> 扭 2 -> 小心拉支針出黎

3 是油門

頂部
chickenbread
軍曹
Rank: 2


UID 41321
精華 0
積分 5
帖子 383
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-7-29
來自 22世紀
狀態 離線
發表於 2011-2-12 12:27 AM  資料  短消息  加為好友  添加 chickenbread 為MSN好友 通過MSN和 chickenbread 交談


QUOTE:
原帖由 raymondtang 於 2011-2-11 11:57 PM 發表


扭 3 -> 扭 2 -> 小心拉支針出黎

3 是油門

原來係扭3
不過當我扭實3同2出黎後
就咁就可以拉到支針出黎?? 我之前拉過但好似好實





更多有關自己作品的相.
http://www.facebook.com/album.php?aid=241708&id=683365349&l=fae3b1ccc1
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150495017955350.429087.683365349&type=3&l=cff8624b13

頂部
patmb
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32103
精華 0
積分 0
帖子 1766
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-30
來自 HKSAR
狀態 離線
發表於 2011-2-12 01:13 AM  資料  短消息  加為好友 
呢支大陸o野係抄美國 Badger 150 製造......   以大陸仿製品計,入面唔會用 Teflon O-Ring,應該係普通或低質素橡膠 O-Ring,拆時要小心唔好整爛。

頂部
raymondtang
壹等兵
Rank: 1


UID 41085
精華 0
積分 3
帖子 191
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2010-6-11
狀態 離線
發表於 2011-2-12 01:18 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 patmb 於 2011-2-12 01:01 AM 發表
呢支大陸o野係抄美國 Badger 150 製造......   以大陸仿製品計,入面唔會用 Teflon O-Ring,應該係普通或低質素橡膠 O-Ring,拆時要小心唔好整爛。

我有 Badger 150 ,直情一樣

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-28 04:08 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver