回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 模魂真悟SD夜鶯到手~!!!
gundamggggg
平民
Rank: 1



UID 33809
精華 0
積分 0
帖子 11
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-31
狀態 離線
發表於 2010-12-15 01:38 PM  資料  短消息  加為好友 
請問邊樹有得買呀?唔該..

頂部
raymondshe (新手上路)
大佐
Rank: 5Rank: 5


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1327
精華 16
積分 62
帖子 10420
成品數目 62 件
閱讀權限 10
註冊 1970-1-1
狀態 離線
發表於 2010-12-15 01:42 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 gundamggggg 於 2010-12-15 02:56 PM 發表
請問邊樹有得買呀?唔該..

如果你有睇齊樓上d版友ge回覆,應該見到網上uwaxts,同皆旺會有
taobao同yahoo我估都會有





或者我再重申一次,科林係一個公開留言o既地方,任何回覆不代表全網站會員.
I will now recap in English...
頂部
Dragon Ken
中尉
Rank: 3Rank: 3
黑鋼之龍牙



UID 15102
精華 4
積分 42
帖子 784
成品數目 42 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-19
來自 地球
狀態 離線
發表於 2010-12-15 01:51 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Dragon Ken 為MSN好友 通過MSN和 Dragon Ken 交談
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
赤君-018
中校
Rank: 4


UID 10269
精華 0
積分 4
帖子 3082
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-24
來自 房間
狀態 離線
發表於 2010-12-15 05:11 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 <i>黑曜命</i> 於 2010-12-15 08:30 AM 發表 <a href="http://www.hkml.net/Discuz/redirect.php?goto=findpost&pid=1869579&ptid=136131" target="_blank"><img src="http://www.hkml.net/Discuz/images/common/back.gif" border="0" onload="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onmouseover="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.style.cursor='hand'; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onclick="if(!this.resized) {return true;} else {window.open(this.src);}" onmousewheel="return imgzoom(this);" alt="" /></a><br />
T^T毒死了ME~<br />
無能力買去回家~101%會被老媽鬧死~

<br />
我砌起唔知擺邊,又大又重
不過老媽話靚

頂部
赤君-018
中校
Rank: 4


UID 10269
精華 0
積分 4
帖子 3082
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-24
來自 房間
狀態 離線
發表於 2010-12-15 05:16 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 <i>dereksiu2003</i> 於 2010-12-15 12:36 PM 發表 <a href="http://www.hkml.net/Discuz/redirect.php?goto=findpost&pid=1869655&ptid=136131" target="_blank"><img src="http://www.hkml.net/Discuz/images/common/back.gif" border="0" onload="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onmouseover="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.style.cursor='hand'; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onclick="if(!this.resized) {return true;} else {window.open(this.src);}" onmousewheel="return imgzoom(this);" alt="" /></a><br />
want to ask difficult to make the model?? how is the quality of the plastic?<img src="images/smilies/set2/054.gif" smilieid="85" border="0" alt="" />

唔難砌,可能會有"重心"問題,有d位要動少少手腳先合得埋,eg:小腿
膠就唔"淋",但離模劑

頂部
赤君-018
中校
Rank: 4


UID 10269
精華 0
積分 4
帖子 3082
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-24
來自 房間
狀態 離線
發表於 2010-12-15 05:25 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
比D大陸人偷圖,好唔開心
http://www.nwbbs.com/thread-501888-1-1.htm



[ 本帖最後由 赤君-018 於 2010-12-15 07:04 PM 編輯 ]

頂部
史提芬
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 31986
精華 0
積分 26
帖子 1829
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-28
狀態 離線
發表於 2010-12-15 05:31 PM  資料  短消息  加為好友  添加 史提芬 為MSN好友 通過MSN和 史提芬 交談
我岩岩收到電話
話下個星期1~2到拎到貨
因為我要佢拎入黎屯門俾我





好多野未搞 冇時間..
頂部
赤君-018
中校
Rank: 4


UID 10269
精華 0
積分 4
帖子 3082
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-24
來自 房間
狀態 離線
發表於 2010-12-15 05:35 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 <i>☆痴康ち&</i> 於 2010-12-15 06:49 PM 發表 <a href="http://www.hkml.net/Discuz/redirect.php?goto=findpost&pid=1869772&ptid=136131" target="_blank"><img src="http://www.hkml.net/Discuz/images/common/back.gif" border="0" onload="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onmouseover="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.style.cursor='hand'; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onclick="if(!this.resized) {return true;} else {window.open(this.src);}" onmousewheel="return imgzoom(this);" alt="" /></a><br />
我岩岩收到電話<br />
話下個星期1~2到拎到貨<br />
因為我要佢拎入黎屯門俾我<img src="images/smilies/set2/051.gif" smilieid="82" border="0" alt="" /> <img src="images/smilies/set2/051.gif" smilieid="82" border="0" alt="" /> <img src="images/smilies/set2/051.gif" smilieid="82" border="0" alt="" />

<br />
咁咪好囉

頂部
gundamggggg
平民
Rank: 1



UID 33809
精華 0
積分 0
帖子 11
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-31
狀態 離線
發表於 2010-12-15 05:55 PM  資料  短消息  加為好友 
我去左皆旺,都冇得買.請問師兄係幾多樓見到?

頂部
Dragon Ken
中尉
Rank: 3Rank: 3
黑鋼之龍牙



UID 15102
精華 4
積分 42
帖子 784
成品數目 42 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-19
來自 地球
狀態 離線
發表於 2010-12-15 06:06 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Dragon Ken 為MSN好友 通過MSN和 Dragon Ken 交談
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
Dragon Ken
中尉
Rank: 3Rank: 3
黑鋼之龍牙



UID 15102
精華 4
積分 42
帖子 784
成品數目 42 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-19
來自 地球
狀態 離線
發表於 2010-12-15 06:08 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Dragon Ken 為MSN好友 通過MSN和 Dragon Ken 交談
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
赤君-018
中校
Rank: 4


UID 10269
精華 0
積分 4
帖子 3082
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-24
來自 房間
狀態 離線
發表於 2010-12-15 06:15 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Dragon Ken 於 2010-12-15 07:26 PM 發表


D大陸人係咁,我個官網成日都比人偷畫............

唉,好灰

頂部
ot
壹等兵
Rank: 1


UID 2873
精華 0
積分 3
帖子 195
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2010-12-15 06:24 PM  資料  短消息  加為好友  添加 ot 為MSN好友 通過MSN和 ot 交談 QQ Yahoo!
D人真系无耻,我上去小咗佢。
我都系大陆人。





[url]http://i13.photobucket.com/albums/a294/nightingaleo/2279720214122_56325_f1c0b24c4ea3e57.jpg[/url]
頂部
赤君-018
中校
Rank: 4


UID 10269
精華 0
積分 4
帖子 3082
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-24
來自 房間
狀態 離線
發表於 2010-12-15 06:25 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ot 於 2010-12-15 07:42 PM 發表
D人真系无耻,我上去小咗佢。
我都系大陆人。

多謝你呀
ps:無心歧視"大陸人",只是少部分

頂部
i4546546 (XJ9)
中校
Rank: 4
最終兵器


UID 25896
精華 0
積分 36
帖子 3552
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-10
狀態 離線
發表於 2010-12-15 06:28 PM  資料  短消息  加為好友 
師兄 有冇買埋金水貼呀?

頂部
赤君-018
中校
Rank: 4


UID 10269
精華 0
積分 4
帖子 3082
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-24
來自 房間
狀態 離線
發表於 2010-12-15 06:30 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 i4546546 於 2010-12-15 07:46 PM 發表
師兄 有冇買埋金水貼呀?

未呀,噴油果陣先買都未遲

頂部
firesun
少校
Rank: 3Rank: 3



UID 14153
精華 0
積分 3
帖子 2146
成品數目 3 件
閱讀權限 0
註冊 2006-9-17
狀態 離線
發表於 2010-12-15 06:30 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
戰斧
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 26796
精華 1
積分 10
帖子 12342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-5
狀態 離線
發表於 2010-12-15 06:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 黑曜命 於 2010-12-15 07:12 AM 發表
T^T毒死了ME~
無能力買去回家~101%會被老媽鬧死~

都唔係黑色喎! ...





「戰斧」一種係超時空要塞片內的人型兵器.
「戰斧」一盒自已少有地會完成的模型.
「戰斧」一個當年朋友給自己的花名.
「戰斧」一些過去的回憶.
頂部
赤君-018
中校
Rank: 4


UID 10269
精華 0
積分 4
帖子 3082
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-24
來自 房間
狀態 離線
發表於 2010-12-15 06:46 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
加一張"水印"素組圖

頂部
凌耐
平民
Rank: 1



UID 42377
精華 0
積分 0
帖子 9
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-15
來自 广州
狀態 離線
發表於 2010-12-15 06:57 PM  資料  短消息  加為好友  QQ
讲野客气地。唔好吓吓都大陆大陆。你都系大陆的一部分。你唔系“大LOOK就唔好禁大LOOK炮”虽然盗图是比较难接受。都唔好吓吓用全屏攻击来射杀无辜。。。。。。





无谓的向改造界进发!
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 08:21 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver