回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 

少尉
Rank: 3Rank: 3
我唔識字


熱誠勳章  
UID 1992
精華 4
積分 19
帖子 621
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2003-6-17
來自 摸
狀態 離線
發表於 2010-10-27 10:51 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 明天 於 2010-10-27 11:32 PM 發表


你唔踩車呀!?

佢果日要玩水





你睇我唔到!
頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2010-10-28 12:12 AM  資料  短消息  加為好友 





頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2010-10-28 11:07 PM  資料  短消息  加為好友 





頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2010-10-29 08:59 PM  資料  短消息  加為好友 





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-10-31 09:31 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 明天 於 2010-10-29 10:17 PM 發表
Tamron 70-300VC for Canon
http://www.dcfever.com/trading/view.php?itemID=745832

17-50?





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-10-31 09:33 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!
copy from dchome



50m鏡頭最符合人眼看東西的比例(透視比例),而又最少變形. 加之很多人都認為50mm最符合人眼視角, 故長期被奉為標頭. 以前很多前輩大師都以此鏡為”佩鏡”, 以35mm為”廣角”.

近代許多攝影師卻不這麼認為. 他們覺得符合人眼看東西的比例並不等同拍照片的視覺效果. 35mm更容易表現遠近比例和表達環境氣氛. 相片放大後才跟接近人眼視角.
加之人人視覺習慣不同. 有人看東西比較專注, 有人比較分散, 故曾有廠商也以40mm為其標頭. 各位只要試驗一下便知自己的習慣.

30mm好處在於在紀實之餘又較有氣氛, 可以令主體與周邊環境的關係得到體現, 而變形較28mm, 24mm 等輕微. 其景深也較50mm為深, 更適合紀實攝影. 若被攝者離攝影師3米, 光圈設到f5.6可令2米到5米範圍的東西清晰. 即可突出主題, 又不會過分虛化周邊, 有利表達氣氛. 而若設到f8, 則2米到7米遠都清晰.





最為重要的是35mm鏡頭有一獨特地方可以令攝影師不用舉機都可以構圖!


即:被攝者與鏡頭之間的距離等於畫面的橫度(從畫面左到右的長度), 而高度為其2/3.
很多photo journalist都知道這一法則. 只要稍加練習,一旦熟悉了便可事先構圖,  舉機便影!! 各位可以一試便知所言非虛.  

[ 本帖最後由 lazyslime 於 2006-12-20 01:37 AM 編輯 ]





頂部
raymondshe (新手上路)
大佐
Rank: 5Rank: 5


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1327
精華 16
積分 62
帖子 10420
成品數目 62 件
閱讀權限 10
註冊 1970-1-1
狀態 離線
發表於 2010-11-1 09:32 AM  資料  短消息  加為好友 
Canon PRea AT-100P
http://www.eprice.com.hk/mobile/talk/?prod_id=114&tid=37379

遲d d相機開機會有Windows Logo的說





或者我再重申一次,科林係一個公開留言o既地方,任何回覆不代表全網站會員.
I will now recap in English...
頂部
ArLip
少校
Rank: 3Rank: 3
銳意改革


UID 140
精華 2
積分 34
帖子 2442
成品數目 34 件
閱讀權限 102
註冊 2003-6-15
來自 北角
狀態 離線
發表於 2010-11-1 09:40 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
[吹雞]

11月26日大尾篤 BBQ

時間: 11月27日(六) 5:00 pm
地點: 大尾篤燒烤皇 (link)
人數: 幾多人就 book 幾多人
目的: 吹雞 XDD

報名:
1. ArLip
2. Raymondshe

ps. 果日如果有人想早些踏單車的話,我可能去唔到.....



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
紅色惡夢
少佐
Rank: 4
長期六點半


熱讚榜勳章  
UID 1975
精華 6
積分 34
帖子 7962
成品數目 34 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-11
來自 量地星
狀態 離線
發表於 2010-11-1 11:09 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lastman 於 2010-10-31 10:51 PM 發表
copy from dchome



50m鏡頭最符合人眼看東西的比例(透視比例),而又最少變形. 加之很多人都認為50mm最符合人眼視角, 故長期被奉為標頭. 以前很多前輩大師都以此鏡為”佩鏡”, 以35mm為”廣角”.
...

借支35 黎試下先





沒有新意,技術尚何! 哈哈哈!
頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2010-11-1 11:25 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ArLip 於 2010-11-1 10:58 AM 發表
[吹雞]

11月26日大尾篤 BBQ

時間: 11月26日(六) 5:00 pm
地點: 大尾篤燒烤皇 (link)
人數: 幾多人就 book 幾多人
目的: 吹雞 XDD

報名:
1. ArLip
2. Raymondshe

ps. 果日如果有人想早些踏單 ...

星期五???咪得我一個踩到車!??





頂部
ArLip
少校
Rank: 3Rank: 3
銳意改革


UID 140
精華 2
積分 34
帖子 2442
成品數目 34 件
閱讀權限 102
註冊 2003-6-15
來自 北角
狀態 離線
發表於 2010-11-1 11:30 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 明天 於 2010-11-1 12:43 PM 發表


星期五???咪得我一個踩到車!??

打錯了
是 27號黎~~

um...果日我收 4:30 大尾篤,所以應該踏唔到

頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2010-11-1 11:48 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ArLip 於 2010-11-1 12:48 PM 發表

打錯了
是 27號黎~~

um...果日我收 4:30 大尾篤,所以應該踏唔到

哦,星期六應該ok,....如果可以踩車既就早d入啦,建議去大圍租車,可以係大尾督交車果 D舖就ok.....
報名既講埋踩唔踩車啦,thanks!!!





頂部
ArLip
少校
Rank: 3Rank: 3
銳意改革


UID 140
精華 2
積分 34
帖子 2442
成品數目 34 件
閱讀權限 102
註冊 2003-6-15
來自 北角
狀態 離線
發表於 2010-11-1 11:53 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
[吹雞]

11月26日大尾篤 BBQ

時間: 11月27日(六) 5:00 pm
地點: 大尾篤燒烤皇 (link)
人數: 幾多人就 book 幾多人
目的: 吹雞 XDD

報名:
1. ArLip
2. Raymondshe
3. 明天 (踏單車)

頂部
raymondshe (新手上路)
大佐
Rank: 5Rank: 5


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1327
精華 16
積分 62
帖子 10420
成品數目 62 件
閱讀權限 10
註冊 1970-1-1
狀態 離線
發表於 2010-11-1 12:30 PM  資料  短消息  加為好友 
單車我要諗諗先,我過去大尾dook果邊好近





或者我再重申一次,科林係一個公開留言o既地方,任何回覆不代表全網站會員.
I will now recap in English...
頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-11-1 02:44 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!





頂部

少尉
Rank: 3Rank: 3
我唔識字


熱誠勳章  
UID 1992
精華 4
積分 19
帖子 621
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2003-6-17
來自 摸
狀態 離線
發表於 2010-11-1 03:04 PM  資料  短消息  加為好友 
11月26日大尾篤 BBQ

時間: 11月27日(六) 5:00 pm
地點: 大尾篤燒烤皇 (link)
人數: 幾多人就 book 幾多人
目的: 吹雞 XDD

報名:
1. ArLip
2. Raymondshe
3. 明天 (踏單車)
3.5 小望





你睇我唔到!
頂部
SOZAI (蘇仔)
上校
Rank: 4
砌模型係用口唔係用手!!


UID 11993
精華 0
積分 10
帖子 4246
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
來自 零米鎮
狀態 離線
發表於 2010-11-1 04:09 PM  資料  短消息  加為好友 
我星期6收一點啊...入到去都3點幾4點.唔單車啦,,影相同bbq

11月27日大尾篤 BBQ

時間: 11月27日(六) 5:00 pm
地點: 大尾篤燒烤皇 (link)
人數: 幾多人就 book 幾多人
目的: 吹雞 XDD

報名:
1. ArLip
2. Raymondshe
3. 明天 (踏單車)
4. 小望
5. sozai





咪硬膠啦..大C!...
頂部
大頭
少校
Rank: 3Rank: 3
醫生遠離我


UID 5129
精華 1
積分 23
帖子 2670
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-30
來自 雞籠
狀態 離線
發表於 2010-11-1 05:53 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 大頭 為MSN好友 通過MSN和 大頭 交談
回復 #18315 lastman 的帖子

=_=”
係車一開...隔離個女人即刻坐開d
你地d link 真係唔好亂開





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-11-1 08:55 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 大頭 於 2010-11-1 07:11 PM 發表
=_=”
係車一開...隔離個女人即刻坐開d
你地d link 真係唔好亂開

你用 ipad 睇


仲唸住第一張有衫著會醒扒





頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2010-11-1 09:45 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 大頭 於 2010-11-1 07:11 PM 發表
=_=”
係車一開...隔離個女人即刻坐開d
你地d link 真係唔好亂開

唔好帶有色眼鏡睇水著人像啦~~~





頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 02:24 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver