回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 香港模型聯盟限定 RECKLESS C3 2010 原件開和報告
juno11
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 794
精華 0
積分 3
帖子 888
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-11
狀態 離線
發表於 2010-9-6 12:42 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 anthonyyung 於 2010-9-6 01:53 PM 發表

顏料唔貴
但模既數量通常會多左

無錯, 分左多色模
有D 又未必可以夾到幾件MS 同色既一齊出, 大大增加左時間, 用料

其實我見今次小松隻NU 都似係就咁打磨好上COATING, 滲線.

頂部
juno11
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 794
精華 0
積分 3
帖子 888
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-11
狀態 離線
發表於 2010-9-6 12:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 AmazingFelix 於 2010-9-6 01:46 PM 發表



不如你出BD “藍色”版改件,賣畀o的有"財力”但無“能力”既人,可以賣多一轉都未定。

如果你呢套咁講, D 改件/MG/PG, 咪即係又係退步, 為左D 有"財力”但無“能力”既人

頂部
AmazingFelix
上尉
Rank: 3Rank: 3
造飛機中 ...


UID 10213
精華 6
積分 36
帖子 1458
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-22
來自 :不正常人類研究中心
狀態 離線
發表於 2010-9-6 12:50 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 anthonyyung 於 2010-9-6 13:53 發表

顏料唔貴
但模既數量通常會多左

通常,首辦分模不同塑料模型,可以大面積做模。首辦多以小細件或單件為主,所以起模時應己數算清楚模件組合。如果以Gundam為例,都係紅,白,藍和灰,最多可能加多個橙色。

但問題係,以Reckless計,Full Kit全白件都係15000yan至20000幾yan ,但加了色心理上好似做多左野,賣貴二,三千yan,玩家都應該唔會say No。

條數就係呢度.........

[ 本帖最後由 AmazingFelix 於 2010-9-6 02:19 PM 編輯 ]





Mid-Night Modeler
---Updated:[07-JUL-2012-Gallery]---
頂部
AmazingFelix
上尉
Rank: 3Rank: 3
造飛機中 ...


UID 10213
精華 6
積分 36
帖子 1458
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-22
來自 :不正常人類研究中心
狀態 離線
發表於 2010-9-6 12:55 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 juno11 於 2010-9-6 14:02 發表



如果你呢套咁講, D 改件/MG/PG, 咪即係又係退步, 為左D 有"財力”但無“能力”既人

基本上可以咁講,B-club有出過給MG用的手掌,全部不是灰色,係對應個盒MG顏色,cut出來就可以裝上件素組MG度,但就賣二千幾yan,真係貴到爆!

[ 本帖最後由 AmazingFelix 於 2010-9-6 02:22 PM 編輯 ]





Mid-Night Modeler
---Updated:[07-JUL-2012-Gallery]---
頂部
jawi888
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2370
精華 1
積分 38
帖子 600
成品數目 38 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-29
來自 爛件
狀態 離線
發表於 2010-9-6 01:05 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 jawi888 為MSN好友 通過MSN和 jawi888 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 有heart人 於 2010-9-5 10:55 PM 發表
"內部還有機械走過的痕跡 算是還蠻明顯的 也讓我們了解了這個應該不是人工雕刻出來的造型"

都已是5年前開始這樣生產....這就是"原型"師之謎....

這個已經跟台灣的模友有討論過了 像是柳生圭太那種手工不對稱的作家已經算不夠力了

但是他的個人風格強烈機體也相當富設計感

很好奇你們是怎麼開鋼模的 我記得成本來說相當恐怖 以單一零件來計算就已經要幾十萬了





RECKLESS MSN-04 SAZABI 1/144可動檢討完成  請來逛逛^^
http://tw.myblog.yahoo.com/wawe0621-wawe0621
頂部
jawi888
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2370
精華 1
積分 38
帖子 600
成品數目 38 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-29
來自 爛件
狀態 離線
發表於 2010-9-6 01:10 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 jawi888 為MSN好友 通過MSN和 jawi888 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 anthonyyung 於 2010-9-6 01:53 PM 發表

顏料唔貴
但模既數量通常會多左

原本可以一次開模的 六色就要多費工

真實的狀況 顏色越深的CAST硬度越弱 要放相當久才能完全定型 其實應該是要看添加染料的料性

尤其黑色的CAST 一整個是軟的?!!





RECKLESS MSN-04 SAZABI 1/144可動檢討完成  請來逛逛^^
http://tw.myblog.yahoo.com/wawe0621-wawe0621
頂部
juno11
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 794
精華 0
積分 3
帖子 888
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-11
狀態 離線
發表於 2010-9-6 01:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 jawi888 於 2010-9-6 02:23 PM 發表

這個已經跟台灣的模友有討論過了 像是柳生圭太那種手工不對稱的作家已經算不夠力了

但是他的個人風格強烈機體也相當富設計感

很好奇你們是怎麼開鋼模的 我記得成本來說相當恐怖 以單一零件來計算就 ...

現在大陸是平了很多的說

其實要做到那種出模, 是否需要另一種技巧呢
是否要PC 上AUTO CAD 畫圖先行.

不過又要懂得畫, 又要畫出來制成品討好, 我認為不是易事

頂部
juno11
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 794
精華 0
積分 3
帖子 888
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-11
狀態 離線
發表於 2010-9-6 01:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 jawi888 於 2010-9-6 02:28 PM 發表

原本可以一次開模的 六色就要多費工

真實的狀況 顏色越深的CAST硬度越弱 要放相當久才能完全定型 其實應該是要看添加染料的料性

尤其黑色的CAST 一整個是軟的?!!

小松的件, 不是CAST來的, 而是PU, PU 加入色將, 我覺得又未到軟, 唔知可唔可以講得上有點UN (Q)既感覺
CAST 出的邊位較柔, 出人形最好
PU就會尖利, 再加上以離心機生產法, 令到平面的變曲面情況大大改善
有利於出機械人GK, 不過產生泡泡的機會大一點

頂部
juno11
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 794
精華 0
積分 3
帖子 888
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-11
狀態 離線
發表於 2010-9-6 01:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 AmazingFelix 於 2010-9-6 02:13 PM 發表


基本上可以咁講,B-club有出過給MG用的手掌,全部不是灰色,係對應個盒MG顏色,cut出來就可以裝上件素組MG度,但就賣二千幾yan,真係貴到爆!

如果你花到時間, 又做到佢地既效果, 咁更係覺得人地貴LA

對我呢D 又無時間, 又無功力, 當然係等價交換LA

頂部
AmazingFelix
上尉
Rank: 3Rank: 3
造飛機中 ...


UID 10213
精華 6
積分 36
帖子 1458
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-22
來自 :不正常人類研究中心
狀態 離線
發表於 2010-9-6 01:24 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 juno11 於 2010-9-6 14:36 發表



如果你花到時間, 又做到佢地既效果, 咁更係覺得人地貴LA

對我呢D 又無時間, 又無功力, 當然係等價交換LA

師兄言重了,所有砌首辦模型的也是高手,這個領域小弟還未敢踏足,就知小弟功力未夠,還要多加努力!

[ 本帖最後由 AmazingFelix 於 2010-9-6 02:44 PM 編輯 ]





Mid-Night Modeler
---Updated:[07-JUL-2012-Gallery]---
頂部
kwan814
少校
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 19063
精華 19
積分 60
帖子 2890
成品數目 60 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 納稅北角
狀態 離線
發表於 2010-9-6 01:25 PM  資料  短消息  加為好友 
隻Nu好正
會唔會出埋破壞模式的獨角獸高達?

頂部
light
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 15564
精華 0
積分 0
帖子 672
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-13
狀態 離線
發表於 2010-9-6 04:43 PM  資料  短消息  加為好友 
NU簡直是神物

求更多圖

由其頭部和下半身

頂部
light
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 15564
精華 0
積分 0
帖子 672
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-13
狀態 離線
發表於 2010-9-6 04:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 juno11 於 2010-9-6 02:34 PM 發表



小松的件, 不是CAST來的, 而是PU, PU 加入色將, 我覺得又未到軟, 唔知可唔可以講得上有點UN (Q)既感覺
CAST 出的邊位較柔, 出人形最好
PU就會尖利, 再加上以離心機生產法, 令到平面的變曲面情況大大改善 ...

學到野

頂部
有heart人
上校
Rank: 4



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1941
精華 11
積分 80
帖子 5346
成品數目 80 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-13
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2010-9-6 04:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 AmazingFelix 於 2010-9-6 01:46 PM 發表



不如你出BD “藍色”版改件,賣畀o的有"財力”但無“能力”既人,可以賣多一轉都未定。

full kit 就話姐....conversion kit 又有原件.... 點都食唔到"o的有"財力”但無“能力”既人". 話時話日本真係有依d客路. hk就應該仲未有....





WIP
RE Bawoo
Upscaled HyGogg
頂部
有heart人
上校
Rank: 4



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1941
精華 11
積分 80
帖子 5346
成品數目 80 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-13
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2010-9-6 05:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 jawi888 於 2010-9-6 02:23 PM 發表

這個已經跟台灣的模友有討論過了 像是柳生圭太那種手工不對稱的作家已經算不夠力了

但是他的個人風格強烈機體也相當富設計感

很好奇你們是怎麼開鋼模的 我記得成本來說相當恐怖 以單一零件來計算就 ...

沒說錯柳生圭太個人風格強烈我本人非常欣賞. 所以只要確保gk的外型跟設定同樣美觀就不乏銷路. 就是這樣引入電腦技術應用於首辦模型上, 有了電腦技術自然可以不廢力氣做分件等工作. "色件"也就跟隨之而生再吸納一批素組(或沒有時間,地方等)客人. 相對地也超越了其他傳統首辦高達模型商的水平. 要studio reckless 的就只有一家別無他選(不討論翻件), 所以生產成本就可輕易轉到忠實fans身上, 同時再享受由電腦技術帶來的成本效益 (開發成本因檔案資料增加而下調). 現在只要做好一邊,上cad, 由電腦軟件修正再作mirror後出電腦精雕原件, 其餘一至兩成後期人手加工...方便快捷.  所以現在studio reckless賣的只其設計不再是手功.

[ 本帖最後由 有heart人 於 2010-9-6 07:16 PM 編輯 ]





WIP
RE Bawoo
Upscaled HyGogg
頂部
byg_zam
中校
Rank: 4


UID 2015
精華 0
積分 1
帖子 3090
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-15
狀態 離線
發表於 2010-9-6 06:09 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 有heart人 於 2010-9-6 17:57 發表



沒說錯柳生圭太個人風格強烈我本人非常欣賞. 所以只要確保gk的外型跟設定同樣美觀就不乏銷路. 就是這樣引入電腦技術應用於首辦模型上, 有了電腦技術自然可以不廢力氣做分件等工作. "色件"也就跟隨之而生再 ...

其實首辨一向既原意唔係就係將小眾既角色,透過不同原型師雙手展現個人風格既作品,作小量生產。唔明柳生圭太個人風格強烈既作品竟然有人認為係過時,可能我真係老囉....





頂部
T.M.R
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11944
精華 0
積分 7
帖子 1574
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-30
來自 hk
狀態 離線
發表於 2010-9-6 06:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 有heart人 於 2010-9-6 07:15 PM 發表



沒說錯柳生圭太個人風格強烈我本人非常欣賞. 所以只要確保gk的外型跟設定同樣美觀就不乏銷路. 就是這樣引入電腦技術應用於首辦模型上, 有了電腦技術自然可以不廢力氣做分件等工作. "色件"也就跟隨之而生再 ...

首辦手辦,  i was appriciated  with studio reckless kit at first because i was impressed by how human hands can produce stong and straight robotic figures, as well as the design of corse. Yet apparentlly now days with improve technology, resign cast kits is getting close to model (bandai) production use computer to start the structure and produce the actual thing.... even multi colour projecting is now for resign kit then whats the difference with bandai? (this doesnt mean i wont buy their stuff anymore) what i'm trying to say is in this case to some extend they are fighting against Bandais market. I'm worried that......

頂部
有heart人
上校
Rank: 4



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1941
精華 11
積分 80
帖子 5346
成品數目 80 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-13
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2010-9-6 06:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 byg_zam 於 2010-9-6 07:27 PM 發表

其實首辨一向既原意唔係就係將小眾既角色,透過不同原型師雙手展現個人風格既作品,作小量生產。唔明柳生圭太個人風格強烈既作品竟然有人認為係過時,可能我真係老囉....

樓主話柳生圭太手功....唔係話佢個人風格. 依加studio reckless的"原型師雙手"....唔再係"人手".





WIP
RE Bawoo
Upscaled HyGogg
頂部
byg_zam
中校
Rank: 4


UID 2015
精華 0
積分 1
帖子 3090
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-15
狀態 離線
發表於 2010-9-6 06:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 有heart人 於 2010-9-6 18:19 發表


樓主話柳生圭太手功....唔係話佢個人風格. 依加studio reckless的"原型師雙手"....唔再係"人手".

我反而ok佢D手功(仲有NAOKI ),比其他有"人味"





頂部
有heart人
上校
Rank: 4



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1941
精華 11
積分 80
帖子 5346
成品數目 80 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-13
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2010-9-6 06:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 T.M.R 於 2010-9-6 07:34 PM 發表


首辦手辦,  i was appriciated  with studio reckless kit at first because i was impressed by how human hands can produce stong and straight robotic figures, as well as the design of corse. Yet  ...

I don't think they will compete with Bandai injection kit. They are working for mutual benefit. I believe it is now SR that helped the B-club to stay alive. The thing is how we justifiy the money we are paying.... in the past we paid for design and workmanship... now it seems we are paying for design alone. So why do we have to pay even more than the past... that's the point I asked myself for a long time. So finally right now I haven't bought any SR kit la....  I don't want to pay more when I know they are making the kit a lot less in cost.





WIP
RE Bawoo
Upscaled HyGogg
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 07:09 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver