回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
skwong
少校
Rank: 3Rank: 3
偶像 - 伊世谷大士


大毒梟勳章  
UID 1456
精華 2
積分 19
帖子 2638
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-30
來自 二丁目
狀態 離線
發表於 2010-9-2 10:14 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lastman 於 2010-9-2 11:27 AM 發表



剛剛先去完番黎無耐       你無約埋 D 同學去

All of us (同學) go together, just want to ask more to come....!!

頂部
紅色惡夢
少佐
Rank: 4
長期六點半


熱讚榜勳章  
UID 1975
精華 6
積分 34
帖子 7962
成品數目 34 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-11
來自 量地星
狀態 離線
發表於 2010-9-2 10:29 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lastman 於 2010-9-2 11:31 AM 發表




玩到咁大        有無溝色表 /  CANON  專用色

你要我係pantone 揾隻色比你再叫奶傑溝





沒有新意,技術尚何! 哈哈哈!
頂部
紅色惡夢
少佐
Rank: 4
長期六點半


熱讚榜勳章  
UID 1975
精華 6
積分 34
帖子 7962
成品數目 34 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-11
來自 量地星
狀態 離線
發表於 2010-9-2 10:29 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 skwong 於 2010-9-2 11:32 AM 發表


All of us (同學) go together, just want to ask more to come....!!

有冇同學先





沒有新意,技術尚何! 哈哈哈!
頂部
大頭
少校
Rank: 3Rank: 3
醫生遠離我


UID 5129
精華 1
積分 23
帖子 2670
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-30
來自 雞籠
狀態 離線
發表於 2010-9-2 10:30 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 大頭 為MSN好友 通過MSN和 大頭 交談


QUOTE:
原帖由 lastman 於 2010-9-2 09:36 發表




DX FISHEYE



新一個月又黎 , 有咩目標先 , 不如小白兔

都話買左兩條魚...

喪窮...唔好再荼毒我咧...





頂部
大頭
少校
Rank: 3Rank: 3
醫生遠離我


UID 5129
精華 1
積分 23
帖子 2670
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-30
來自 雞籠
狀態 離線
發表於 2010-9-2 10:31 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 大頭 為MSN好友 通過MSN和 大頭 交談


QUOTE:
原帖由 紅色惡夢 於 2010-9-2 10:29 發表



有冇女同學先

佢既同學...係姐姐級喎...原來你好大姐系~~





頂部
clothoest
少佐
Rank: 4
輕鬆模型


UID 14001
精華 5
積分 35
帖子 6763
成品數目 35 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-12
來自 朱諾
狀態 離線
發表於 2010-9-2 10:38 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 clothoest 為MSN好友 通過MSN和 clothoest 交談


QUOTE:
原帖由 大頭 於 2010-9-2 11:48 AM 發表


都話買左兩條魚...

喪窮...唔好再荼毒我咧...

唔信





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/clothomachi
不夠立體的攝影世界
頂部
skwong
少校
Rank: 3Rank: 3
偶像 - 伊世谷大士


大毒梟勳章  
UID 1456
精華 2
積分 19
帖子 2638
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-30
來自 二丁目
狀態 離線
發表於 2010-9-2 10:39 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 紅色惡夢 於 2010-9-2 11:47 AM 發表



有冇女同學先

10-12 女同學

頂部
skwong
少校
Rank: 3Rank: 3
偶像 - 伊世谷大士


大毒梟勳章  
UID 1456
精華 2
積分 19
帖子 2638
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-30
來自 二丁目
狀態 離線
發表於 2010-9-2 10:40 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 clothoest 於 2010-9-2 11:56 AM 發表


唔信

唔信 X2

頂部
紅色惡夢
少佐
Rank: 4
長期六點半


熱讚榜勳章  
UID 1975
精華 6
積分 34
帖子 7962
成品數目 34 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-11
來自 量地星
狀態 離線
發表於 2010-9-2 10:48 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 skwong 於 2010-9-2 11:57 AM 發表


10-12 女同學



QUOTE:
原帖由 大頭 於 2010-9-2 11:49 AM 發表


佢既同學...係姐姐級喎...原來你好大姐系~~

咁當幫L Man 問囉





沒有新意,技術尚何! 哈哈哈!
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2010-9-2 11:00 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 skwong 於 2010-9-2 11:58 AM 發表


唔信 X2

吾信 X 3

QUOTE:
原帖由 大頭 於 2010-9-2 11:49 AM 發表


佢既同學...係姐姐級喎...原來你好大姐系~~

咦?你又知既??

QUOTE:
原帖由 skwong 於 2010-9-2 11:57 AM 發表
10-12 女同學

年齡呢??





LHPP . VCR .兔
頂部
skwong
少校
Rank: 3Rank: 3
偶像 - 伊世谷大士


大毒梟勳章  
UID 1456
精華 2
積分 19
帖子 2638
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-30
來自 二丁目
狀態 離線
發表於 2010-9-2 12:13 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2010-9-2 12:18 PM 發表

吾信 X 3

咦?你又知既??

年齡呢??

25-35

頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2010-9-2 12:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 skwong 於 2010-9-2 01:31 PM 發表


25-35

咦??都ok喎





LHPP . VCR .兔
頂部
大頭
少校
Rank: 3Rank: 3
醫生遠離我


UID 5129
精華 1
積分 23
帖子 2670
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-30
來自 雞籠
狀態 離線
發表於 2010-9-2 12:39 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 大頭 為MSN好友 通過MSN和 大頭 交談


QUOTE:
原帖由 skwong 於 2010-9-2 12:13 發表


25-35

咦...上攝影堂都知道...sk 果然好野...





頂部
大頭
少校
Rank: 3Rank: 3
醫生遠離我


UID 5129
精華 1
積分 23
帖子 2670
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-30
來自 雞籠
狀態 離線
發表於 2010-9-2 01:39 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 大頭 為MSN好友 通過MSN和 大頭 交談
Bad news from Dev-Team

Jailbreakme v2.0 was a great success, and it’s provided a nice leveling point for all jailbreakers and unlockers on all devices at firmware versions less than 4.0.2/3.2.2. We hope that everybody ever interested in jailbreaks or unlocks was able to join in on the jailbreakme bonanza. Those of you who had Cydia capture your SHSH blobs, or those of you who captured them locally, will always be able to benefit from the jailbreakme.com v2.0 release. Congratulations!

Now it’s a few weeks later, and Apple has closed the jailbreakme.com hole. They’re shipping devices with FW 4.0.2/3.2.2, impervious to this particular jailbreak. So now, people will begin to ask: will there be a jailbreak for devices that shipped with 4.0.2/3.2.2, out of the box?

No, there won’t be. FW 4.0.2/3.2.2 was *only* released to fix the jailbreakme hole. With FW 4.1 still in its beta stages, it makes no sense to escalate the “cat & mouse” with Apple for FW updates that only fix the jailbreak holes. To quote WOPR, “the only winning move is not to play”.

If the cat & mouse game escalates too quickly, especially during beta FW periods, nobody but Apple benefits. For this reason, there won’t be a 4.0.2/3.2.2 jailbreak specifically during the period where 4.0.2/3.2.2 is the latest public release. At best, some future 4.1x FW jailbreak *may* be compatible with 4.0.2/3.2.2 (but don’t count on that).

If any of this is confusing, please ask below in our comments section!

P.S.: For those of you with iPhone3G or iPod Touch 2G(not MC version), it’s true you can always use redsn0w to jailbreak your 4.x devices. Don’t let that dilute the above message, though

4.0.2 同 3.2.2 都唔可以 蕉迫....





頂部
chestert
少佐
Rank: 4
乜都唔識...


UID 13263
精華 0
積分 7
帖子 6326
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 花丸幼稚園
狀態 離線
發表於 2010-9-2 01:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 大頭 於 2010-9-2 02:57 PM 發表
Bad news from Dev-Team

Jailbreakme v2.0 was a great success, and it’s provided a nice leveling point for all jailbreakers and unlockers on all devices at firmware versions less  ...






F
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2010-9-2 02:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 大頭 於 2010-9-2 02:57 PM 發表
Bad news from Dev-Team

Jailbreakme v2.0 was a great success, and it’s provided a nice leveling point for all jailbreakers and unlockers on all devices at firmware versions less  ...

唯有再等下囉





LHPP . VCR .兔
頂部
大頭
少校
Rank: 3Rank: 3
醫生遠離我


UID 5129
精華 1
積分 23
帖子 2670
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-30
來自 雞籠
狀態 離線
發表於 2010-9-2 02:22 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 大頭 為MSN好友 通過MSN和 大頭 交談


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2010-9-2 14:07 發表


唯有再等下囉






頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2010-9-2 02:39 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 大頭 於 2010-9-2 03:40 PM 發表



太得戚喇
有排等...





LHPP . VCR .兔
頂部
大頭
少校
Rank: 3Rank: 3
醫生遠離我


UID 5129
精華 1
積分 23
帖子 2670
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-30
來自 雞籠
狀態 離線
發表於 2010-9-2 03:03 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 大頭 為MSN好友 通過MSN和 大頭 交談
ios 4.1 4.2 都黎...
如果加既 function... jb 都做到就唔駛 up ...

http://www.pcpop.com/doc/0/572/572513.shtml
http://www.pcpop.com/doc/0/572/572516.shtml





頂部
clothoest
少佐
Rank: 4
輕鬆模型


UID 14001
精華 5
積分 35
帖子 6763
成品數目 35 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-12
來自 朱諾
狀態 離線
發表於 2010-9-2 03:19 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 clothoest 為MSN好友 通過MSN和 clothoest 交談


QUOTE:
原帖由 大頭 於 2010-9-2 04:21 PM 發表
ios 4.1 4.2 都黎...
如果加既 function... jb 都做到就唔駛 up ...

http://www.pcpop.com/doc/0/572/572513.shtml
http://www.pcpop.com/doc/0/572/572516.shtml

多數唔駛up





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/clothomachi
不夠立體的攝影世界
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 05:44 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver