回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 9月 HG00 GN-011 Gundam Harute
L.EGEND
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15761
精華 0
積分 11
帖子 1346
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-21
狀態 離線
發表於 2010-8-31 06:09 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VKKVKKVKKVKK 於 2010-8-31 05:06 PM 發表

你係咪諗多左,我既意思係00電影版剩係得你先有得睇咩,全世界冇得睇?日本人冇得睇?有首映飛既都冇得睇?就算睇唔到首映,遲d網上都有得down啦
睇到首映好巴閉咩.................
仲有我咁肯定隻hg做唔到 ...

朋友,你既態度唔係好得喎
唔好介意我咁講,可能你大過依到好多人,但係你既說話方式、行為等等同小學雞冇乜分別喎...

頂部
VKKVKKVKKVKK
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 38574
精華 0
積分 0
帖子 898
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-23
來自 地球,亞洲,中國,香港,新界,沙田
狀態 離線
發表於 2010-8-31 06:10 PM  資料  短消息  加為好友  添加 VKKVKKVKKVKK 為MSN好友 通過MSN和 VKKVKKVKKVKK 交談


QUOTE:
原帖由 lotty424 於 2010-8-31 07:25 PM 發表

啟稟博士,你之前有個POST講過自己而家讀FORM幾

冇錯,我大佢,但個POST只講我幾多歲,唔係FORM幾 ,如果真係睇到果個POST,佢都真係查得我好深入,事關,個POST好後,唔通係高登D起底組@@,閃.......





剎那:世界本來...就是那麼簡單!
Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding.
頂部
VKKVKKVKKVKK
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 38574
精華 0
積分 0
帖子 898
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-23
來自 地球,亞洲,中國,香港,新界,沙田
狀態 離線
發表於 2010-8-31 06:13 PM  資料  短消息  加為好友  添加 VKKVKKVKKVKK 為MSN好友 通過MSN和 VKKVKKVKKVKK 交談


QUOTE:
原帖由 L.EGEND 於 2010-8-31 07:27 PM 發表

朋友,你既態度唔係好得喎
唔好介意我咁講,可能你大過依到好多人,但係你既說話方式、行為等等同小學雞冇乜分別喎...

我的確唔係大人,咁點....,仲有後尾我掉轉態度,都係俾人串,仲有你用小學雞話人你覺得係咪都有D挑釁成份呢

[ 本帖最後由 VKKVKKVKKVKK 於 2010-8-31 07:33 PM 編輯 ]





剎那:世界本來...就是那麼簡單!
Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding.
頂部
VKKVKKVKKVKK
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 38574
精華 0
積分 0
帖子 898
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-23
來自 地球,亞洲,中國,香港,新界,沙田
狀態 離線
發表於 2010-8-31 06:18 PM  資料  短消息  加為好友  添加 VKKVKKVKKVKK 為MSN好友 通過MSN和 VKKVKKVKKVKK 交談
唔該唔好再同我拗,唔想再嘈,都真係出果陣知結果再拗都未遲啦................]
係咪先..





剎那:世界本來...就是那麼簡單!
Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding.
頂部
willkwok
少校
Rank: 3Rank: 3



UID 35342
精華 0
積分 31
帖子 2808
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-3
狀態 離線
發表於 2010-8-31 06:25 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VKKVKKVKKVKK 於 2010-8-31 07:31 PM 發表

我的確唔係大人,咁點....,仲有後尾我掉轉態度,都係俾人串,仲有你用小學雞話人你覺得係咪都有D挑釁成份呢

話人小學雞意指對方行為幼稚
而非指對方年幼
只係冇講得咁白

回正題,
點都好
至少Zabanya 好大機會出多盒 追加BIT...

至於眼唔同色/唔同型
有兩個可能
1,就咁一塊面, 一個頭,一塊眼鏡 要唔同色自己買兩盒/遲下出多盒  (最大可能)
2,一盒兩塊面/兩個頭 可參考bandai出既初號機(普通面, 暴走面)

頂部

上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 10681
精華 0
積分 0
帖子 1539
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-12
狀態 離線
發表於 2010-8-31 06:27 PM  資料  短消息  加為好友  添加 月 為MSN好友 通過MSN和 月 交談


QUOTE:
原帖由 VKKVKKVKKVKK 於 2010-8-31 07:31 PM 發表

我的確唔係大人,咁點....,仲有後尾我掉轉態度,都係俾人串,仲有你用小學雞話人你覺得係咪都有D挑釁成份呢

請先自我檢討一下

頂部
VKKVKKVKKVKK
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 38574
精華 0
積分 0
帖子 898
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-23
來自 地球,亞洲,中國,香港,新界,沙田
狀態 離線
發表於 2010-8-31 06:29 PM  資料  短消息  加為好友  添加 VKKVKKVKKVKK 為MSN好友 通過MSN和 VKKVKKVKKVKK 交談


QUOTE:
原帖由 於 2010-8-31 07:45 PM 發表


請先自我檢討一下

依D野各有各做,我檢討都要你管?..................我宜家開始檢討你都唔知啦....





剎那:世界本來...就是那麼簡單!
Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding.
頂部
willkwok
少校
Rank: 3Rank: 3



UID 35342
精華 0
積分 31
帖子 2808
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-3
狀態 離線
發表於 2010-8-31 06:30 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 於 2010-8-31 07:45 PM 發表


請先自我檢討一下

跟住會要
我地咁多人一齊檢討下先

頂部
corollas
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15701
精華 0
積分 0
帖子 1902
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-19
來自 冥皇星
狀態 離線
發表於 2010-8-31 06:32 PM  資料  短消息  加為好友 
又嚟...

點都好, 笨大一定會出1/100, 到時我哋要兩隻眼, 六隻眼, 甚至十隻眼都冇問題啦, 係咪? 無謂執著於隻HG度啦. Harute係無辜架...

頂部

上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 10681
精華 0
積分 0
帖子 1539
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-12
狀態 離線
發表於 2010-8-31 06:32 PM  資料  短消息  加為好友  添加 月 為MSN好友 通過MSN和 月 交談


QUOTE:
原帖由 VKKVKKVKKVKK 於 2010-8-31 07:47 PM 發表

依D野各有各做,我檢討都要你管?..................我宜家開始檢討你都唔知啦....

-del-

咁一齊檢討下啦    不過估唔到建議你檢討下都會撩起你

頂部
VKKVKKVKKVKK
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 38574
精華 0
積分 0
帖子 898
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-23
來自 地球,亞洲,中國,香港,新界,沙田
狀態 離線
發表於 2010-8-31 06:32 PM  資料  短消息  加為好友  添加 VKKVKKVKKVKK 為MSN好友 通過MSN和 VKKVKKVKKVKK 交談


QUOTE:
原帖由 willkwok 於 2010-8-31 07:43 PM 發表

話人小學雞意指對方行為幼稚
而非指對方年幼
只係冇講得咁白

回正題,
點都好
至少Zabanya 好大機會出多盒 追加BIT...

至於眼唔同色/唔同型
有兩個可能
1,就咁一塊面, 一個頭,一塊眼鏡 要唔同色自 ...

冇消息指有,部野講左咁耐都冇,機會率低,何況笨大想多人買,有一定會講





剎那:世界本來...就是那麼簡單!
Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding.
頂部
VKKVKKVKKVKK
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 38574
精華 0
積分 0
帖子 898
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-23
來自 地球,亞洲,中國,香港,新界,沙田
狀態 離線
發表於 2010-8-31 06:36 PM  資料  短消息  加為好友  添加 VKKVKKVKKVKK 為MSN好友 通過MSN和 VKKVKKVKKVKK 交談


QUOTE:
原帖由 corollas 於 2010-8-31 07:50 PM 發表
又嚟...

點都好, 笨大一定會出1/100, 到時我哋要兩隻眼, 六隻眼, 甚至十隻眼都冇問題啦, 係咪? 無謂執著於隻HG度啦. Harute係無辜架...

我怕出1/100既機會都唔係百分百,因為1/100好似愈黎愈唔想出,特別係00,1/100 D機少到...........除左MG





剎那:世界本來...就是那麼簡單!
Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding.
頂部
corollas
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15701
精華 0
積分 0
帖子 1902
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-19
來自 冥皇星
狀態 離線
發表於 2010-8-31 07:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VKKVKKVKKVKK 於 2010-8-31 07:54 PM 發表

我怕出1/100既機會都唔係百分百,因為1/100好似愈黎愈唔想出,特別係00,1/100 D機少到...........除左MG

咁希望笨大向住MG出發, 咁就連1/100都慳番

PS: 我都會檢討吓...

頂部
timtim123
上等兵
Rank: 2


UID 30104
精華 0
積分 3
帖子 233
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-1
來自 媽咪個肚
狀態 離線
發表於 2010-8-31 07:02 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
你要人地尊重你,首先要尊重人
要人地檢討,首先要自己檢討自己
人地講既一定錯,你講既就一定岩?
之前有人話過咩ooq心口有兩個爐,痴埋一齊丫,結果?
好似小學雞咁,明知錯都死撐
ZABANYA你係估岩左,咁又點,好威風?呢一世估咩都會岩,唔會錯?
係既你估下d考試題目俾我睇下,益下我都好
多d接納人地既意見,唔好成日以為自己岩哂

[ 本帖最後由 timtim123 於 2010-8-31 07:05 PM 編輯 ]

頂部
L.EGEND
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15761
精華 0
積分 11
帖子 1346
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-21
狀態 離線
發表於 2010-8-31 07:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VKKVKKVKKVKK 於 2010-8-31 07:47 PM 發表

依D野各有各做,我檢討都要你管?..................我宜家開始檢討你都唔知啦....

又唔好介意我講多句,點解依個post 咁多人講野,就係有咁多人不約而同對你有意見?
溫馨提示,凡事必有因,檢討既話不如諗下依一點...

[ 本帖最後由 L.EGEND 於 2010-8-31 08:24 PM 編輯 ]

頂部
VKKVKKVKKVKK
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 38574
精華 0
積分 0
帖子 898
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-23
來自 地球,亞洲,中國,香港,新界,沙田
狀態 離線
發表於 2010-8-31 07:10 PM  資料  短消息  加為好友  添加 VKKVKKVKKVKK 為MSN好友 通過MSN和 VKKVKKVKKVKK 交談


QUOTE:
原帖由 timtim123 於 2010-8-31 08:20 PM 發表
你要人地尊重你,首先要尊重人
要人地檢討,首先要自己檢討自己
人地講既一定錯,你講既就一定岩?
之前有人話過咩ooq心口有兩個爐,痴埋一齊丫,結果?
好似小學雞咁,明知錯都死撐
多d接納人地既意見,唔好成日以 ...

依D野係要有結果先會知邊個對與錯,我又冇強迫人去認同我既結論,肯定都只係本人肯定,冇話要你都肯定埋我係既肯定係岩,過分D講我叫你去死你就去死咩?只係本人既覺得,最終咪又係要用結果來開估......係E個區大家都只係討論,未必有人講既野一定岩,乜都要官方公佈先肯定到,用另一個角度睇,個個都只係睇完人地D POST然後慢慢吹水等結果....,你咪當我吹水算囉......

[ 本帖最後由 VKKVKKVKKVKK 於 2010-8-31 08:31 PM 編輯 ]





剎那:世界本來...就是那麼簡單!
Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding.
頂部
timtim123
上等兵
Rank: 2


UID 30104
精華 0
積分 3
帖子 233
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-1
來自 媽咪個肚
狀態 離線
發表於 2010-8-31 07:13 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VKKVKKVKKVKK 於 2010-8-31 07:10 PM 發表

依D野係要有結果先會知邊個對與錯,我又冇強迫人去認同我既結論,肯定都只係本人肯定,冇話要你都肯定埋我係既肯定係岩,只本人覺得,最終咪又係要用結果來問估......係E個區大家都只係討論,未必有人講既打一定岩, ...

你係咁否定人地,強調自己係岩,咁同強迫人去認同你「估」既野係岩既有咩分別?

頂部
VKKVKKVKKVKK
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 38574
精華 0
積分 0
帖子 898
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-23
來自 地球,亞洲,中國,香港,新界,沙田
狀態 離線
發表於 2010-8-31 07:14 PM  資料  短消息  加為好友  添加 VKKVKKVKKVKK 為MSN好友 通過MSN和 VKKVKKVKKVKK 交談


QUOTE:
原帖由 timtim123 於 2010-8-31 08:31 PM 發表

你係咁否定人地,強調自己係岩,咁同強迫人去認同你「估」既野係岩既有咩分別?

咁你又點解一定覺得佢可能會有,因為你都想我唔好咁諗姐.....





剎那:世界本來...就是那麼簡單!
Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding.
頂部
timtim123
上等兵
Rank: 2


UID 30104
精華 0
積分 3
帖子 233
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-1
來自 媽咪個肚
狀態 離線
發表於 2010-8-31 07:16 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VKKVKKVKKVKK 於 2010-8-31 07:14 PM 發表

咁你又點解一定覺得佢可能會有,因為你都想我唔好咁諗姐.....

我講「可能」,你講「一定」

頂部
VKKVKKVKKVKK
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 38574
精華 0
積分 0
帖子 898
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-23
來自 地球,亞洲,中國,香港,新界,沙田
狀態 離線
發表於 2010-8-31 07:18 PM  資料  短消息  加為好友  添加 VKKVKKVKKVKK 為MSN好友 通過MSN和 VKKVKKVKKVKK 交談


QUOTE:
原帖由 timtim123 於 2010-8-31 08:34 PM 發表

我講「可能」,你講「一定」

咁你自己又判斷下笨大有冇咁好死出曬俾你........
ZABANYA都唔俾架啦





剎那:世界本來...就是那麼簡單!
Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding.
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 05:26 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver