回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 本 港 康 泰 旅 行 團 於 菲 律 賓 被 挾 持
亮瑜
壹等兵
Rank: 1



UID 38627
精華 0
積分 0
帖子 169
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-24
狀態 離線
發表於 2010-8-23 07:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 黑曜命 於 2010-8-23 08:32 PM 發表


菲律賓 已經 入黑名單
HK人 唔會去個度旅屁行~
D警察又無腦又害死人
記者 為了 自己國家 哂巴閉  影 警察的威風史~
正白痴~

梗係啦死GE 又吳係菲律賓人

頂部
ss
少校
Rank: 3Rank: 3
藍藍路


UID 19737
精華 0
積分 23
帖子 2320
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-10
來自 macau
狀態 離線
發表於 2010-8-23 07:18 PM  資料  短消息  加為好友 
公安的話5分鐘可以了





~世上沒有最強機體,只有最強機師
      最強的不是神,而是創造其跡的子民
           制作模形的最強工具,就是你的一對手!!~
頂部
肥龜
上校
Rank: 4


UID 10353
精華 0
積分 43
帖子 5658
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-29
狀態 離線
發表於 2010-8-23 07:18 PM  資料  短消息  加為好友  添加 肥龜 為MSN好友 通過MSN和 肥龜 交談 ICQ 狀態
點解咁多市民-.-?





SD高達Online ID:0o龜o0
頂部
亮瑜
壹等兵
Rank: 1



UID 38627
精華 0
積分 0
帖子 169
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-24
狀態 離線
發表於 2010-8-23 07:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 新人王 於 2010-8-23 08:35 PM 發表


唔係可以點
未有最新消息
又唔可以冷場

反正都吳差果一句 真係講少句好過啦

頂部
MAHTC
中校
Rank: 4



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 27263
精華 5
積分 56
帖子 3949
成品數目 56 件
閱讀權限 0
註冊 2008-3-18
狀態 離線
發表於 2010-8-23 07:19 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
紅萬敵
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 36903
精華 0
積分 4
帖子 1017
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-1
來自 厠所
狀態 離線
發表於 2010-8-23 07:20 PM  資料  短消息  加為好友  添加 紅萬敵 為MSN好友 通過MSN和 紅萬敵 交談
d '特種部隊'睇泥唔知巴士門係推唔係拉





oh yeah!
頂部
黑曜命
少校
Rank: 3Rank: 3
模型女孩N號-黑鴨


UID 29962
精華 0
積分 24
帖子 2841
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
來自 沒有聲音的世界
狀態 離線
發表於 2010-8-23 07:20 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #163 肥龜 的帖子

係囉- - 有師兄話 記者黎...
岩岩我見到有個 白色背心的叔叔渣傘 行過去 = =





長期潛水,有緣再會~
呢度同以前唔同哂,靜左咁多...
頂部
亮瑜
壹等兵
Rank: 1



UID 38627
精華 0
積分 0
帖子 169
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-24
狀態 離線
發表於 2010-8-23 07:21 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 紅萬敵 於 2010-8-23 08:38 PM 發表
d '特種部隊'睇泥唔知巴士門係推唔係拉

爬入去即刻爬番出黎

頂部
hide
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 26323
精華 24
積分 244
帖子 1934
成品數目 244 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-24
狀態 離線
發表於 2010-8-23 07:21 PM  資料  短消息  加為好友 
呢D 都叫 "特種部隊"?
解放軍同美國佬個d 叫咩呀?
iron man 呀??

頂部
黑曜命
少校
Rank: 3Rank: 3
模型女孩N號-黑鴨


UID 29962
精華 0
積分 24
帖子 2841
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
來自 沒有聲音的世界
狀態 離線
發表於 2010-8-23 07:23 PM  資料  短消息  加為好友 
<--想看 槍手的死樣 (薄格仔!!!唔要太厚的格仔

去到最後....2個死左?!

天氣好差~ 閃雷叔叔一定嬲 菲警係無能





長期潛水,有緣再會~
呢度同以前唔同哂,靜左咁多...
頂部
紅萬敵
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 36903
精華 0
積分 4
帖子 1017
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-1
來自 厠所
狀態 離線
發表於 2010-8-23 07:23 PM  資料  短消息  加為好友  添加 紅萬敵 為MSN好友 通過MSN和 紅萬敵 交談


QUOTE:
原帖由 hide 於 2010-8-23 08:39 PM 發表
呢D 都叫 "特種部隊"?
解放軍同美國佬個d 叫咩呀?
iron man 呀??

無線話佢地係"特種部隊"呀麻
我見佢地係咁拉一道 用推既方式泥開既門





oh yeah!
頂部
karlin
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30859
精華 0
積分 14
帖子 535
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-16
狀態 離線
發表於 2010-8-23 07:25 PM  資料  短消息  加為好友  添加 karlin 為MSN好友 通過MSN和 karlin 交談
見到佢用條發毛繩破門睇到發火
成班友係出面唔知做咩..
等個槍手餓死咩

頂部
模情雪
平民
Rank: 1


UID 41926
精華 0
積分 1
帖子 42
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-7
狀態 離線
發表於 2010-8-23 07:27 PM  資料  短消息  加為好友  添加 模情雪 為MSN好友 通過MSN和 模情雪 交談
後尾打完,我先見到SWAT(Special Weapons And Tactics,意為「特種武器和戰術」部隊)係度行!係黑3家!唔係電視講既"特種部隊"!藍色3既X街係police!好怕死!





Bad Company2 MajorI
頂部
hide
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 26323
精華 24
積分 244
帖子 1934
成品數目 244 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-24
狀態 離線
發表於 2010-8-23 07:29 PM  資料  短消息  加為好友 
睇返  youtube 新聞
有2次個槍手車門..............
點解唔個陣 啪林佢...............
sinper 一野就死啦.....................

頂部
紅萬敵
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 36903
精華 0
積分 4
帖子 1017
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-1
來自 厠所
狀態 離線
發表於 2010-8-23 07:30 PM  資料  短消息  加為好友  添加 紅萬敵 為MSN好友 通過MSN和 紅萬敵 交談
唔知大家有無留意 岩岩拎搥打巴士門果個人 仲多次飛埋個搥入車





oh yeah!
頂部
hide
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 26323
精華 24
積分 244
帖子 1934
成品數目 244 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-24
狀態 離線
發表於 2010-8-23 07:32 PM  資料  短消息  加為好友 
點解呢度唔啪林佢???



查看積分策略說明
附件
2010-8-23 07:32 PM
12210152.jpg (55.05 KB)
 
頂部
亮瑜
壹等兵
Rank: 1



UID 38627
精華 0
積分 0
帖子 169
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-24
狀態 離線
發表於 2010-8-23 07:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hide 於 2010-8-23 08:47 PM 發表
睇返  youtube 新聞
有2次個槍手車門..............
點解唔個陣 啪林佢...............
sinper 一野就死啦.....................

因為當時佢放過人質又無開過火
D 菲人 無藉口開火

頂部
黑曜命
少校
Rank: 3Rank: 3
模型女孩N號-黑鴨


UID 29962
精華 0
積分 24
帖子 2841
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
來自 沒有聲音的世界
狀態 離線
發表於 2010-8-23 07:33 PM  資料  短消息  加為好友 
我可數得哂~菲人有咩錯!~

-司機(應該係菲人?) 講大話!講十幾人死! 等陣你去受死!!!衰人 (害死人地以為十幾人死左咁多...害HK人狂擔心自己人

-菲警...唔洗講咩錯....又無能又無腦又無人性,哂巴閉 (學咩差人,番去食屎

-記者...明知個度救人,仲行埋去~救人空間細,渣咩傘~阻住人地救人!(白痴~

-菲記者...唔係報新聞,係影自己人警察的威風史~哂光榮(光你個屁

-路人...八咩卦!?聽日睇報紙咪有得睇!~渣埋傘行過去黎做咩,有咩好睇!?未見過人地救人!? 阻礙哂人地~






長期潛水,有緣再會~
呢度同以前唔同哂,靜左咁多...
頂部
ss
少校
Rank: 3Rank: 3
藍藍路


UID 19737
精華 0
積分 23
帖子 2320
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-10
來自 macau
狀態 離線
發表於 2010-8-23 07:34 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hide 於 2010-8-23 08:50 PM 發表
點解呢度唔啪林佢???

咪係lo,,,真係好冇用,比中國公安去都好過佢地//





~世上沒有最強機體,只有最強機師
      最強的不是神,而是創造其跡的子民
           制作模形的最強工具,就是你的一對手!!~
頂部
紅萬敵
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 36903
精華 0
積分 4
帖子 1017
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-1
來自 厠所
狀態 離線
發表於 2010-8-23 07:35 PM  資料  短消息  加為好友  添加 紅萬敵 為MSN好友 通過MSN和 紅萬敵 交談


QUOTE:
原帖由 黑曜命 於 2010-8-23 08:51 PM 發表
我可數得哂~菲人有咩錯!~

-司機(應該係菲人?) 講大話!講十幾人死! 等陣你去受死!!!衰人 (害死人地以為十幾人死左咁多...害HK人狂擔心自己人

-菲警...唔洗講咩錯....又無能又無腦又無人性,哂巴閉 (學咩差人 ...

講曬我心底既話





oh yeah!
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 06:11 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver