回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-20 12:41 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 skwong 於 2010-8-20 12:37 PM 發表


where where  link please !!

上完大師0既堂講下有咩感想好喎





頂部
紅色惡夢
少佐
Rank: 4
長期六點半


熱讚榜勳章  
UID 1975
精華 6
積分 34
帖子 7962
成品數目 34 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-11
來自 量地星
狀態 離線
發表於 2010-8-20 01:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lastman 於 2010-8-20 01:59 PM 發表



上完大師0既堂講下有咩感想好喎

我都想學野啊 SK sir!





沒有新意,技術尚何! 哈哈哈!
頂部
skwong
少校
Rank: 3Rank: 3
偶像 - 伊世谷大士


大毒梟勳章  
UID 1456
精華 2
積分 19
帖子 2638
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-30
來自 二丁目
狀態 離線
發表於 2010-8-20 01:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lastman 於 2010-8-20 01:59 PM 發表



上完大師0既堂講下有咩感想好喎

nothings special...all lighting you know that already!!

頂部
skwong
少校
Rank: 3Rank: 3
偶像 - 伊世谷大士


大毒梟勳章  
UID 1456
精華 2
積分 19
帖子 2638
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-30
來自 二丁目
狀態 離線
發表於 2010-8-20 01:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 明天 於 2010-8-20 01:39 PM 發表


快快快!!!!
http://www.dcfever.com/trading/view.php?itemID=675007

$5300 but no $$$$

[ 本帖最後由 skwong 於 2010-8-20 02:39 PM 編輯 ]

頂部
raymondshe (新手上路)
大佐
Rank: 5Rank: 5


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1327
精華 16
積分 62
帖子 10420
成品數目 62 件
閱讀權限 10
註冊 1970-1-1
狀態 離線
發表於 2010-8-20 01:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 skwong 於 2010-8-20 02:38 PM 發表


$5300 but no $$$$

好2手佬feel
其他人放都要6k
佢就越放越平





或者我再重申一次,科林係一個公開留言o既地方,任何回覆不代表全網站會員.
I will now recap in English...
頂部
SOZAI (蘇仔)
上校
Rank: 4
砌模型係用口唔係用手!!


UID 11993
精華 0
積分 10
帖子 4246
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
來自 零米鎮
狀態 離線
發表於 2010-8-20 01:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 raymondshe 於 2010-8-20 02:56 PM 發表

好2手佬feel
其他人放都要6k
佢就越放越平

一睇就知2手佬造市啦...





咪硬膠啦..大C!...
頂部
JasonHo
上等兵
Rank: 2


UID 36377
精華 0
積分 3
帖子 214
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-27
狀態 離線
發表於 2010-8-20 01:48 PM  資料  短消息  加為好友  添加 JasonHo 為MSN好友 通過MSN和 JasonHo 交談
我想問死馬APO 50-500mm F4.5-6.3 DG OS HSM
好唔好用

頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-20 01:50 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 skwong 於 2010-8-20 02:36 PM 發表


nothings special...all lighting you know that already!!

第一堂講左乜 , 唔係講光圈快門關係掛     進階課程第一堂由邊樹開始


同 sb800  900  有咩關係





頂部
大頭
少校
Rank: 3Rank: 3
醫生遠離我


UID 5129
精華 1
積分 23
帖子 2670
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-30
來自 雞籠
狀態 離線
發表於 2010-8-20 01:56 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 大頭 為MSN好友 通過MSN和 大頭 交談


QUOTE:
原帖由 lastman 於 2010-8-20 13:50 發表




第一堂講左乜 , 唔係講光圈快門關係掛     進階課程第一堂由邊樹開始


同 sb800  900  有咩關係

光圈快門進階版...





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-20 01:56 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 JasonHo 於 2010-8-20 03:06 PM 發表
我想問死馬APO 50-500mm F4.5-6.3 DG OS HSM
好唔好用

用過無 OS 版 , 焦段一定夠用 , 但係因為一枝 10 倍 zoom 鏡 , 對成像就要有妥協 , 仲有枝鏡超重 , 手持唔頂得好耐 , 有 OS 應該會好 d  , 對快門速度無咁高要求 ,  唔打雀都唔駛點考慮 , usm 速度算快





頂部
skwong
少校
Rank: 3Rank: 3
偶像 - 伊世谷大士


大毒梟勳章  
UID 1456
精華 2
積分 19
帖子 2638
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-30
來自 二丁目
狀態 離線
發表於 2010-8-20 02:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lastman 於 2010-8-20 03:08 PM 發表




第一堂講左乜 , 唔係講光圈快門關係掛     進階課程第一堂由邊樹開始


同 sb800  900  有咩關係

of course no la....

First he say N is good for good lighting and flash play.......easy then C....at least you got 7D wor...


most good things talk and tech of light....it is useful....hard to tell in here....too long story

[ 本帖最後由 skwong 於 2010-8-20 03:22 PM 編輯 ]

頂部
大頭
少校
Rank: 3Rank: 3
醫生遠離我


UID 5129
精華 1
積分 23
帖子 2670
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-30
來自 雞籠
狀態 離線
發表於 2010-8-20 02:04 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 大頭 為MSN好友 通過MSN和 大頭 交談


QUOTE:
原帖由 skwong 於 2010-8-20 14:03 發表


of course no la....

First he say N is good for good lighting and flash play.......easy then C....at least you got 7D wor...

Great comment...
我要去買 7d





頂部
JasonHo
上等兵
Rank: 2


UID 36377
精華 0
積分 3
帖子 214
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-27
狀態 離線
發表於 2010-8-20 02:05 PM  資料  短消息  加為好友  添加 JasonHo 為MSN好友 通過MSN和 JasonHo 交談


QUOTE:
原帖由 lastman 於 2010-8-20 03:14 PM 發表



用過無 OS 版 , 焦段一定夠用 , 但係因為一枝 10 倍 zoom 鏡 , 對成像就要有妥協 , 仲有枝鏡超重 , 手持唔頂得好耐 , 有 OS 應該會好 d  , 對快門速度無咁高要求 ,  唔打雀都唔駛點考慮 , usm 速度算快

支嘢差唔多成2000g
我最多定半粒鍾
都係諗第2支算

頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2010-8-20 02:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 skwong 於 2010-8-20 03:21 PM 發表


of course no la....

First he say N is good for good lighting and flash play.......easy then C....at least you got 7D wor...


most good things talk and tech of light....it  ...

邊個course????





頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2010-8-20 02:06 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 raymondshe 於 2010-8-20 02:56 PM 發表

好2手佬feel
其他人放都要6k
佢就越放越平

PM佢試試就知....





頂部
skwong
少校
Rank: 3Rank: 3
偶像 - 伊世谷大士


大毒梟勳章  
UID 1456
精華 2
積分 19
帖子 2638
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-30
來自 二丁目
狀態 離線
發表於 2010-8-20 02:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 大頭 於 2010-8-20 03:22 PM 發表


Great comment...
我要去買 7d

he also say most his friend usng canon ....but  still buy SB900/800 for slave lighting.........

頂部
大頭
少校
Rank: 3Rank: 3
醫生遠離我


UID 5129
精華 1
積分 23
帖子 2670
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-30
來自 雞籠
狀態 離線
發表於 2010-8-20 02:08 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 大頭 為MSN好友 通過MSN和 大頭 交談


QUOTE:
原帖由 skwong 於 2010-8-20 14:07 發表


he also say most his friend usng canon ....but  still buy SB900/800 for slave lighting.........

即係要買埋 SB900





頂部
skwong
少校
Rank: 3Rank: 3
偶像 - 伊世谷大士


大毒梟勳章  
UID 1456
精華 2
積分 19
帖子 2638
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-30
來自 二丁目
狀態 離線
發表於 2010-8-20 02:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 明天 於 2010-8-20 03:23 PM 發表


邊個course????

$1200 Course B <---that the one i join!!
http://www.dc-cafe.com/dcnews/news_reader.php?nid=374


next course C
$1500
http://www.dc-cafe.com/dcnews/news_reader.php?nid=382

頂部
大頭
少校
Rank: 3Rank: 3
醫生遠離我


UID 5129
精華 1
積分 23
帖子 2670
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-30
來自 雞籠
狀態 離線
發表於 2010-8-20 02:14 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 大頭 為MSN好友 通過MSN和 大頭 交談


QUOTE:
原帖由 skwong 於 2010-8-20 14:10 發表


$1200 Course B  

咦最後係去英西峰林...
你會去嗎...果度有陸上桂林之稱...
不過個地陪好嘍囉...





頂部
SOZAI (蘇仔)
上校
Rank: 4
砌模型係用口唔係用手!!


UID 11993
精華 0
積分 10
帖子 4246
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
來自 零米鎮
狀態 離線
發表於 2010-8-20 02:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 明天 於 2010-8-20 03:24 PM 發表


PM佢試試就知....

2手佬黎咖...又冇EMAIL...PM左又唔睇





咪硬膠啦..大C!...
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 03:59 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver