回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2010-8-14 10:22 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 SOZAI 於 2010-8-14 02:25 AM 發表

唔使乘咖...你D700用70200同D700(DX MODE)用70200..
個安全快門會唔會唔同到先??

以我經驗,真係唔同架,如果最後出黎張相既構圖要放番一樣size的話,
因為提出安全快門既定義,係對出黎張相既影響,crop factor,放大率同安全快門係有絕對關係上既影響架,

我又打個比喻:

兩個人,一個用ff,一個用3/4機,係相同距離影同一個主體...
ff果個用一支400mm既鏡影,佢既安全快門係1/400
3/4果位只用一支200mm既鏡就獲得差不多既構圖(或放大率)....咁佢既安全快門應該係1/200定係1/400呢??會唔會因為佢用既係3/4機,安全快門就可以慢多一級呢??

PS:先唔好考慮有冇用機身防震或鏡身防震呢一點

[ 本帖最後由 明天 於 2010-8-14 11:52 AM 編輯 ]





頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2010-8-14 10:24 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2010-8-14 02:47 AM 發表

對於防震作像差既修正問題,我係咁去理解,以下既,係「理論」:

假設,我手持一支定焦200mm,係固定既快門之下,因為手震既關係,上下左右各有1mm既影像偏差,而IS就幫我修正呢1mm既像差.

然而,無論係FF CMOS o ...

唉...手震既影響咪同放大率有莫大關係囉....1mm係ff上佔既%同係aps上佔既%都唔同啦...用%去諗我想你會易明d





頂部
clothoest
少佐
Rank: 4
輕鬆模型


UID 14001
精華 5
積分 35
帖子 6763
成品數目 35 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-12
來自 朱諾
狀態 離線
發表於 2010-8-14 10:51 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 clothoest 為MSN好友 通過MSN和 clothoest 交談


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2010-8-14 02:47 AM 發表

對於防震作像差既修正問題,我係咁去理解,以下既,係「理論」:

假設,我手持一支定焦200mm,係固定既快門之下,因為手震既關係,上下左右各有1mm既影像偏差,而IS就幫我修正呢1mm既像差.

然而,無論係FF CMOS o ...

係因為「景物 至 鏡片」,「鏡片 至 CMOS」既實質距離無變過.

但係會唔會因為CMOS細左,光進入既角度唔同,而分別呢?

好似D300同D700 ,機身應該差唔多,CMOS同鏡距離都一椒, 同一支鏡,入去D300 CMOS既角度係唔係會大D?

如果角度唔同, 1MM既誤差應該對邊位影響都唔同WOR?

那以上係我估





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/clothomachi
不夠立體的攝影世界
頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-14 11:14 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!
明天有 d700 同 d3000 ,試下咪知囉





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-14 11:24 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 明天 於 2010-8-14 11:40 AM 發表


以我經驗,真係唔同架,如果最後出黎張相既構圖要放番一樣size的話,
因為提出安全快門既定義,係對出黎張相既影響,crop factor,放大率同安全快門係有絕對關係上既影響架,

我又打個比喻:

兩個人,一個用f ...

3/4果位只用一支200mm既鏡就獲得差不多既構圖(或放大率)....咁佢既安全快門應該係1/200定係1/400呢??會唔會因為佢用既係3/4機,安全快門就可以慢多一級呢??


我用左幾年,0係 200mm 發覺日光日白係可以 1/200 ,暗就要1/400 (唔開 IS 計) ,開左 IS 暗都可以 1/200(E3) 甚至再低 d  1/125 (iso 640 - 800)





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-8-14 11:28 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 clothoest 於 2010-8-14 12:09 PM 發表

係因為「景物 至 鏡片」,「鏡片 至 CMOS」既實質距離無變過.

但係會唔會因為CMOS細左,光進入既角度唔同,而分別呢?

好似D300同D700 ,機身應該差唔多,CMOS同鏡距離都一椒, 同一支鏡,入去D300 CMOS既角度係 ...

除非係 dx 鏡 ,光路先會唔同,因為係為 apsc size 而做, FF 鏡落 apsc  同 FF ,光進入角度唔會改變





頂部
clothoest
少佐
Rank: 4
輕鬆模型


UID 14001
精華 5
積分 35
帖子 6763
成品數目 35 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-12
來自 朱諾
狀態 離線
發表於 2010-8-14 11:48 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 clothoest 為MSN好友 通過MSN和 clothoest 交談


QUOTE:
原帖由 lastman 於 2010-8-14 12:46 PM 發表




除非係 dx 鏡 ,光路先會唔同,因為係為 apsc size 而做, FF 鏡落 apsc  同 FF ,光進入角度唔會改變

不過光路一樣,同1個MOUNT 同1支鏡,受光位都應該唔同GA?



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/clothomachi
不夠立體的攝影世界
頂部
SOZAI (蘇仔)
上校
Rank: 4
砌模型係用口唔係用手!!


UID 11993
精華 0
積分 10
帖子 4246
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
來自 零米鎮
狀態 離線
發表於 2010-8-14 01:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 明天 於 2010-8-14 11:40 AM 發表


以我經驗,真係唔同架,如果最後出黎張相既構圖要放番一樣size的話,
因為提出安全快門既定義,係對出黎張相既影響,crop factor,放大率同安全快門係有絕對關係上既影響架,

我又打個比喻:

兩個人,一個用f ...

43果個理論的安全快門係1/200...因為佢支鏡係以200MM焦段造的..只係個成像圈細左有400MM視角...

同埋如果 DX用FX做到構圖一樣同拍攝果件野個距離唔同咖播....
好似你玩槍甘...SNIPER鏡企前D打個杷同企後D打個杷..邊個個搖晃率會比較高先??

[ 本帖最後由 SOZAI 於 2010-8-14 04:25 PM 編輯 ]





咪硬膠啦..大C!...
頂部
SOZAI (蘇仔)
上校
Rank: 4
砌模型係用口唔係用手!!


UID 11993
精華 0
積分 10
帖子 4246
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
來自 零米鎮
狀態 離線
發表於 2010-8-14 01:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 clothoest 於 2010-8-14 01:06 PM 發表


不過光路一樣,同1個MOUNT 同1支鏡,受光位都應該唔同GA?

但佢個成像圈,光學一都係一樣..
咩叫受光位?





咪硬膠啦..大C!...
頂部
SOZAI (蘇仔)
上校
Rank: 4
砌模型係用口唔係用手!!


UID 11993
精華 0
積分 10
帖子 4246
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
來自 零米鎮
狀態 離線
發表於 2010-8-14 01:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2010-8-12 02:46 PM 發表

蘇爺.................

已有極大量IP4返貨......





咪硬膠啦..大C!...
頂部
clothoest
少佐
Rank: 4
輕鬆模型


UID 14001
精華 5
積分 35
帖子 6763
成品數目 35 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-12
來自 朱諾
狀態 離線
發表於 2010-8-14 01:26 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 clothoest 為MSN好友 通過MSN和 clothoest 交談


QUOTE:
原帖由 SOZAI 於 2010-8-14 02:34 PM 發表

已有極大量IP4返貨......

16GB





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/clothomachi
不夠立體的攝影世界
頂部
SOZAI (蘇仔)
上校
Rank: 4
砌模型係用口唔係用手!!


UID 11993
精華 0
積分 10
帖子 4246
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
來自 零米鎮
狀態 離線
發表於 2010-8-14 01:29 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 clothoest 於 2010-8-14 02:44 PM 發表


16GB

both.......





咪硬膠啦..大C!...
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2010-8-14 04:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 明天 於 2010-8-14 11:42 AM 發表


唉...手震既影響咪同放大率有莫大關係囉....1mm係ff上佔既%同係aps上佔既%都唔同啦...用%去諗我想你會易明d

我明你講乜,所以我highlight果段紅字...但,用 percent 黎諗反而先係問題....

「理論」,當呢1mm係被修正左既話,影像就吾會變得模楜,就算放番幾大,都係一樣...

睇下圖一:當用D700, FF mode (12 mega pix)及 DX mode (5 mega pix) 去影既時候,1mm既像差係吾會改變,改變既,只係圖像被剪裁左,像數變低...等於係PS 做 cropping 一樣

圖二: 轉左 D300s...今次塊CMOS變左係APSC,但基於景物 與 鏡片 與 CMOS之間既距離不變...防震功能依然只需要補償果1MM既像差,而吾係幾多 percent 既像差....就算呢粒cmos 既像數吾同左,由5 mega pix 變成 12mega pix,係cmos 上面,像差既距離依然係1mm,並吾會因為像數高左而變大....

防震,簡單 d 講,係消除手震而帶黎既擺動,所擺動既幅度,同cmos既像數係無關,亦同cmos既大細無關....只要「cmos 與 鏡片 與 景物」係保持不變,就算換塊比FF更大既CMOS上去,都係修正咁多...吾會因為塊CMOS大過原本塊FF,就按percentage吾洗修正番咁多....

我係咁去理解既



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




LHPP . VCR .兔
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2010-8-14 04:37 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 clothoest 於 2010-8-14 01:06 PM 發表


不過光路一樣,同1個MOUNT 同1支鏡,受光位都應該唔同GA?

應該話,dx格式既相機,接受光既範圍會細左(cmos細左)...亦即係,幅相少左四邊....

你可以試下用投影機既既念諗下:
投影機投射係牆上面既距離係 x,呢個距離吾變...FF就等於一幅牆,牆既大細岩岩好cover晒成個投影既影像...
但如果你係幅牆上面掛一個細過幅牆既screen,咁係screen上面既影像都係同之前一樣大小,但...投影機的光路並無改變,只係,d 光會投射左出界,影像吾係全部射晒落個screen度,只係中間既一部份,其餘四邊仍然會投射落幅牆上面...

咁樣理解會吾會易 d??





LHPP . VCR .兔
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2010-8-14 04:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 SOZAI 於 2010-8-14 02:34 PM 發表

已有極大量IP4返貨......

艾風吾出住,想問下艾劈 64G 3G版本有冇貨





LHPP . VCR .兔
頂部
SOZAI (蘇仔)
上校
Rank: 4
砌模型係用口唔係用手!!


UID 11993
精華 0
積分 10
帖子 4246
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
來自 零米鎮
狀態 離線
發表於 2010-8-14 04:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2010-8-14 05:56 PM 發表

艾風吾出住,想問下艾劈 64G 3G版本有冇貨

WALKIN去海港城/旺角地庫果間問下..





咪硬膠啦..大C!...
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2010-8-14 04:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 SOZAI 於 2010-8-14 06:11 PM 發表

WALKIN去海港城/旺角地庫果間問下..

收到,吾該晒蘇爺





LHPP . VCR .兔
頂部
SOZAI (蘇仔)
上校
Rank: 4
砌模型係用口唔係用手!!


UID 11993
精華 0
積分 10
帖子 4246
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
來自 零米鎮
狀態 離線
發表於 2010-8-14 05:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2010-8-14 06:17 PM 發表

收到,吾該晒蘇爺

買到的話請食飯OK咖啦..





咪硬膠啦..大C!...
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2010-8-14 05:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 SOZAI 於 2010-8-14 06:22 PM 發表

買到的話請食飯OK咖啦..

買到先算,咪撲到出去又係賣鬼晒





LHPP . VCR .兔
頂部
SOZAI (蘇仔)
上校
Rank: 4
砌模型係用口唔係用手!!


UID 11993
精華 0
積分 10
帖子 4246
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
來自 零米鎮
狀態 離線
發表於 2010-8-14 05:09 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2010-8-14 06:23 PM 發表

買到先算,咪撲到出去又係賣鬼晒

冇再去城城對面3層果間問....百幾二百件我唔信冇哂掛





咪硬膠啦..大C!...
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 11:25 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver